eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeE-marketing: komunikacja online z małym budżetemJak skutecznie planować komunikację online?

E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

2013-09-25 14:04

Ponad 20% wydatków na działania reklamowo-promocyjne przeznaczamy na aktywność w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. alphaspirit - Fotolia.com

Jak skutecznie planować komunikację online? Wyposażeni w wiedzę o konsumencie – jego profilu i motywacjach, zaopatrzeni w stronę docelową dla działań reklamowych, świadomi potencjalnych błędów i mitów – możemy planować kampanię promocyjną w internecie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: