eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaInstytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.Reklamodawcy w branży finansowej - ile kosztuje popularność w sieci?

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.

2013-10-08 13:01

Szeroko zakrojone kampanie, pomysłowe spoty i znane twarze – tak wyglądały reklamy branży finansowej w 3 kwartale 2013 roku. Firmy prześcigają się w pomysłach i nie szczędzą wydatków. Rekordziści wydali ponad 15 milionów złotych miesięcznie. Okazuje się jednak, że nie zawsze duże wydatki przekładają się na zwiększone ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. alphaspirit - Fotolia.com

Reklamodawcy w branży finansowej - ile kosztuje popularność w sieci? Szeroko zakrojone kampanie, pomysłowe spoty i znane twarze – tak wyglądały reklamy branży finansowej w 3 kwartale 2013 roku. Firmy prześcigają się w pomysłach i nie szczędzą wydatków. Rekordziści wydali ponad 15 milionów złotych miesięcznie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: