-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... dowiesz się m.in.: Które marki w listopadzie 2023 roku postawiły na reklamę w telewizji? Które z branż wyróżniły się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych ... w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... z branż wyróżniły się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki były najbardziej aktywne reklamowo w radiu, a które w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 odnotowaliśmy 68,4 mld emisji kreacji reklamowych display i wideo, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,5 mld kontaktów reklamowych, docierając do 94,22% populacji w wieku od ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,9 mld kontaktów reklamowych, docierając do 92,22% populacji w wieku od ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... – 13,6% i zasięg - 95%). Top reklamodawcy TV Najbardziej aktywnym reklamodawcą w telewizji w kwietniu – podobnie jak w marcu – była marka Lidl. Wygenerowała ona 1,2 ... populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł ...
-
Czy Internet zabija świat kultury?
... Polaków – aż 62% – nie uczestniczy ani w formalnych, ani w nieformalnych obiegach treści kulturowych. Ich główną formą aktywności kulturowej jest zapewne oglądanie telewizji, którą na potrzeby tego badania wyłączyliśmy z kategorii formalnego obiegu treści. Natomiast jedna czwarta Polaków to osoby, które uczestnicząc w nieformalnym obiegu ...
-
Orange Love: więcej telewizji i internet bez ograniczeń
... ) to internet domowy, w tym światłowód wraz ze Smart Wi-Fi, 168 kanałów telewizji, w tym 100 w jakości HD, bogata biblioteka treści w jakości 4K, a także usługa Orange TV Go, czyli dostęp do telewizji Orange na urządzeniach mobilnych. Wśród kanałów TV klienci znajdą m.in. Eleven Sports ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... z czterech największych ogólnopolskich stacji (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) do stacji odbieranych dzięki naziemnej telewizji cyfrowej. Internet nadal utrzymuje wzrostową dynamikę przychodów, umacniając swoją silną pozycję drugiego po telewizji medium. W 2013 roku wydatki reklamowe w Internecie wzrosną o 7,5%. Dynamicznie rosną wydatki na reklamę video ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... swojej waluty. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Jaki jest ten świat?... POLITYKA W KLESZCZACH DEZINFORMACJI... Na naszych oczach przetacza się prawdziwa rewolucja w ... Zamiast wpychać, jak dotychczas, nachalną propagandę w gardła ludzi za pośrednictwem telewizji i radia, spin doktorzy dostosowują określone wiadomości dla różnych grup z mediów ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. Mimo wysokich cen reklamodawców nie brakuje. W 2015 roku sprzedano 70 krótkich spotów w telewizji i 18 w sieci. Transmisję obejrzała rekordowa liczba osób, w telewizji ok. 114,5 mln, dodatkowo ponad 1 mln w internecie. – Pod względem plasowania reklam najbardziej widoczne są takie firmy jak ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2019
... miliardy USD. Obserwując rynek transportu lotniczego i przemysłu sprzętu lotniczego świat z uwagą obserwuje sytuację w Boeingu. Jak wiadomo samoloty Boeing 737 MAX zostały ... na dobra trwałe. Wydarzeniem dnia był wywiad D. Trump, którego udzielił telewizji Fox Business Network bezpośrednio przed udaniem się na szczyt G-20 w Osace. Oznajmił ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2011
... i Barcelonie oraz banki.Portugalia sprzedaje zakład energetyczny Energias de Portugal i sieci energetyczne REN, a także zakłady wodociągowe i pakietów udziałów w mediach, w tym telewizji, radiu i agencji informacyjnej oraz sprzedaż portów lotniczych w Lizbonie, Faro, Porto i na Azorach oraz narodowego przewoźnika lotniczego TAP. rządy pozbywają się ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 38/2011
... warunki dla powstawania nowych miejsc pracy. Bezrobocie utrzymuje się na poziomie 9,1 proc. Finansista George Soros dał do zrozumienia w wywiadzie dla telewizji CNBC, że Ameryka już jest w recesji. Według nowej prognozy MFW rok 2011 ma być rokiem rekordowych deficytów i rekordowego długu bogatych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2014
... komputerów i drukarek. Decydenci maja nadzieję na lepsze dostosowanie się do rynkowej konkurencji. Amerykański koncern medialny Time Warner (posiada m. in. sieć telewizji informacyjnej CNN) zwolni 1475 pracowników, tzn. 10 proc. ich łącznej liczby. Redukcja zatrudnienia podyktowana jest koniecznością restrukturyzacji. W CNN zwolnionych zostanie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2017
... UHD dopiero przybywa. Specjalista z firmy Samsung Electronics Polska przypomina też jednak o możliwości, jakie daje transmisja w jakości Ultra High Definition w przypadku telewizji satelitarnej. – W tej chwili np. Astra ma 4 kanały czy więcej, w których obraz przesyłany jest w jakości Ultra High Definition. Miałem okazję oglądać ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 50/2018
... giełdzie, a to tylko jedno z wielu jego nieprzewidywalnych zachowań. David Stockman, dyrektor Biura Zarządzania i Budżetu z czasów prezydenta Reagana, powiedział na antenie telewizji CNBC, że spodziewa się spadku notowań giełdowych aż o 40 proc., a może i więcej. Według niego bliski koniec hossy jest nieunikniony i obejmie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... oszustów, sztucznie kreujących popularność. – W ostatnim roku Facebook dużo inwestował w rozwój wideo. Zaproponował dwie nowe platformy, czyli Facebook Watch, rodzaj internetowej telewizji, oraz Facebook Stories, czyli małe formaty znikające po 24 godzinach. To rozwiązanie znane też z Instagrama czy Snapchata. Eksperci twierdzą, że ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... nas źródłem informacji są portale internetowe. Równie liczna rzesza korzysta z telewizji, a 28 proc. śledzi bieżące wydarzenia słuchając radia. Co piąty z ankietowanych czerpie ... zainteresowaniami. Tworzy to swego rodzaju bańkę filtrującą, nasz mikrosocialmediowy świat, który budujemy każdym kliknięciem w sieci – tłumaczy Adam Sanocki – Pokazywane ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... wydatków w tym sektorze w omawianym okresie są: Skyshowtime Limited, Kino Świat i The Walt Disney Company. Drugim sektorem pod względem wolumenu ... internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, ...
-
Czy telewizja jest dla dzieci?
... w telewizji więcej treści edukacyjnych. - Większość rodziców, świadoma zagrożeń płynących z nieselektywnego korzystania z telewizji, poszukuje takich programów, które z jednej strony w sposób bezpieczny pozwoliłyby dziecku na samodzielne oglądanie telewizji, a równocześnie nie nudziłyby dorosłego – pozwoliły mu zaangażować się w świat dziecka ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... telewizji z 42,7% do 43,0%. Oba te media powiększyły swój udział w media miksie kosztem prasy i kin. Wydatki na reklamę radiową utrzymały ubiegłoroczny poziom 7,3%, zaś outdooru zmalały zaledwie o 0,1 pp z 3,5% w 2020 r. do 3,4% obecnie. ŚWIAT ... formy reklamy, w tym kampanie marek w telewizji i reklamie zewnętrznej, w których marki obecne w digitalu ...
-
Uzależnieni od telewizora
... telewizji. Okazuje się, że Światowy Dzień Telewizji ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... są konkurencyjne z perspektywy zaspokajania potrzeb. 75% Ekranożerców podczas oglądania telewizji korzysta z Internetu na komputerze. Internet wspiera proces zakupowy na ... Ekranożercy uważali między innymi, że świat bez Internetu byłby „głupszy”, Sami ludzie też byliby głupsi. Jednocześnie twierdzili, że bez telewizji „pustka mogłaby być straszna”. ...
-
Telewizja mobilna wejdzie w nową erę
... telewizji mobilnej w Wielkiej Brytanii oglądają 180 minut tygodniowo. Przed Olimpiadą w 2008 roku i kolejnymi Mistrzostwami Świata w 2010 roku technologia telewizji ... stanie poradzić sobie z odbiorem sygnałów telewizji mobilnej. Poprawiona zostanie także żywotność baterii do tego stopnia, że oglądanie telewizji przez kilka godzin nie rozładuje ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... , głównie z powodu zmniejszenia wydatków przez największych reklamodawców z branż lokujących znaczną część budżetów w telewizji – FMCG i telekomunikacyjnej. Dlatego w 2012 roku spodziewany jest spadek wydatków reklamowych w telewizji o 6,1%. Pomimo wzrostu znaczenia nowych mediów, szacuje się, że telewizja wciąż będzie atrakcyjną i popularną ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... 2,5 mld zł, co oznacza wzrost o 8,4% rok do roku. Ponadto udział internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji utrzymała się powyżej 5 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, w reklama display odnotowała natomiast niewielki spadek dynamiki ...
-
Jakość życia Polaków 2010
... podejmują. Wśród sposobów na relaks najwięcej, bo 59% Polaków wskazuje na oglądanie telewizji. Spędzanie czasu z najbliższymi to sposób na relaks dla blisko połowy z nas ... tym czasie rzeczywiście „wolnym”. Najlepszym sposobem na relaks dla nich jest oglądanie telewizji. „To właśnie takie spędzanie wolnego czasu, jako najlepszy sposób na rozładowanie ...
-
Sektor TMT - prognozy 2014
... domowych na całym świecie będzie korzystało z co najmniej dwóch abonamentów płatnej telewizji. Największe firmy branży TMT coraz częściej powinny interesować się osobami ... korzystało z więcej niż jednego abonamentu płatnej telewizji, co jest sprzeczne z oczekiwanym wcześniej odwrotem od płatnej telewizji lub zastąpieniem jej przez usługi wideo na ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... świata – kalejdoskopu złożonego z około 13 influencerów i koła znajomych z mediów społecznościowych. Udział telewizji i radia zwiększa się wraz z wiekiem – może dlatego, że wcześniej głównym ... niż rówieśników, mnie nie dziwi. Pokolenie Z ma trudność we wchodzeniu w relacje, bo świat rówieśników jest dla nich bardzo krzywdzący, jest tam dużo hejtu. ...
-
Orange Love: światłowód, telewizja 4K i nielimitowane rozmowy
... oraz na numery komórkowe do USA i Kanady. Klienci korzystający z Orange Światłowodu otrzymają w zestawie także nowy dekoder telewizyjny Samsung, umożliwiający oglądanie telewizji i filmów w najwyższej jakości 4K Ultra HD. W pakiecie znajdzie się też nowy modem FunBox 3.0 z superszybkim Wi-Fi pozwalającym na transfer danych w prędkości ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... Nożnej. Wydatki na reklamę najsilniej rosły w przypadku trzech głównych mediów: telewizji, internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa ... iż w całym roku średnie CPP wzrosło o 6,3% względem roku 2017 (spoty). Średni czas oglądania telewizji utrzymał się na tym samych poziomie co przed rokiem. Wskaźnik ATV zanotował ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... o 5,6 proc., natomiast reklama prasowa zmniejszyła się o 4,1 proc. Warto zauważyć, że udział internetu w rynku reklamy przekroczył 45 proc., podczas gdy udział telewizji spadł poniżej 40 proc. Aż dwanaście sektorów zwiększyło inwestycje reklamowe, a cztery dokonało redukcji budżetów.Największy wzrost wolumenu wydatków wygenerował w okresie ...
-
Cywilizacja informacyjna: czas na "rekonstrukcję"
... Świecie Technotronicznym cechy Świata Rekonstrukcyjnego. ŚWIAT 1.0 - ERA ANALOGOWA Charakterystycznymi cechami świata analogowego są m.in. transfer informacji oparty na przekazie ustnym, książkach, prasie, radiu i telewizji. Przy czym dominujące atrybuty wymienionych środków przekazów to druk i fale radiowe. Świat 1.0 to niemal cała nasza historia ...
-
Reklama na dużym ekranie
... na rok urodzenia, są to osoby aktywne, nowoczesne, otwarte na świat i nowości, o ponadprzeciętnym wykształceniu i dochodach. Krótko mówiąc, idealni konsumenci. Skoro potrafią się ... wybierzemy drogę precyzji. DRZEWO GENEALOGICZNE Reklama kinowa jest pokrewna telewizji, a wyprodukowanie spotu na srebrny ekran ułatwia wejście z filmem na ekran kinowy ...
-
Zmiana prawa: światłowód i HDTV w każdym nowym mieszkaniu
... będą musiały być wyposażone w zbiorczą instalację antenową, umożliwiającą dostęp zarówno do telewizji naziemnej jak i satelitarnej. Wprowadzenie wymogu wyposażania budynku w instalację zbiorczą do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej oraz telewizji satelitarnej wyeliminuje montaż indywidualnych anten satelitarnych na elewacjach czy balkonach. Ważna ...