-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową. Raport z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w ... sektorze nieruchomości oraz branży farmaceutycznej. Największy spadek pojawił się w sektorze telekomunikacyjnym. Informacje o badaniu IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 24% wzrost wydatków na reklamę online w trzecim kwartale 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Raport z badania IAB AdEx ... . Miejsce Polski na mapie Europy Wyniki raportu zbiorczego AdEx 2009, sporządzone na podstawie danych finansowych z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... AdEx przeprowadzonego dla IAB Polska przez firmę doradczą PwC wskazują na rekordowy, 18% wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym półroczu 2010 r. w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Raport z badania IAB AdEx ... . Miejsce Polski na mapie Europy Wyniki raportu zbiorczego AdEx 2009, sporządzone na podstawie danych finansowych z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w trzecim ... chodzi o internet ich wydatki wzrastały w tempie dwucyfrowym – dodaje prezes IAB Polska. Informacje o badaniu IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska wspólnie z ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... - według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim Internecie w 2011 roku wyniosły 1,948 miliarda złotych ... wpływ na prowadzenie biznesu w internecie – dodaje prezes IAB Polska. Informacje o badaniu IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... w Polsce i na świecie. Jak wykazała najnowsza fala badania IAB AdEx, wydatki na tę formę marketingu w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem zwiększyły się o 17% ... jest rozdział przygotowany przez studio badawcze EDISONDA. Na podstawie wyników przeprowadzonego badania eyetrackingowego mailingów reklamowych analitycy EDISONDY odpowiadają, jak należy ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... 6% wydatków na reklamę online, trzy ostatnie natomiast wspólnie pozyskują 40% tortu – AdEx’2011H1). Wszystkie oceniane kampanie telewizyjne znalazły swoje odpowiedniki w postaci reklam ... je w naturalnych warunkach, drugi zaś w postaci badania ilościowego, przeprowadzonego za pomocą ankiety internetowej. Badanie etnograficzne zrealizowano w dniach 1-4 ...