-
Badania cross-mediowe
... online." Badanie gemiusCrossEffect składa się z trzech etapów. Pierwszy polega na gromadzeniu podstawowych informacji od klienta tj.: założenia media planu, budżet przeznaczony na poszczególne media oraz cele kampanii w zakresie wskaźników brandingowych i sprzedażowych. Etap kolejny to budowa wirtualnego panelu konsumpcji mediów dla poszczególnych ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... na zasięg, skuteczność, efektywność i inne aspekty, zbadania struktury wydatków na poszczególne media reklamowe, porównanie dynamiki i wydatków reklamowych na poszczególne media w pierwszym półroczu danych lat oraz plany struktury wydatkowej na poszczególne media reklamowe na najbliższe sześć miesięcy. Co ważne, Barometr IAB, dotyczący roku 2008 ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... 43,4%, zaś telewizji z 42,7% do 43,0%. Oba te media powiększyły swój udział w media miksie kosztem prasy i kin. Wydatki na reklamę radiową utrzymały ubiegłoroczny poziom ... telewizja odnotują niewielki wzrost, odpowiednio o 2,2% i 1,4%, podczas gdy druk spadnie o 4,7%. Media społecznościowe stają się coraz bardziej konkurencyjne. Według eMarketera, ...
-
Społeczności internetowe przyszłością sieci
... zlecone przez SPA zostało przeprowadzone przez Synovate. Ilość czasu spędzonego przez konsumentów w Internecie rośnie w szybszym tempie, niż jeśli chodzi o inne media, a sposób w jaki korzystają z sieci będzie odgrywać kluczową rolę w jego dalszym wzroście. Badanie EIAA pokazuje, do jakiego stopnia internauci angażują się ...
-
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
... 45%) lub w trakcie programów telewizyjnych (23%), podczas gdy zaledwie 3% wskazało na media społecznościowe, a 0% – na aplikacje komputerowe. Reklamy internetowe były najczęściej ... badań dały marketerom do myślenia. Wiemy, że Internet, urządzenia mobilne i media społecznościowe oferują ogromne możliwości, a klienci przeznaczają na nie dużo czasu i ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... jest z natury bardziej wymiernym i wytłumaczalnym medium niż te tradycyjne. Internet pozwala na lepsze i bardziej bezpośrednie dotarcie do klienta niż inne media. Ogranicza to marnowanie czasu i pozwala zaoszczędzić pieniądze. Internet jest interaktywny i przez to w większym stopniu umożliwia zaangażowanie klientom i przedsiębiorcom. Zwłaszcza ...
-
Nowy serwis IAB
Pod adresem www.iab.pl jest już dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet. Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty ...