-
Nieuczciwa reklama: odpowiada przedsiębiorca czy agencja reklamowa?
... czyn nieuczciwej konkurencji może odpowiadać zarówno twórca reklamy, jak i reklamujący. Emisja reklamy odbywa się bowiem w interesie reklamującego. Jest to zatem forma korzystania z reklamy przez reklamującego i stanowi jego własne działanie także wówczas, gdy od strony technicznej emisją reklamy zajmuje się inny podmiot. Wyrok SN z dnia ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... w niepewnych czasach. Prawdopodobnie wydatki na reklamę cyfrową zmniejszą się o zaledwie 2,0% w roku 2020. Agencja mediowa Zenith nie spodziewa się również powrotu do tradycyjnych mediów wraz z osłabieniem kryzysu i prognozuje, że udział reklamy cyfrowej w rynku osiągnie 54,6% w 2022 roku. Personalizacja napędzana przez dane wysuwa się ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... rodzaju. Budżet kampanii wyniósł 10 tys. zł, a jak zapewnia agencja, koszty związane były z wydatkami typowo technicznymi. Emisja materiałów w ramach kampanii trwała ... naprawdę”. Może za kilkaset lat nasi potomkowie uwierzą w prezentacyjną rolę reklamy – ale dzisiaj niechętnie traktujemy jej związek z doświadczaną przez nas rzeczywistością jako ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... rozwoju handlu elektronicznego w kategorii produktów OTC. Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w latach 2021-2023 marki OTC będą zwiększać swoje wydatki na reklamę cyfrową w tempie średnio 11% rocznie, podczas gdy radio wzrośnie o 5%, telewizja o 3%, a czasopisma o 3%. W 2023 r. udział reklamy cyfrowej w reklamie OTC wyniesie 49%, w porównaniu ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... infrastrukturę 5G poprzez wprowadzania nowych usług i droższych pakietów danych. Wszystkie te tendencje pomogą napędzić dynamikę wydatków w segmencie reklamy w telekomunikacji w ciągu najbliższych trzech lat. Agencja mediowa Zenith przewiduje, że wydatki na reklamę w tym sektorze wzrosną o 4,7% w 2021 roku, 4,4% w 2022 i 4,3% w 2023 roku. Platformy ...
-
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
... Tu płaci się przede wszystkim za konkretną konwersję. Z drugiej jednak strony Agencja rozliczająca się za pomocą tego modelu nie do końca ma możliwość ... kampanii ma istotne znaczenie. Rozliczenia za 1000 kliknięć sprawiają, że zależnie od branży reklamy kończą się w szybkim czasie pobierając opłatę, a nie dając oczekiwanych efektów. Model ...
-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... 2014 roku. Symulowano wyniki, jakie uzyskałby reklamodawca wydatkujący budżet 100 zł dziennie i płacący maksymalnie 5 zł za pojedyncze kliknięcie reklamy. „Agencja nieruchomości” i „pośrednictwo nieruchomości” – najdroższe Analizując frazy wykorzystywane przez internautów do wyszukiwania usług deweloperskich, pod uwagę wzięto blisko siedemdziesiąt ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... się właściwym jej sposobem odbioru treści serwowanych przez marketerów. Agencja Praktycy.com przeprowadziła analizę działań reklamowych prowadzanych przez firmy ... etc. Podsumowanie Wyniki przeprowadzonych badań pokazują, że seniorzy oczekują od reklamy tradycyjnego przekazu, tzn. bazowania na wartościach, do których w największym stopniu ...
-
Praca w branży reklamowej
... bezwzględnych (w 2005 r. około 150 mln złotych) to ciągle mało znaczący sektor reklamy, której łączna wartość przekroczyła 5,5 mld złotych. Szybki wzrost – po kilku ... opracowujących strategie komunikacji dla marek, Co to jest „agencja reklamowa” W książce telefonicznej, po wpisaniu hasła „agencja reklamowa”, pojawia się prawie 1300 pozycji. Jednak ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... jej skuteczność. Gdy rozrywkowe reklamy, jak piwa Żubr czy marki Plus, zdobywają liczne nagrody w branżowych konkursach i wyznaczają nowe kierunki współczesnej reklamy, trudno negować fakt, że na rozrywkowym aspekcie reklamy może być oparty sukces marki. Autor: Robert Michalik, Strategic Planning Manager, Agencja Reklamowa Schulz. r.michalik ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... typu direct response – przez 50% respondentów. Wśród najczęściej wymienianych zalet reklamy kontekstowej znalazły się: Szeroki zasięg (75%) Dobór kontekstowy (60 ... kontekstu jest nie większe niż w wynikach wyszukiwania. W 2011 co czwarta agencja wskazała wzrost współczynnika ROI związany z kampaniami kontekstowymi, zaś zaledwie 5% wskazało na ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... w porównaniu ze wzrostem na poziomie 19% szacowanym w poprzedniej prognozie, opublikowanej w lipcu. Agencja mediowa Zenith spodziewa się, że proces transformacji cyfrowej ... Zenith prognozuje, że koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie o 11% w 2022 roku, w porównaniu do 4% dla reklamy zewnętrznej, 3% dla reklamy typu digital display, 2% dla radia ...
-
Reklama pop-up bez krzyżyka najskuteczniejsza
... krzyżykiem i logo produktu występującym od początku reklamy. Dom mediowy PRO Media House i agencja interaktywna Insignia wraz z Instytutem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadziły na grupie 94 osób w wieku licealnym badania psychologiczne "Reklama w internecie - ocena reklamy i produktu w kontekście mechanizmu reaktancji". Wyniki ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... udział rynku reklamy kontekstowej w całkowitych wydatkach na reklamę online kształtuje się na poziomie 8,5% tj. około 135 mln zł. W ujęciu wartościowym rynek reklamy kontekstowej urósł zatem o ponad 50%. Optymizmem napawają oczekiwania plannerów odnośnie wydatków na reklamę kontekstową w 2011. Co piąta agencja planuje zwiększyć nakłady ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych i agencji interaktywnych deklaruje przeznaczanie budżetów na kampanie w sieciach kontekstowych. Porównując te ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... ) pożyczki oraz dotowanie energii. Po VW teraz Fiat Chrysler. Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) poinformowała o podejrzeniu fałszowania pomiarów zawartości tlenków azotu w ... wtyczki blokujące reklamy w przeglądarkach. W ten sposób umożliwi wyświetlenie wcześniej zablokowanej reklamy. Firma chce jednak promować reklamy nieinwazyjne, ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... win bezalkoholowych, w przepisach ustawy alkoholowej można dostrzec zakaz reklamy pośredniej alkoholu. Ograniczenia dotyczą reklamy i promocji produktów i usług, których nazwa, znak ... . 3 ustawy alkoholowej, przy uzasadnieniu dla zakazu reklamy piwa bezalkoholowego byłoby zbyt daleko idące (7). Agencja wskazuje także, że pomimo tego, że nie stanowią ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport "Trendy w reklamie cyfrowej 2024", a w nim sześć najważniejszych wydarzeń, które zrewolucjonizują marketing w tym roku. Raport Spicy Mobile ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... w swojej formule strategię marketingową, która pozwoli efektywnie konkurować. Takim przykładem niech będzie irma LeccePen czy niezależny dom maklerski Secus oraz agencja reklamy zewnętrznej City Service – każda z tych firm operuje w sektorze MSP i każda ma spore ambicje rynkowe. Analizując poczynania konkurencji, sprawdzajmy wszystko, co ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... rynku reklamy sięgnąć mają 8,7%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika odporność budżetów reklamowych na promocję treści wideo w kategorii rozrywka? Czy podobna sytuacja utrzyma się w kolejnych latach? Które kraje są liderami wzrostu wydatków? W opublikowanym właśnie raporcie Business Intelligence - Video Entertainment agencja mediowa ...
-
Kosmetyki w mediach
Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w wysokonakładowych ... . (196) firm zdecydowało się na wykupienie reklam swoich produktów, w tym 12 marek pokazano wyłącznie poprzez reklamy. Publikacje na temat kosmetyki białej – produktów do pielęgnacji twarzy, stóp, dłoni i całego ciała – stanowiły ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... sektorze Beauty and Personal Luxury, gdzie dynamika wydatków osiągnie zaledwie 1,7% - prognozuje agencja mediowa Zenith. Za taki obrót spraw odpowiadać będzie mniejszy popyt ... niedoinwestowanie. Według prognozy agencji mediowej Zenith, średni wzrost reklamy w kanale digital osiągnie poziom 5,9% rocznie w latach 2019-2022. Wydatki reklamowe w ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... agencja Rubikom Strategy Consultants. Przejawy wsparcia sprzedaży ze strategią czy planowaniem nie mają najczęściej wiele wspólnego. Liczy się szybko, efektywnie i czasem efektownie, ale to nie zawsze się udaje, stąd tak duża ilość plastikowej reklamy ... marki, są odporni na sugestywne reklamy i jeśli tylko nadarzy się wyjątkowa okazja u konkurencji, ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności ... branży kosmetycznej. Opracowanie adresowane jest do działów marketingu i PR firm kosmetycznych, agencji PR oraz działów reklamy w mediach. Raport za 2007 rok potwierdza dominację marki L’Oreal i całego koncernu L’Oreal w zakresie obecności na łamach ...
-
Inwazja Volkswagena
... formy aktywności online. Za całość działań dla Volkswagena odpowiedzialna jest agencja interaktywna Conecto. Ostatnia kampania reklamowa Volkswagena Polo w polskim Internecie ... potrwa do końca czerwca. W pierwszym etapie wykorzystano bardziej wyraziste, agresywne formy reklamy, zachęcające do zapoznania się z nowym modelem, takie jak Interstitial. O ...
Tematy: volkswagen -
Kosmetyki w mediach 2008
Agencja KaMODUS PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w ... Cosmopolitan czy Uroda, w których na marki zagraniczne przypada nawet ponad 90% publikacji. Z raportu ponadto wynika, że reklamy stanowiły 11% ogółu publikacji prezentujących kosmetyki. Liderem pod względem liczby opublikowanych reklam okazała się marka ...
-
Teta ma Farta
... reklamy kreujące nowy wizerunek firmy Teta. Za przygotowanie mediaplanu będzie odpowiedzialny dom mediowy Mediapol. Kampania pod hasłem "Teta Twój partner w biznesie" potrwa do końca kwietnia 2003 r. Agencja ... agencji reklamowej Fart. Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz ...
-
Kampania promocyjna Polski
... wizerunkowa kampania promocyjna polskiej gospodarki - podaje Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Polska promowana będzie jako nowoczesny i wiarygodny partner gospodarczy i atrakcyjna lokalizacja dla inwestycji. W ramach 6-tygodniowej kampanii będą ukazywać się reklamy w BBC World, CNN International, Time Magazine, Financial ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
Agencja Kamodus opublikowała kolejną edycję cyklicznego raportu półrocznego "Kosmetyki w mediach", który ... W czołówce ponadto Vichy (152), L’Oreal (142) i Garnier (138). Ogółem w periodykach pojawiło się 2512 reklam kosmetyków. Reklamy stanowiły w pierwszym półroczu 12 proc. ogólnej liczby publikacji prezentujących produkty kosmetyczne. 66 proc. (450) ...
-
Użyteczność stron www a ich popularność
... ? W listopadzie 2007 r. specjalizująca się w audytach użyteczności poznańska agencja Symetria przeprowadziła badanie porównawcze polskich serwisów informacyjnych ... Dobre oceny uzyskały także serwisy liderów na polu informacji ze świata marketingu i reklamy – witryny Media Run i Wirtualne Media czy MediaLine. W czołówce kategorii Komputery ...
-
Product placement a idea placement
... czas przed dużym czy małym ekranem jest zażenowana prezentowanym tam poziomem reklamy. Mimo to nie można zaprzeczyć faktom: emisja serialu „Magda M.” zaowocowała wzrostem ... wsi, mają mniejszy dostęp do prasy czy Internetu. Wiedząc o tym, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zdecydowała się wesprzeć produkcje 5. serii „Rancza”, wierząc, ...
-
Jak oglądamy wideo w Internecie?
... na konferencji 14 grudnia 2013 roku pokazuje to, w jaki sposób oglądamy wideo w sieci. Agencja Tube.AD zebrała najważniejsze dane w jedną infografikę. Badania przeprowadzone przez IAB Polska ... część z nich zawsze ma pod ręką smartfon. Jak na tle tych statystyk wyglądają reklamy TV? 76% widzów zmienia kanał na inny, 35% wychodzi z pokoju, a 29% ...
-
Koma stawia na PR
... , Polcard, Netia Telecom, Główny Urząd Geodezji i Kartografii, Metro MGI, Zakład Energetyczny Tarnów, Ministerstwo Finansów. Agencja Tauber Promotion powstała w 1992 roku, jest agencją obsługującą firmy w zakresie reklamy i public relations, ofertę swoją kieruje do przedsiębiorstw polskich i zagranicznych z branży farmaceutycznej, finansowej i IT ...
Tematy: koma -
Tymbarkowe k@psle w sieci
... miłośników Tymbarku. Współautorem pomysłów na stronie jest agencja HYPERmedia. Tworząc nowy serwis Tymbarku zrezygnowano ze standardowych opisów produktowych. Miłośnicy marki ... Tymbark SA, jak i kapselkowego serwisu. Na stronach serwisu można również obejrzeć reklamy prasowe i telewizyjne soków. Wszyscy fani marki Tymbark mogą mieć także własne, ...
-
Seminaria promujące rozwój przedsiębiorczości
... Reklamy w Polsce (IAA) rozpoczęło kolejną już społeczną kampanię (po ogólnopolskiej kampanii "Pij mleko! ... Kulczyk Holding, patronem Merytorycznym Polska Rada Biznesu, patronat medialny objął dziennik "Rzeczpospolita", natomiast Agencja V&P odpowiada za strategię i kreację programu. Program ma charakter długofalowy, czas trwania jest przewidziany na ...