-
Praca w branży reklamowej
Wzrośnie zapotrzebowanie na pracowników w agencjach reklamowych. Zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i początkujących copywriterów czy art. directorów. Powód: kolejny rok szybkiego wzrostu wartości rynku reklamowego. W zeszłym roku ...
-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
... oznaczania reklam w mediach społecznościowych. Postępowania dotyczą 3 influencerów i reklamodawcy. Przypominamy, że odpowiedzialność za prawidłowe oznaczanie treści reklamowych spoczywa na influencerach, agencjach reklamowych i reklamodawcach. Za brak prawidłowego oznaczenia treści komercyjnych grozi kara do 10 proc. obrotu. Dostrzegasz scam lub ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... tzw. kompleks telewizyjno-przemysłowy (termin ukuty przez Setha Godina) jest przeszkadzanie (interruption). Działając w ramach tego systemu, „kreatywni” zatrudnieni w agencjach reklamowych spędzają długie godziny w modnie urządzonych biurach, rozmyślając nad takimi sposobami przeszkadzania ludziom, które przykują ich uwagę do jednokierunkowego ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... sieci wewnętrzne w obrębie firmy i czuwa nad nimi. • Copywriter (Autor tekstów reklamowych) – to osoba, której zadania skupiają się na tworzeniu (kreacja) i pisaniu (realizacja) tekstów reklamowo-marketingowych. Copywriterów najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych i PR. • Merchandiser (Organizator ekspozycji towaru) – to osoba, która odpowiada ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... przychodów w agencjach reklamowych i mediowych. Aż 95% badanych organizacji oczekuje, iż zwiększy liczbę pracowników, albo co najmniej utrzyma ją na dotychczasowym poziomie w trakcie roku 2016. Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej W porównaniu z poziomami płac ustalonymi w badaniu 2015, w agencjach reklamowych i mediowych zaobserwowano ...
-
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... – skomentował Szymon Gutkowski, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SAR. W ramach badania wynagrodzeń SAR 2015 opracowano wycenę 143 różnych stanowisk. Sumarycznie, w agencjach reklamowych i mediowych zmiany w rynkowych poziomach wynagrodzeń mają charakter neutralny. W obu typach badanych firm, syntetyczne wskaźniki zmiany wynagrodzeń oscylują wokół ...
-
Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003
... wiele firm – szczególnie z sektora FMCG organizuje świąteczne kampanie reklamowe swoich produktów. Zwiększenie w tym okresie nakładów na reklamę, powoduje w agencjach reklamowych zwiększone zapotrzebowanie na pracowników. Firmy zajmujące się sprzedażą powierzchni reklamowej poszukiwały konsultantów ds. reklamy, a agencje reklamowe copywriterów oraz ...
Tematy: -
Wielkoformatowe skanery
... serii Select i Atlas, o szerokości skanowania od 25 cali do 54 cali. Skanery VIDAR wykorzystywane są zarówno w mniejszych agencjach reklamowych, biurach architektonicznych i projektowych, laboratoriach fotograficznych, jak i w dużych przedsiębiorstwach, zajmujących się kompleksową obsługą klientów w zakresie kopiowania dokumentów, firmach ...
Tematy: skanery wielkoformatowe, agraf -
Wynagrodzenia w branży PR
... uczestnictwa w życiu branży wśród osób do tej pory bardziej pasywnie nastawionych do podobnych inicjatyw”. Natomiast zestawiając wyniki badania z wiedzą o płacach w agencjach reklamowych Witold Szram, Client Service Director w agencji reklamowej McCann Erickson, powiedział, „że średnia zarobków w branży public relations jest niższa. Wynika to ...
-
Testy kwalifikacyjne: czego się spodziewać?
... dla firmy, a w czasie krótkiego spotkania i rozmowy trudno jest poznać człowieka. Z tego powodu specjaliści od rekrutacji stosują różnego rodzaju triki. Np. w agencjach reklamowych poszukuje się osób bardzo kreatywnych i z pomysłami - w CV i liście motywacyjnym każdy pisze jaki jest wspaniały i przebojowy, ale w realnym życiu trzeba to ...
-
Motywacja pozafinansowa: co zamiast pieniędzy?
... są w stanie pracować na tzw. pełnych obrotach. Stad właśnie pomysł ruchomych godzin rozpoczynania i kończenia dnia pracy. Jest on powszechnie stosowany w agencjach reklamowych, firmach projektowych. Nie obejmuje on najczęściej firm usługowych, gdzie klienci kontaktują się w ściśle ustalonych godzinach pracy biura. Zadaniowy czas pracy ...
-
Pierwsza praca dla studenta
... się na różnego rodzaju markach produktów, które organizują promocje swoich produktów w lokalach, dyskotekach i pubach. Można też poszukać zleceń w rożnego rodzaju agencjach reklamowych, które zajmują się tego typu promocjami. W nieco innej sytuacji są osoby rozpoczynające studia w trybie niestacjonarnym, czyli zaocznym. Takie osoby mają ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za ... roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować, że polski rynek ...
-
Kreatywne CV zapewni pracę?
... rzeczywiście świetna okazja do tego, aby zwrócić na siebie uwagę w procesie rekrutacyjnym. Dotyczy to zwłaszcza ubiegania się o pracę kreatywną, np. w agencjach reklamowych, ale także pracę w branży dziennikarskiej. W tych przypadkach CV to rzeczywiście pierwsza okazja do tego, by zaprezentować swoje umiejętności i wyróżnić się ...
-
Grafik komputerowy
... Photospoh, Corel Draw). Wraz z rozwojem techniki i internetu graficy komputerowi stają się coraz bardziej pożądanymi pracownikami. Mogą znaleźć zatrudnienie w agencjach reklamowych, wydawnictwach, prasie, telewizji, studiach grafiki komputerowej, firmach tworzących strony internetowe i działające w obszarze social media – jednym słowem wszędzie tam ...
Tematy: grafik komputerowy -
Drukarki OKI Pro Series dla branży kreatywnej
... i Pro9542) są skierowane przede wszystkim do branży kreatywnej związanej z działalnością twórczą i designem. Świetnie sprawdzą się m.in. w zakładach poligraficznych, agencjach reklamowych i kreatywnych czy działach marketingu. Każda drukarka z oferty Pro Series jest zaprojektowana w taki sposób, aby pomóc zaoszczędzić środki finansowe. Tonery ...
-
Czy mały biznes jest gotowy na cyfrową transformację?
... Odpowiedzią na te potrzeby mogą być platformy All-in-One, integrujące sprzęt, oprogramowanie i usługi IT. Takie rozwiązanie w małych kancelariach prawniczych, aptekach, agencjach reklamowych czy firmach budowlanych zaczęła wdrażać Konica Minolta, oferując urządzenie Workplace Hub. Zapewnia ono sektorowi MŚP zaplecze technologiczne dostępne dotąd ...
-
Nowe umiejętności w CV? Właśnie jest okazja na rozwój osobisty
... , że umiejętności graficzne przydają się nie tylko w wytwórniach gier komputerowych. Osoby potrafiące obsługiwać programy graficzne dostaną pracę w drukarniach, wydawnictwach, agencjach reklamowych, ale też w każdym małym i średnim przedsiębiorstwie, które nie korzysta z zewnętrznych agencji do promocji swoich usług. Przydatne linki: - Wyszukiwarka ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... są w przypadku wydatków na influencerów oraz na lokowanie produktu (10% i więcej). Reklamodawcy i agencje: zmiany w budżetach reklamowych oraz komunikacji Prawie wszyscy respondenci (90%) pracujący w agencjach i domach mediowych oraz reklamodawcy zmienili plany związane z wydatkami reklamowymi przewidzianymi na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet ...