-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... z usług freelancerów? Najwięcej projektów zlecają firmy z sektora marketingu i reklamy, w tym agencje reklamowe i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają firmy z ... firmami, co zadeklarowało aż 63,8 proc. respondentów. Zarobki i modele współpracy Z badania Useme wynika, że ponad połowa respondentów (57,7 proc.) zarabia na ...
-
Ranking e-rządów
... podstawie rozmów ze 140 szefami agencji rządowych z 22 krajów świata. Agencje te dostarczają łącznie 200 różnych usług dla zwykłych obywateli oraz przedstawicieli ... nie znalazłby się w czołówce rankingu Accenture. Smutnym komentarzem mogą być wyniki badania przeprowadzonego niedawno przez ruch "Internet Obywatelski". Okazuje się, że w Polsce tylko 34 ...
Tematy: internet obywatelski -
Raport - Wdrożenia CRM w Polsce
... CRM w Polsce o całym rynku IT nie wspomniawszy. WSTĘP Celem badania było określenie aktualnego stanu wdrożeń oprogramowania klasy CRM w przedsiębiorstwach ... się działalnością usługową związaną z prowadzeniem interesów (EKD 74) co obejmuje m.in. agencje reklamowe oraz firmy konsultingowe. 8% wdrożeń stanowią instalacje w sektorze finansowym (EKD ...
Tematy: -
IAB w nowym składzie
... - Dominik Kaznowski (PZU Życie) - Marketing - Artur Zawadzki (Global eMarketing) - Badania - Bartłomiej Zarębski (Onet.pl) - eCommerce - Maciej Żyto (Telekomunikacja Polska) – Technologia ... Wśród członków IAB Polska znajdują się portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące ...
Tematy: iab -
Sposoby selekcji - poszukiwanie idealnego pracownika cz. II
... o niezwykle niskiej trafności. Testy psychologiczne są częściej stosowane przez agencje doradztwa personalnego niż przez samych pracodawców (Clark, Billsberry, 1998). ... zażywanie narkotyków, Aids, obecność chorób genetycznych. Rzadko w selekcji stosuje się badania grafologiczne pozwalające na określenie cech osobowości kandydata. Taka metoda może ...
-
Biometryka w miejscu pracy
... . 37% respondentów jest zdania, że pozyskiwane w ten sposób informacje będą wykorzystywane do szpiegowania osób - czy to przez firmy, czy agencje rządowe. Wyniki badania pokazują także, że tylko 15% instalacji wykorzystujących technologię biometryczną będzie gotowych do użytku w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Obawy dotyczące ...
-
PR w nowych mediach
... odbiorców do reklam i rosnące znużenie tą formą marketingowego przekazu, agencje reklamowe coraz rzadziej pełnią rolę doradców w kształtowaniu strategii marketingowej. ... się bezpłatne konsultacje, które wspierali regionalni patroni medialni. Pacjenci byli zapisywani na badania, dzwoniąc pod numer specjalnej infolinii. Wydano też poradnik pt.: "Dowiedz ...
-
Reklamy powinny być cool
... w trakcie których – niezbyt nachalnie – prezentowano Coca-Colę. Przeprowadzone w 2004 roku badania przez Saurage Research pokazują, że osoby cool powinny zachowywać powściągliwość. ... Poza tym cool jest wszystko, co kojarzy się z zabawą i spokojem. Rzecz jasna agencje reklamowe nie mogły zignorować nowego słowa i wykreowanego przez nie stylu życia. ...
-
Tydzień 34/2005 (22-28.08.2005)
... . Arbitraż w sporze z Eureko o PZU przegraliśmy tak, jak pół roku temu prognozowaliśmy. Zagraniczne agencje komentując werdykt przewidują nie tylko przejęcie przez Eureko kontroli ... oceny kwalifikacji kandydatów do parlamentu, czy też do pałacu prezydenckiego. Badania poglądów opinii publicznej wykazują, że wysoko w ocenie wyborców jest opalenizna ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... , pozwalają grupie docelowej spędzić z marką więcej czasu. Internet daje też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po obejrzeniu określonych reklam w telewizji. Zbliża się czas, kiedy agencje będą musiały świadczyć usługi "ful service". Te, które specjalizują się tylko w typie reklamy online lub ...
-
Wygoda kusi klienta
... miejscu. W cen-trach handlowych obok marketów spożywczych funkcjonują butiki, księgarnie, pralnie ekspresowe, agencje pocztowe, placówki banków, place zabaw dla dzieci, restauracje, kina. Ciekawe ... Polaków je regularnie wszystkie trzy posiłki, właściwe dla danej pory dnia (wg badania Snack Panel, TNS OBOP). Główne posiłki zastępowane są przez różnego ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2005
... krajem, który zamieszkują. Należy podkreślić, że działania podejmowane przez agencje rządowe nie są wystarczające. Liczba skutecznych ataków przeprowadzanych na ... kluczowe znaczenie ma obecnie szybkość reakcji branży antywirusowej. Niestety, jak wynika z badania firmy Kaspersky, w większości przypadków użytkownicy nie są świadomi powagi sytuacji. Z ...
-
Blogi w służbie PR
... - to tylko niektóre przykłady. Blogi polskiego biznesu "W polskiej blogosferze dominują agencje oraz osoby związane z szeroko pojętą reklamą i tutaj nietrudno znaleźć przykłady - ... . Oczywiście w takim celu - i jest to jak najbardziej właściwe - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog jest tutaj narzędziem pomocniczym, którego koszty w ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... Respondenci monitorujący media wykorzystują tę działalność przede wszystkim do badania wizerunku firmy (39 proc.) i sprawdzenia, czy główne przesłanie informacji prasowej ... który wyprzedził telewizję (237 wskazań). Radio zostało wskazane 202 razy, a agencje informacyjne – 130. Respondenci, którzy odpowiedzieli przecząco na pytanie o korzystanie z ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... marki.” Rolą rzeczników jest wpływanie na opinie i decyzje innych. Aby poznać zjawisko New Wave of Advocacy, agencje Weber Shandwick i KRC Research przeprowadziły globalne badanie konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, podstawowych wniosków: 1. Konsumenci na całym świecie podejmują decyzje, korzystają z produktów i usług ...
-
Tydzień 20/2007 (14-20.05.2007)
... tylko Wielka Brytania i Dania, które w traktacie akcesyjnym zagwarantowały sobie to. Badania sondażowe wskazują, że obecnie 58% naszych obywateli jest przeciwnych wprowadzeniu euro w ... pomocniczych (jest ich ok. tysiąca) oraz części funduszy. Zgodnie z tą koncepcją agencje rządowe mają się stać agencjami wykonawczymi, ZUS i KRUS mają być finansowane ...
-
Projekt budżetu UE na 2008 rok przyjęty
... operacyjną Instytutu zostanie przesunięty z działu "edukacja i kultura" do działu "badania i innowacje". W celu sfinansowania Galileo i EIT posłowie wzywają do dokonania przeglądu ... sprawiedliwość (FRONTEX) 533 mln euro (płatności) PE nie popiera cięć wydatków na europejskie agencje, których domaga się Rada. Na tym tle wyróżnia się Frontex, którego ...
-
Branża PR w mediach XII 2007
... dotyczyło 58 materiałów - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość (115) grudniowych przekazów o branży PR miała ... 12 razy i wyprzedziła agencję On Board PR, którą wymieniono 4 razy. Agencje First PR i Rainer Communications w grudniu wzmiankowano po dwa razy. Natomiast ...
-
Branża PR w mediach I 2008
... - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość styczniowych przekazów związanych z PR-em ... i 65 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 123 razy. W części przekazów ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... i 43 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych publikacjach 51 razy. W części przekazów cytowano/wzmiankowano ... publikacji) oraz relacjom inwestorskim (20 publikacji). Z analizy zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że większość (186) czerwcowych przekazów o ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2007
... ), które mają najwyższą wartość dodaną. Potrzeby branży motoryzacyjnej Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Keralla Research na zlecenie firmy Work Service, 9 na ... wiele do życzenia. Pracują niesolidnie i często porzucają pracę. Wyspecjalizowane agencje zapewniają głównie pracowników liniowych, kierowanych na bezpośrednią produkcję. ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (283) sierpniowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 54 materiały miały charakter negatywny, a 27 - pozytywny. W sierpniu 106 razy cytowano i 26 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (282) wrześniowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 53 materiały miały charakter negatywny, a 40 - pozytywny. We wrześniu 107 razy cytowano i 22 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano w analizowanych ...
-
Pozyskiwanie dotacji unijnych - problemy banków
... sprawą. Z jednej strony, obwarowania wynikające z bankowych procedur badania zdolności kredytowej, z drugiej - potrzeby beneficjentów i procedury unijne. Nowością ... jest działanie 4.4 „Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym”. Wzór wprowadzony przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości różni się (co prawda nieznacznie) od wzorów ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... zakwalifikowanych do badania publikacji wynika, że zdecydowana większość (306) październikowych przekazów o branży PR miała wydźwięk neutralny, 76 materiałów miało charakter negatywny, a 67 - pozytywny. W październiku 209 razy cytowano i 86 razy wzmiankowano osoby w kontekście public relations. Natomiast firmy, instytucje i agencje wzmiankowano ...
-
Marketing social media
... ́w do klientów, ale przede wszystkim na słuchanie ich opinii poprzez badania marketingowe. Gromadzenie oddanych i potencjalnych fanów wokół aktywności marki w sieci otworzy nowe ... pojawiły się dowody na to, że jest prowadzony na jego zlecenie przez agencję Edelman PR. Kolejnym przykładem na nieczystą kampanię marketingową jest viralowa ...
-
Praca sezonowa: sprawdź pracodawcę
... też potwierdzić poprzez Państwową Inspekcję Pracy. Do normalnych praktyk, stosowanych przez agencje zatrudnienia, należy także kontaktowanie się z pracownikiem. Już poszukując pracy warto zadzwonić do ... Po takim spotkaniu agencja zaczyna poszukiwanie ofert. W tym czasie kandydat odbywa badania. Jak długo czeka się na wyjazd? Jeśli osoba zostaje ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... wiedzę twórców – co powoduje niższe pozycje w wyszukiwarkach. Projektanci/freelancerzy lub niewielkie agencje interaktywne, nie posiadając wiedzy równej specjalistycznym firmom pozycjonerskim, skupiają ... właścicieli na równi z innymi działaniami wizerunkowymi, marketingowymi i komunikacyjnymi. Adseo zapowiada kolejne badania i porównanie zmian, ...
-
Mobilność przyczyną frustracji pracowników?
... do fabryk umiejscowionych pod dużym miastem. Nierzadko zdarza się, że agencje pośrednictwa pracy prowadzą rekrutację w miejscowościach oddalonych o kilkadziesiąt kilometrów od dużej ... do pracy może powodować zniechęcenie, frustrację, a w konsekwencji chęć rezygnacji z zatrudnienia. Badania przeprowadzone przez firmę Regus wśród ponad 11 000 firm w ...
-
Internet dla dzieci ale pod nadzorem
... sieci banerowe i reklamy na forach (szczególnie zachodnich) zawierają pozornie atrakcyjne oferty - agencje modelek dla dzieci, czy stypendia edukacyjne itd. To kolejny typ oszustwa, ... samo nie przytrafi się ich dzieciom podczas przeglądania Internetu? Ostatnie badania pokazały, że 25% brytyjskich dzieci używa kart kredytowych swoich rodziców płacąc ...
-
Święto Pracy w USA
... USD w ciągu 10 lat dla firm, które będą miały koszty R&D (badania naukowe i innowacyjność). Z całą pewnością pojawi się mnóstwo głosów mówiących o tym, że ... akcji TPSA – wynik przegranego procesu, który spółkę drogo zakosztuje. Po opublikowaniu przez agencje informacji o planowanym wystąpieniu prezydenta USA indeksy ruszyły na północ. Ruszyły, mimo ...
-
Sprzedaż firmy: podstawowe know-how
... w fazie nasycenia i firm konkurencyjnych jest mnóstwo. W tę stronę często idą agencje reklamowe i public relations, które nawiązały serdeczne kontakty z taką liczbą ... maszyny i urządzenia (wiek i stan techniczny, złożoność, przeznaczenie, poziom automatyzacji, trendy), badania i rozwój (nakłady na B+R jako procent od sprzedaży, organizacja badań ...
-
Perspektywiczny rynek ochrony i zabezpieczeń
... względu na dotychczasowe doświadczenie w branży IT i praktykę biznesową. Agencje ochrony oraz firmy instalacyjne wdrażają wśród użytkowników końcowych systemy wykrywania ... Usług Partnerskich w Sektorze Automatycznej Identyfikacji i Ochrony, który obejmuje również badania w następujących obszarach rynkowych: Możliwości rozwoju na światowym rynku ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... konsumentów, co stawia agencje kreatywne przed coraz większymi wyzwaniami. Reklamodawcy pracują pod presją, aby jeszcze silniej się wyróżnić, więc będą bardziej skłonni do korzystania z reklamy wirusowej. Dodatkową zachętą jest dla nich to, że – jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania - YouTube, promocje online ...
-
Praca za granicą ciągle atrakcyjna
... w 2008 odnotowaliśmy wyraźny wzrost tego typu propozycji. Duże firmy i agencje pracy zauważyły, że chętnych nie brakowało i ten trend nadal się utrzymuje” – mówi Beata Szilf-Nitka, dyrektor generalny internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. Centrum Badania Opinii Społecznej szacuje, że w ciągu ostatnich dziesięciu lat pracowało ...