-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... agencji badawczej WiseRabbit raportu rzucającego światło na konsumpcję treści internetowych przez reprezentantów pokolenia Z. Okazuje się, że ... w globalnej wiosce. Tylko tylko, że każdy zaczyna żyć w innej wsi z innymi ludźmi. Marta Bierca z agencji badawczej WiseRabbit, autorka raportu: “Młodzi mają odwagę mówić to, co myślą” Badanie pokazuje, do ...
-
Technologia 5G: Polska wyprzedza Niemcy i Francję
... technologia w Polsce i na świecie? Sprawdziła to firma YouGov, partner polskiej agencji badawczej Inquiry. Zgodnie z raportem International Telco Report 2021: Consumer ... na przegranym miejscu w światowymi wyścigu technologicznym – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry, jedynego partnera firmy YouGov w Polsce. Dane zebrane i ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... . wypełnia ankiety regularnie - co najmniej raz w tygodniu, a 38 proc. wyczekuje ich z niecierpliwością. Respondenci to osoby zaangażowane, które czują się partnerem agencji badawczej i w ten sposób chciałyby być traktowane. Ponadto: 52% panelistów lubi widzieć w sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... określonego atrybutu, komunikowaniu przewag płynących z określonej cechy – komentuje Norbert Kilen z agencji marketingu interaktywnego Think Kong, współtwórca raportu. Wśród opinii analizowanych w raporcie agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema, średnio tylko 25 procent wzmianek posiada zdecydowanie negatywny charakter. Biorąc ...
-
Trafić z ceną
... badanie późniejsze samodzielne stawianie pytań: „a co by było, gdyby..?” i samodzielne na nie odpowiadanie. Nie ma potrzeby każdorazowego zwracania się do agencji badawczej o analizy i doliczenia, a prosta obsługa sprawia, że osoby zajmujące się polityką cenową i asortymentową mogą szybko i w dowolnym momencie sprawdzać efektywność dowolnych opcji ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... poznać opinie klientów instytucjonalnych o firmie, zbadać jej opinię, oszacować popyt na usługi i produkty, ocenić lojalność klientów. Świeże, obiektywne spojrzenie fachowców z agencji badawczej i dokładna analiz bywają bezcenne. W czasach, gdy rynek zmienia się tak dynamicznie, gdy co kilka miesięcy pojawiają się nowe trendy i mody ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... trakcie realizacji projektu. Bliska współpraca podmiotów, dostęp do informacji dotyczących prób i przejrzystość badania stanowią podstawę zaufania do wyników i do samej agencji badawczej. Jest to zatem element dodatkowo motywujący do właściwej realizacji badania. Obszar 3. Kontrola stanu realizacji badania Wspólna platforma informatyczna to również ...
-
Kredyt gotówkowy kusi przed Świętami
... przynajmniej tak samo udanych jak rok wcześniej. Trudności z panowaniem nad emocjami podczas zakupów dobitnie potwierdzają zlecone przez KRUK badania niezależnej agencji badawczej GfK Polonia. Wynika z nich, że zdecydowana większość ankietowanych – aż 86 proc. deklaruje planowanie dochodów i wydatków, ale zaledwie 6 proc. osób nigdy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2019
... do chmury, pozwalając na natychmiastową lokalizację konkretnej osoby. To efekt pracy badawczej prowadzonej przez naukowców Uniwersytetu Fudan z Szanghaju i Instytutu Optyki, Mechaniki ... spodnie cargo i koszule under armour”. Wraz ze zmianą misji i kultury Agencji zmieniali się także ludzie. Wojna z terrorem wykreowała prężnie rozwijający się ...
-
Wsparcie dla przedsiębiorstw: nowe uprawnienia PARP
... od agencji – to główne cele nowelizacji ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zadania Agencji rozszerzono o: działalność innowacyjną, ... parków przemysłowych, technologicznych, usług informacyjno-komunikacyjnych, rozwoju bazy dydaktycznej i badawczej szkolnictwa wyższego, promocji i współpracy województw Polski Wschodniej, ...
-
PARP będzie wspierać programy operacyjne
... , PO Kapitał Ludzki, PO Rozwój Polski Wschodniej. Działania Agencji rozszerzono przede wszystkich o zadania dotyczące: działalności innowacyjnej, wspierania ... przemysłowych, technologicznych, usług informacyjno-komunikacyjnych, rozwoju bazy dydaktycznej i badawczej szkolnictwa wyższego, promocji i współpracy województw Polski Wschodniej, transportu ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... Dobry produkt i trafny wybór komunikowanej cechy W kulturze masowej funkcjonuje stereotyp, że pracownicy agencji reklamowych zajmują się wciskaniem ludziom beznadziejnych produktów, których oni ... mocny scenariusz, obronić go przed klientem, obronić na prezentacji agencji badawczej. Na badaniach zwykle takie koncepty odpadają, bo... budzą skrajne ...
-
Ustawa o PARP trafi do Senatu
... Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - podał resort gospodarki. Nowelizacja przewiduje, że Agencji zostaną powierzone nowe zadania dotyczące działalności innowacyjnej, ... , technologicznych, usług informacyjno-komunikacyjnych, rozwoju bazy dydaktycznej i badawczej szkolnictwa wyższego, promocji i współpracy województw Polski Wschodniej, transportu ...
-
Globalne zagrożenia internetowe VII-IX 2011
... . Jest to nie tylko znacznie łatwiejsze, lecz także znakomicie skalowalne – umożliwia kradzież ogromnych ilości gotówki z wielu małych źródeł.” Najnowszy raport agencji badawczej The Future Laboratory (Cybercrime_Futures) zdradza, że hakerzy stają się coraz ostrożniejsi, a złośliwe oprogramowanie coraz bardziej wyszukane. Najsłabszym ogniwem są ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
... , nieciekawa treść działa jak wciśnięta na siłę ulotka.” – komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Niechęć do mało interesujących wpisów deklarują przede wszystkim kobiety i ... w każdym calu - zarówno pod względem tematyki jak i respondentów, a także platformy badawczej. Wykorzystanie narzędzia on-line umożliwiło błyskawiczne zebranie dużej ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... ich analizy wynika np., że kupującymi znacznie częściej są kobiety. Jak już wspomniano we wstępie, badanie jest wspólnym projektem agencji badawczej IRCenter, LeadR – agencji marketingu bazodanowego, PricePanoramy - firmy monitorującej e-commerce oraz SpicyMobile - firmy, która udostępnia technologie do analityki mobilnej. Zasadniczym celem badania ...
-
Jak cloud computing wspiera wyższe uczelnie?
... do Internetu. W szkolnictwie akademickim, które corocznie zasila rynek pracy nowymi fachowcami, znaczenie usług chmurowych także rośnie bardzo dynamicznie. Według prognoz agencji badawczej Technavio, do 2020 roku skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) globalnego rynku cloud computingu w sektorze szkolnictwa wyższego przekroczy 24 procent ...
-
Czy bezrobocie wzrośnie a wynagrodzenia i zatrudnienie spadną?
... publikacji, omówionych w styczniowym wydaniu opracowania na temat rynku pracy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), znalazły się m.in. raport na temat ESG ... bezrobocia podaną przez Eurostat a danymi GUS wynika z odmiennej metodologii badawczej, w tym także z definicji osoby bezrobotnej. Według danych Eurostatu, zebranych w listopadzie ...
-
D-Link liderem w domach
Najnowszy raport Synergy Research Group (SRG) podsumowuje rynek sprzętu sieciowego przeznaczonego dla użytkowników indywidualnych i niewielkich firm. Według agencji badawczej, D-Link wyprzedził wszystkich konkurentów, w pierwszym kwartale 2004 roku dostarczając na rynek przeszło 8 milionów urządzeń sieciowych. Jak zauważają analitycy SRG, rynek ...
Tematy: d-link, rynek sprzętu sieciowego -
Telefon Netgear Skype WiFi
... szerokopasmowego łącza internetowego. Urządzenie nie wykonuje połączeń do służb awaryjnych. Jak powiedział Richard Webb, analityk rynku produktów bezprzewodowych w agencji badawczej Infonetics Research -„Telefonia internetowa przez sieci bezprzewodowe (VoWLAN) zaczyna wychodzić poza środowiska instytucjonalne i jest coraz szerzej adoptowana przez ...
-
Polacy nie chcą wracać z Irlandii
... Irlandii nie zamierza wracać do kraju. Obecnie na Zielonej Wyspie mieszka według szacunków od 100 do 200 tysięcy Polaków. Z badań agencji badawczej Kinoulty Research wynika, że 18 procent Polaków zamierza zostać w Irlandii na stałe, a 47 procent tak długo jak to będzie możliwe ...
-
Polacy preferują polski alkohol
... wykształcenia respondentów. „Mimo pewnych różnic, najpopularniejsze kategorie napojów alkoholowych – piwa i wódki – trafiają do wszystkich grup społecznych” – mówi Tomasz Dziedzic z agencji badawczej PBS DGA – "Z tego względu producenci mają znaczną dowolność przy wyborze grupy docelowej, na której powinni skoncentrować swoje działania i decyzje ...
-
Polacy zadowoleni ze swoich banków
47 procent Polaków jest zadowolonych z usług swojego banku - wynika z sondażu agencji badawczej Synovate. Badanie przeprowadzono w marcu 2007, na reprezentatywnej próbie 1000 osób, metodą CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo). Ankietowanych zapytano o to, w jakim ...
-
Polacy zaniepokojeni zmianami klimatu?
... połowa Polaków (47 proc.) jest zaniepokojonych zmianami klimatu a 31 proc. w ogóle nie martwi się zmianami klimatu - wynika z najnowszego sondażu międzynarodowej agencji badawczej Synovate i BBC World. Wśród respondentów, którzy przyznali, że nie są zaniepokojeni prawie 11 proc. wierzy, że te zmiany klimatyczne są ...
-
Wakacyjne budżety Polaków - lato 2007
... w tym roku wakacji czy urlopu, zaś 40 procent Polaków wyda na tegoroczne wakacje nie więcej niż 2000 złotych - wynika z sondażu agencji badawczej Synovate. Badanie przeprowadzono w marcu 2007, na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków, w wieku od 18 do 64 lat, metodą CATI (wywiady telefoniczne ...
-
Polacy a remont mieszkania
... w tym roku remontu mieszkania lub domu, zaś 5 proc. respondentów zamierza przeznaczyć na ten cel od 2 do 3,5 tys. złotych - wynika z sondażu agencji badawczej Synovate. Niemal połowa respondentów (48 proc.) nie zamierza przeprowadzać nawet drobnych remontów w swoim mieszkaniu. Natomiast wśród osób, które planują przeprowadzić ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... na temat sposobów i jakości reklam naszej konkurencji. Na pewno wartościowym materiałem mogą być in- formacje zakupione na swoje potrzeby od agencji badawczej - dostarczą dokładnie tej wiedzy, której oczekujemy - szczególnie na temat profilów konsumenckich. Można też wybrać inny model i posłużyć się zewnętrzną agencją ...
-
Rośnie polska klasa średnia
... lata, zarabiających rocznie od 66 do 220 tys. złotych brutto. Druga część objęła szeroki desk research, pogłębione wywiady z polskimi korespondentami agencji badawczej oraz wywiady z pięcioma polskimi ekspertami, zajmującymi się tematyką affluent.
-
Rynek budowlany w Polsce II poł. 2010 r.
... innych krajów Europy Środkowej i Wschodniej, sytuacja polskiego sektora budowlanego jest jednak stosunkowo dobra, podaje raport CEEC Research, Firmy Doradczej KPMG i agencji badawczej Norstat "Budownictwo w Polsce. Druga połowa 2010 roku". W 2011 roku polski sektor budowlany wzrośnie o 3,2% Firmy budowlane spodziewają się, że wyniki sektora ...
-
Rynek gier komputerowych oczami Polaków
... zaskakująca. Spontaniczna znajomość marek producentów gier komputerowych wśród ankietowanych stoi na niskim poziomie” – mówi Piotr Zimolzak, Wiceprezes i główny analityk agencji badawczej SW Research. Wśród najlepiej rozpoznawalnych marek dominowały brandy zagraniczne – Electronic Arts (31,3 proc.), Blizzard Entertainment (10,8 proc.) oraz Ubisoft ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... zabiegi marketingowe, których celem jest zwiększenie zainteresowania u kobiet i mężczyzn. Inaczej przebiega też próba zainteresowania produktem w stosunku do obu płci. Z badań agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) częściej inicjują kontakt ze sprzedawcą niż kobiety (30%). Wynika to z faktu ...
-
Kolumbia dla polskich firm?
... firm zagranicznych w kraju. Dlatego warto uważnie przyjrzeć się zwłaszcza niezagospodarowanym sektorom gospodarki, a tych wciąż jest dużo, mówi Sebastian Starzyński, prezes agencji badawczej ABR SESTA, który był prelegentem podczas 7 Forum Dostawców Detalicznych, w Bogocie, w Kolumbii. Jednak, kiedy już polskie firmy podejmą decyzję dotyczącą ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... który powstał przy udziale ekspertów z Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Izby Handlu oraz firmy badawczej SW Research. Wiele wskazuje zatem na to, że z percepcją marek ... zespołu badań i rozwoju marek On Board PR. Jak zauważa Norbert Kilen, Strategy Director agencji Think Kong: Każdy chciałby kupować najlepsze, najzdrowsze produkty. To, że ...
-
Czy to już koniec wiadomości sms?
... . Aktualne badania preferencji użytkowników i statystyki dotyczące ruchu SMS-owego wykluczają możliwość zdeklasowania pozycji krótkich wiadomości tekstowych. Według amerykańskiej agencji badawczej Nielsen, użytkownicy smartfonów częściej korzystają z SMS-ów niż z przeglądarek, poczty e-mail czy komunikatorów mobilnych. W każdym z 10 przebadanych ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... satysfakcji klientów, ale również do zwiększenia sprzedaży. 5. Cross-border shopping Szansą na zwiększenie sprzedaży i przychodów jest również kolejny trend. Według agencji badawczej Nielsen, wartość sprzedaży transgranicznej w 2018 r. może wynieść na światowym rynku e-commerce 308 mld dolarów. Już dziś klienci chętnie korzystają z oferty ...