-
Kryptowaluty nie zareklamujesz w Google
... od czerwca, czyli niecałe pół roku po tym, jak to samo zrobił Facebook. Google chce w ten sposób chronić użytkowników przed potencjalnymi stratami. Gorący temat, ... Brytanii przez Coinbase, jedną z największych giełd kryptowalut na świecie. Jak czytamy w depeszy agencji informacyjnej Bloomberg, licencja pozwala firmie z San Francisco na dostarczanie ...
-
Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji?
... sposób kreować ogłoszenia. Jak to robić dobrze? O tym Sebastian Kopiej, prezes zarządu agencji PR Commplace. Współcześni kandydaci na pracowników są świadomi i wymagający. Posty z ... popularności i dostępowi do szerokiej grupy użytkowników, platformy takie jak Facebook, Instagram czy LinkedIn stanowią skuteczne narzędzia w dotarciu do kandydatów z ...
-
Kandydaci do pracy odrzucani przez wpisy na Facebooku
... corocznego sondażu Technology Survey przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć niezależnych agencji PR we współpracy z Imago PR - jej polskim przedstawicielem. - Dziś ... używa mikrobloga Twitter, 64 proc. ma profil w portalu społecznościowym Facebook, a 56 proc. własny kanał wideo w YouTube. Tylko połowa respondentów przyznała, ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... w sieci. Social media marketing – system naczyń połączonych Planując działania marketingowe w sieci, dobrze skorzystać z pomocy sprawdzonej agencji, dla której nie ma tajemnic – takiej jak np. Newcast. Pracownicy agencji przeanalizują, czego potrzebuje nasza marka i jak dotrzeć do nowych klientów oraz zażegnają pojawiające się czasem ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2019
... Polski jest chęć uzyskania wyższego wynagrodzenia - potwierdza opublikowany dziś raport agencji zatrudnienia Manpower "Plany migracyjne pracowników z Ukrainy". Już od pewnego czasu ... ale szkoda, że dotąd jej nie zrealizowano. W uzasadnieniu dodam, że np. Facebook ma więcej użytkowników w Europie niż w USA. Ale znakomitą większość podatków płaci w ...
-
Ile przez 10 lat zarobił bitcoin? Wyniki są zawrotne
... procentowy wzrost zanotował bitcoin w ciągu ostatniej dekady (od lipca 2010 r.), wg danych agencji Bloomberg. W tym samym czasie główne indeksy giełdowe w USA wzrosły o 300 proc., ... powiązanych z tradycyjnymi aktywami, np. dolarami. Na tym bazuje m.in. tworzona przez Facebook libra, która jednak i tak napotka duże problemy w USA i UE, a z ...
-
Marki samochodowe na Facebooku
... się pozytywnie na tle innych akcji, w szczególności zaś pokazał alternatywę dla nieaangażujących konkursów rozdawniczych” – mówi Maciej Maślak, Head of Strategy w agencji brand karma. „W związku z sukcesem akcji postanowiliśmy powtórzyć ją i w tym roku. Dodaliśmy piłkarskie elementy i tym razem umieściliśmy aplikację także na drugim ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... rankingu, osiągając wartość 107,8 mld USD. W okresie poprzedzającym swój debiut giełdowy ośmiolatek Facebook odnotował wzrost o 74%, dzięki czemu został marką najszybciej rosnącą na wartości w ... na temat finansowych i ogólnobiznesowych wyników każdej ze spółek (dane z agencji Bloomberg i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w ...
-
Kurorty nadmorskie w social media
... mieszkańcami za pośrednictwem najpopularniejszej obecnie platformy społecznościowej jaką jest Facebook. Największe miasta w Polsce już dawno zaczęły walkę o integrację ... i przekuć to na wzajemną, regularną komunikację – komentuje Marta Szadowiak, właścicielka agencji Projekt PR. - Większość samorządów nadmorskich komunikuje się poprzez ten sam profil ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy ... mln zł, dynamika +4,3 proc.). Najsilniejszy wpływ na kondycję rynku reklamy online mają globalni gracze – Google i Facebook. Zainteresowanie reklamą SEM oraz reklamą w mediach społecznościowych wciąż rośnie. Są to nieodzowne elementy większości ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... dowiedzieć się, że poszukują np. nowego samochodu (czytając fora motoryzacyjne i ogłoszenia). Z kolei 2nd party data to dane, które możemy zdobyć w agencji reklamowej, domu mediowym, czy u wydawcy stron www. Dzięki temu źródłu zwiększymy zasięg reklamy o nowych odbiorców. DMP pozwala łączyć dane offline ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. ... która zwiększyła swoje inwestycje o 99,3 mln zł (+21,7%). Jeśli chodzi o wydawców, to najwyższą dynamikę wzrostu generuje Facebook. Już od kilku lat jest to lider pod względem pozyskiwania nowych budżetów reklamowych. Obok social ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... agencji mediowej Starcom dowodzi, że w ostatnim czasie rynek reklamy osiągnął stabilizację. W ... część budżetów telewizyjnych i outdoorowych została przeniesiona do internetu. Jeśli chodzi o wydawców liderem wzrostów wciąż pozostaje Facebook, jednak porównując do poprzednich kwartałów, dynamika istotnie wyhamowała. Warto także zauważyć, że zarówno ...
-
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... zasobów, jakie zostały zaatakowane w incydencie DigiNotar, znalazły się zasoby należące do agencji rządowych kilku państw jak również największych serwisów internetowych, takich jak ... . Głównym źródłem “celowych” przekierowań do niebezpiecznych stron internetowych jest Facebook. Komputery użytkowników należące do sieci KSN blokują prawie 100 000 prób ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 19,6% i 3,1%). Najczęściej wybierana przez reklamodawców platforma społecznościowa (do współpracy influencerskiej) to zdecydowanie Instagram – 87,2% (wzrost o ok. 6 pkt procentowych rok do roku), na drugim miejscu uplasowały się ex aequo Facebook i TikTok – po 55 ...
-
Nowa era innowacji
... Facebook donosi, że w ciągu dwu lat przybyło mu 47 milionów klientów. Fakt, że MySpace i Facebook w tak krótkim czasie zdobyły taką masę zwolenników, musi nam coś mówić o szybkości migracji do N = 1. Ponadto Facebook ... lub do parku narodowego Yellowstone. Powinno to pozwolić agencji lotniczej na odnotowanie tego przypadku jako wyjątkowego wydarzenia i ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... jest ku temu kilka powodów, które postaram się przedstawić. Facebook w Polsce Facebook w Polsce to platforma społecznościowa bardzo szybko zdobywająca popularność. Według ... społecznych istnieje szansa zredukowania kosztów do pewnego minimum. Wiele agencji reklamowych, zaprojektowanie i realizację kampanii społecznych, traktuje jako swoją reklamę ...
-
Personalizacja w Internecie
... ) reklam to większa skuteczność przy znacznie mniejszych nakładach. Celem wszystkich agencji jest wypracowanie takich narzędzi, aby komunikat szybko dotarł ... możliwościami, reklamodawcy dostaną skuteczne narzędzie „rażenia”, a Facebook zwiększy zyski z tych reklam. Już w chwili obecnej system targetowania reklam – Facebook Ads dysponuje na ...
-
Globalne zagrożenia internetowe VII-IX 2011
... na numery SMS Premium, gdy właściciel śpi. Mogą również użyć Facebook’a, by zdobyć numer telefonu i rozpocząć subskrypcję drogiej, comiesięcznej usługi. Operator sieci ... – umożliwia kradzież ogromnych ilości gotówki z wielu małych źródeł.” Najnowszy raport agencji badawczej The Future Laboratory (Cybercrime_Futures) zdradza, że hakerzy stają się ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... opinie o współpracy z agencjami PR Polscy managerowie ds. komunikacji mają wysokie wymagania wobec agencji PR i są względem nich bardzo krytyczni. Agencje bywają postrzegane jako cenny ... medium społecznościowe został uznany Twitter. Na kolejnych miejscach znalazł się Facebook, LinkedIn oraz blogi firmowe. Za granicą popularnością cieszy się portal W ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... projekty i plany kampanii we własnym zakresie, bez korzystania z pomocy zewnętrznych agencji. Zjawisko to jest częstsze wśród firm dysponujących relatywnie mniejszymi budżetami ... reklamę online trafi do Google Search, YouTube, Facebooka i Instagrama. Zwłaszcza Facebook i Google są lubiane przez reklamodawców, ponieważ nie tylko gwarantują zasięg, ...
-
Jak aktywnie szukać pracy?
... jest śledzenie profili firm, w których chciałoby się pracować – na Fan Page'ach Facebook firmy często zamieszczają informacje o wolnych wakatach. Swoje strony fanowskie mają ... kandydata o podobnym profilu kompetencyjnym. „Przy wysyłaniu CV do Agencji Doradztwa Personalnego warto kierować się renomą Agencji, a także co jakiś czas aktualizować swoje CV ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... agencji reklamowej lub domu mediowego (należy jednak zauważyć, że ok. jednej czwartej ankietowanych stanowili właśnie pracownicy agencji i domów mediowych). Udział agencji ... Najczęściej wybierane przez reklamodawców platformy społecznościowe to: Instagram - 70,8%, Facebook - 46,2%, blogi webowe - 33,8%, YouTube - 15,4%, TikTok - 6,2%. Klienci biorący ...
-
Biały wywiad - odcienie bieli
... zasięgiem cały glob. Funkcjonująca obecnie w ramach Centralnej Agencji Wywiadowczej struktura „białego wywiadu”, tzw. OSE (Open Source Enterprise) wykorzystuje oficjalne informacje z takich źródeł, jak: tv, radio, prasa (głównie lokalna), Internet w tym media społecznościowe takie jak Twitter, Facebook, chaty (opracowuje kilka tys. twitów na ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... Internetu. Pod względem dynamiki wzrostu (141%) wyszukiwarkę Baidu wyprzedził tylko Facebook. Marki „w chmurach” – Dość nagle okazało się, że w zakresie przechowywania danych i dostępu ... na temat finansowych i ogólnobiznesowych wyników każdej ze spółek (dane z agencji Bloomberg i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
... co korporacji Marka Zuckerberga taka domena, skoro firma jest właściciel marki i domeny „facebook.com”? Być może jest to związane z planami wprowadzeniem własnej usługi poczty ... znaczenia nazwy dla sukcesu rynkowego, traktowali naming, jako banalną usługę agencji kreatywnej. Płacenie za wykupienie praw do domeny internetowej jest częstsze i droższe od ...
-
Praca tymczasowa z perspektywy pracownika
... takie jak chociażby Facebook, na których rekruterzy coraz częściej zamieszczają posty z ogłoszeniami o pracę. Wystarczy w odpowiedzi wyrazić zainteresowanie daną propozycją pracy i czekać na kontakt ze strony rekrutera. Kolejną możliwością jest wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej agencji zatrudnienia i rejestracja w bazie ...
-
Koniec papierowego CV? Teraz liczy się profil zawodowy?
... umieć rozróżnić portal profesjonalny od portalu społecznościowego, jakim jest np. Facebook. Portale społecznościowe zachęcają użytkowników do dzielenia się informacjami o każdym ... były kierowane wyłącznie do znajomych - komentuje Anna Gadaj, Konsultant w agencji rekrutacyjnej Devire. Takich zmian można dokonać w ustawieniach prywatności profilu. ...
-
Zacznij zarabiać na swojej stronie WWW - dlaczego inwestycja w pozycjonowanie ma sens
... brak inwestycji w pozycjonowanie stron. Konkurencja korzysta zapewne od lat z usług agencji SEO i zyskuje w rankingu Google, posiada dobrze zoptymalizowaną stronę, a przez ... , towarów. Doinwestuj także pozycjonowanie czy wzmocnij firmę marketingiem internetowym – Facebook Ads, Google Ads. W ten sposób zbudujesz silniejszą – bardziej rozpoznawalną ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... kupują w sklepach internetowych korzystając z urządzeń mobilnych, wciąż wzrasta. Według danych agencji We Are Social, na początku 2016 roku odsetek polskich klientów ... sklepów, w których można zalogować się za pośrednictwem sieci społecznościowych przoduje Facebook z 82%. Rzadziej, bo w 52% przypadków można skorzystać z danych logowania Google, ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... wzmianki na temat pośrednictwa (w tym popularne słowa i zwroty, a także nazwy największych agencji mieszkaniowych), okaże się, że są one tematem średnio od 100 do ... a w przypadku wielu pośredników, serwis YouTube wykorzystywany jest w komunikacji i promocji częściej niż Facebook. Jak wykorzystać tę wiedzę? Social media, oprócz tego że przejęły rolę ...
-
Rekrutacja 5.0, czyli nowy trend w pozyskiwaniu talentów IT
... wpisała regularne hackathony w swój stały harmonogram działań. Giganci tacy jak Facebook, PayPal czy Google praktykują to od ponad dekady z powodzeniem łącząc funkcję ... wymaga sporych nakładów finansowych; nie jesteśmy w stanie przewidzieć, czy wynajęcie agencji rekrutacyjnej bądź head hunterów, opłaty za kampanie reklamowe i publikacja ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2018
... losy podzieli 6 innych dużych firm. Dla dzisiejszego pokolenia nastolatków i dwudziestoparolatków Facebook nie tylko mógłby nie istnieć. Uważają nawet obecność na tym ... na wahania notowań. Choć idea była szerzona przez oficjeli z państwowych agencji, spotkała się z opozycją Europejskiego Banku Centralnego. EBC sprawuje nadzór na wspólną walutą ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2019
... Francję obłożenia podatkiem "GAFA" takich amerykańskich koncernów jak Google, Amazon czy Facebook. Poinformowano, że władze USA "są bardzo zaniepokojone tym, że podatek od usług cyfrowych ... być może będzie właśnie produkowane przy pomocy druku 3D – mówi agencji informacyjnej Newseria Innowacje Artiom Komardin, współzałożyciel i wiceprezes firmy Sense ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero. Czym jest influencer marketing? Influencer marketing to promocja oparta na rozpoznawalności i pozycji ludzi, którzy są w nią zaangażowani. Mianem influencerów określani są zazwyczaj twórcy internetowi, których kanałami dystrybucji contentu są: YouTube, TikTok, Instagram, Facebook oraz blogi ...