-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... przy badaniu wydatków na reklamę internetową IAB AdEx. W badaniu wzięło udział 14 podmiotów: agencji interaktywnych lub działów interaktywnych agencji reklamowych. Z badania IAB CreativeEX 2009 wynika m.in. że suma przychodów netto agencji interaktywnych bez mediów wzrosła o 6,3% w stosunku do 2008 (w 2008 r. wynosiła 69,9 mln PLN, w 2009 wynosiła ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... % budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych i agencji interaktywnych deklaruje przeznaczanie budżetów na kampanie w sieciach kontekstowych. Porównując te wielkości z wynikiem badania IAB AdEx, który wskazuje, że udział wydatków na ...
-
"Powinni tego zabronić"
... użytkową MediaMarkt, przygotowany przez agencję OS3 multimedia. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego MediaMarkt zaprosiło kilka czołowych agencji interaktywnych w kraju. "Nowy serwis ma na celu dostarczenie podstawowych informacji o firmie, zainteresowanie internautów naszą ofertą i zachęcenie ich do odwiedzenia naszych ...
Tematy: nowe serwisy, mediamarkt -
Pierwsze urodziny SARE
... - polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system oferowany wcześniej jedynie klientom jednej z agencji interaktywnych, został wprowadzony na rynek. Od tego czasu SARE pozyskało ponad 50 nowych klientów i wysłało prawie 6 milionów e-maili. SARE umożliwia użytkownikowi ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... badawczego CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Wyniki badania wskazują, że obroty agencji interaktywnych w Polsce w roku 2008 osiągnęły wartość 101,9 mln zł (126,6 mln zł z uwzględnieniem mediów, czyli planowania, zakupu i obsługi mediów za pośrednictwem agencji interaktywnych). Obroty agencji interaktywnych w ub. roku wzrosły ...
-
Agencje marketingowe wybierają Internet
... dotychczasowych strategii reklamowych, co przejawia się rosnącym zainteresowaniem reklamodawców Internetem. Dlatego też jest to czas „żniw” dla agencji interaktywnych i pozycjonujących w Internecie. W tegorocznych strategiach e-marketingowych dominują trzy kanały promocji: social media, e-mail marketing oraz pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... jakościowych z pośród wszystkich badanych podmiotów oferujących usługi marketingowe (agencji BTL, sieciowych i niesieciowych agencji reklamowych, domów mediowych i agencji interaktywnych). Wyniki badań pokazują, że duże zaangażowanie pracowników agencji eventowych, perfekcyjna realizacja eventów, intensywna praca często również w nienormowanych ...
-
Agencja SODA w sieci
... fotografie), porozmawialiśmy o naszych imponderabiliach po czym pozostawiliśmy agencji interaktywnej całkowitą swobodę w doborze środków ich przedstawienia. Pomysł jest bardzo satysfakcjonujący, a w najbliższych planach mamy współpracę przy obsłudze interaktywnych projektów naszych klientów." – powiedział Jarek Wiewiórski założyciel i zarządzający ...
-
Konsulting e-marketingowy K2 Internet
... utworzony dział konsultingu oraz unikalna Baza Wiedzy agencji. Dział konsultingu pracuje bezpośrednio dla klientów zewnętrznych oraz na rzecz firm obsługiwanych przez . Głównym obszarem jego specjalizacji jest projektowanie strategii marketingowych i sprzedażowych opartych na mediach interaktywnych – zarówno stanowiących samodzielne projekty, jak ...
Tematy: k2 internet -
Interaktywne lekcje
... komputerze czy rzutniku - mówi Grzegorz Krzemień, production manager z agencji NGI. W tej chwili dostępne jest oprogramowanie do nauczania następujących przedmiotów: szkoła podstawowa ... przysposobienie obronne, historia. Oprogramowanie plansz, połączone z oprogramowaniem tablic interaktywnych stwarza dodatkowe możliwości: zapisywanie uwag na tablicy ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... prac i zaangażowane w niego osoby. W procesie planowania nieoceniona będzie też pomoc agencji interaktywnej w zakresie wyboru rozwiązań. Szacuje się, że każda minuta ... Skorzystanie z doświadczenia i umiejętności copywriterów i redaktorów pracujących w agencjach interaktywnych wyda-je się bardzo dobrym pomysłem zwłaszcza w firmach mniej doświadczonych ...
-
Nowy serwis IAB
... zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. Strona www.iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Działania stowarzyszenia mają ...
-
Public relations - rynek pracy I 2010
... brane pod uwagę w analizie). W badanym okresie w branży media i marketing pojawiło się aż 98 ofert pracy, z czego większość pochodziła z agencji PR-owskich, interaktywnych i marketingowych lub firm działających na rynku mediów, osiem pochodziło z branży FMCG, po cztery z branż: edukacyjnej, konsultingowej, nieruchomości, produkcyjnej i wydawniczej ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... jak największe grono odbiorców. Raport adStandard 2011 zawiera także omówienie wyników badania polskich agencji interaktywnych przeprowadzonego przez redakcję Internet Standard pod koniec ubiegłego roku. Przedstawiciele agencji odpowiedzieli na kilkanaście pytań dotyczących prowadzonych działań marketingowych w mediach społecznościowych. Jakie ...
-
SEO copywriting
... są sztywne i mało atrakcyjne dla klienta. Trzeba jednak przyznać, że coraz częściej dział SEO copywritingu to jeden z kluczowych działów wielu agencji interaktywnych, zajmujących się kompleksowo marketingiem w Internecie. Pracownicy tych działów to przeważnie filolodzy i humaniści z podstawową wiedzą z obszaru marketingu w Internecie. Najciekawsze ...
-
Tworzenie stron WWW według nowych standardów
... przyniosą jeszcze większe rozdzielczości. I to zarówno w monitorach PC, jak i sprzęcie mobilnym. Urządzenia mobilne wymuszają zmiany Duże piętno na codziennej pracy agencji interaktywnych odcisnął także wzrost popularności urządzeń mobilnych. Według firmy Gemius, w marcu ruch w sieci ze smartfonów i tabletów wyniósł już 10,5% Dlatego konieczne ...
-
Powiększone IAB Polska
... Internet Designers Sp. z o.o. z Wrocławia. Ponadto w poczet członków zwyczajnych przyjęto 11 osób, na co dzień związanych z rynkiem internetowym, m.in. z agencji interaktywnych i portali. Nowością w działalności IAB jest utworzenie w ramach Departamentu Marketingu stanowiska Dyrektora ds. Kontaktów Zagranicznych oraz Dyrektora Biura Prawnego ...
Tematy: iab polska, iab -
IAB reklamuje Internet
... zespół IAB, w pracach którego udział brali przedstawiciele wszystkich rodzajów podmiotów rynku interaktywnego: portali, sieci reklamowych, brokerów, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz firm badawczych. Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę i dostarczyła CMS, agencja ...
-
Królik Nesquika w internecie
... przez agencję Zentropy Partners w Londynie. Rozbudowa o kolejne serwisy lokalne oraz zarządzanie nimi odbywa się również centralnie, ale przy wsparciu lokalnych agencji interaktywnych. Taka polityka umożliwia pracę nad jednolitym wizerunkiem marki na wszystkich rynkach oraz spójną komunikację globalnych projektów, jak np. promocja ze ...
-
K2 tworzy dom mediowy
... i profilowane kampanie reklamowe w Internecie. Firma zrealizowała już pierwsze kampanie dla Banku BPH, firm IMP, MITO i Expander oraz dla klientów dwóch agencji interaktywnych.
-
Efektywne serwisy WWW
... docenią ją praktycy – ludzie bezpośrednio zajmujący się opieką nad serwisami korporacyjnymi i biznesowymi.” - mówi Tomek Karwatka, autor serwisu i pracownik jednej z agencji interaktywnych W podzielony na kilka działów serwisie znaleźć można artykuły, prezentacje, linki do programów oraz serwisów poruszających tematykę web-usability. „Moją ambicją ...
-
Projektowanie stron WWW: co irytuje internautów
... wyżej w hierarchii problemów polskich internautów. Podejmowane w ostatnich miesiącach próby szacowania lojalności użytkowników danych serwisów www oraz propozycja jednej z agencji interaktywnych oceny witryn pod kątem terminów „lepkości/śliskości” z pewnością wiąże się z prezentowanymi w artykule tezami. Dość powiedzieć, iż badanie TNS wskazało ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... nie modyfikowała gruntownie wyglądu czy funkcjonalności witryn firmowych od momentu ich uruchomienia, czyli przeciętnie od 3 lat. To duża szansa dla agencji interaktywnych, które mogą inicjować proces rozwoju." Rezultaty badania wskazują również, że obecnie spółki giełdowe nie wykorzystują w pełni potencjału stron internetowych, szczególnie ...
-
Użyteczność stron www - ranking witryn
... ustawienia pomoc bezpieczeństwo wyloguj" – komentuje Maciej Szapiel, senior project manager, FireFly Creation. Informacje o badaniu W ankiecie wzięło udział 10 agencji interaktywnych. W rankingu uwzględniono serwisy znajdujące się w Megapanelu w drzewku tematycznym Społeczności (wyniki za luty 2011). Pominięto fora internetowe, a także platformy ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... reklamowy w TV – skuteczny sposób promocji dla sklepów internetowych Wbrew powszechnie krążącym opiniom (głównie ekspertów od marketingu internetowego i specjalistów agencji interaktywnych), telewizja jest nadal masowym środkiem komunikacji, który w jednej chwili potrafi przyciągnąć milionową publiczność. Oczywiście zależy to od jakości i rodzaju ...
-
SEO mobilne
... 2016 większość zapytań będzie pochodziła z urządzeń mobilnych. Dla firm, których większość klientów pochodzi z ruchu wygenerowanego z wyszukiwarek, to wyzwanie. Także dla agencji interaktywnych, które będą musiały się przestawić na mobilne SEO. Mobilne SEO a stacjonarne SEO Choć sposoby pozycjonowania w przypadku mobilnego a stacjonarnego SEO ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... przeprowadziła wśród marketerów (dyrektorzy marketingu, dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie ...
-
Google ogłasza koniec zdjęć autorskich w wynikach wyszukiwania
... autorstwa Google. Niezależnie od tego czy miało to wpływ na wskaźniki CTR, na pewno łechtało ego autorów i podobało się klientom agencji interaktywnych. Teraz, gdy zdjęć już nie ma, prawdopodobnie coraz mniej osób będzie weryfikować własne profile. Nawet, jeśli zdjęcia zostały zniesione, istnieje ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... popularność mobile, który w tym roku otrzymał o 8 punktów procentowych więcej wskazań niż przed rokiem. Informacje o badaniu W badaniu wzięło udział 57 przedstawicieli agencji interaktywnych i domów mediowych realizujących kampanie w sieciach kontekstowych.
-
Płockamp #2: barcamp dla branży e-biznesu i nowych technologii
... br. kolejna edycja Płockampu, czyli interaktywnych spotkań osób zainteresowanych rozwijaniem przedsiębiorczości. Celem wydarzenia jest integracja środowiska, ... marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem, obecnie marketing manager w agencji e-City Vision; Stanisław Radomiński - doświadczony konsultant i kierownik projektów ...
Tematy: -
Testy i badania w e-marketingu
... w której firma zlecająca zbudowanie serwisu www bazuje na zdaniu i ocenie agencji marketingowej, jest jeszcze rzadko spotykana. Jeśli jednak nawet taki model ... Uniknięto również negatywnego dysonansu odwiedzających, nie potrafiących odnaleźć się w interaktywnych propozycjach. Zrezygnowano z kilku pracochłonnych „gadżetów” i uproszczono nawigację. ...
-
Koniec papierowego CV? Teraz liczy się profil zawodowy?
... poszukiwania pracy warto ograniczyć udostępniane na portalach społecznościowych treści tak, by były kierowane wyłącznie do znajomych - komentuje Anna Gadaj, Konsultant w agencji rekrutacyjnej Devire. Takich zmian można dokonać w ustawieniach prywatności profilu. Nie mniej, Facebooku także może być użytecznym narzędziem przy szukaniu pracy ...
-
E-administracja w Unii Europejskiej 2010
... różne aspekty ich zawodowego lub prywatnego życia. W przyszłości, usługi z różnych agencji rządowych muszą być powiązane z wydarzeniami życiowymi obywateli lub przedsiębiorstw – oraz ... nie tylko polegają na usługach publicznych, lecz również chcą nowych, bardziej interaktywnych relacji ze swoimi rządami” – zauważył Neelie Kroes Europejski komisarz ds ...
-
Praca w branży PR VIII 2013
... o znajomości rosyjskiego. Większość agencji nie podała informacji o branżach, w których mają pracować potencjalni pracownicy. Taka informacja pojawiła się zaledwie w 13 ogłoszeniach. 4 dotyczyły pracy dla klientów z branży IT, 3 pracy w agencjach marketingowych, po dwie - pracy w agencjach interaktywnych i obsługi klientów związanych z modą ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... konkursie. Ciekawe możliwości kreacyjne Specyfika internetu pozwala na proste umieszczenie interaktywnych mechanizmów oraz dużej ilości informacji (opisy, zdjęcia, pliki audio, animacje). ... interaktywnego. e-mail: mmusiol@idmnet.pl Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Zajmuje się strategią komunikacji i kreowaniem marek ...
Tematy: