-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2013
... jak inne przedsiębiorstwa Nowoczesnej Gospodarki, firma Nielsen również odnotowała wzrost zatrudnienia w 2013 r. wobec 2012 r. Nielsen jest firmą poszukującą wysoko wykwalifikowanych ... rocznych. Analiza powstała w oparciu o doświadczenia i metodykę opracowaną przez ekspertów ADP i agencji ratingowej Moody’s w USA. Zestawienia statystyczne dot. rynku ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... badania NetPanel, które będą badać także portale. Może to spowodować przetasowania w budżetach reklamowych wielkich reklamodawców, dużo zależeć będzie od reakcji agencji reklamowych, które doradzają klientom, gdzie się reklamować. Na rynku portali nie powinno być żadnych spektakularnych ruchów, nie wydaje się, aby ...
Tematy: -
Bridget Jones w Sieci
... należy do sieci handlowej Next, tuż za nią uplasowało się inne królestwo e-zakupów - Littlewoods Index. Kolejne pozycje w rankingu należą do agencji turystycznych i... kolejnych sklepów internetowych, a także największego światowego dystrybutora biletów na imprezy kulturalne i sportowe – firmy Ticketmaster. Oprócz zakupów, planowania "małej przerwy ...
-
Serwisy Web 2.0 rosną najszybciej
... graczy Xfire, Eons, skierowany do tzw. baby boomers po 50 roku życia oraz serwis BitTorrent - wylicza Roy de Souza, CEO agencji Zedo. - Oczekuje się, że podstawowym źródłem zysku serwisów Web 2.0 będą reklamy, ich średni CPM (koszt dotarcia z reklamą internetową do tysiąca ...
-
Kiedy i dlaczego sięgamy po słodycze i słodkie przekąski?
... sięganiu po słodycze i słodkie przekąski. W ten sposób chcemy uprzyjemnić sobie coraz dłuższe wieczory i powrót do szkolnych i zawodowych obowiązków. Dane agencji Nielsen wskazują, że w II połowie minionego roku wartościowe wzrosty sprzedaży batonów i wafli sięgnęły odpowiednio 7,9% i 3,5% rdr. Wzmożone zainteresowanie słodkościami skłoniło firmę ...
-
Pokolenie 55+ zwiększa zakupy w internecie
... wszyscy sprzedawcy w pełni wykorzystują potencjał drzemiący w tej grupie nabywców. Z danych agencji KERRIS wynika, że w sieci codziennie surfuje już 7 na 10 internautów powyżej ... proc., podczas gdy w grupie seniorów zaledwie 55,3 proc. Jak wynika z wyliczeń Nielsen Norman Group, przeprojektowanie strony internetowej, tak aby zapewniała równy komfort ...
-
Testy i badania w e-marketingu
... w której firma zlecająca zbudowanie serwisu www bazuje na zdaniu i ocenie agencji marketingowej, jest jeszcze rzadko spotykana. Jeśli jednak nawet taki model ... Szafader, jest niezależnym konsultantem e-marketingu. kontakt: www.k2.pl PRZYPISY: [1] Jakob Nielsen, www.usability.com [2] MwP nr 7 (77) 2004 „Testowanie funkcjonalności serwisu www ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2016
... dociera wszędzie, co oznacza, że lody można nabyć nawet w kiosku z gazetami – mówi agencji Newseria Biznes Zbigniew Grycan, właściciel firmy Grycan – Lody od Pokoleń. – ... roku upalne lato sprawiło, że sprzedaż wzrosła o 11 proc. – wynika z danych firmy Nielsen (za okres grudzień 2013 – listopad 2015). Średnio Polacy zjadają 4–5 litrów lodów rocznie. ...
-
Projektowanie stron WWW: co irytuje internautów
... prawdy. W formie 7 grzechów głównych zebrał je internetowy guru – Jakob Nielsen: 1. Pycha – rozumiana jako marketingowa orientacja produktowa, gdzie cele właściciela biorą ... próby szacowania lojalności użytkowników danych serwisów www oraz propozycja jednej z agencji interaktywnych oceny witryn pod kątem terminów „lepkości/śliskości” z pewnością ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... w wieku około 30 lat, z wyższym wykształceniem i zarobkami powyżej średniej krajowej. Według Nielsen Entertainment1 76 proc. graczy gier na konsole i MMOG (Massively Multiplayer Online Games) ... telewizyjne). W końcu czasami reklamę można polubić… Ewelina Chlebińska, jest project managerem w Agencji Interaktywnej HYPERmedia. kontakt: e.chlebinska@ ...
-
Hejterzy zagrażają dobrej opinii firm
... jest paradoks związany z zaufaniem do opinii umieszczanych w Internecie. – Z raportu amerykańskiej firmy Nielsen wynika, że aż 70 procent internautów wierzy w rekomendacje ... szacunku dla innych, możemy mówić o hejterstwie – mówi Piotr Kozyra, właściciel agencji interaktywnej WuWu. Radzi, by zamiast walczyć z negatywnymi komentarzami, osłabiać ich ...
-
Czy to już koniec wiadomości sms?
... badania preferencji użytkowników i statystyki dotyczące ruchu SMS-owego wykluczają możliwość zdeklasowania pozycji krótkich wiadomości tekstowych. Według amerykańskiej agencji badawczej Nielsen, użytkownicy smartfonów częściej korzystają z SMS-ów niż z przeglądarek, poczty e-mail czy komunikatorów mobilnych. W każdym z 10 przebadanych krajów ...
-
5 trendów w e-commerce na 2015 rok
... satysfakcji klientów, ale również do zwiększenia sprzedaży. 5. Cross-border shopping Szansą na zwiększenie sprzedaży i przychodów jest również kolejny trend. Według agencji badawczej Nielsen, wartość sprzedaży transgranicznej w 2018 r. może wynieść na światowym rynku e-commerce 308 mld dolarów. Już dziś klienci chętnie korzystają z oferty ...
-
Reklama wielką czy małą literą?
... czytania i czytelnik nie robi naturalnej przerwy, gdy napotyka znak przestankowy. Tekst formatuj do „F” Jakob Nielsen, który jest uważany za jednego z najbardziej znanych specjalistów w dziedzinie użyteczności, stwierdził, że użytkownicy czytający ... Ponieważ najczęściej czytany jest pierwszy i ostatni akapit tekstu. Michał Hryniszyn, prezes agencji ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość, wg agencji badawczej Nielsen, wyniesie aż 308 miliardów dolarów w 2018 roku. To powoduje, że również zagraniczne sklepy, wraz z usuwanymi z roku na rok barierami ...
-
Badanie internetu GfK zastąpi Megapanel/PBI w latach 2016-2019
... organizacji nie należących do PBI - IAB Polska, Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), domów mediowych oraz sieci reklamowych. Oferty na prowadzenia badania przedstawiło ostatecznie pięć instytutów badawczych: ComScore, Gemius, GfK Polonia, Millward Brown i Nielsen. Po ocenieniu ofert przez Komisję Konkursową rozpoczęto negocjacje ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... krajów, a sklepy takie same obowiązki. To doskonała okazja dla rodzimych sprzedawców na ekspansję na rynki Wspólnoty. Warto zauważyć, że według agencji badawczej Nielsen wartość handlu transgranicznego na świecie może wzrosnąć do nawet 308 mld dolarów w 2018 roku. Według Łukasza Rzepeckiego, CEO w Softhis ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2017
... oglądalność. Tymczasem okazało się, że zarówno w piątek, sobotę, jak i w niedzielę Jedynka pobiła konkurencję – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej S.A. Według danych Nielsen Audience Measurement w piątek 15 września festiwal piosenki w Opolu obejrzało przez telewizorami 2,4 mln widzów (udział 22 ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... tłumaczyć należy m.in. premiumizacją i popularnością specjalności czy piw bezalkoholowych (dane Nielsen). Estymujemy, że w Polsce wydatki reklamowe za 2020 r. (net po rabatach ... stanowić 30% budżetów reklamowych całej branży alkoholowej. Zgodnie z prognozą agencji mediowej Zenith, marki alkoholowe zmniejszą swoje wydatki na telewizję o 2,4% rocznie ...