-
Skuteczny marketing wirusowy
... marketing, word of mouth marketing czy po prostu viral marketing, to technika promocji, która zdobywa coraz szersze uznanie wśród marketingowców. Powoli staje się modne stworzenie kampanii, ... ocena, czy decyzja o implementacji marketingu wirusowego była właściwa. Ewelina Chlebińska jest Project Managerem w agencji interaktywnej HYPERmedia. Jeżeli ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Produkcja odtwarzaczy FVD ruszyła
... ), która jest konkurencją dla formatów Blue-ray i HD-DVD. Informację tę potwierdził Der-ray Huang, wicedyrektor rządowej agencji OES (Opto-Electronics & Systems Laboratories), która wspierała finansowo badania nad nowym formatem dysków. Odtwarzacze ... bardzo drogie i w związku z tym niezbyt popularne. Jego zdaniem jest to doskonała okazja dla promocji ...
-
Projektowanie stron WWW: co irytuje internautów
... z naszym systemem transakcyjnym). Z pewnością w szerokim spektrum możliwości internetowej promocji znajdą się mniej inwazyjne sposoby reklamowania. A obowiązuje tu niezmiennie ... szacowania lojalności użytkowników danych serwisów www oraz propozycja jednej z agencji interaktywnych oceny witryn pod kątem terminów „lepkości/śliskości” z pewnością ...
-
Branża PR w mediach VII 2006
... mediach 54 razy. Największe zainteresowanie mediów wzbudziły plany powołania pełnomocnika MSZ ds. ochrony i promocji wizerunku polski. Pomysł ten powstał w związku z pogarszającym się wizerunkiem naszego kraju za granicą ... politycznego. Najczęściej wzmiankowaną w kontekście PR-u firmą/organizacją/instytucją była PAIiIZ. Natomiast w przypadku agencji ...
-
Branża PR w mediach VIII 2006
... 85 razy. Największe zainteresowanie dziennikarzy wzbudzała osoba pełnomocnika MSZ ds. ochrony i promocji wizerunku Polski, jak również inicjatywa PR-owców na rzecz rozpoczęcia ... był Instytut Marketingu Politycznego, koordynujący akcję „PR dla RP”. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce przypadło trzem agencjom: Ciszewski PR, Neuron ...
-
Jak stworzyć modny produkt
... docelowej oraz możliwości firmy. Coraz częściej firmy korzystają z usług wyspecjalizowanych agencji, aby nie czekać, aż nabywcy zaczną mówić o produkcie i go kupować ... chodziło. Coraz częściej mechanizmy kreowania mody są wykorzystywane zamiast klasycznych instrumentów promocji. I nic dziwnego – jak mantrę można powtarzać hasło: „Osłabienie ...
-
Nazwy handlowe w wyszukiwarkach
... linkami sponsorowanymi, jako jednej z najskuteczniejszych obecnie i najtańszych przy tym form promocji, od kilku miesięcy wiele mówi się w Polsce i na świecie o aspektach ... przypadku, kiedy chcemy zlecić realizację kampanii linków sponsorowanych na przykład agencji interaktywnej czy innej specjalistycznej firmie, która zajmuje się promocją ...
-
Branża PR w mediach XII 2007
... dotyczących kampanii wizerunkowych samej Polski. Przeważały natomiast informacje o promocji miast, zarówno tych dużych, jak Kraków, Warszawa, Łódź, Poznań i Gdynia ... przytaczano 4 razy, a Grażyny Leji – 3. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji zwyciężyła Grupa Eskadra, która była wzmiankowana 12 razy i wyprzedziła ...
-
PIP: kontrola zatrudnienia VII 2007-VI 2008
... była nie tylko legalność zatrudnienia obywateli polskich i cudzoziemców, lecz także przestrzeganie przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz prawidłowość funkcjonowania agencji zatrudnienia. Niezgodność rodzaju zawartej umowy z charakterem świadczonej pracy (zawieranie umów cywilnoprawnych zamiast umów o pracę ...
-
Branża PR w mediach 2008
... Media czasem z dumą, a czasem ironicznie rozpisywały się o ich nowo powstałych strategiach promocji. Jednak większość z materiałów poświęconych tej tematyce miała wydźwięk neutralny. ... w kontekście public relations w 2008 roku znaleźli się zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, a także przedstawiciele instytucji publicznych. ...
-
Rozwój zawodowy najlepszy w stolicy
... formułowane głównie na podstawie wyobrażeń. To chyba dobra ocena promocji marki miasta, która – jak widać – przynosi efekty wizerunkowe. Kraków oczywiście kojarzy ... restauracji. "Kampanie reklamowe wielu miast bywają nieprzemyślane" – uważa Tomasz Dembiński z agencji reklamowej San Markos. – "Skuteczność osiąga się tylko w przypadku dobrze ...
-
Kreowanie wizerunku nowej marki - podstawy
... jest stworzenie logotypu. Wykonanie takiego projektu warto zlecić wyspecjalizowanej agencji reklamowej, która posiada doświadczenie w tego typu projektach, przeprowadzi wywiad ... portalach internetowych jest bardzo droga, warto w nią zainwestować w późniejszym etapie promocji marki (związanym np. z wprowadzeniem nowej oferty). Działań, mających na ...
-
Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna - wady i zalety
... które warto włączać w dotychczas istniejące standardy. Tego typu rekrutacja zakłada dodatkowo możliwość promocji pracodawcy na rynku pracy czyli tzw. employer branding. Wady rekrutacji ... rekrutującej bez względu na to czy pracuje w dziale HR czy w agencji doradztwa personalnego wymaga się ciągłego kształcenia w zakresie metod oceny i interpretacji ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna regionów Polski rośnie
... przekonać inwestora. Do podobnych wniosków skłaniają się przedstawiciele Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która styka się codziennie z ... Jest o tym przekonany Paweł Niziński, partner zarządzający GoodBrand&Co. w Polsce w wyniku przeprowadzonej promocji, odsetek osób, którym raczej dobrze lub zdecydowanie dobrze kojarzy się ...
-
Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?
... które warto włączać w dotychczas istniejące standardy. Tego typu rekrutacja zakłada dodatkowo możliwość promocji pracodawcy na rynku pracy czyli tzw. employer branding. Wady rekrutacji ... rekrutującej bez względu na to czy pracuje w dziale HR czy w agencji doradztwa personalnego wymaga się ciągłego kształcenia w zakresie metod oceny i interpretacji ...
-
E-marketing coraz popularniejszy
... mogą świadczyć dużo niższe deklarowane wzrosty nakładów finansowych tradycyjnych metod promocji: na reklamę (28% odpowiedzi), bezpośrednie przesyłki pocztowe (21%), ... formy rozliczane za kliknięcie (CPC), a szczególnie wyszukiwarki" – komentuje Błażej Miernikiewicz, prezes agencji marketingu internetowego Artefakt.pl. Prognozy dla polskiej branży ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 1/2010
... kryzysie wymaga zsynchronizowania z walką o obniżenie poziomu bezrobocia. Po decyzjach agencji ratingowych Fitch i Standard & Poor's, teraz Moody's obniżyła ocenę ... francuska ustawa wprowadzająca podatek od emisji dwutlenku węgla, mająca przyczynić się do promocji samochodów elektrycznych. Francuska Rada Konstytucyjna uznała, że jest ona niezgodna z ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... , o jego wartościach, a bardziej koncentruje się na narzędziach, które posłużą do promocji oferty. W zachodnich firmach bardzo efektywne zarządzanie marketingowe skupia wokół ... marce, a poźniej konsekwentne i spójne zarządzanie nią wymaga zaangażowania marketera, agencji reklamowej i media plannera. Historie w polskiej reklamie trafiają się niezwykle ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... niebrane były pod uwagę wycinki z prasy regionalnej, a w niej temat promocji miast i wizerunku Polski opisywany jest bardzo obszernie. Z analizy publikacji wynika, ... Kochan (28) i Witold Michałek (26). Ranking najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... do informacji na temat ruchów personalnych w działach PR i marketingu firm i dużych agencji sieciowych. Dzięki stworzonej bazie, rozsyła swoje oferty bezpośrednio do osób ... toreb i włącza je do swojej oferty. Dzięki analizie mediów firma Y poznaje nowe możliwości promocji swoich produktów odkrywając coraz to nowe, bezpłatne bazy danych firm, portale ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2010
... odmienną lokalizację oddziału firmy; ograniczyła nadmierne dotychczas obowiązki agencji w zakresie wydawania świadectw pracy. Nowelizacja przepisów ... i zmniejszenia uciążliwości kontroli; uchwalenia przepisów i stworzenia strategii rządowej w zakresie promocji gospodarczej Polski; implementacji dyrektywy usługowej, (Projekt ustawy o świadczeniu ...
-
Telepraca a macierzyństwo
... i średnich firm. "Telepraca - nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach" to usługa realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu „Ogólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców Telepraca II”. Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... akcje ogłaszane są na stronach internetowych organizatora, lub realizującej daną akcję agencji reklamowej. Czy takie nagrody mogą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób ... uwagę na to jak skonstruowane jest świadczenie każdej ze stron: w przypadku promocji w sieci duże znaczenie będzie mieć oznaczenie, czy chodzi o określoną limitowaną ...
-
Producenci namawiają do jedzenia mięsa
... ma dotyczyć wszystkich gatunków drobiu, choć także rozpocznie się od listopadowo-grudniowej promocji gęsi. - Już rozpisaliśmy przetarg na dwuletnią ogólnopolską kampanię. Chcemy rozwiewać ... Drobiarstwa. Akcja ma kosztować 20 mln zł. Producenci drobiu złożyli wniosek w Agencji Rynku Rolnego o wsparcie projektu kwotą 10 mln zł z funduszy europejskich ...
-
Crossmarketing daje większe możliwości
... ze swoich wizerunków, wzmacniając wzajemnie słabsze elementy. - Oferty uczestników takiej promocji muszą równoważyć oczekiwania stron, tak aby promocja jednej marki nie ... muszą "uzdrowić" postrzeganie marki – twierdzi Ewa Król-Sawicka, dyrektor generalny w agencji Konkret PR. Crossmarketing - metoda bez zalet? Przy współpracy promocyjnej dzieli się ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... na blogu firmowym W początkowej fazie blogi firmowe były głównie wykorzystywane przez firmy jako forma marketingowej promocji. Szybko jednak stwierdzono, że działania marketingowe lepiej jest prowadzić w oparciu o stronę firmową, a blog pozostawić ... które mają w tym względzie wiedzę i doświadczenie. W Polsce jest to już element oferty kilku agencji ...
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... Ciekawie na tym tle wypadły np. Katowice, gdzie duża jest aktywność lokalnych agencji pomagających przedsiębiorcom rozwinąć obecność online. Jest to więc przykład, jak ... w ciągu ubiegłego roku internet stał się drugą najczęściej stosowaną formą promocji (po “polecaniu przez znajomych”) i wykorzystywanie Internetu do reklamy deklaruje 68% firm, które ...
-
Czy jest praca dla emerytów?
... wskazuje, że możliwość dodatkowej pracy dają również supermarkety, które potrzebują tymczasowych pracowników do obsługi promocji, kasy i inwentaryzacji. W tym przypadku pracownicy są zatrudniani za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej. Wysokość zarobków jest uzależniona od ilości przepracowanych dni w miesiącu. Najczęściej jednak miesięczne ...
-
Google Instant a pozycjonowanie
... mając świadomość, że pojawianie się firmy na pierwszym miejscu to wynik sztucznej promocji. Oczywiście jeśli nie jest to poszukiwany przez nich adres strony ... większą czujność i jakiekolwiek nieczyste zagrywki mogą się skończyć tragicznie. A tego już nie wybaczy agencji pozycjonującej żadna firma. Chciałoby się powiedzieć, że Google Instant to ...
-
Inwestycje światowej motoryzacji w Polsce
... paliw, infrastrukturę drogową i turystyczno-gastronomiczną, a nawet komunikację marketingową z klientem. Lider regionu Marek Łyżwa, Członek zarządu ds. promocji gospodarczej i inwestycji zagranicznych Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, zaznaczył, że zwłaszcza w warunkach globalnego kryzysu dwa ostatnie lata można uznać za ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... Neil Postman w swej głośnej książce pt. „Zabawić się na śmierć”. Mieszanka promocji i zabawy to wreszcie idealne podłoże dla akcji reklamowych, a przy tym ... marek, przedsięwzięciom kulturalnym, strony typu portfolio osób prywatnych oraz firm, zwłaszcza agencji kreatywnych itp.). Choć trzeba przyznać, że w tworzeniu atrakcyjnych wizualnie stron ...
-
Energia odnawialna zastąpi reaktor jądrowy?
... m3) niskoaktywnych odpadów - przekonuje Dr. Stanisław Latek, rzecznik Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki. W przypadku elektrowni o tej samej mocy zasilanych węglem ... indywidualne samych jej producentów. Po trzecie, bardzo słaba polityka wsparcia i promocji OZE. Mechanizmy wsparcia dopiero pojawiły się w zeszłym roku, są bardzo ograniczone ...
-
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
... ma te same obawy, co oni. Debaty polityczne liderów Popularną formą promocji wizerunków liderów są debaty polityczne. Mogą przybrać one formę programu ... który poprzednik Merkel, Gerhard Schröder, złożył do sądu przeciwko agencji informacyjnej Deutsche Depeschendienst, domagając się zaprzestania rozpowszechniania sugestii (wyrażanej przez konsultantkę ...
-
Telepraca przyszłością rynku
... zyskuje na popularności. Sprzyja temu usługa realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która będzie trwać do lutego 2012 roku. Usługa ... Usługa „Telepraca nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach”, realizowana w ramach projektu „Ogólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców Telepraca II” jest ...
-
Praca zdalna: telepracownik czy freelancer?
... zyskuje na popularności. Sprzyja temu usługa realizowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która będzie trwać do lutego 2012 roku. Usługa ... Usługa „Telepraca nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach”, realizowana w ramach projektu „Ogólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców Telepraca II” jest ...