-
Praca w branży reklamowej
... wypaść. Wystarczy, że duży klient zdecyduje się na zmianę agencji, która go obsługuje, i już pojawia się problem. Poza tym – zjawiska znane z innych branż – podkupywanie pracowników, przenoszenie się z agencji do agencji, z agencji do klienta, z agencji do domu mediowego… - Pracownik agencji reklamowej ma duże pole manewru – przyznaje Anna Zimecka ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... through ratio - procent bannerów klikniętych do wyświetlonych) i zażądali od agencji wnikliwszej analityki były dotcomy. Nie powinno to dziwić, biorąc pod uwagę, że dla przedsięwzięć internetowych głównymi źródłami przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to do wyodrębnienia ...
Tematy: -
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... reklamowej w 2011 roku? Największą liczbę przetargów w 2011 roku wygrała firma GM Gadgets Grzegorz Majewski z Olsztyna. Miejsce pierwsze w podsumowaniu dał jej wynik 60 na łączną kwotę prawie 1 mln 820 tyś. złotych. 34 przetargi to wynik Agencji Reklamowej ...
-
Agencje nieruchomości nie odpowiadają na maile
... są tymi najbardziej kompetentnymi? Dzięki uprzejmości agencji CeBRiS z Wrocławia prezentujemy ranking najlepszych agencji nieruchomości z Warszawy, Poznania i Wrocławia. Wiemy ... idzie w parze z ich fachową obsługą – zauważa Magdalena Łasak z wrocławskiej agencji reklamowej Broker Media. Stawiając klienta na pierwszym miejscu, agencje WGN czy ...
-
Wynagrodzenia w branży PR
... pory bardziej pasywnie nastawionych do podobnych inicjatyw”. Natomiast zestawiając wyniki badania z wiedzą o płacach w agencjach reklamowych Witold Szram, Client Service Director w agencji reklamowej McCann Erickson, powiedział, „że średnia zarobków w branży public relations jest niższa. Wynika to z faktu, że PR nie odnalazł jeszcze swojego ...
-
Teta ma Farta
... Teta S.A. jest dla nas wyzwaniem. Cieszymy się, że obdarzono nas zaufaniem i właśnie nam powierzono przygotowanie kampanii" - mówi Aneta Nowakowska z agencji reklamowej Fart. Zadaniem agencji FART jest przygotowanie projektu reklamy prasowej i materiałów reklamowych dla Teta S.A. oraz kompleksowa koordynacja kampanii. Dom mediowy Mediapol będzie ...
-
Wygoda kusi klienta
... należy więc do producentów, którym uda się zaoferować produkty łączące w sobie kilka tych korzyści. Monika Styś pracuje jako Research&Strategy Manager w agencji reklamowej PND Futura. kontakt: monika.stys@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Jak rozkodować dress code?
... powinien być nasz ubiór przy staraniu się o pracę? Kwestie te wyjaśniają eksperci agencji zatrudnienia Manpower. Zacznijmy od tego czym jest dress code. Za ... na stanowisko recepcjonisty lub handlowca, gdzie obowiązuje strój formalny. Inaczej natomiast do agencji reklamowej, firmy branży mediowej, start-upu, czy też firmy IT, na spotkanie do których ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... szybki rozwój branży i w związku z tym nienadążanie z tworzeniem polskich odpowiedników zagranicznych słów. Oba te procesy występują np. w branży reklamowej. Łukasz Ludkowski, Senior Creative Manager z agencji reklamowej Biuro Podróży Reklamy komentuje - „Nie wiem jak w innych branżach, ale w naszej specyficzne słownictwo to ważna część komunikacji ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... małe agencje marketingowe muszą być o krok przed klientem, dostarczać nieszablonowych pomysłów i wyróżniać się elastycznością, dodaje Ewelina Gieros, dyrektor zarządzający agencji reklamowej Krewcy Krawcy. Podczas kryzysu działania dodatkowe, kreatywne i nieszablonowe, ale wzmacniające rozpoznawalność marki i jej główny przekaz, są eliminowane jako ...
-
Czego nie zaliczymy do kosztów podatkowych prowadząc bloga?
... gospodarczą w zakresie agencji reklamowych, doradztwa i public relations lecz zamierza ją rozszerzyć o powyższy zakres. Organ podatkowy uznał, że „(...) wydatki związane z prowadzeniem bloga nie mogą stanowić kosztów podatkowych z działalności gospodarczej Wnioskodawcy, której przedmiotem jest prowadzenie agencji reklamowej, doradztwa i public ...
-
Media online o branży PR I-VI 2008
... RSCG Sensors: kampanii wizerunkowej kawy Jacobs z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej; kontrowersyjnej kampanii reklamowej soczewek kontaktowych Ciba Vision skierowanej do młodzieży, a także o launchu nowej wódki Absolut Pears. W przypadku kolejnej agencji, Edelman PR (207), serwisy online poświęciły najwięcej miejsca projektom realizowanym przez tę ...
-
Markowe wydarzenia
... branży event marketing rozwój ten odbywa się w formie i ilościowej, i jakościowej. Dariusz Kolber pracował jako Account Manager w agencji reklamowej, był dyrektorem strategicznym. Obecnie jest wspólnikiem w Agencji Marketingowej TANDEM e-mail: tandem@tandem.pl PRZYPISY: 1 Ewa Ratuszna, Inwestycje w lojalność klienta, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ...
Tematy: -
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... rynku komunikacji marketingowej. Stawki godzinowe Badanie SAR obejmuje również określenie wartości stawek cennikowych (wg stanu na 1.4.2015), czyli prezentowanych klientom agencji reklamowej lub mediowej na etapie wyjściowym negocjacji kontraktu. Wartość stawek za godzinę pracy poszczególnych stanowisk jest wyrażona netto (bez VAT) w PLN ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... Norwegia i Wielka Brytania, które schodzą poniżej 40 proc. – mówi agencji Newseria Biznes Maciej Sawa, chief commercial officer w Cloud Technologies, firmie specjalizującej ... Wielkiej Brytanii, stwierdziło, że to jest największe zagrożenie dla branży reklamowej w przyszłości. Trzeba więc dokładnie się temu zjawisku przyglądać – podkreśla Maciej ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... Elementarna wiedza w tym obszarze pozwoli osiągnąć lepsze efekty niezależnie od tego, czy promocją chcemy zająć się samodzielnie czy zlecimy ją agencji reklamowej. Poniżej znajdą Państwo krótki przewodnik po podstawowych zagadnieniach marketingowych pomagający przygotować odpowiednią strategię promocyjną projektu i osiągnąć zamierzone cele. Poznać ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... agencji na rynek zachodni. Nie jest i nie będzie to podyktowane względami finansowymi, ponieważ tamte rynki nie mają szybkich wzrostów, jednak liczy się prestiż i wizerunek. O silnej pozycji lokalnych firm świadczy jeszcze jeden fakt. Do niedawna bycie na przykład w sieci agencji reklamowej ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... . Przypomnijmy, programmatic buying to jeden ze sposobów zakupu powierzchni reklamowej w internecie. Charakteryzuje się tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym ... współczynnikach konwersji – zauważa Grzegorz Kosiński, Prezes Zarządu Audience Network, agencji specjalizującej się w data consultingu. Podobnego zdania jest Maciej Sawa, ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... zna osobiście. Tylko 2,7% ankietowanych zadeklarowało wykorzystanie do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (należy jednak zauważyć, że ok. jednej czwartej ankietowanych stanowili właśnie pracownicy agencji i domów mediowych). Udział agencji jako kanału pozyskiwania influencerów do współpracy zmniejszył się istotnie od ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... ), natomiast 43,3% nawiązuje współpracę z influencerami, których zna osobiście. O wiele mniej ankietowanych zadeklarowało wykorzystywanie do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 19,6% i 3,1%). Najczęściej wybierana przez reklamodawców platforma społecznościowa (do współpracy influencerskiej) to zdecydowanie ...
-
DougFaberFamily dla Crowley
... technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, podpisał umowę z agencją reklamową DougFaberFamily. Umowa dotyczy m.in. realizacji kampanii reklamowej sieci Crowley. Wybór agencji został dokonany bez przeprowadzenia przetargu. Crowley oparł się na doświadczeniach z zeszłorocznego przetargu, do którego zaproszona była m.in. agencja ...
Tematy: crowley data poland, crowley -
Kiedy marketing mobilny jest efektywny?
... do kolejnych kroków, podejmowanych przez planujących kampanię. Sukces kampanii reklamowej uzależniony jest od właściwego doboru narzędzi marketingowych, które zostaną wykorzystane ... tych z segmentu FMCG, to powierzmy planowanie i przeprowadzenie kampanii mobile wyspecjalizowanej agencji. Justyna Kępska jest Account Managerem w firmie EL2. kontakt: ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... wyłącznie na sprzedaży produktu. Reklama była oparta na kampaniach o ograniczonym czasie istnienia. Kreatywność uznawana była za najważniejszy czynnik reklamy. Dla agencji reklamowej ważniejsze było zdobycie nagrody branżowej niż to, aby jej klient pozyskał nowych konsumentów. Reklama i PR stanowiły osobne dyscypliny, zarządzane przez ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... ogłaszane są na stronach internetowych organizatora, lub realizującej daną akcję agencji reklamowej. Czy takie nagrody mogą korzystać ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych? ... stronie internetowej, czy też ogólnie wskazany czas świadczenia usługi reklamowej. Jeżeli strony wzajemnie zobowiązują się publikować reklamy na swojej stronie ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... . Ze względu na swoją specyfikę Internet jest najtańszym i najlepiej sprofilowanym kanałem komunikacji. Your Image S.A. jest połączeniem agencji PR, agencji reklamowej oraz agencji interaktywnej. Współdziałanie tych elementów pozwala świadczyć usługi kompleksowo, w pełni odpowiadając oczekiwaniom rynku na propagowanie obecności firm w Internecie ...
-
Komunikacja marketingowa: zarobki w branży w 2016 r.
... Analizę wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych oraz agencji eventowych przeprowadziła na zlecenie Stowarzyszenia ... wartości stawek cennikowych (wg stanu na 1.4.2016), czyli prezentowanych klientom agencji reklamowej lub mediowej na etapie wyjściowym negocjacji kontraktu. Wartość stawek za godzinę ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... bez kanibalizowania dotychczasowych wydatków na reklamę. Głównym dostawcą powierzchni reklamowej w ekosystemie e-commerce dla reklamodawców poza Chinami jest Amazon, a jego ... 0,7% w regionie Azji i Pacyfiku - i mają szybszą podstawową stopę wzrostu. Według prognozy agencji mediowej Zenith, wydatki w obu regionach skurczą się o 6% w 2020 r., z kolei w ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... wydobyć i umiejętnie zaprezentować. Kluczem do zbudowania pozytywnej i rozpoznawalnej marki miejscowości jest jego promocja" – mówi Jakub Oleksy, Chief Executive Officer w Agencji Reklamowej Q, która w swojej ofercie posiada usługę promocji miejscowości i regionów. Do niedawna promowanie miejscowości było rzadkością, dziś slogany reklamowe mają nie ...
-
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
... marketingową poszczególnych branż. Badanie zrealizowano na grupie 2500 internautów metodą CAWI i CAMI. Jest to wspólny projekt: firmy badawczej Mobile Institute, agencji Beauty Management PR & Marketing to Women oraz agencji reklamowej Glossy Media.
-
Rozmowa kwalifikacyjna: czy dress code ma jeszcze znaczenie?
... Jeśli staramy się o stanowisko w firmie z tak zwanej branży kreatywnej, na przykład w agencji reklamowej, kolorowa bluzka czy fantazyjne buty prawdopodobnie nikogo nie zrażą. Raczej zostaną potraktowane ... jest przez business casual – mówi Rafał Dryla, Dyrektor zarządzający Agencji Pracy GP People. – Jednym z powodów jest coraz liczniej obecne na ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... reklamowy w sieciach kontekstowych i content marketingowych (52,6% odpowiedzi) Audience targeting jest używany w co trzeciej kampanii reklamowej przez te podmioty (35,8% odpowiedzi) Ponad 2/3 zbadanych agencji i domów mediowych uważa, że dane o użytkownikach poprawiają skuteczność działań reklamowych (68,4% odpowiedzi) Content marketing: jakość ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2019
... Polski jest chęć uzyskania wyższego wynagrodzenia - potwierdza opublikowany dziś raport agencji zatrudnienia Manpower "Plany migracyjne pracowników z Ukrainy". Już od pewnego czasu ... od niektórych przychodów z działalności cyfrowej, tj. ze sprzedaży przestrzeni reklamowej w internecie, pośrednictwa internetowego w sprzedaży on-line, ze sprzedaży ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... Zenith Polska. Rynek reklamowy zaczyna się odradzać, a prognozowane ożywienie w branży reklamowej w 2021 rok może skutkować nawet wzrostem o 5,8% w skali świata W momencie, ... samym trend, który już wcześniej można było zauważyć. Według estymacji agencji mediowej Zenith, reklama digital będzie stanowić 51,0% globalnych wydatków na reklamę w tym roku ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
... działania pozwolą na uzyskanie wymiernych efektów. Te z kolei można osiągnąć tylko na bazie sprawdzonego know-how. Katarzyna Jarczewska – współwłaścicielka i partnerka zarządzająca agencji reklamowej i PR-owej
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... jak Reachablogger.pl), natomiast 34,5% nawiązuje współpracę z influencerami, których zna osobiście. O wiele mniej ankietowanych zadeklarowało wykorzystywanie do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 16,8% i 5,3%) – ale to wynika też z faktu, że dużą część uczestników badania stanowiły właśnie agencje. 23 ...