-
Ceny masła coraz wyższe
... w dyskontach i hipermarketach można przypisać intensywnej konkurencji cenowej, która zmusza je do agresywnych działań w celu utrzymania klientów. Przy tym ten ostatni format korzysta z efektu ... oznacza, że robienie na niego promocji jest coraz kosztowniejsze z każdym miesiącem. Sieci mogą zatem robić podobną liczbę promocji co rok wcześniej, aby dać ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł (+36% wzrostu rdr) - głównie za sprawą agresywnych graczy w tym sektorze (Lidl i Biedronka). Rok 2010 przyniósł jeszcze ... medium, a promocja będzie musiała skoncentrować się na 2 celach: promocji marki sklepu internetowego i promocji bieżącej oferty. Według szacunkowych danych za 2011 udział tej kategorii w ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... produkt, wydaje średnio o 53% więcej. Rozliczenia, czyli druga strona promocji Większość promocji jest finansowana przez producenta, który refunduje detaliście rabaty udzielone ... sklepiku za rogiem, ale zarazem przyzwyczaili się do nowoczesnych i często agresywnych cenowo akcji promocyjnych spopularyzowanych przez dyskonty oraz sieci convenience. Bez ...
-
Rynek funduszy inwestycyjnych - trendy 2010
... będące reprezentantem wspomnianych funduszy nie podejmowało działań zmierzających do ich promocji. Można więc powiedzieć, że tylko formalnie stało się to, co w praktyce ... hossa na warszawskiej GPW, przyczyniająca się do wzrostu opłacalności inwestycji bardziej agresywnych, skłoniła część inwestorów do przenoszenia środków w kierunku funduszy, które ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe a prawa konsumenta
... nie była stosowana i jest wyższa niż rzeczywista cena produktu przed rozpoczęciem promocji. Innym przykładem nieuczciwej praktyki rynkowej wprowadzającej w błąd jest prezentowanie produktu jako " ... , że było odwrotnie. Kiedy wykroczenie? Przepisy przewidują także kategorię tzw. agresywnych praktyk rynkowych. Należy do nich m.in. wywoływanie wrażenia, ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... kwestię współczynnika konwersji, lekceważy irytację użytkowników związaną z wykorzystaniem agresywnych form reklamy. Pierwszymi klientami, którzy zdali sobie sprawę ... możliwości reklamy, szczególnego znaczenia nabiera wybór odpowiednich narzędzi promocji. W przypadku generowania ruchu w pierwszej kolejności należy zainwestować w pozycjonowania ...
Tematy: -
Sprzedaż samochodów XII 2005
... Samar, analizujący polski rynek motoryzacyjny. To najmniej od czternastu lat. Nieznacznie poprawiła się sprzedaż w listopadzie i grudniu, głównie za sprawą agresywnych kampanii reklamowych i atrakcyjnych promocji. W grudniu sprzedano 18 tys. 688 nowych samochodów osobowych, o 20,7 proc. mniej niż przed rokiem. Liderem grudniowego zestawienia jest ...
-
Jaka emerytura dla Ciebie?
... wiele sposobów zredukować (np. w ramach planów systematycznego oszczędzania czy w ramach promocji). W efekcie mamy mechanizm inwestycyjny dobry, lecz nie doskonały. Wadą ... emerytalnych (lub typów jednostek uczestnictwa w ramach tego samego funduszu) - bardziej agresywnych dla osób "na starcie" i bardziej bezpiecznych dla osób zbliżających się ...
-
Łatwy kredyt hipoteczny to pułapka?
... kredytów segmentom klientów dotychczas pomijanym w ofercie (w ostatnim okresie byliśmy świadkami promocji produktów skierowanych do studentów), jak również rozluźnieniu wymogów dotyczących ... wraz z zawężaniem się rynku – kurczący się popyt skłoni co bardziej agresywnych graczy do poszukiwania nowych obszarów ekspansji. Jak daleko można posunąć się ...
-
Najczęstsze skargi konsumentów 2010
... zamówionego towaru. Usługi najczęstsze problemy Wady telefonów komórkowych kupionych w promocji, uruchomienie dodatkowej usługi niezgodnie z umową, przerwy w dostępie do ... rzecznika z Rypina udało się racjonalnie rozłożyć płatności, a instytucje zaprzestały agresywnych działań windykacyjnych. Inne działania W przypadku sporu konsument–przedsiębiorca ...
-
ETS: informacje o wygranej nie mogą wiązać się z kosztami dla konsumenta
... dodatkowych kosztów. Wyrok sądu dotyczy wszelkiego rodzaju agresywnych praktyk marketingowych stosujących „nagrody” jako sposób na skłonienie konsumenta do ponoszenia kosztów. Obejmuje zarówno materiały promocyjne wysyłane bezpośrednio na adres konsumenta, jak i inne formy promocji, w których występuje zachęta typu "odbierz swoją nagrodę ...
-
Inwestowanie pieniędzy to nie tylko lokaty
... musi oczywiście łączyć się z lokatą. Na rynku występuje ogromny wybór funduszy, od tych najbardziej agresywnych i ryzykownych, aż po takie, które charakteryzują się znacznie wyższym poziomem bezpieczeństwa w zamian za potencjał mniej imponujących ... oprocentowanie depozytów zacznie rosnąć, to można się spodziewać, że na rynku nie zabraknie promocji ...
-
Mądre inwestowanie w fundusze - droga do sukcesu
... części z ich obaw i złych doświadczeń z lat 2007-2008. Nabywając jednostki agresywnych funduszy akcyjnych w tamtym okresie, wiele osób nie było świadomych ryzyk ... terminie. – Z kolei w kwestii oczekiwanych przez ankietowanych bonusów, warto jest poszukać promocji, dzięki którym jednostki można nabyć bez opłat manipulacyjnych, a dodatkowo, jak ...
-
Oszczędności z 500 plus
... to fakt, że depozyty „krótkie” oferowane są często przez banki w ramach promocji zakładającej wyższe oprocentowanie. Po 3-6 miesiącach, kiedy lokata wygasa, oprocentowanie spada ... 70 tys. złotych. Zysk może być dużo większy w przypadku skorzystania z bardziej agresywnych rozwiązań, inwestujących na globalnych rynkach akcji bądź surowców. W tym ...