-
Google zmienia wyświetlanie wyników wyszukiwania. By zadowolić KE
... się po raz pierwszy nakłonić Google do zmian w prezentacji wyników wyszukiwania. Amerykański gigant zobowiązał się do wprowadzenia ich, żeby zakończyć oskarżenia o wykorzystywanie dominującej pozycji na rynku. Zmiany zaproponowane przez Google nie dotyczą samego algorytmu wyszukiwania, ale wyłącznie samych wyników i ich pokazywania na stronie ...
-
7 porad jak zwiększyć ruch w wynikach wyszukiwania
... się bardzo blisko czołówki wyników wyszukiwania oraz posiadają wysoką wyszukiwalność. 2. Wyróżnij swoją stronę w wynikach wyszukiwania Warto wziąć pod uwagę wdrożenie ... – stosowanie encji w tytule strony może skończyć się negatywną reakcją ze strony algorytmu wyszukiwarki. Dodatkowo dobrym pomysłem może być korzystanie z metody Zeigernika, polegającej ...
-
Google kupuje nowy algorytm
... nowego algorytmu wyszukiwania tekstu na stronach internetowych. Technologia o nazwie Orion jest cześcią rozprawy doktorskiej, nad którą Alon pracuje na australijskim Uniwersytecie Nowej Południowej Walii. Twórca nowego algorytmu ... technologią. Władze Uniwersytetu Nowej Południowej Walii poinformowały, że rozmowy na temat zakupu algorytmu Orion ...
-
Google Panda a przyszłość SEO
... wynikach wyszukiwania w Polsce. Czy firmy zlecające pozycjonowanie powinny uważać na "Pandę"? Cele modyfikacji algorytmu Google pod nazwą „Panda” Google świadome oczekiwań internautów odnośnie jakości i obiektywności wyników wyszukiwania, udoskonala wciąż działanie swojego algorytmu. Ostatnią próbą wpłynięcia na jakość wyników jest zmiana algorytmu ...
-
Branża SEO - specjalizacje
... , pełen zakres działań, których celem ma być wysoka pozycja strony firmowej w wynikach wyszukiwania. Zakres tych działań jest na tyle szeroki, że coraz trudniej jednej ... wartościowych) powinny być kompleksowo zorientowane w zmianach algorytmu. Trzeba pamiętać, ze owe zmiany algorytmu nie są dokładnie analizowane i przedstawiane agencjom przez ...
-
Znane marki a SEO
... . Dzięki temu unikniemy kłopotów związanych ze zmianami algorytmu wyszukiwania. Dobre linki to solidna pozycja. Słabe linki z tzw. stron stworzonych tylko do pozycjonowania, to ryzyko zniknięcia witryny z wyników wyszukiwania przy modyfikacji algorytmu. Każda zmiana algorytmu wyszukiwania ma na celu wyeliminowanie sztucznych impulsów do strony ...
-
Komercjalizacja Google i Facebooka
... z kilkoma dużymi aktualizacjami algorytmu Google (Panda, Pingwin). Wszystkie wprowadziły pewne zmiany w wynikach wyszukiwania. Ich efektami zostały dotknięte również duże firmy. Właściwie wszystkie zmiany w algorytmie tłumaczone są chęcią poprawy wyników wyszukiwania. Jednak, jak powszechnie wiadomo, poprawa jakości wyników wyszukiwania to jedno ...
-
SEO copywriting
... muszą być atrakcyjne z punktu widzenia zarówno czytelnika, użytkownika, klienta, jak i algorytmu wyszukiwarki Google. Tego typu teksty to prawdziwy SEO copywriting. Zachęcić klienta do podjęcia działania, a wyszukiwarkę Google do umieszczenia wysoko w wynikach wyszukiwania konkretnej strony internetowej na frazy kluczowe, to zadanie wymagające nie ...
-
Google wprowadza nowe produkty
... wyszukiwania". Żeby to udowodnić, Jonathan Rosenberg, wiceprezes ds. zarządzania produktem i Marissa Mayer, wiceprezes ds. produktów do wyszukiwania i doświadczeń użytkownika, ujawnili cztery nowe produkty, które mają poprawić praktykę wyszukiwania ... jest podstawą najbardziej udanej technologii Google, algorytmu PageRank, który zlicza linki w sieci, ...
-
Wyniki organiczne - SEO wciąż górą
... wyników jest rezultatem skomplikowanego algorytmu wyszukiwarki. Z drugiej strony nawet eksperci SEO nigdy do końca nie poznali zasad działania algorytmu, nie tylko dlatego ... trudno zająć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Jednakże co by Google nie zrobiło, to wciąż organiczne wyniki wyszukiwania (w mniemaniu większości internautów są obiektywne) ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... internetowych pracę nad poprawą czynników behawioralnych związanych z zachowaniami użytkowników na stronie, a w szczególności lepsze dopasowanie serwisów do intencji wyszukiwania. Ponadto znaczące aktualizacje algorytmu, których w ciągu roku jest kilka mogą powodować nagłe wzrosty lub spadki widoczności od kilku do kilkudziesięciu procent. W tym ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... tegoroczne działania Google? Oto więcej szczegółów. Aktualizacja algorytmu BERT Na przestrzeni ostatnich miesięcy Google koncentrowało się w znacznej mierze na aktualizacji głównego algorytmu wyszukiwarki. Celem było jak najlepsze dopasowanie wyników wyszukiwania do intencji towarzyszących użytkownikom. Zmiany wprowadzano niemal nieustannie ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: Norton Cybercrime Index
... . Ktoś, kto ma 30 sekund może spojrzeć na najczęściej wykradane terminy wyszukiwania i najniebezpieczniejsze witryny, aby ich unikać. Użytkownicy mogą następnie dokładnie przyjrzeć się ... aktualny poziom zagrożenia danego dnia. Liczba ta jest wyliczana na podstawie algorytmu, który bierze pod uwagę dane z trzech źródeł. Podstawowym jest sieć Symantec ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... potrzebami. Budowa sieci linków dla branży e – commerce o zasięgu międzynarodowym Pomimo wielu modyfikacji algorytmu Google, backlinki wciąż stanowią istotny wskaźnik uwzględniany przy ustalaniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Podobne zasady obowiązują w innych wyszukiwarkach. Eksperci powszechnie wskazują, że linki do stron w różnych ...
-
Lepsi od Google?
... Kaltix to członkowie uniwersyteckiej grupy badawczej, pracującej nad udoskonaleniem algorytmu PageRank, "napędzającego" wyszukiwarkę Google. PageRank jest uznawane obecnie ... celu wstępną selekcję wyników wyszukiwania. Jednak techniki Outride wciąż jeszcze nie trafiły do mechanizmu Google. Sprawa algorytmów wyszukiwania to ogromnie złożone zagadnienie ...
-
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
... od razu kontaktują się z ich przedstawicielami na podstawie informacji wyświetlonych w wynikach wyszukiwania (np. dzwonią na podany numer telefonu bez wchodzenia na stronę ... także liczba wartościowych linków, szczególnie ze stron o charakterze regionalnym. Dla algorytmu Google jest to istotny wskaźnik popularności firmy w lokalnej społeczności. Nie ...
-
Dziki Zachód Internetu, czyli parę faktów o Black Hat SEO
... linków na stronie zaburza prawidłową analizę jednego z najważniejszych elementów algorytmu. Keyword stuffing. Czyli dosłownie „upychanie” słów kluczowych na ... 2 z nich: Filtr. Witryna z nałożonym na nią filtrem bardzo mocno spadnie w wynikach wyszukiwania. Wszystkie wypracowane pozycje pójdą w niepamięć wyszukiwarki, a kluczowe frazy stracą swoją ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... danych historycznych, uwzględniliśmy okres ostatnich dwóch lat. Dzięki temu mogliśmy realnie ocenić, jak sklep radzi sobie w wynikach wyszukiwania oraz czy jest odporny na aktualizacje algorytmu Google. Ze względu na rosnący udział smartfonów w zakupach online, nasi specjaliści przeanalizowali również dostępne dane mobilne - dodaje ...
-
Przymierze przeciw Google
... Google będzie dostarczało wszystkie technologie wyszukiwania oraz reklam tekstowych na ... algorytmu reklam, który stworzono aby załatać dziurę w budżecie - zostanie opóźnione. Cena akcji Yahoo! spadła wtedy o 22 procent i był to największy dzienny spadek w całej historii firmy. MSN stoi za Google jeszcze dalej niż Yahoo! w dziedzinie wyszukiwania ...
-
Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel
... oferują, niezależnie od języka i kraju, analizę danych przy wykorzystaniu opatentowanego algorytmu śledzącego i oceniającego bloggerów oraz tweeterów na podstawie wywieranego ... na czytelników, gdy ich treść jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania i dyskutowana za pośrednictwem takich kanałów społecznościowych, jak Twitter. Narzędzie BlogLevel ...
-
Wyszukiwarka dzieł sztuki
... zdjęcia obrazów, a użytkownik wskazuje ten, który jest najbliższy jego oczekiwaniom. ArtGarden prezentuje wtedy inne podobne obrazy. System jest połączeniem inteligentnego algorytmu i wyszukiwania losowego. Każdy obraz jest skojarzony z kilkoma słowami kluczowymi, więc system szuka obrazów należących do podobnych kategorii co obiekt wskazany przez ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... Adobe i Google w kontekście indeksowania stron WWW. Efektem współpracy jest poprawa algorytmu odpowiedzialnego za indeksację stron – Google jest teraz w stanie „czytać” pliki ... nie są zainteresowane pozyskiwaniem ruchu generowanego przez obecność strony w wynikach wyszukiwania. Zwycięski pochód rozrywki – użytkownicy „jabłuszek” też chcą się bawić Jak ...
-
Blog - 6 sposobów na zwiększenie ruchu
... na temat nagłówków dla artykułów na blogu. Po przeanalizowaniu (za pomocą algorytmu) ponad miliona postów, okazało się, że treści zawierające nagłówki, które ... 3. Twórz obszerne i rozbudowane treści Czy wiesz, że Google częściej pokazuje w wynikach wyszukiwania dłuższe artykuły? Mówiąc "dłuższe", mam na myśli treści posiadające przynajmniej 2000 ...
-
Indeksowanie stron internetowych: czy można tego zakazać?
... wyszukiwania i selekcji treści, które służą ułatwieniu dostępu do powiększającej się stale masy danych. Jednym z ... w dużym uproszczeniu – pobierają wybrane treści ze stron internetowych, przechowują je i poddają analizie wg. określonego algorytmu. Rezultatem tych operacji jest skatalogowanie zasobów internetu pozwalające na szybszy dostęp i ich ...
-
Rejestracja firmy. Niewydolny system wymaga natychmiastowych zmian
... . Brak ujawnionych powiązań Kolejny zidentyfikowany brak funkcjonalności to niemożność wyszukiwania powiązań spółek oraz konkretnej osoby ze sprawowanymi funkcjami w organach ... poszczególnych firm i osób byłoby niezwykle pomocne wdrożenie prostego algorytmu, który automatycznie wyciągałby odpowiednie informacje z rejestru. Niejednolita jurysdykcja ...
-
Czego nauczyły nas najbardziej spektakularne wojny cenowe?
... która wybrała strategię posiadania jak najniższej ceny. Amazon korzysta z inteligentnego algorytmu, który dostosowuje ceny na platformie do najniższych ofert cenowych ... Nissan zauważył, że niektóre z jego samochodów nie wyświetlały się w wynikach wyszukiwania z uwagi na zbyt wysokie ceny w porównaniu z konkurencją. Zdecydował się zatem na ...
-
12 trendów w branży SEO
... śledzić trendy w SEO. Oto jak przedstawia je SEMTEC. 1. Rozbudowane wyniki wyszukiwania Zadbaj o maksymalną widoczność witryny wśród coraz większej liczby dodatkowych ... Niezawierające linków do strony wzmianki, zostały potwierdzone przez wyszukiwarkę Bing jako czynniki algorytmu i należy przyjąć, że Google traktuje je podobnie 10. Wideo i grafika ...
-
Dyrektywa Omnibus weszła w życie. Jakie obowiązują teraz zasady?
... o widoczności produktów przedstawianych konsumentom w wynikach wyszukiwania. To np.: wskaźniki oceny jakości towarów lub usług, trafność słów, ogólny ranking sprzedawcy, cechy wizualne oferty, jakość obsługi klienta. Oczywiście, nie chodzi tutaj o przedstawianie konkretnego algorytmu działania wyszukiwarki, ale o ogólne zasady pozycjonowania ...
-
Allegro: 210 mln zł kary za nieuczciwą konkurencję i naruszenie interesu konsumentów
... algorytmu trafności („na samym końcu”). Allegro wykorzystywało niedostępne dla pozostałych sprzedawców informacje na temat funkcjonowania swojej platformy sprzedażowej, np. o stosowanym algorytmie trafności, a także o zachowaniach kupujących na platformie allegro.pl, do lepszego pozycjonowania i wyświetlania własnych ofert w wynikach wyszukiwania ...