-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... rozwój większości sieci detalicznych. W Top 10 aż osiem sieci ... rozwój na polskim rynku. W formacie supermarketów liderem jest Intermarché (73,17 pkt.), przed Tesco (72,73 pkt.) i Polomarketem (71,43 pkt.). W tej kategorii większość sieci poprawiła swoje wyniki, przy czym największą dynamikę wzrostu zanotowała sieć supermarketów delikatesowych Alma ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... jest obecnie przez działalność inną niż handlowa? W czym może pomóc rozwój pozahandlowych gałęzi biznesu? W jakich obszarach handel detaliczny poszukuje dodatkowych źródeł ... przychodów. Prognoza dotyczy zarówno firm działających w kanale offline jak i online. Rozwój pozahandlowych gałęzi biznesu w najbliższych latach może być dla detalistów ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... , odpowiadając na potrzeby konsumentów zmagających się z niedoborem czasu i gotówki” – skomentował Peter Walshe, Global BrandZ Director w instytucie Millward Brown. „Rozwój wielu detalistów hamują ich własne sklepy wielkoformatowe zaprojektowane z myślą o cotygodniowych zakupach dla uzupełnienie zapasów, co rozmija się z podejściem pokolenia ...
-
Regionalny rynek biurowy w 2016 roku
... nie mogą narzekać również Łódź, Poznań czy Katowice. Z kolei Lublin i Szczecin to rynki, które charakteryzują się pokaźnym potencjałem wzrostowym. Za rozwój w regionach w znacznej mierze odpowiedzialna jest branża usług biznesowych. Obecnie polski sektor BPO/SSC to tysiąc firm, które dają zatrudnienie przeszło 200 ...
-
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
... popytu jak i podaży, to zaś wpływa na jego niebagatelnie szybki rozwój. Według raportu firmy analitycznej PMR, "Rynek napojów i żywności luksusowej w Polsce 2008 ... Krakowski Kredens, wprowadzona na rynek przez jednego z największych operatorów sklepów delikatesowych – Alma Market. …ale też kosmopolitycznie Jednak z drugiej strony, Polacy coraz więcej ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... dotyczy również takich sieci jak: Auchan, Real i E.Leclerc. Zwraca uwagę stały rozwój sieci Lidl (74,39), którego od czwartego miejsca zajmowanego przez Auchan (75,19 ... znalazła się sieć delikatesów Alma (65,32 – wzrost o 1,32 punktu), która ma za sobą trudny okres spadku zainteresowania klientów swoją ofertą. Alma stanowi jednak przykład firmy, ...
-
Upadłości firm w Polsce 2017 r.
... produkcji bardziej związanej z bezpośrednią konsumpcją. Gospodarka kraju rozwija się obecnie szybko i rozwój ten jest generowany przede wszystkim przez większą konsumpcję. Stąd też ... których korzenie sięgają 1945 roku, są to: wspomniana wyżej Alma Market S.A oraz Centrala Zaopatrzenia Górnictwa S.A. Zatrudnienie Analizując zatrudnienie, na około 50 ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... specyfiki produktów, tworząc atrakcyjną koncepcyjna całość. Podstawowym problemem jest przynależność własnościowa tej sieci do upadającej spółki Alma Market. W efekcie, pomimo niewątpliwych walorów rynkowych, dalsze istnienie i ewentualny rozwój sieci zależą od rozwiązań wskazanych przez sąd. Odido Sieć Odido stała się ważnym elementem koncepcji ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce 1991 - 2011
... Tower (obecnie Orco Tower), budynki kompleksu Atrium, Prima Court, Ilmet, Alma, Holland Park, Kaskada, Nautilus, Norway House, Sienna Center, Warsaw Financial ... wydarzeniem było wejście na polski rynek supermarketów Billa, a także dynamiczny rozwój rodzimej sieci supermarketów MarcPol. Powierzchnie handlowe pod wynajem osiągały astronomiczne ...
-
Rynek spożywczy: handel detaliczny 2007
... , dwie sieci supermarketów z rozbudowanym asortymentem premium istnieją już od początku lat dziewięćdziesiątych. W 1995 dołączyła do nich krakowska Alma. Jednak dopiero w ostatnich kilkunastu miesiącach rozwój tego specyficznego segmentu nabrał tempa. O ile w ubiegły roku sieci supermarketów delikatesowych powiększyły się łącznie o dziewięć sklepów ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2008
... także rosnąca zamożność polskiego społeczeństwa. Więcej i lepiej W ciągu ostatnich dwóch lat nastąpił znaczny rozwój marek własnych pozycjonowanych w średnim segmencie cenowym w porównaniu do tylko nieznacznego poszerzenia asortymentu ... Carrefour Selection. Inne marki premium dostępne na rynku to Krakowski Kredens w sieci delikatesów Alma i ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... z Polski. Rozwój sieci doprowadzi do zatarcia różnic cenowych w ... Alma, Piotr i Paweł. Na pewno największe sieci handlowe nie mogą pozwolić sobie na ustępstwa na tym polu. W najbliższych latach czeka nas ciekawa walka, zwłaszcza w perspektywie wejścia na polski rynek sieci Wallmart. Przedstawiciele Equinox Polska zwracają uwagę na to, że rozwój ...
-
Nieruchomości komercyjne: Polska gwiazdą CEE
... a Alma Market zamknęła swoje sklepy z powodu trudnej sytuacji finansowej. Stabilny wzrost na rynku hotelowym Rynek hotelowy w Polsce dynamicznie się rozwija. Przede wszystkim za sprawą stabilnego wzrostu gospodarczego, rosnącej popularności Polski jako kierunku wakacyjnego i rozwoju turystyki medycznej. Innym istotnym czynnikiem jest rozwój sektora ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... nie tylko przez statystyki gospodarcze, informujące o wzroście dochodów, ale także przez dynamiczny rozwój sieci handlowych specjalizujących się w bardziej wyszukanym asortymencie, takich jak poznański Piotr i Paweł i krakowska Alma. Specyficzną kategorią są nowości międzysektorowe. Marki, które zdobyły uznanie w swojej kategorii produktów ...
-
Polska: dziś produkcja przemysłowa
... członek rady nadzorczej sprzedał 7.914.050 akcji spółki o łącznej wartości 44 mln PLN. Alma - podpisała umowę najmu powierzchni w centrum handlowym w Szczecinie. Jej okres ustalono na 10 lat ... prosty - czekamy na otwarcie w USA i od niego uzależniony jest dalszy rozwój sytuacji. Obroty zapewne pozostaną na niskim poziomie. WALUTY Kurs euro silnie ...
-
Nie będzie centrów handlowych w małych miastach
... stare. Będą puste lokale po Pabii, Monnari czy Reporterze. LPP, Alma i Almi Decor obniżyły znacząco liczby planowanych nowych otwarć. Zagraniczne sieci jak Donna Karen czy Primark wstrzymują się z wejściem do Polski. Planujące rozwój w Polsce Ann Christine, TK Maxx, Peacocks czy New Look ...
-
Silna pozycja branży mięsnej
... unijnym, sprawiają, że producenci wędlin tradycyjnych zaczynają na szerszą skalę rozważać rozwój eksportu. Szczególnie atrakcyjnymi konsumentami wyrobów tradycyjnych wydają się być ... z dostawcami produktów regionalnych, tradycyjnych i ekologicznych. W delikatesach takich jak Alma, wędliny tradycyjne stały się obowiązkowym elementem stoiska mięsnego. ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Dystrybucja zadecydowały świetne wyniki sprzedaży z 1 m kw. (4683 euro rocznie), stały rozwój organiczny, dynamiczna akcja reklamowa oraz konsekwentne inwestowanie w wizerunek, a szczególnie w ... o 2,47 punktu. Wśród najbardziej dynamicznych sieci zwraca uwagę obecność Alma Delikatesy (wzrost o 1,97 punktu), która wyraźnie odżyła po poważnych ...
-
Centra handlowe ciągle na pierwszym planie
... przez sieci Leroy Merlin i Bricomarche. W ubiegłym roku z polskiego rynku handlowego wycofały się m.in. Mothercare, Brice, Kari oraz sieci spożywcze Marcpol i Alma (obecnie w trakcie likwidacji sieci). Wyjście z rynku zapowiedziały również Marks & Spencer i Dorothy Perkins. Jeżeli chodzi o najlepsze centra handlowe, to czynsze pozostają ...
-
Upadłości firm - co hamuje polski biznes?
... ostatnich sześciu latach głośno było o upadłości tak znanych marek jak m.in. Alma, Goclever, Atlantic czy Alfa Star. Gdy fala doniesień o tych bankructwach ... tę odpowiedź wskazało 9% badanych, a w drugiej – 7%. Ryzyko wliczone w koszty Rozwój gospodarczy napędził przedsiębiorczość, a wraz z nią zwiększyła się konkurencyjność i ryzyko prowadzenia ...