-
Debiut Analizy Online SA na NewConnect
... dysponują zbiorem narzędzi systematyzujących rynek ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych. Bazy danych oraz wspomagające je narzędzia są udostępniane w postaci serwisów online, aplikacji komputerowych, raportów oraz zestawień. Firma oferuje również usługi z zakresu dostarczania danych z rynku finansowego, a także przeprowadza analizy na zlecenie ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... edycją raportu wprowadzone zostało pojęcie wideo, łączące w sobie dotychczasowe dane telewizyjne (pod pojęciem telewizja linearna) oraz dane wideo online dotychczas wliczane w przychodach internetowych. Z analiz Publicis Groupe wynika, że w pierwszym kwartale 2024 r. wartość inwestycji reklamowych w wideo wyniosła 1 mld 552,4 mln, co oznacza wzrost ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... nam robienie zakupów online. Które sieciówki ... online m.in. na Allegro. Znane marki w sieci – gdzie i za ile zrobimy zakupy online? Do internetowego kanału sprzedaży przekonuje się coraz więcej znanych marek odzieżowych, które sukcesywnie udostępniają swoim klientom możliwość zrobienia zakupów bez odwiedzania sklepu naziemnego. Według analiz ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... Istotnej zmianie nie uległ także udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. Nie doszło do zmian w rankingu top 5 podstawowych sektorów, które pozyskują połowę wartości ... a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. W rankingu top 5 podstawowych sektorów, ... , a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe ...
-
Ubezpieczenia online: wady i zalety
... sieci wobec dokonywania tego typu transakcji. Na podstawie analiz opinii internautów wyrażanych w postaci wpisów na portalach, forach, blogach oraz listach dyskusyjnych, opracowano raport „Ubezpieczenia online: Allianz i jego konkurenci”. Dokument przedstawia zalety oraz wady zakupu polisy online, na jakie zwrócili uwagę użytkownicy sieci. Jest ...
-
Kaspersky Fraud Prevention Cloud przeciwko oszustwom online
... swoim klientom. Skala problemu nie jest mała - z danych udostępnionych przez Kaspersky Lab wynika, że w minionym roku ofiarą oszustwa finansowego online padała 1 na 5 osób korzystających z usług bankowych. Kaspersky Fraud Prevention Cloud - rozwiązanie opracowane z myślą o bankach, organizacjach finansowych, dostawcach programów lojalnościowych ...
-
Zakupy online pod lupą
... , buty, kosmetyki i perfumy, elektronika oraz jedzenie na dowóz. Dział analiz Picodi sporządził statystyki dotyczące wykorzystywanych do zakupów w sieci urządzeń ... 33€ odpowiednio). W Polsce średnia wartość zamówienia w 2018 roku wyniosła 43€ (185 zł). Zakupy online w liczbach ¼ zakupów w polskim internecie to zakupy mobilne; 67% wszystkich zakupów w ...
-
Gry online: socjotechnika jedną z metod kradzieży haseł
... analiz wynika, że działania rosyjskich cyberprzestępców ograniczają się wyłącznie do phishingu oraz wykorzystania klasycznych keyloggerów, których celem nie są tylko gry online. ... 70% wszystkich szkodliwych programów, których celem były gry online. Podsumowanie Liczba gier online nieustannie rośnie, a armię graczy regularnie zasilają nowi rekruci. ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... : 10 największych pod względem składki (Top10) oraz 7 ubezpieczycieli oferujących ubezpieczenia przez telefon lub internet (Direct). Wyniki analiz przedstawiają, w jakim stopniu polscy ubezpieczyciele stosują poszczególne rozwiązania online, jak w tej kwestii wypadają na tle innych państw oraz w jakich obszarach można się spodziewać zmian, aby ...
-
Kasy fiskalne online zwiększą wpływy z podatku VAT o 2,8 mld zł?
... w KPMG w Polsce. Nowy wymiar wykrywania nieujawnionych przychodów i sprawniejsze zarządzanie systemem podatkowym System kas fiskalnych online umożliwia dokonywanie różnorodnych analiz statystycznych z uwzględnieniem położenia geograficznego i charakterystyki biznesu analizowanego podmiotu. Umożliwia również monitorowanie działań w zakresie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Wielkości wydatków na reklamę online zostały wyestymowane (w szczególności ...
-
Zakupy online - typy klientów
... online i offline niż w firmach tylko online (6 proc. rok do roku). Oto przykładowe wyniki firm realizujących sprzedaż wielokanałową: Debenhams – firma postawiła na integrację kanałów online i offline. Jednym z mechanizmów jest „in store ordering”, pozwalający na składanie zamówień, online gdy w sklepie offline danego towaru nie ma. Sprzedaż online ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, jednak wyniki nie wyczerpują pełni wydatków reklamowych w Internecie ze względu na duże zróżnicowanie i mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Wielkości wydatków na reklamę online zostały wyestymowane (w szczególności ...
-
Lokalne różnice w wydatkach na zakupy online
... jednak tak, że mniejsze miasta z mniejszą ofertą handlowo-usługową oraz mniej zasobnym portfelem konsumentów nie zaopatrują się w handlu online. Dane wskazują, że przeciętne wydatki na zakupy online są bardzo zróżnicowane geograficznie. Najmniej na zakupy w sklepach internetowych przeznaczaną mieszkańcy powiatu przemyskiego. Najwyższy Indeks Siły ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... jego analizy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z jakich powodów Polacy lubią kupować w sklepach internetowych? Jakie niedogodności napotykamy podczas zakupów online? Jak często kupujemy online za pomocą produktów bankowych? Badanie przeprowadzone przez Santander Consumer Bank potwierdza, że jedną z największych korzyści jakie można zaoferować ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... mówić również w odniesieniu do budżetów reklamowych przeznaczonych na reklamę wideo online i social media. Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, trzy największe ... , a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
Hazard online – jakie niebezpieczeństwa?
... miały trudności ze znalezieniem właścicieli strony, która już zniknęła z internetu, a dodatkowo została zarejestrowana w innej części świata. Wysyłki spamowe reklamujące kasyna online są wysyłane we wszystkich głównych językach świata, większość jednak pojawia się w języku angielskim. Zwykle zawierają krótkie wiadomości, odsyłacz do jednego ...
-
Zaskakujące wyniki badań: za zakupy online wolimy płacić gotówką
... mówi Paweł Biliński z Lizard Media. – Z pewnością nie chodzi tu o barierę technologiczną, gdyż nowoczesne sklepy internetowe udostępniają wiele wygodnych opcji płatności online – dodaje Paweł Biliński. Wyniki badania są tym bardziej zaskakujące, że wszystkie analizowane transakcje dokonane były w sklepach internetowych w których użytkownicy musieli ...
-
Gry online: podczas lockdownu ponad 5,8 mln ataków
... Password Manager. Dzięki temu nawet jeśli któreś z Twoich kont zostanie skradzione, nie wpłynie to na pozostałe. Nie stosuj do gier online tego samego hasła, które wykorzystujesz w innych serwisach. Pobieraj aplikacje mobilne wyłącznie z oficjalnych sklepów, takich jak Apple App Store, Google Play ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... napędowym tego formatu było w dużym stopniu wideo online. SEM, pozyskujący prawie jedną trzecią tortu reklamowego online, odnotował indeks wzrostu na poziomie 14%. ... a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu uwzględniono przychody następujących podmiotów: Agora, Burda Media ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... reklamowe: radio i outdoor, stając się drugim po telewizji nośnikiem przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego ...
-
Zakupy w sieci opłacane przelewami online
... Przy płaceniu coraz większa grupa internautów wybiera płatności szybkim przelewem z natychmiastową realizacją online lub kartą. Najczęściej kupowane produkty to sprzęt RTV i AGD. Z badania ... przeprowadzonego przez nas badania wynika, że aż 3/4 użytkowników wybiera przelew online (np. mTransfer, Przelew24 czy Płacę z Alior Bank) właśnie ze względu na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... w urządzeniach mobilnych, które wzrosły o 259% i pozyskały 16% tortu reklamowego online. Biorąc pod uwagę strukturę branżową, nie uległa ona znacznej zmianie. Najwięcej wydały: ... roku, a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
90% Milenialsów i Zetek stawia na zakupy online. Jakie mają zwyczaje?
... respondentów, a 63% robi to regularnie, kilka razy w miesiącu. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zwyczaje towarzyszą pokoleniu Y i Z podczas zakupów online? Jakie kategorie zakupowe są najpopularniejsze wśród tych konsumentów? Dlaczego kupujący z pokoleń Y i Z porzucają koszyki zakupowe? Zakupy to jedna z najpopularniejszych aktywności w sieci ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online - czytamy w najnowszym raporcie z badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC. Drugie ... roku, a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
... . użytkowników i 5,4 mln odtworzeń. Zachodni sąsiedzi wybierają podobnie Youtube.com jest także liderem w zestawieniu najpopularniejszych wydawców dla niemieckiego rynku reklamy wideo online branży turystycznej. W serwisie należącym do Google’a kreacje analizowanej branży dotarły do 11 proc. użytkowników sieci, przy liczbie 17,7 mln emisji ...
-
Zakupy online: jakie prezenty świąteczne najpopularniejsze?
... w ubiegłych kupujemy świąteczne prezenty w sieci - mówi Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. Moda na mobilne zakupy online Wzrost udziału zakupów za pomocą smartfonów i zamówień opłacanych przez szybkie płatności online pojawia się w naszych grudniowych statystykach - dodaje Oliwia Tomalik. Wyniki platformy Shoper pokrywają się z wnioskami ...
-
Polacy na zakupach online 2021. Jakie trendy?
... 22 proc. E-kupujący najrzadziej w celach zakupowych, w pierwszej kolejności wykorzystują tablet (3 proc.). Wyniki badania Santander Consumer Banku pokazują rosnącą siłę handlu online. Konsumenci stają się coraz bardziej mobilni. Przesunięcie ich preferencji w kierunku zakupów smartfonem wynika m.in. z wygody jego użytkowania. Polacy oczekują jej ...
-
Planowanie podróży offline czy online?
... offline w trakcie procesu decyzyjnego będzie konsekwentnie malała. To wyraźny sygnał dla firm z branży turystycznej, że warto już dzisiaj inwestować w obecność online”. W badaniach dosyć wyraźnie zarysowały się także różne sposoby pozyskiwania informacji w sieci. Aż 3 na 4 badanych wskazało wyszukiwarki, jako najbardziej efektywny sposób ...
-
Europejczycy a bankowość online
... od 35 do 54 proc. znajdują się mniej więcej na poziomie Stanów Zjednoczonych, w których 41 proc. klientów banków korzysta usług online. Państwa Europy Wschodniej i Południowej odstają od europejskiego poziomu. Chociaż Polska znalazła się dopiero na 20 miejscu, to i tak niezły wynik ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... kanale sprzedaży jest możliwość zachowania anonimowości gwarantowana przez sieć. W dyskusjach internautów widać wzrost wiedzy Polaków o rynku mikropożyczek. Więcej korzystamy z pożyczek online, przez co więcej wiemy o samych firmach, procesie zaciągania pożyczki, ale także o samym rynku. Internauci udzielają sobie porad odnośnie ofert firm ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Ogólny obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display ... roku, a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy internetowe, ...
-
Polacy nie są gotowi na zakupy online w metaverse
... tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy Polacy zdecydują się na zakupy online w metaverse? Co myślą polscy konsumenci o robieniu zakupów przez media społecznościowe? ... większość ankietowanych (89 proc.) nie robiła w ten sposób zakupów. Zaciekawienie tematem robienia zakupów online przez media społecznościowe przez co czwartego Polaka może być spowodowane ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... rokiem wcześniejszym jest to wzrost o ponad jedną piątą). Wzrastają wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). ... a jego wyniki stały się standardem rynkowym i są bazą dla innych analiz dotyczących wydatków reklamowych. W badaniu biorą udział wszystkie wiodące firmy ...