-
Rozliczanie dotacji unijnych
... są m.in. zapisy umowy o dofinansowanie, kwalifikowalność wydatków, wnioski o płatność, wnioski o zaliczkę, monitoring realizacji inwestycji, informacja i promocja projektu, archiwizacja dokumentacji projektowej, konta analityczne w systemie finansowo-księgowym i wyodrębnione do projektu konto bankowe. Wniosek o płatność Aby skutecznie rozliczyć ...
-
FortiMail-3000C: ochrona poczty elektronicznej
... realizacji strategii na podstawie słowników: grupy adresów – możliwość utworzenia reguł kontroli dostępu dla grup adresów e-mail lub adresów IP użytkowników; archiwizacja wywoływana na podstawie słownika – mechanizm umożliwiający zastosowanie – oprócz adresu nadawcy, odbiorcy i słów kluczowych − również zawartości słowników jako podstawy do ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... danych w systemach informatycznych (data entry), optymalizacja procesów związanych z przetwarzaniem dużych ilości informacji, automatyzacja obiegu dokumentacji (workflow) oraz archiwizacja dokumentów papierowych. Głównym obszarem, w którym stosuje się outsourcing back-office jest administracja, obsługa klienta oraz sprzedaż i marketing. Zebrane ...
-
Sektor MSP a bezpieczeństwo IT
... się w rozwiązania chroniące przed niechcianymi wiadomościami. Znacznie mniej popularne są inne narzędzia do zabezpieczania danych jak filtrowanie treści czy archiwizacja wiadomości. „Poprzez różnego rodzaju działania edukacyjne, np. organizację seminariów i szkoleń, staramy się wytłumaczyć przedsiębiorcom, że dzisiejszy obraz zagrożeń powoduje ...
-
Monitoring gości hotelowych na EURO 2012
... (analogowo-cyfrowe). Organizację zapisu i archiwizacji obrazu: brak rejestracji obrazu, tylko nadzór w czasie rzeczywistym, ciągła rejestracja obrazu i jego systematyczna archiwizacja, uznaniowa rejestracja obrazu. Organizację nadzoru nad obrazem: nieprzerwana osobowa analiza obrazu w czasie rzeczywistym, nieprzerwana systemowa analiza obrazu ...
-
E-sąd: elektroniczne postępowanie upominawcze
... korespondencji z e-sądem także nie odbywa się w tradycyjny sposób, a poprzez specjalną skrzynkę poczty elektronicznej, która zakładana jest na potrzeby konkretnego postępowania. Archiwizacja dokumentów przez e-sąd również dokonywana jest w formie elektronicznej, w związku z tym akta papierowe w ogóle nie są prowadzone. Zamiast sali rozpraw ...
-
Debiut piLAB SA na NewConnect
... państwowe). Digitalizacja danych pozwala na wprowadzenie tradycyjnych materiałów do pamięci komputera w postaci danych cyfrowych. Przetwarzanie, katalogowanie i archiwizacja dokumentów oraz zbiorów pozwalają na realizację nowoczesnych metod zarządzania u użytkowników oprogramowania. Ponadto działalność Emitenta obejmuje również stworzenie systemów ...
-
Nowoczesna komunikacja: trendy 2013
... na ironię, większość użytkowników biznesowych będzie nadal chciała otrzymywać podsumowania aktywności i newsów z mediów społecznościowych właśnie na swoje skrzynki poczty elektronicznej. Archiwizacja zapisu komunikacji stworzy kolejne źródło rozwoju technologii Big Data Każdy telefon, telekonferencja, czat tekstowy lub wideo czy sesja web ...
-
E-faktura: dlaczego warto ją stosować?
... , tonery do drukarek czy koperty oraz zminimalizowanie kosztów związanych z przechowywaniem dokumentów. E-faktur nie trzeba drukować ani wysyłać listem poleconym, a ich archiwizacja jest mniej kosztowna niż w przypadku faktur papierowych. Z raportu „E-faktura w Polsce” wynika, że firma, która co miesiąc wysyła 1 000 e-faktur może ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... pełna odtwarzalność, której zachowanie jest możliwe dzięki aktywnej funkcji backupu danych w czasie rzeczywistym. Ciągłość w tworzeniu kopii zapasowych i ich odpowiednia archiwizacja gwarantuje pełną odzyskiwalność danych – konstatuje Lapierre CEO i założyciel firmy SoftProject - dostawcy aplikacji do usług Infrastructure as a service. Dodatkowym ...
-
Big Data - wielkie nadzieje
... nie chcemy czekać, tracić czasu. A jednocześnie świat oparty na gospodarce usług jest coraz bardziej złożony. Ilość informacji, jakie są w obiegu, archiwizacja naszego korzystania z aplikacji internetowych, smartfonów, czy innych produktów lub usług cyfrowych gromadzi mnóstwo danych na nasz temat. Obsługa tych danych ...
-
E-faktury są opłacalne
... nawet o 90 proc., tak jak to miało miejsce w przypadku firm w Hiszpanii. E-faktur nie trzeba drukować ani wysyłać listem poleconym, a ich archiwizacja jest mniej kosztowna niż przechowywanie tradycyjnych dokumentów sprzedaży. Co więcej, elektroniczne faktury docierają do odbiorcy zaledwie w kilka sekund, a to znacznie ...
-
Praca w banku dla artystów i humanistów?
... podkreślają jednak wyraźnie nadchodzącą rewolucję i novum, jakim ma być poszukiwanie pracowników na prawdziwie humanistyczne czy też artystyczne stanowiska. Archiwizacja i bibliotekarstwo w cenie? Bankowcy zainteresowani do tej pory nietypowymi dla pracowników instytucji finansowych dyplomami podkreślają specyficzne cechy i umiejętności absolwentów ...
-
Utrata danych z archiwów taśmowych
... : przedsiębiorstwo nie przedłuża licencji oprogramowania obsługującego taśmy lub pozbywa się sprzętu służącego do odczytu taśm i traci dostęp do gromadzonych danych. – Archiwizacja za pośrednictwem taśm to popularna metoda magazynowania danych, głównie ze względu na jej niewielkie koszty i względną łatwość przechowywania nośników. Jednak ...
-
Administrator sieci
... o odpowiednie zapory antywirusowe zarządzanie bazą użytkowników optymalizacja rozwiązań IT zarządzanie uprawnieniami, definiowanie uprawnień dostępu dla określonych użytkowników archiwizacja danych i dbałość o sprawne funkcjonowanie baz danych wyszukiwanie i diagnozowaniem problemów nadzór nad serwerami, routerami, terminalami lub komputerami ...
Tematy: administrator sieci -
Recepcjonista, recepcjonistka
... centrali telefonicznej organizacja obiegu korespondencji sprzedaż usług hotelarskich zgodnie z ofertą hotelu oraz realizacja zamówień i życzeń gości hotelowych. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji hotelowej. Wymagania Od osoby na tym stanowisku wymaga się posiadania wykształcenia co najmniej średniego, najlepiej kierunkowego (np. technik ...
Tematy: recepcjonista, recepcjonistka -
Czytelne wydruki z kasy fiskalnej trzymaj przez 5 lat
... nośnikach danych (§ 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 sierpnia 2013 r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące). Archiwizacja dotyczy też kopii elektronicznych Przedsiębiorcy, którzy używają nowszych kas fiskalnych, nie drukują kopii paragonu do każdej transakcji, a jedynie dokonują ...
-
Jak cyfryzacja wspiera polski biznes?
... , ale też szansa na zwiększenie wydajności pracy. E-faktury nie trzeba drukować, wysłanie jej do klienta trwa tyle co jedno kliknięcie, a archiwizacja jest mniej kosztowna niż w przypadku faktur papierowych - mówi Dariusz Marcjasz, wiceprezes Zarządu KIR, nadzorujący rozwój usług kartowych i płatności internetowych. Wystawca ...
-
Rusza konkurs Outsourcing Stars 2015
... kadr, płac, finansów, IT, motoryzacji, nieruchomości, obsłudze klienta i wielu innych - mówi Wiktor Doktór. Nagrody Outsourcing Stars 2015 zostaną przyznane w kategoriach: Archiwizacja Dokumentów, BPO, Call/Contact Center, Car Fleet Management, Deweloper, HR / Leasing Pracowniczy, HR / Rekrutacja, IT Contracting, Księgowość / Kadry / Płace, Miasto ...
Tematy: -
Polska: wydarzenia tygodnia 02/2016
... dostawców usług outsourcingowych oraz instytucji z ich bezpośredniego otoczenia biznesowego. Podczas wydarzenia przyznane zostaną nagrody Outsourcing Stars 2015 w 12 kategoriach: Archiwizacja Dokumentów, BPO, Call/Contact Center, Car Fleet Management, Deweloper, HR / Leasing Pracowniczy, HR / Rekrutacja, IT Contracting, Księgowość / Kadry / Płace ...
-
Elektroniczne archiwum dokumentacji podatkowej dopuszczalne
... . W wielu firmach powyższe skutkuje wielkimi stosami dokumentacji, której koszt archiwizacji także jest spory. Stąd coraz popularniejsza jest elektroniczna archiwizacja dokumentów. Wielu przedsiębiorców ma jednak wątpliwości, czy aby przechowywanie dokumentacji podatkowej jedynie w formie elektronicznej będzie wystarczające dla organów skarbowych ...
-
Czytelnictwo wczoraj i dziś. Czy grozi nam analfabetyzm?
... kupić na Allegro – to dość popularne pamiątki z PRL-u. Kiedy bity zastąpiły papier? Wraz z rozwojem komputerów możliwa stała się digitalizacja materiałów (archiwizacja cyfrowa). Idea elektronicznej książki (e-booka) narodziła się na początku lat 70-tych w Stanach Zjednoczonych. Początkowo e-booki miały zastąpić mikrofilmy oraz ułatwić ...
-
Ochrona danych w firmie. Masz na nią wpływ
... przetwarzane w profesjonalnych warunkach. Obieg dokumentów Przepływ dokumentów w firmie złożony jest z czterech procesów: rejestrowanie, klasyfikacja, porządkowanie i archiwizacja. Czteroetapowy proces przetwarzania dotyczy zarówno dokumentacji przychodzącej do firmy, jak i wychodzącej. Od tradycyjnego sposobu zarządzania dokumentami - gromadzenia ...
-
7 branż, które czeka rewolucja customer service
... przyjazne – dodaje Michał Misiak z Focus Telecom Polska. Wśród najczęściej stosowanych opcji, które usprawniają komunikację z klientem, są m.in. nagrywanie i archiwizacja rozmów, przekierowywanie połączeń i ich transfery do innych użytkowników, monitoring pracy konsultantów czy raportowanie. E-commerce Rynek e-commerce stale rośnie. Według prognoz ...
-
4 główne trendy technologiczne w ubezpieczeniach
... ubezpieczeniowych inteligentnymi systemami OCR. Istotą takiego systemu jest błyskawiczna analiza setek tysięcy stron papierowych dokumentów. Weryfikacja ich prawidłowości, a następnie archiwizacja. Tego typu program z łatwością odczyta dane z każdego rodzaju dokumentu, np. skanu polisy, dowodu osobistego, umowy kredytowej, korespondencji urzędowej ...
-
RODO w centrum handlowym. Wnioski i wskazówki
... ). Poza tym do typowych usług, z których korzystać mogą przedsiębiorcy niezależnie od profilu prowadzonej działalności, należą: obsługa IT, obsługa kadrowo-płacowa, archiwizacja i niszczenie dokumentów. W przypadku prowadzenia akcji marketingowych, organizowania eventów, podczas których zbierane są dane osobowe uczestników, umowę o powierzenie ...
-
4 zasady zarządzania danymi w chmurze
... , reprezentującym pojawienie się innowacyjnej technologii (ang. „Innovation Trigger”), znajdują się metodyka DataOps i zarządzanie danymi w oparciu o uczenie maszynowe. Integracja danych i archiwizacja informacji zbliżają się natomiast do etapu osiągnięcia pełnej dojrzałości rynkowej (ang. „Plateau of Productivity”). Chmura szybko staje się więc ...
-
Przechowywanie dokumentów za rok ze stratą podatkową
... , ale skoro przedawnia się zobowiązanie główne, to przedawniają się również związane z nim elementy i inne pochodne, takie jak strata czy nadpłata. Archiwizacja Zgodnie z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej podatnicy obowiązani do prowadzenia ksiąg podatkowych przechowują księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu ...
Tematy: podatek dochodowy od osób prawnych, CIT, podatek CIT, preferencje podatkowe, strata z działalności gospodarczej, podatek od firmy, strata podatkowa, odliczenie straty podatkowej, podatek PIT, podatek dochodowy od osób fizycznych, Ordynacja podatkowa, termin przedawnienia, przedawnienie zobowiązań podatkowych -
7 sposobów na ataki ransomware. Poradnik przedsiębiorcy
... inne złośliwe kody, takie jak Trickbot lub Dridex, które infiltrują organizacje i przygotowują grunt pod kolejny atak ransomware. 6. Tworzenie kopii zapasowych i archiwizacja danych to podstawa. Jeśli coś pójdzie nie tak, Twoje dane powinny być łatwe i szybkie do odzyskania. Niezbędne jest konsekwentne tworzenie ...
-
eIDAS2 obowiązuje od 20 maja 2024 r. Kiedy pierwsze efekty?
... rozszerza jednocześnie pierwotny zakres rozporządzenia, dodając do niego m.in. obiecujące dla cyfryzacji w kraju usługi cyfrowe takie jak: elektroniczna archiwizacja dokumentów elektronicznych, elektroniczne poświadczenia atrybutów czy też zarządzanie zdalnymi urządzeniami do składania podpisu elektronicznego i pieczęci. W mojej opinii głównym ...
-
Depapieryzacja firm to konieczność, która usprawnia procesy firmowe REKLAMA
... . Całość może być dodatkowo zintegrowana z krajową platformą e-Doręczenia. Dlaczego warto przejść na elektroniczny obieg korespondencji? Tradycyjna ręczna rejestracja i archiwizacja dokumentów, dodatkowe koszty związane z prowadzeniem oddzielnych rejestrów korespondencji, strata czasu pracowników na przekazywanie oryginałów. To najczęstsze problemy ...
Tematy: -
7 błędów w księgowości małych firm. Jak ich uniknąć?
... . Jak podpowiada, nowoczesne rozwiązania księgowości online umożliwiają automatyzację wielu procesów, takich jak przypomnienia o terminach płatności, klasyfikacja wydatków, czy archiwizacja dokumentów. Korzystanie z takiej technologii pozwala przedsiębiorcom skupić się na kluczowych aspektach rozwoju firmy, minimalizując przy tym ryzyko błędów ...
1 2