-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... czasopisma „Auto Świat”, a spółka Motor-Presse Polska – w związku z upadłością – przestała wydawać magazyny: „Women’s Health”, „Men’s Health”, „Runners’s World”, „Auto Motor i Sport” i „Motocykl”. Początek 2023 roku to z kolei zamknięcie ponad 20 tytułów wydawanych przez koncern Burda Media Polska. Z rynku zniknęło także „Auto Moto” emitowane ...
-
Fiat największym reklamodawcą
... motoryzacyjnych reklamodawców za cały ubiegły rok, sporządzonym przez Samar, liderem jest również Fiat Auto Poland. Nakłady Fiata wyniosły 76 mln 354 tys. zł (12,8-proc. udział ... wydatkami w wysokości 67 mln 660 tys. zł (11,4 procent). Trzecią pozycje zajęła Skoda Auto Poland (63 mln 834 tys. zł, 10,7 procent udziału), następnie Renault Polska (58 ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... 3,8 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Fiat Auto Poland (3,6 mln zł), Peugeot Polska (3,3 mln zł) oraz Skoda Auto Polska (3,1 mln zł). Całość wydatków na reklamę aut osobowych ... zł). Pierwszą piątkę uzupełniają kolejno Toyota Motor Poland (39,8 mln zł), Fiat Auto Poland (38,6 mln zł), Citroen Polska (32,1 mln zł) oraz Renault Polska (30,1 ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... Polska, która przeznaczyła kwotę ponad 2,9 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Skoda Auto Polska (2,3 mln zł), General Motors Polska (1,9 mln zł) oraz Volkswagen Group/Kulczyk Tradex ... Toyota Motor Poland (43,9 mln zł), Fiat Auto Poland (39,9 mln zł), Citroen Polska (33,7 mln zł) oraz Skoda Auto Polska (31 mln zł). W rankingu samochodowych ...
-
Produkcja samochodów IX 2008
... roku w rodzimych fabrykach powstało 696 tys. 237 aut, o 161 tys. 881 sztuk więcej niż rok wcześniej. Pozycję lidera zajmuje Fiat Auto Poland, którego zakłady opuściło od początku roku 339 tys. 130 aut, o 37,8 procent więcej niż przed rokiem. Dwa najważniejsze modele ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... ograniczników prędkości i kamer monitorujących kierowców, co spowodowało lawinę komentarzy w mediach. Do najaktywniejszych mediów w prasie należały tytuły motoryzacyjne „Motor” i „Auto Świat” oraz dzienniki: „Express Ilustrowany”, „Rzeczpospolita” i „Dziennik Polski”. Procentowo udział w przekazie publikacji w prasie dla top 5 marek premium wynosił ...
-
Branża motoryzacyjna ma ponad 1,2 mld zł długów
... największe długi? Jakie zadłużenie ma segment wynajmu i dzierżawy aut? Z jakich powodów branża moto ma kłopoty finansowe? Jak wynika z danych zgromadzonych w Rejestrze Dłużników BIG ... . Niewykluczone jest, że część klientów, którzy zdają sobie z tego sprawę, kupi auto jeszcze w tym lub nadchodzącym kwartale. Sądzę więc, że końcówka tego roku ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... mln zł (12,5 procentowy udział). Kolejne miejsca stały się udziałem firm Fiat Auto Poland (3,8 mln zł, 12 proc.), Nissan (2,9 mln zł, 9,4 proc.) oraz Honda Poland (2,8 ... Motor (33,7 mln zł, 9,5 proc.), Citroen Polska (31,3 mln zł, 8,8 procent) oraz Fiat Auto Poland (27,1 mln zł, 7,6 procent). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których ...
-
Produkcja samochodów III 2007
... (19.339 sztuk) więcej niż przed rokiem. Najważniejszym producentem pozostaje w Polsce Fiat Auto Poland. Z tyskiej fabryki wyjechało od początku roku 86,6 tys. aut (22,1 ... ,9 proc. Pozostali dwaj producenci uzyskali mniejsze wyniki niż przed rokiem: Fiat Auto Poland wyprodukował 4.250 aut (spadek o 52,5 proc.), a Intrall Polska - 36 sztuk (spadek ...
-
Produkcja samochodów V 2007
... pojazdy użytkowe (45 tys. 655 sztuk). Największym producentem samochodów osobowych jest Fiat Auto Poland, do którego należy 51,4 procent rynku (rok wcześniej 47 proc.). Mimo ... . Do niespełna 16 procent (z 33,3 proc.) spadł w ciągu roku udział Fiat Auto Poland, który wyprodukował 7 tys. 244 pojazdy, o 54,2 procent mniej w porównaniu z poprzednim ...
-
Produkcja samochodów VII 2007
... 63.972 auta. Na pozycji lidera w segmencie samochodów osobowych znajduje się Fiat Auto Poland, który wyprodukował od początku roku 195 tys. 766 aut, o 15,8 procent ... roku 54 tys. 176 aut, o 23,6 procent więcej niż przed rokiem. Fiat Auto Poland i Intrall Polska wykazały spadki tegorocznej produkcji, odpowiednio o 51,4 procent (do poziomu 9.723 sztuki ...
-
Produkcja samochodów XI 2007
... sztuk, co oznacza 10,3 proc. wzrostu w ciągu roku. Największym producentem pozostaje Fiat Auto Poland, który opanował prawie 51 procent polskiego rynku. Zakład Fiata w Tychach opuściło ... proc.) zwiększył swój udział w rynku z 72,3 do 85,2 procent. Drugi na liście - Fiat Auto Poland wykazał spadek wielkości produkcji o ponad 43 proc. Od początku roku ...
-
Produkcja samochodów 2007
... (107.616 sztuk, 1,2 procent wzrostu). Największym producentem samochodów osobowych jest Fiat Auto Poland. W 2007 roku z taśm montażowych zjechało 346 tys. 177 aut włoskiej marki, ... o 17,8 procent więcej niż rok wcześniej. Drugi liczący się producent to Fiat Auto Poland. Z taśm montażowych Fiata zjechało w ciągu roku 15 tys. 640 sztuk pojazdów, o 41 ...
-
Produkcja samochodów I 2008
... niż w grudniu 2007 roku i o 23,9 procent więcej niż rok wcześniej. Liderem jest Fiat Auto Poland. Z taśm montażowych tego producenta zjechało 36 tys. 355 aut, o 30 ... ,4 procent), w tym 8,2 tys. Caddy i 1,2 tys. sztuk Transportera. Jedynym konkurentem niemieckiego producenta jest obecnie Fiat Auto Poland, którego zakład opuściło w styczniu 2 tys. 365 ...
-
Produkcja samochodów II 2008
... ,9 procent większa niż rok wcześniej. Najważniejszym producentem w kraju pozostaje Fiat Auto Poland, którego taśmy montażowe opuściło od początku roku 72 ... samochodów dostawczych na polskim rynku działa dwóch producentów: Volkswagen Poznań i Fiat Auto Poland. W okresie dwóch pierwszych miesięcy powstały 19.063 samochody niemieckiej marki (wzrost ...
-
Produkcja samochodów VII 2008
... aut osobowych, o 36 procent więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Liderem jest Fiat Auto Poland, który wyprodukował od początku roku 277 tys. 805 aut. Najczęściej produkowanym modelem Fiata ... wyprodukował w tym roku łącznie 60.450 pojazdów, o 11,6 procent więcej niż rok wcześniej. Fiat Auto Poland osiągnął wynik 21 tys. 255 aut, ...
-
Produkcja samochodów IX 2006
... polski rynek, przytłaczająca większość - 96,3 procent została przeznaczona na eksport (432 tys. 450 aut). Największym producentem samochodów w kraju pozostaje Fiat Auto Poland, do którego należy 46,5 procent rynku. Na drugiej znajduje się Opel, którego udział w rynku wynosi 31,5 procent. Trzecie miejsce ...
-
Produkcja samochodów II 2007
... .182 auta osobowe (wzrost produkcji o 13,8 proc.) i 17.722 pojazdy użytkowe (spadek o 5,9 procent). Największym producentem samochodów osobowych w Polsce pozostaje Fiat Auto Poland, do którego należy obecnie niemal połowa rynku (49,9 proc.). W ciągu dwóch miesięcy fabryki Fiata opuściło niemal 54,5 tys. aut ...
-
Produkcja samochodów IX 2007
... we wrześniu bieżącego roku 61.064 sztuki, o 51,1 procent więcej niż przed miesiącem, a o 4,6 procent więcej niż przed rokiem. Jedynie Fiat Auto Poland wyprodukował więcej aut niż rok wcześniej - wynik 32 tys. 154 sztuki wykazał wzrost o 11,7 procent, pozostali producenci odnotowali niewielkie ...
-
Produkcja samochodów IV 2008
... . To o 16,5 procent więcej niż przed miesiącem i o 55,7 procent więcej niż przed rokiem. Obaj działający w Polsce producenci: Volkswagen Poznań i Fiat Auto Poland, uzyskali większe wyniki produkcji niż rok wcześniej: VW (10.292 auta) o 46,1 procent, Fiat (3.246 aut ) o 100,5 procent. Na ...
-
Produkcja samochodów X 2008
... roku w krajowych fabrykach wyprodukowano 773.073 auta, o 25,5 procent więcej niż przed rokiem. Skutków kryzysu nie odczuwa na razie Fiat Auto Poland. Z tyskich zakładów tego producenta wyjechało od początku roku 387 tys. 714 aut osobowych, o 37 procent więcej niż rok wcześniej ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... medialności w Polsce znajduje się TomTom. W internecie to zasługa publikacji na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a w mediach tradycyjnych – w czasopismach „Świat Motocykli” i „Auto Świat, a także w audycjach lokalnych oddziałów Polskiego Radia. Na szklanych ekranach, TomTom najczęściej pojawiał się w telewizji TVN Turbo. Podium w rankingu ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
Najpopularniejsze samochody: Skoda Fabia na czele
Najchętniej kupowanym przez Polaków modelem samochopdu osobowego jest Skoda Fabia - podał Instytut Samar monitorujący polski rynek motoryzacyjny. Czeskie auto osiąga rekordowe wyniki zarówno w ujęciu miesięcznym, jak i sumarycznym. Skoda Fabia została sprzedana w pażdzierniku w ilości 1.215 sztuk. Tytuł wice lidera miesięcznego ...
-
Przemysł motoryzacyjny: mały ma pod górę?
Wprawdzie branża motoryzacyjna ma się na razie dobrze, a krótkoterminowe prognozy dla tego sektora przedstawiają się korzystnie, to jednak w ciągu najbliższych pięciu lat możliwy jest wzrost ryzyka kredytowego. Z najświeższej odsłony Market Monitora firmy Atradius wynika, że problem ten może dotknąć małe firmy, które dostarczają komponenty i ...
-
BIG InfoMonitor: motoryzacja długi miała już przed pandemią, będzie jeszcze gorzej
Hamująca sprzedaż samochodów, spadek rejestracji pojazdów, zmniejszania produkcji, a do tego bardzo możliwe podwyżki cen aut. To realia, w których działa obecnie branża motoryzacyjna. Jej sytuacja z dnia na dzień może się pogarszać, a niewesoło było już przed kryzysem. Z najnowszych doniesień Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor wynika, że po koniec ...
-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
Analiza doniesień medialnych z pierwszych dwóch miesięcy 2023 roku przeprowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów pokazała, że co trzeci Polak miał kontakt z informacjami o autonomicznych rozwiązaniach motoryzacyjnych. Największą widoczność notują Tesla i Volvo. Przekazy o Tesli mają wysokie zasięgi i warte są miliony złotych. W ostatnich ...