-
Techniki finalizowania sprzedaży
... jaką jest zamilknięcie. Jeśli po tym, jak poprosisz klienta o dokonanie zamówienia, będziesz dalej mówił, twoje zakończenie będzie mniej skuteczne. Po poproszeniu o dokonanie ... swoje obroty aż o 10%. Zresztą może pan przeczytać list, który od niego otrzymałem. Opisuje w nim, jak bardzo jest zadowolony. Jeśli tak jak w powyższym przykładzie podeprzesz ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... , będziesz trwonić mniej czasu i materiałów. Może będziesz mieć więcej pomysłów i będziesz lepiej ... pan zdecydował na podpisanie kontraktu z ich agencją, byłby Pan z ich usług zadowolony. Są jednak fakty godne uwagi. Moja firma oferuje nie tylko równie wysoką jakość usług ale także gwarancje, że jeśli nie będzie pan zadowolony z moich usług, może pan ...
Tematy: -
Tydzień 38/2005 (19-25.09.2005)
... , ale reaguj na nie tylko wtedy, gdy zrozumiesz ich mechanizm, gdy będziesz świadomy stopnia złożoności istniejącej sytuacji i swoich możliwości, gdy przeliczysz sojuszników ... się też ludźmi, którzy w podobny sposób myślą i postępują. Dlatego jeśli nawet będziesz zadowolony z rezultatów dzisiejszych przemyśleń na temat, jaki ci dziś zaproponowałem, ...
-
Techniki negocjacji
... negocjacje tak, żeby również on był z ich rezultatu zadowolony, jest umiejętność postawienia się w jego sytuacji. System ... tym stylu: „Nie wiem, jak to się stało, ale sprawił pan, że sprzedałem panu ten produkt taniej, niż ... powiedzenia. Poczekaj z odpowiadaniem na zarzuty, dopóki nie będziesz pewien, że przeciwnik powiedział już wszystko, co chciał ...
-
Nowe CV na Nowy Rok
... zmienia się wraz z rozwojem Twojej kariery zawodowej, to ciągły proces. Kiedy będzie już gotowe i będziesz zadowolony z jego treści i układu, zobacz, co sądzą o nim inni. Wyślij swoje CV do przyjaciół, współpracowników lub ... większe są szanse, że osiągniesz sukces i dostaniesz wymarzoną pracę. Zatem popracuj nad swoim CV, a naprawdę będziesz mógł ...
-
Czego pokolenie Y oczekuje od pracodawcy?
... potrzebuje i to ich właśnie motywuje do działania. Podawaj jak najwięcej konkretów, mów, z czego jesteś zadowolony, co pracownik wykonał ponad to, czego oczekiwałeś. Samo stwierdzenie „dobra robota” nie wystarczy, bo ... w monitorowaniu procesu etc. – daj poczuć, że każdy jest w zespole ważny i potrzebny. Dodatkowo, rozmawiając z pracownikami, będziesz ...
-
Kryzys online
... Pan Bóg strzeże. Systematycznie przeszukuj Internet w poszukiwaniu komentarzy na temat Twojej organizacji. Co opinia publiczna sądzi o firmie? Jak można te opinie wykorzystać w informacjach przekazywanych mediom? Uwaga: W żadnych okolicznościach nie odpowiadaj na żadne komentarze i nie bierz udziału w dyskusji bez względu jak dużą będziesz ...
Tematy: