-
4 błędy popełniane przez firmy przy ekspansji na nowe rynki w sektorze B2C
Powodzenie w ekspansji marek sektora B2C na nowych rynkach wymaga czegoś więcej, niż tylko otwarcia sklepów w nowych lokalizacjach. Jakie błędy firmy najczęściej popełniają w takich momentach i jak ich uniknąć? Sukces ekspansji na nowe rynki opiera się nie tylko na fizycznej obecności, ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... o dane paragonowe z urządzeń fiskalnych, co redukuje prawie do zera błędy i nadużycia, gwarantując producentowi wiarygodność rozliczeń. Dla detalisty zaś istotne jest, ... wzrost koszyka zakupowego, ale również, patrząc szerzej, wsparcie tradycyjnych, rodzinnych sklepów, które stanowią bardzo ważny element polskiego krajobrazu handlowego, a których siła ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... na temat interesującego produktu. Jeśli sprzedawca nie odpowiada, przypuszczalnie po złożeniu zamówienia też mogą być problemy z kontaktem. Fatalna obsługa Klienci sklepów internetowych oczekują fachowej, rzetelnej, a co najważniejsze ― właściwej obsługi ze strony pracowników. Czasem udana relacja z centrum obsługi klienta bywa nawet ważniejsza ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... , pomagających ocenić skuteczność danych działań oraz wyciągnąć wnioski na przyszłość. Błąd 2. Brak analizy własnych danych o klientach Niestety, dyrektorzy nawet największych sklepów internetowych zapominają lub nie są świadomi, że mogą mądrze wykorzystywać informacje zgromadzone w bazach danych sklepu. Można to osiągnąć poprzez wdrożenie ...
-
Konkursy na Facebooku - błędy
... ADS. A to uderzyłoby Facebooka po kieszeni. Inna sprawa, że niektórzy mają ten zakaz w serdecznym poważaniu. Obserwuję fan page jednego ze sklepów internetowych, na którym cały czas organizowane są konkursy. Jeden po drugim i wszystkie na tablicy. W ciągu kilku miesięcy, z zerowym wsparciem mediowym ...
-
Sklepy online z elektroniką a prawa konsumentów
... za błędy w opisach i zdjęciach produktów w e-sklepie. Takie wnioski płyną z badania serwisu Prokonsumencki.pl przeprowadzonego dla Interaktywnie.com. Eksperci przeanalizowali regulaminy 20 sklepów oferujących elektronikę, skupiając się na ofertach telewizorów - w obliczu zbliżającego się Euro 2012. Tylko 5 procent regulaminów sklepów z telewizorami ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... 19% sklepów nie odnotowało reklamacji, 48% – do 1%, 19% sklepów od 2% do 4% reklamacji, a 9% powyżej 5%. W przypadku sklepów internetowych sprzedających usługi średni poziom reklamacji wynosił w 2007 roku 1,3%. Wśród głównych przyczyn reklamacji składanych w polskich sklepach internetowych były wady techniczne nabytych produktów oraz błędy klientów ...
-
Sklepy internetowe coraz bezpieczniejsze
... eSklep wynika, że ponad 66% sklepów popełnia błędy w informowaniu konsumentów o prawie do odstąpienia od zakupu na odległość, a ponad 7% wcale nie podaje informacji o tym podstawowym prawie przysługującym e-klientom. Niestety znaczna część sklepów nadal ma problem z właściwą ochroną danych osobowych. 74% sklepów internetowych badanych w 2012 roku ...
-
E-sklepy masowo łamią prawa konsumentów
... i poprawność informacji przekazywanych klientom, a te zazwyczaj nie są pozbawione błędów. Skala zjawiska jest niepokojąca, gdyż duża część sklepów może posiadać nawet drobne uchybienia. Błędy w opisach i na stronach informacyjnych Miejscami, w których najczęściej można znaleźć uchybienia, są wszelkie strony informujące klienta o sposobie dostawy ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... to niestety wciąż rzadkość w polskim e-commerce. Pozostaje jedynie pogratulować, bo błędy popełnia każdy a prawdziwą sztuką jest zatrzymanie u siebie klienta, który nie był do ... okresie: październik - listopad 2009. Ranking „najwyżej ocenianych” powstał w oparciu o statystyki sklepów zebrane przez Opineo. Brano pod uwagę: oceny szybkości realizacji ...
-
Nowa ustawa konsumencka po 10 miesiącach obowiązywania
... się bowiem, że niemal 3/4 z nich ciągle popełnia dość istotne błędy w swoich regulaminach. Jakie? Przyjrzał się temu RzetelnyRegulamin.pl. Zmieniona ... sprzedawcy – tłumaczy ekspert z Rzetelnyregulamin.pl. 3) Formularz odstąpienia od umowy Właściciele sklepów internetowych mają także dużo wątpliwości związanych ze stosowaniem formularza odstąpienia ...
-
E-sklepy zapominają o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
... praktyką jest natomiast wzajemne kopiowanie treści regulaminów, a to oznacza, że pojawiające się w nich błędy są powielane. Przeprowadzone w październiku 2017 roku badanie Europejskiego Centrum Konsumenckiego objęło swoim zasięgiem 270 sklepów internetowych. Jego autorzy przyglądali się, jak przedsiębiorcy stosują najnowsze przepisy w zakresie ADR ...
-
5 błędów bezpieczeństwa IT. Sprawdź, czy je popełniasz
... jednak pokazuje, że popełniamy te same, proste błędy i wpadamy w oczywiste pułapki. Jeżeli postaramy się wyeliminować podstawowe błędy, które popełniamy niemal codziennie, korzystając z ... należy sprawdzać nadawcę wiadomości i linki w niej przesyłane. Konkursy, darmowe bony do sklepów czy kontrowersyjne filmiki mogą zachęcać do kliknięcia w link, ale ...
-
Jak projektować sklep internetowy
... bez zakupów, nie wiemy o nich praktycznie nic. Inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Dlatego wiedza, którą możemy posiąść o kliencie, wraz z minimalnymi kosztami ... prosty sposób odwołując się do kategorii przedstawionych na poniższym diagramie można odnaleźć błędy, które prowadzą do mniejszej sprzedaży produktów. Można także analizować te ...
-
Zakupy online: maleje zaufanie klientów
... konsumentów wśród przedsiębiorców prowadzących działalność w Internecie. Spore trudności sprawiają konsumentom błędy lub braki w opisach produktów. Jedna z osób, które złożyły skargę ... są chronieni przez przepisy Unii Europejskiej bardziej niż klienci tradycyjnych sklepów. Oprócz prawa do reklamacji towaru na podstawie niezgodności z umową mogą także ...
-
Jak nazwać sklep internetowy?
... wegetarian. To tylko niektóre przykłady oryginalnych i kreatywnych nazw domen, a tym samym marek sklepów internetowych. Od czego zacząć? 1) Przegląd konkurencji Jedną z dróg jest ... wyrazów można zastosować słowa zawierające celowe literówki (bookids.pl) czy błędy ortograficzne albo rozważyć nazwę domenową, która ciekawie łączy się z rozszerzeniem ...
-
Euro 2016 wygrywa Turcja!
... Uzyskane rezultaty niestety nie napawają szczególnym optymizmem. Okazało się bowiem, że żadnemu z analizowanych sklepów nie udało się w 100 procentach spełnić kryteriów jakości Trusted Shops. Turcja ... które powinny być zgodne ze stanem faktycznym. Przedsiębiorca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy w opisach. Wszelkie wpisy ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... duże znaczenie mają kwestie techniczne, które usprawniają działanie wersji mobilnej sklepów i tworzą odpowiedni poziom doświadczenia użytkownika, pod kątem szybkości działania ... uzupełnienie formularza będzie wygodniejsze oraz zrodzi mniej błędów i pomyłek. 4. Błędy oznaczone nie tylko kolorem Przy kasie, w trakcie wypełniania formularza zamówienia ...
-
Idealny sklep online wg internautów
... do wręcz absurdalnych sytuacji. Otrzymaliśmy kiedyś mail, w którym klient jednego ze sklepów RTV planował dokonać większego zakupu za ok. 10 tys. zł. W związku z ... często najtańszego, kosztem jakości świadczonych usług. A więc kolejny grzech to chciwość. - Błędy się zdarzały i zdarzać będą. Ważne, by nie ignorować słów krytyki i – w żadnym wypadku ...
-
Szkodliwe programy mobilne 2012
... szkodliwego oprogramowania, które wykorzystuje błędy w zabezpieczeniach Androida w celu przeprowadzania ataków w trakcie przeglądania stron WWW, może wydawać się ... – nie tylko w Rosji ale również w innych państwach. Incydenty dotyczące oficjalnych sklepów z aplikacjami Mimo wprowadzenia przez Google nowego modułu antywirusowego Google Bouncer, który ...
-
Kupno domu: 7 grzechów głównych
... w życiu. Popełnione błędy mogą skutkować poważnymi problemami i wysokimi kosztami. Home Broker przedstawia kilka najczęstszych błędów, których ... zajmowały dojazdy do pracy? Czy w okolicy jest niezbędna infrastruktura w postaci przedszkoli, szkół i sklepów? Jak zmieni się możliwość dojazdu do rodziców, rodzeństwa czy przyjaciół? Jak nowe miejsce ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... był pozytywnie zaskoczony. Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy, którzy tylko raz ... robimy to systematycznie. Osobisty kontakt z kupującym pozwala nam też wyeliminować błędy przy wysyłce zamówienia i może obniżyć liczbę nieodebranych lub zwracanych paczek. ...
-
5 popularnych błędów przy sprzedaży domu
... oglądającego oraz niechęć do ponoszenia nakładów finansowych – to najczęściej powtarzające się błędy osób sprzedających dom. Nic dziwnego, że w niektórych przypadkach mijają długie ... działki, ogrodu i lokalizacji. Inne ważne informacje to dostęp do komunikacji, sklepów, placówek edukacyjnych oraz walory rekreacyjne. Wiele ogłoszeń nie zawiera ...
-
5 obszarów cyberbezpieczeństwa, które powinni znać pracownicy
... Okazuje się bowiem, że pracownicy nadal popełniają te same, nierzadko podstawowe błędy, a ich świadomość w zakresie cyberbezpieczeństwa i bezpiecznego korzystania z internetu wymaga ... rodzajów serwisów: np. jeden zestaw dla mediów społecznościowych, drugi dla sklepów internetowych, trzeci dla bankowości online. Ważne jest korzystanie z autoryzacji ...
-
Handel w internecie w dobie koronawirusa. Jakie pułapki prawne?
... obrotów szukają alternatywnych rozwiązań. Naturalnym kierunkiem jest przeniesienie działań do sklepów internetowych, jednak należy się do tego odpowiednio przygotować pod kątem ... (użycie urządzenia końcowego) oraz zgody na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Błędy te również obwarowane są wysokimi sankcjami. Warto w tym kontekście ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... tak – to od jak dawna. Spółek szukaj w KRS, a jednoosobowych działalności gospodarczych w CEiDG – dodaje Michał Brzeszczak. 6) Zwróć uwagę na błędy w opisie produktów i zdjęcia Właściciele sklepów internetowych przykładają dużą wagę do opisów produktów i zamieszczanych zdjęć, bo to właśnie one często rozwiewają wątpliwości kupujących. W fałszywym ...
-
Bezpieczne zakupy w Black Friday i Cyber Monday. Na co uważać?
... klienci muszą zwrócić szczególną uwagę na detale. Adres mailowy nadawcy, ewentualne błędy ortograficzne, różnice w logotypie sklepu i adresie sklepu, jak i komunikaty nakłaniające ... . Niekiedy jego użytkownicy mogą natrafić na reklamy pochodzące od nieznanych sklepów online. Atrakcyjne zdjęcia produktów, jak i informacje o wyprzedażach mają za ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... , serwis nie przyniesie satysfakcjonujących przychodów. Jakie najczęściej błędy popełniają sklepy internetowe? W artykule omówionych zostało ... inaczej nazywać towar. Przykładem jest tutaj „marchew” i „marchewka” wskazywana w „Badaniu eyetrackingowym masek sklepów” IDEACTO. Respondenci wyszukiwali nazwy „marchewka”, podczas gdy produkt nosił nazwę ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... 85%. Żaden z e-maili nie zawierał załącznika. Aczkolwiek wszystkie posiadały adresy do sklepów, w których można było rzekomo kupić reklamowane okulary. Wybrane zrzuty ... do formularza. Sfałszowane strony często wyglądają jak oryginalne, niemniej zawierają błędy językowe, wynikające z błędnego tłumaczenia. Niektóre witryny posiadają także certyfikaty ...
-
Greenwashing, czyli ekoiluzje w e-commerce i logistyce a prawdziwe wyzwania
... Izby Gospodarki Elektronicznej (e-Izby) pokazuje jednak, że mimo tego, iż 63% badanych sklepów monitoruje terminowość dostaw, tylko 42% monitoruje czas trwania poszczególnych etapów ... danych Algolytics Technologies, aż 60% adresów na przesyłkach zawiera błędy. Z tego 13,6% to błędy, które znacząco wpływają na skuteczność logistyki. Firmy, które nie ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... błędy w jednej sferze mogą zaważyć na powodzeniu całej marki. Dokładaj wszelkich starań, aby dostarczać klientom to, co obiecałeś. Rozwiązania dla sklepów detalicznych jak LS Nav pomogą Ci utrzymać stały poziom obsługi i wysoką jakość oferowanych produktów. System obsługujący procesy biznesowe w sieci sklepów ...
-
Klauzule niedozwolone w regulaminie sklepu internetowego: 10 konsekwencji
... w razie błędu w cenie. 10. Odpowiedzialność za wszystkie błędy w skopiowanym regulaminie Sam fakt opublikowania regulaminu w sklepie internetowym nie oznacza, że jest on zgodny z prawem. Zdarza się, że nawet regulaminy znanych i popularnych sklepów internetowych posiadają liczne błędy. Niektóre duże firmy mogą sobie pozwolić na ponoszenie ...
-
Klauzule niedozwolone - raport listopad 2015
... .pl, który już od kilku lat specjalizuje się w tej tematyce. „Za ewidentne błędy edytorskie nie odpowiadamy” „Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili ... organizację i poprawne działanie swoich sklepów internetowych. Sprzedawcy nie mogą przerzucać odpowiedzialności za błędne działanie sklepów internetowych (np. pomyłki w cenach) na ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... wykonana w kanale mobilnym. W Polsce także rośnie liczba osób przeglądających oferty sklepów internetowych i robiących zakupy na urządzeniach mobilnych, choć nadal 80 proc ... zniechęcić kolejnych 10 klientów do skorzystania z usług sklepu internetowego. Powyższe błędy zwykle wynikają z braku kompleksowej strategii działań oraz stawianiu wyłącznie ...
-
Kradzież w sklepie kosztuje 1,7 mld EUR rocznie
... w towarach uwzględnia nie tylko kradzieże zewnętrzne i wewnętrzne, ale również błędy administracyjne, niewłaściwe używanie towarów, marnotrawstwo, towary przeterminowane, a ... pracowników. Klimat w sektorze detalicznym nie jest dziś korzystny. Właściciele sklepów tym bardziej powinni zapoznać się z wynikami badań i podjąć działania niezbędne w celu ...