-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... ale miejsc w pierwszej dziesiątce równie dzielnie broniły LEGO, Mattel i Hasbro. Reklamy w TV: 80% tortu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował kampanie reklamowe promujące zabawki, ... falach eteru najczęściej promował się producent akcesoriów i zabawek dziecięcych Akpol Baby, sieć Smyk oraz sklep z zabawkami B&M Toys – wszystkie przeznaczyły ...
-
Telefony komórkowe już nie tylko dzwonią
... lepiej”, w porównaniu do 27% klientów generacji powojennego wyżu demograficznego (tzw. Baby Boomers). Badania wykazały również, że pośród posiadaczy telefonów komórkowych: ... - 43 lata) i zaledwie średnio jednego, wysyłanego przez Baby Boomers (44 – 64 lata) Nastolatkowie czterokrotnie częściej oglądają TV lub video w swoich telefonach niż dorośli ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... .pl, VIAMODA INDUSTRIAL, QBusiness.pl, Network Magazyn, iWoman.pl, PARP, Babskie TV, Klub Integracji Europejskiej, Infor.pl Portal Księgowych, Złote Myśli, ArtImperium, ... Altra Dea Couture, Mysaru, Teatr Sabat, Vistula Bank, Enagic, Personal Reactor, Ikor, Baby Shower, Krawat I Muszka, Hotel Piwniczna, Kli-Jo, Apothic Red, Klinika La Perla, ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress -
Tydzień 36/2005 (05-11.09.2005)
... dadzą pracę dla ok. 12 tys. osób. Pierwsza fabryka będzie produkowała ekrany do TV i do komputerów i prawie cała produkcja będzie przeznaczona na eksport. W sąsiedztwie powstanie ... wątpliwości, kto jest kim! Nasi mężczyźni zachowywali się jak przysłowiowe baby. Wydźwięk ich wypowiedzi był jeden: biją nas i krzywdzą, inni (w tym Komisja Europejska) ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... miliardów w roku 2006. Największe przychody będą pochodziły od pokolenia wyżu demograficznego (baby boomers), które coraz chętniej korzysta z zakupów online, a także od ... Bieżący rok, może upłynąć pod znakiem znacznego wzrostu zainteresowania oglądaniem TV w telefonach komórkowych. Trudno zdobyć informację jak wiele osób jest abonentami telewizji ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... lub wizerunku) marki. Slogany zwykle pojawiają się w reklamie (w reklamie TV jest to zwykle sentencja umieszczana wraz z ostatnim, kilkusekundowym ujęciem ... i wyposażać. (wizerunek cechy oraz wizerunek sytuacji użycia) Szampon Johnson's Baby. No more tears. (wizerunek korzyści funkcjonalnej) Crossmen. Świeżość i pełnia życia. (wizerunek ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... treści dostępne w Internecie również poza społecznościami, podczas gdy w kontakcie z najstarszym pokoleniem baby boomers (55+) liczy się przede wszystkim kontakt bezpośredni i obsługa w punkcie ... kosztów usług kablowych). Coraz więcej abonentów rezygnuje z usług kablowych (głównie TV). Powodów rezygnacji jest wiele, ale najczęściej są to: za wysokie ...