-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... model promocji. Na Zachodzie jest on już szeroko wykorzystywany. Czy rodzimy e-biznes wykorzysta nadarzającą się okazję do zwiększenia zysków? Według badania, przeprowadzonego na zlecenie Sociomantic Labs, coraz więcej konsumentów odwiedza sklepy internetowe, mając już konkretnie sprecyzowane oczekiwania. 41 procent z nich doskonale ...
-
Jak e-sklepy wykorzystują social media?
... sprzedaży online - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie ... etu marketingowego, a tylko 6 proc. ma na social media przeznaczony osobny budżet. Tymczasem badania przeprowadzone przez NapoleonCat.com wskazują, że marki e-commerce odpowiadają średnio tylko na 47% ...
-
Sprzedaż tabletów będzie rosnąć
... oraz software development – czyli rozwijanie własnych aplikacji, które pozwalają lepiej dostosować tablet do potrzeb użytkownika”, powiedział Piotr Czyżewski. Jak wynika z badania, przedział cenowy tabletów, przeznaczonych do zastosowań biznesowych jest dość szeroki, jednocześnie jednak na rynku istnieje zapotrzebowanie na tablety biznesowe w cenie ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... wymieniają oni niską cenę (48%), oraz większy wybór towarów (45%). PayPal sprawdził, gdzie polscy użytkownicy mogą kupić markowe produkty najtaniej. Badania uwzględniły popularne sklepy internetowe w USA, Niemczech, Rosji, Chinach i niektórych krajach europejskich. Z analizy przeprowadzonej przez PayPal w najpopularniejszych sklepach internetowych ...
-
Elastyczna praca ułatwia powrót po macierzyńskim
... tracą. Jak twierdzą przedstawiciele 71% polskich przedsiębiorstw, kobiety po urlopie macierzyńskim wnoszą do firmy cenne umiejętności i doświadczenie. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez firmę Regus na podstawie opinii przeszło 19 tysięcy właścicieli firm i przedstawicieli kadry kierowniczej z 98 krajów. Respondenci stwierdzili, że ...
-
Jak znaleźć i zatrzymać pracownika?
... zespołu w pierwszych dniach w firmie powinien zapoznać się nie tylko z jej infrastrukturą, ale także z zasadami oraz ogólnie rozumianą kulturą korporacyjną. Ostatnie badania Work Service pokazały, że wartości, jakimi kieruje się korporacja odgrywają ważną rolę dla polskich pracowników, szczególnie tych mieszkających i realizujących kariery ...
-
Płatności bezgotówkowe: krok w przód czy wstecz?
... z największych na świecie liczbie transakcji przeprowadzonych przy użyciu kart zbliżeniowych, ale również właśnie w nastawieniu do innych alternatywnych metod płatności. Zarówno z badania obrotu kartowego wśród przedsiębiorców w Polsce, zrealizowanego na zlecenie FROB pod kierownictwem dr. Jakuba Górki, przez instytut badawczy Ipsos oraz książki ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków cz. 2
... życzenia - z badania „Finansowy portret młodych” przeprowadzonego przez Instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów ... utrzymania. Młodzi Polacy muszą się sporo nagimnastykować, aby przeżyć od pierwszego do pierwszego - z badania wynika, że ich wydatki "na życie" wynoszą 2120 złotych czyli niewiele mniej niż ich średnie ...
-
E-commerce dla panów, wyprzedaże dla pań
... udają się na zakupy do...dużego pokoju. Tak przynajmniej wynika z najnowszego badania Deutsche Bank, według którego mężczyźni zdecydowanie wolą kupować online. Różnice między płciami ... ofert w Internecie. Prawie jedna trzecia (29 proc.) deklaruje, że korzysta z porównywarek cen online (wobec 19 proc. kobiet), a co czwarty (24 proc.) kupuje taniej ...
-
Dostawca energii z branży telekomunikacyjnej? Czemu nie
... energię elektryczną. Postanowiliśmy zapytać klientów indywidualnych o ich gotowość do zmiany dostawcy energii jak również o to, jakiego dostawcę wybraliby najchętniej. Z naszego badania jasno wynika, że Polacy sceptycznie podchodzą do możliwości zakupu energii w firmie, której podstawowa działalność nie jest związana z energetyką. Niemniej takie ...
-
Czy You Tube ma konkurencję?
... obojga płci, oraz Polska, gdzie obserwujemy lekką przewagę kobiet (51 proc) na serwisie youtube.com. Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego ...
-
Polacy a poręczenie kredytu
... wśród kredytobiorców, którzy niesolidnie obsługują swoje zobowiązania, odsetek osób, które poręczają kredyty spłacane z opóźnieniami wzrasta aż do 50 proc. – wylicza. Z badania opinii przeprowadzonego w ostatnim czasie przez instytut MIllward Brown na zlecenie BIK wynika, że 32 proc. respondentów ma pewna obawę przed ...
-
Uwaga na felgi bez certyfikatów
... z certyfikatem bezpieczeństwa (np. TUEV, PIMOT) możemy użytkować bez obaw. Regulamin 124 Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ dotyczący homologacji kół określa, jakie badania powinny przejść felgi, by dostać stosowne atesty. Wiodący producenci sprzedają towary, które pozytywnie przeszły skomplikowane testy wytrzymałościowe. – Fakt, że firma ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... wpływów z reklamy – do kanałów tematycznych, ale ta sytuacja jest także pokłosiem podniesienia cen przez wszystkie telewizje. Reklamodawcy zmniejszają zaproponowaną przez stacje TV inflację ... niższe o 0,9%. - Kolejny raz przesunęło się w czasie wdrożenie zapowiadanego od kilku lat badania Postar, jego wyniki mają być ogłoszone pod koniec roku. Branża ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ... na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków cz. 3
... domowego z tytułu zaciągniętych pożyczek przewyższa 600 złotych. To niektóre z wniosków płynących ze zrealizowanego przez Krajowy Rejestr Długów badania „Finansowy portret młodych”. Jak wynika z badania, ponad 2/5 Polaków do 35. roku życia nie było sobie w stanie pozwolić na zakup potrzebnych rzeczy. Na liście ...
-
Preferencje konsumentów: Polacy otwarci na nowości
... trzydziestolatków, a czterdziestolatków, co może wskazywać na zacieranie się różnic w podejściu do nowości pomiędzy obecnymi trzydziesto i czterdziestolatkami – komentuje wyniki badania Andrzej Anterszlak, Ipsos Loyalty Director. Badanie Ipsos pokazało, że kobiety, częściej niż mężczyźni, dzielą się informacjami o znalezionych nowościach z osobami ...
-
Odwołanie do KIO w przypadku wyboru drugiej najkorzystniejszej oferty?
... , zamawiający w myśl art. 94 ust. 3 pzp jest uprawniony do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Czy w sytuacji gdy zamawiający zawiera umowę z następnym w kolejności wykonawcą termin na wniesienie odwołania ...
-
Legalna branża bukmacherska: obroty 2013
... Łabudek, prawnik firmy Fortuna online zakłady bukmacherskie. Polacy mają wyrazisty pogląd na blokowanie dostępu do nielegalnego hazardu w Internecie. Jak wskazują badania przeprowadzone przez MillwardBrown w marcu 2014 roku, zdecydowana większość Polaków (75 proc.) popiera blokowanie nielegalnych witryn hazardowych, a zająć się tym powinny ...
-
Samorząd (nie) przyjazny przedsiębiorcom?
... ułatwienia dla przedsiębiorców, które mogą wpłynąć na ich rozwój, co jest równoznaczne z tworzeniem nowych przedsięwzięć i inwestycji w regionach. Publikacja wyników badania „Rzetelnej Firmy” pozwoli pokazać słabe strony dotychczasowej współpracy biznesu z samorządem, a także pomysły naprawcze. Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach ...
Tematy: -
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... respondentów i przekonania o poprawie sytuacji ekonomicznej na rynkach zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze podstawowych oczekiwań pracowników od pracodawców. Po dwóch latach skupienia przede wszystkim na ...
-
Strona internetowa w obcym języku może odstraszać
... angielski jest tu wystarczający? To dość istotna kwestia, bowiem - jak pokazują badania Common Sense Advisory - aż 60 procent klientów preferuje dokonywanie zakupów na ... czyta i nie wymaga to wysiłku. Dodatkowo taka witryna budzi większe zaufanie. Badania wykazały również, że odwiedzający spędzają więcej czasu na stronach internetowych, które są ...
-
Nastolatek chroni prywatność w sieci
... nastolatkowie nie mogą obyć się bez mediów społecznościowych. Obserwując niektórych, należy bez wątpienia zgodzić się z tym twierdzeniem. Z drugiej jednak strony badania przeprowadzone przez McCann Truth Central wskazują, że takie myślenie o młodzieży jest nieco stereotypowe. - Prywatność w sieci i przemyślane działania nastolatków, pozwalające na ...
-
Wyzwania CMO 2014
... strukturze organizacji, uwzględniających kluczową rolę zespołów analitycznych” – powiedział Łukasz Purzycki, Marketing Director, Vice President, Deutsche Bank Polska S.A. Uczestnicy badania nakreślili również kierunki, które zmienią oblicze marketingu w ciągu najbliższych lat. Analityka marketingowa to niekwestionowany numer 1 wśród obszarów, które ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+. Próba ma charakter losowo-kwotowy, czyli zapewnia losowy dobór lokalizacji do badania,a jednocześnie gwarantuje zgodność struktury próby ze strukturą populacji. Celem badania było poznanie postaw Polaków wobec planowania oraz określenie znaczenia finansów w procesie planowania i odkładania swoich planów ...
-
Polki a rynek pracy
... tegorocznego Kongresu Kobiet, przebadanych na potrzeby zrealizowanego przez Henkel Polska badania "Polki na rynku pracy 2014", przyznało, że spotkało się z sytuacjami ... traktowania kobiet słyszało od rodziny bądź znajomych. Równocześnie na podstawie wyników badania można wysnuć wniosek, że mężczyźni dysponują cechami w dużym stopniu ułatwiającymi ...
-
Zakupy online: wygodę mąci niepokój
... coraz większe obawy o utratę swojej prywatności. To niektóre z wniosków płynących z najnowszego badania McCANN Truth Central. - Równie szybko, jak rośnie wykorzystanie Big Data ... dostajemy w sklepie, rzeczywiście jest tą najlepszą – dodaje Wojciech Borowski. Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone przez McCann Truth Central, komórkę ...
-
Rozliczenie faktury średnio w 49 dni
... Słowacja i Węgry), którzy wzięli udział w badaniu w I kw. 2014 r. W maju 2014 r. firma opublikowała również raport dotyczący regionu Europy Zachodniej. Jak wynika z badania, jakość praktyk płatniczych w Polsce w porównaniu z innymi krajami kontynentu prezentuje się generalnie korzystnie. Respondenci zwrócili uwagę, że 29,8 proc. całkowitej wartości ...
-
Perspektywy zatrudnienia III kw. 2014
... r. jest negatywna to: Włochy (-8%), Belgia, Francja i Holandia (-1% dla każdego). Są to jednocześnie jedyne ujemne prognozy odnotowane w tej edycji badania ManpowerGroup. Informacje o badaniu Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje pracodawców związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem całkowitego ...
-
Nawet wakacje budzą obawy
... się, że marzenia Polaków o rychłym urlopie mąci niepokój. Czego obawiamy się w największym stopniu? Z najnowszego badania „Polak na wakacjach”, przeprowadzonego przez firmę ARC Rynek i Opinia na zlecenie Liberty Direct, ... próbie 1029 osób. Cytowanie wyników możliwe tylko za podaniem źródła: „Polak na wakacjach”, raport z badania ARC Rynek i Opinia ...
-
Deregulacja zawodu pośrednika: Polacy zaskoczeni
... , by byli to pośrednicy godni zaufania. Po deregulacji rynku 57% pytanych obawia się wzrostu liczby nierzetelnych pośredników i zarządców. Potrzeba gwarancji Badania wykazały również, że 48% pytanych czułoby się bezpieczniej, gdyby licencja państwowa, uprawniająca do wykonywania zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami, została przywrócona ...
-
Konsumenci a prywatność w Internecie
... świadczeń państwowych. Natomiast w kontekście sieci społecznościowych użytkownicy byli najmniej skłonni wyrzec się prywatności w zamian za lepszą obsługę. Wyniki tego badania są pouczające dla konsumentów, przedsiębiorstw oraz dostawców technologii. Jeśli chodzi o konsumentów, wyraźnie widoczna jest konieczność podniesienia wiedzy na temat kwestii ...
-
Zaufanie do polityków najmniejsze
... badania European Trusted Brands, w ramach którego o opinię proszono mieszkańców 10 krajów ... w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna czternasta już edycja badania została przeprowadzona w 10 krajach: Austrii, Finlandii, Francji, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Słowenii oraz Szwajcarii. ...
-
Sprzedaż bezpośrednia: kosmetyki górą
... zetknięciu ze sprzedażą bezpośrednią klientami tej formy dystrybucji pozostało blisko 60% wcześniejszych jej obserwatorów. Informacje o badaniu Czas realizacji badania: marzec 2014. Miejsce realizacji: badanie ogólnopolskie. Metoda: telefoniczne, standaryzowane wywiady kwestionariuszowe wspomagane komputerowo CATI (Computer Assisted Telephone ...
-
Koszt kredytu hipotecznego: indeks VI 2014
... poniżej 4 tysięcy. Ceny ofertowe znacznie przewyższają transakcyjne Warto zauważyć, że przedstawione mediany cen ofertowych są wyraźnie wyższe od przeciętnych transakcyjnych, które ... WIBOR nie powinien znacznie wzrosnąć ponad dzisiejsze notowania. Metodologia badania: Aby obliczyć ratę kredytu zaciągniętego na zakup mieszkania w dużym mieście ...