-
Klienci chcą, aby banki angażowały się w zrównoważony rozwój
... oczekujemy nie tylko, że będą działać w sposób etyczny i zrównoważony, ale też, że i nam pomogą w byciu odpowiedzialnymi konsumentami. 70 proc. respondentów badania Kearney oczekuje od banków, by część swoich zysków inwestowały w działania społeczne, 60 proc. by zmniejszały swój ślad węglowy, a 62 proc ...
-
Polskie mieszkania na wynajem przeludnione
... oskarżane za naszą zachodnią granicą o dokonywanie niepotrzebnych - z punktu widzenia najemców - remontów, aby w ten sposób móc podwyższać czynsze nawet o 80%. Ponadto badania naukowe sugerują, że nadmierna ekspansja funduszy inwestycyjnych prowadzi nie tylko do wzrostu cen mieszkań, ale też do tego, że buduje ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... badania gemiusAdReal rzucającego światło na rodzimy rynek reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Działania prowadzone online ... kontaktów reklamowych, docierając do 81,8% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 75,3% zasięgu), na trzecim – Lidl (386,3 mln kontaktów, 69,6% ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się sytuacji panującej na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej, ... reklamowych, docierając do 85,16% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (333,18 mln ...
-
3 błędy, które mogą przesądzić o porażce inwestycji budowlanej
... inwestycji budowlanych w Polsce w 2022 roku osiągnął 5,8 miliarda euro. Mimo ogólnego spowolnienia aktywności inwestycyjnej w Europie, nieruchomości w Polsce ... a w niektórych przypadkach może prowadzić nawet do podjęcia decyzji o zaniechaniu budowy. Przykładowo, badania geotechniczne mogą ujawnić potrzebę kosztownej wymiany gruntu, co znacząco ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... badania gemiusAdReal, opracowanie, które tradycyjnie już rzuca światło na kreacje reklamowe pojawiające się w telewizji, internecie i radiu. Tym ... reklamowych, docierając do 86,57% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld kontaktów, 75, ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z ... w wydatkach reklamowych w radiu miała w sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które ...
-
Jak certyfikaty węglowe pomagają tworzyć zieloną przyszłość?
... w ten sposób swój ślad węglowy. Skuteczny pomiar i weryfikacja kredytów węglowych wymaga regularnego pobierania próbek gleby, naukowego podejścia do zarządzania glebą i badania poziomu węgla. Dzięki temu można uzyskać pewność, że wygenerowane kredyty są odpowiednio przyznane i spełniają standardy jakości. Aby osiągnąć zerową emisję ...
-
Zakaz palenia węglem w Warszawie i nowe przepisy unijne. Co przyniesie sezon grzewczy 2023/24?
... cen energii, wielu ludzi obawia się, że będzie musiało przeznaczyć dużą część swojego budżetu na opłaty związane z ogrzewaniem. Potwierdzają to badania firmy Euros Energy, z których wynika, że aż 73% osób zapytanych o to, czy obawia się, że w sezonie grzewczym będzie płaciło większe ...
-
PARP o rynku pracy: stabilna stopa bezrobocia
... badania PARP "Rynek pracy, edukacja, kompetencje. Listopad 2023". Opracowanie tradycyjnie już komentuje bieżącą ... się Czechy (2,9%), Niemcy (3,1%) oraz Holandia (3,6%). W szerszym kontekście Unii Europejskiej (UE-27) oraz strefy euro (UE-20), stopa bezrobocia w październiku 2023 r. utrzymała się na poziomach odpowiednio 6,0% i 6,5%, wykazując ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze ... , docierając do 86,25% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld kontaktów, 75,98 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku ... , docierając do 85,61% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,82 mld kontaktów, 79 ...
-
Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?
... w tym sektorze, zespół badawczy Parlamentu Europejskiego przeprowadził badania terenowe. Wyniki wskazują na niedostatek informacji dotyczących powstawania tekstyliów. ... aż 86 milionów podrobionych produktów, których łączna wartość przekracza dwa miliardy euro. OECD podaje natomiast, że wartość fałszywych dóbr, które znajdują się w obiegu ...
-
20 lat członkostwa Europy Środkowej w UE. Jaki bilans?
... życia na wsi. Pomimo znacznej poprawy poziomu życia region Europy Środkowej nadal odstaje pod względem nakładów na ochronę zdrowia czy badania i rozwój. Chociaż wzrósł odsetek osób z dyplomem szkoły wyższej, wciąż jednak mniej absolwentów kończyło kierunki techniczne. Postęp w sektorze usług ICT Państwa ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że ... , docierając do 87,60% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 82% zasięgu ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej ... docierając do 89,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% ...
-
Koszty życia: najdroższy Hongkong, Warszawa daleko w tyle
... miejsc na ósmą pozycję. Koszty życia w Europie różnią się w zależności od miasta, ale przewiduje się, że roczna stopa inflacji w strefie euro spadnie w 2024 r., co wskazuje na pewną stabilność kosztów. Koszty życia w Stanach Zjednoczonych pozostają istotną kwestią w 2024 r., przy czym wszystkie amerykańskie ...
-
Surowce krytyczne: Ameryka Łacińska szansą na bezpieczeństwo UE?
... , z czego blisko jedna trzecia dotyczy projektów górniczych. Przyczyną konfliktów jest z jednej strony luka regulacyjna na poziomie wdrażania przepisów dotyczących badania wpływu na środowisko i konsultacji społecznych, a z drugiej – brak zaufania społeczności lokalnych do rządów i firm zagranicznych. W rezultacie konsultacje społeczne są blokowane ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie internetowej oraz ... docierając do 90,20% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... okresie wywarły Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Wyjątkową popularnością w czasie Euro 2024 cieszyły się reklamy wideo w mediach społecznościowych oraz krótkie formy wideo ... wydarzenia. (Źródło: Analiza własna zainteresowania internautów na podstawie badania SentiOne). W segmencie obejmującym długie formy wideo, przychody broadcasters’ VOD były ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... lipcowej edycji badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na sytuację panującą na rynku reklamy w naszym kraju, skupiając się na ... , docierając do 90,29% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,58 mld kontaktów, 84,14% ...
-
Najlepsze Miejsca Pracy w Europie 2024. DHL Express liderem
... miejsca pracy: badanie przeprowadzone przez Great Place To Work® w maju 2024 r. na próbie 26 tysięcy europejskich pracowników jako część niezależnego badania globalnego.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Pod lupę wzięto przekaz reklamowy, który pojawiał się we wrześniu bieżącego roku w internecie, telewizji i ... docierając do 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71 ...
-
Branża automotive: to ostatni moment na odzyskanie pozycji
... aż 8 proc. wartości dodanej europejskiego przemysłu i generuje ok. 117 mld euro nadwyżki w handlu UE z krajami trzecimi. Dzięki motoryzacji w Unii stworzono 13,8 mln miejsc pracy ... zrobić to dopiero w 2027 lub 2028 r. Pomimo gigantycznych nakładów na badania i rozwój, Europa pozostaje w tyle za Chinami również pod względem automatyzacji produkcji. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... badania rynku reklamowego dotyczący październikowych działań reklamowych w internecie, telewizji i radio. Czy w czołówce najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców ... 87,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... - cross-mediowego badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie bieżącego roku. ... do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld kontaktów, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. ... , docierając do 86,23% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,64 mld kontaktów, 81,02% ...
-
Bułgaria i Rumunia w Schengen - co to oznacza dla branży transportowej?
... z nim, rumuński rynek transportu drogowego w 2023 roku osiągnął wartość 19 mld euro, a sektor TSL jest głównym eksporterem usług w kraju. Tamtejszy sektor transportu ... jest przesycony. O wysokiej pozycji rumuńskiej branży TSL na kontynencie świadczą wyniki badania Eurostatu „Key Figures on European Transport 2023 Edition” z 2022 roku. Rumunia, ...
-
Dyrektywa CSRD, czyli znacznie więcej niż przykry obowiązek
... roku obejmuje również duże jednostki UE zatrudniające powyżej 250 pracowników. Według badania Deloitte 16 proc. ankietowanych przedstawicieli z Polski ujawniło dane ESG ... odpowiedzialność. Największe korporacje, których roczne przychody przekraczały 1 mld euro, w większym stopniu wskazywały takie rozwiązanie (71 proc.). Jednym z istotnych wyzwań ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... bazującego na danych z gemiusAdReal - cross-mediowego badania tego obszar. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców w trzech rodzajach mediów - ... Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... badania rynku reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej. To solidna porcja informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawcach. Która z branż i ... docierając do 86,6% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 mld kontaktów, 81,75% ...
-
Unia walczy ze spamem
... nie określają rodzaju kary jaka będzie grozić za złamanie przepisów, pozostawiając jej określenie władzom poszczególnych krajów. Powołując się na prywatne badania, Liikanen argmentował, że inicjatywa EU stanowi próbę szybkiego powstrzymania narastającej fali spamu. W czerwcu 2003r. blisko 48% ogólnej liczby przesyłanych maili ...
Tematy: spam -
Kierownicy w obliczu katastrofy
Ankieta EMC/NOP Technology wykazała, że 40 procent kierowników w europejskich firmach obawia się utraty danych w razie katastrofy. Badania EMC/NOP Technology przeprowadzone w kilku krajach europejskich, wśród dyrektorów firm i kierowników technicznych wykazały wysoki poziom zaniepokojenia bezpieczeństwem krytycznych danych biznesowych w razie ...
Tematy: badania kadry zarządzającej, kierownictwo -
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2003
... wzrósł realnie o 2,2 procent w porównaniu z pierwszym kwartałem ubiegłego roku), w opinii analityków potwierdzają lekkie ożywienie polskiej gospodarki. Niepokojące są dane pochodzące z badania BAEL (Badanie Aktywności Ekonomicznej Ludności). Wykazało ono spadek aktywności zawodowej Polaków - oznacza to, że rośnie liczba osób bezrobotnych i biernych ...
Tematy: -
Kto kupi Tel-Energo?
... walory tej firmy na 300 mln euro (blisko 1,3 mld zł). Oprócz Netii, jako chętnych do zakupu akcji tej spółki wymienia się Energis Polska, e-Tel, a nawet Deutsche Telekom. Od połowy września ma ruszyć proces due diligence (badania) Tel-Energo, spółki telekomunikacyjnej należącej w większości do ...
Tematy: tel-energo