-
Polacy a zakup telewizora
... 1500 do 3000 złotych, o przekątnych ekranu do 42 cali – wynika z badania TNS Polska, przeprowadzonego na zlecenie firmy Toshiba. Ocenia się, że w ubiegłym roku ... konsumenci czują się po prostu komfortowo. O badaniu Badanie, zrealizowane przez ośrodek badania opinii publicznej TNS Pentor na zlecenie firmy Toshiba, zostało przeprowadzone metodą CAWI ...
-
Branża motoryzacyjna stawia na outsourcing
Branża motoryzacyjna stawia na outsourcing - z „Badania opinii i nastrojów przedstawicieli Automotive” przeprowadzonego przez Exact Systems wynika, że ze wsparcia firm outsourcingowych stale korzysta już ponad połowa respondentów, a co ...
-
ITwiz Best100: największe firmy IT w Polsce
... czego 10 procent wypracował zwycięzca. Ranking stał się również okazją do przeprowadzenia badania wśród CIO i dyrektorów IT polskich firm. Zapytano ich m.in. o ... w Polsce, w raporcie ITwiz Best 100 znalazły się także wyniki badania opinii ich klientów. Na ankietę odpowiedziało blisko 100 osób odpowiedzialnych za IT w firmach i instytucjach w ...
-
Kogo dotyka wykluczenie cyfrowe?
... radzą sobie w internetowej rzeczywistości. Tak wynika z tegorocznego “Raportu Aasa – Aktywność starszych pokoleń w internecie oczami młodych 2018”, opracowanego na podstawie badania opinii zrealizowanego przez Kantar Public w kwietniu. Raport został przygotowany w ramach drugiej odsłony kampanii Aasy Netu, której celem jest aktywizacja cyfrowa osób ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... którym aż 62% osób deklarowało, że nie robi zakupów przez internet. Centrum Badania Opinii Społecznej podaje, że w grupie wiekowej 55-64 lata odsetek kupujących w sieci ... . Natomiast zaufania do sklepu najstarsi użytkownicy Internetu nabierają na podstawie opinii o sklepie, możliwej opcji płatności przy odbiorze czy jasnej i czytelnej informacji ...
-
Millenialsi i pokolenie Z generują dla firm dodatkowe zyski. Jak o nich dbać?
... w pracy, Citrix wraz z Coleman Parks Research i Oxford Analytica, przeprowadził badanie „The Born Digital Effect”. Składało się ono z dwóch częśći: globalnego badania opinii wśród 1000 przedstawicieli kadry zarządzającej i 2000 pracowników umysłowych w 10 krajach oraz modelowania ekonomicznego, by określić ilościowy wpływ, jaki mogą oni ...
-
Odzyskiwanie należności problemem gmin
... BIG InfoMonitor Informacje o badaniu Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził pod koniec stycznia ogólnopolskie badanie na reprezentatywnej grupie 208 jednostek samorządu terytorialnego (gmin wiejskich, miejskich oraz miejsko-wiejskich). Celem badania było zweryfikowanie, jak poważnym problemem dla samorządów są ...
-
Sytuacja materialna Polaków pogorszyła się
... prąd, gaz oraz czynsz za mieszkanie. Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził w połowie lutego ogólnopolskie badanie, którego celem ... w najbliższym czasie kryzys finansowy miał ustąpić, przeciwnego zdania jest 36% badanych. „Badania pokazują, że większość Polaków jest niezwykle zdyscyplinowana i poważnie podchodzi ...
-
BIG: sytuacja finansowa gmin V 2010 r.
... Gospodarczej InfoMonitor. Informacje o badaniu Na zlecenie BIG InfoMonitor Instytut badania opinii Homo Homini przeprowadził ogólnopolskie badanie na reprezentatywnej grupie 200 jednostek samorządu terytorialnego (gmin wiejskich, miejskich oraz miejsko-wiejskich). Celem badania było poznanie sytuacji finansowej gmin w 2010 roku oraz zweryfikowanie ...
-
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
... . Informacje o badaniu Ideą projektu jest analiza otoczenia komunikacyjnego i pomoc organizacjom oraz przedsiębiorcom różnych branż w planowaniu działań komunikacyjnych. Wyniki opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie mieszkańców Polski.
-
Polacy a nowoczesne płatności
... płatności telefonem. Raport „Polak a nowoczesne technologie płatnicze” to projekt badawczy złożony z trzech części. Przedstawiamy wyniki pierwszej z nich – ogólnopolskiego badania opinii - już 26% Polaków korzysta z kart zbliżeniowych, 25% ze smartfonów, a 5% z płatności zbliżeniowych przy użyciu telefonu – osoby korzystające ze smartfonów ...
-
Polacy a Sylwester w social media
... Worldgroup na reprezentatywnej próbie Polaków (n=1066, błąd oszacowania = 3%) 18 grudnia 2013 r. metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo przez Instytut Badania Opinii Homo Homini.
-
Centra handlowe: jak nie stracić klientów przy rozbudowie?
... o klienta” przygotowany został przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez SW Research na losowo dobranej, ... nad raportem objęłą Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). Metodologia badania: Zastosowano metodę internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW ... aktywnie poszukiwać informacji na ich temat. Szukają na opakowaniach, w mediach online czy na forach. " Metodologia badania: Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI ...
-
Polacy znają Parlament Europejski
... jest świadomych, że posłowie do PE są wybierani w powszechnym głosowaniu - wynika z najnowszego badania opinii Eurobarometr 80. Raport krajowy pokazuje jednocześnie, że zaufanie do PE jest w ... (45 proc.), zaś rządowi jedynie co piąty ankietowany (19 proc.). Z badania wynika również, że większość Polaków (61%) popiera dalsze rozszerzenie UE poprzez ...
-
Polscy eksporterzy zadowoleni. Rosyjskie embargo nie zaszkodziło
... minionym roku wzrost zamówień na towary naszych eksporterów. Niemal połowa respondentów badania przeprowadzonego przez AKCENTĘ przyznała, że zamówienia w 2014 roku okazały się ... 2014 r. będzie trzeba jeszcze poczekać, ale nie tylko na bazie badania opinii klientów AKCENTY możemy zakładać optymistyczne dane. Wynik za trzy kwartały 2014 r. był o 4,6 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2016
... jeszcze niższe (25 proc.). Te „twarde” wskaźniki, za którymi stoją prawdziwe pieniądze, zamiast opierania się na notorycznie mylących się ośrodkach badania opinii publicznej, pozwalają nadal podtrzymywać założenie przychylnego funtowi (ale i złotemu) rozwojowi wydarzeń po 23 czerwca. Według ostrożnych szacunków decyzja o wyjściu Wielkiej ...
-
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
... promocyjnych. Z badania SMSAPI “Komunikacja SMS w firmach” wynika, że uzyskana w ten sposób konwersja sięga kilkunastu procent. Przed nami rezultaty badania SMSAPI “ ... klienta - stosuje ją 21 proc. firm. Sprawdza się ona szczególnie w przypadku badania opinii poprzez ankietę lub gdy poprzez szybką odpowiedź klient może wykonać konkretne działanie ...
-
Zmiana klimatu. Czy starania władz wystarczają?
... ? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza, szósta już partia wyników ankiety przeprowadzonej przez Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) oraz globalną pracownię badania opinii publicznej YouGov. Uzyskane wyniki wskazują m.in., że dotychczasowa aktywność, jaką podejmowały w tym zakresie władze centralne i samorządowe, jest zdaniem Polaków ...
-
Polacy cenią sobie bankowość elektroniczną
... finansowe staną się jeszcze bardziej innowacyjne i wygodne. Zgodnie z wynikami badania Mastercard, Polacy są zainteresowani korzystaniem z rozwiązań typowych dla bankowości otwartej. ... na czym polega bankowość otwarta. Współpraca kluczem do innowacji Oprócz badania opinii klientów, Mastercard przygotował też europejską mapę cyfrowych banków. ...
-
Pandemia wzmogła przemoc wobec kobiet
... również będziemy dążyć poprzez nasze działania. Informacje o badanu Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet 8 marca 2022 roku Parlament Europejski zlecił przeprowadzenie specjalnego badania opinii publicznej tylko wśród kobiet Europy. Chciał uzyskać lepszy obraz poglądów kobiet należących do różnych pokoleń, pochodzących z różnych krajów oraz grup ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2016
... są nisko, więc wzrost ponad konsensus będzie przyjęty z dużą radością. Na rynku nie brakuje opinii, że dzisiejsze dane z rynku pracy, łącznie ze wskaźnikiem wzrostu płac, mogą przyklepać podwyżkę stóp ... , że praktycznie każdy wynik referendum jest możliwy, funt i tak bardziej jest czuły na badania opinii publicznej niż na dane z gospodarki. dr ...
-
Operatorzy GSM a lojalność klientów
... rynku powoduje, że co piąty klient dokonuje zmiany, wybierając innego dostawcę usługi niż dotychczasowy. Podobna sytuacja miała miejsce w trakcie badania opinii publicznej, realizowanego również przez ContactPoint, w kwestii uwolnienia rynku energetycznego i deklaracji pozostania przy obecnym dostawcy lub zmianie usługodawcy. Ten rynek ...
-
Darmowa platforma cyfrowa TVP potrzebna
... platformy cyfrowej, a 81 proc. badanych uważa, że platforma ułatwi dostęp do telewizji cyfrowej w Polsce - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Instytutu Globalizacji. Z badania wynika, że zdecydowana większość Polaków dobrze przyjęła uruchomienie przez TVP własnej platformy satelitarnej. Na pytanie, „Czy ...
-
Ubezpieczenia OC/AC ma tylko 1/4 Polaków
... badania opinii publicznej Homo Homini przeprowadził ogólnopolskie badanie dotyczące wykorzystania przez Polaków ubezpieczeń OC/AC. Jak się okazało ... respondentów uważa, że to bez znaczenia, lub nie ma zdania w tej sprawie. O wyborze decyduje cena Z badania wynika, że jesteśmy więc nieco nieufni wobec ubezpieczycieli typu direct i to pomimo tego, że ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2010
... głównie w odniesieniu do informacji związanych z wyborami prezydenckimi. Drugim najpopularniejszym tematem doniesień było ustawodawstwo i prawo, a trzecim – rankingi i sondaże, w tym również badania opinii publicznej związane z wyborami. Tuż za podium znalazła się stacja TVN24, na którą inne media powoływały się w sumie 437 razy. W zestawieniu ...
-
Polacy a telefony komórkowe
... korzysta z telefonów komórkowych a tylko 1 proc. z nich deklaruje posiadanie telefonu typu smartfon - tak wynika z badania przeprowadzonego dla On Board PR przez PBS DGA. Nowe technologie intensywnie wkraczają w ... pl. Raport został przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez PBS DGA na ...
-
Ochrona przyrody ważna dla Polaków
Polacy dbają o środowisko naturalne i chcą wiedzieć jak troszczyć się o nie jeszcze skuteczniej. Wyniki badania opinii publicznej "Europejska Sieć Natura 2000 i LIFE" przeprowadzone na zlecenie Komisji Europejskiej wskazują, że 3/4 badanych deklaruje osobiste zaangażowanie w ochronę przyrody. ...
-
Rośnie mobilność zawodowa Polaków
... . Z badania przeprowadzonego na zlecenie Work Service S.A. wynika, że niemal 40% Polaków poszukując pracy, uwzględnia miejsca ... Work Service S.A. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 7 maja 2012 roku na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ...
-
Polacy polubili atom? Większe poparcie dla energetyki jądrowej
... już ponad połowa Polaków - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC. Od startu rządowej kampanii „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” grono zwolenników energii jądrowej wzrosło z poziomu 51 proc. aż o 5 punktów procentowych. Dodatkowo, badania przeprowadzone w 3 powiatach, które zostały wskazane ...
-
Sektor MSP umiarkowanie optymistyczny
... chcą zwiększyć zatrudnienie o 5 osób, firmy średnie z kolei rozważają zatrudnienie 2 osób. Informacje o badaniu SME Capex Barometer to cykliczne europejskie badania opinii realizowane przez GE Capital we współpracy z Bankiem BPH wśród małych i średnich przedsiębiorstw (zaklasyfikowanych na podstawie wielkości zatrudnienia w przedziałach: 2 – 9 osób ...
-
Oszczędzanie pieniędzy: dzieci warto edukować
... umiejętnemu zarządzaniu pieniędzmi mogą zagwarantować sobie stabilną przyszłość i niezależność finansową. Przytoczone w artykule dane liczbowe pochodzą z raportu: „Kieszonkowe dla dzieci”, Instytut Badania Opinii „Homo Homini” na zlecenie MasterCard, 2012
-
Polacy nie wierzą ubezpieczycielom
... Union umieszczana na liście najbardziej zaufanych marek przez 17,2% respondentów. Raport On Board PR "Wymarzony ubezpieczyciel - uczciwy i bezpieczny" opracowano w oparciu o badania opinii społecznej przeprowadzone przez PBS DGA w maju 2006 r. na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat.
-
Zużycie energii: budynki mieszkalne dominują
... Polacy nie wiedzą o takich regulacjach prawnych i są do nich nieprzygotowani. Badanie opinii publicznej przeprowadzone przez ośrodek badawczy TNS OBOP na zlecenie Rockwool Polska - " ... . Udział ten jest znacząco większy niż średnio w całej gospodarce (19%). Z badania opinii publicznej wynika, że Polacy zupełnie nie zdają sobie sprawy z tego, jak wiele ...
-
Flogi a działania marketingowe
Blog, to jedno z narzędzi internetowych, oferujących ogromną liczbę możliwości. Korzysta z niego coraz więcej firm. Nowi klienci, polepszenie wizerunku, badania opinii - to korzyści, jakie niesie ze sobą prowadzenie firmowego e-dziennika. Nie wszyscy to dostrzegają i szukają innych alternatyw, które w ich mniemaniu, mogą ...