-
Instytucje badania rynku i opinii III 2005
... Badania Opinii Społecznej. Sporo publikacji (4,1 proc.) dotyczyło wyników badania nastrojów Polaków: opinii ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... się w ostatnim czasie dynamicznie rozwijać. Tego typu kompleksowe rozwiązania są już dostępne w Polsce. Pozwalają one na realizację projektów samodzielnie, przy wykorzystaniu posiadanych zasobów lub we współpracy z agencjami badania opinii i rynku. Właściwe użycie narzędzi informatycznych może stano-wić o przewadze podmiotu nad jego konkurentami ...
-
ITwiz Best100: największe firmy IT w Polsce
... branży IT Poza analizą wyników finansowych największych firm informatycznych działających w Polsce, w raporcie ITwiz Best 100 znalazły się także wyniki badania opinii ich klientów. Na ankietę odpowiedziało blisko 100 osób odpowiedzialnych za IT w firmach i instytucjach w Polsce, w tym 22% CIO i 58% dyrektorów departamentów IT, przede wszystkim ...
-
Sieci intranet w Polsce w 2009 r.
... (Raport: Intranety w Polsce ... Badania Opinii i Rynku PENTOR Research International o/Wrocław w grudniu 2008 r. na obszarze całej Polski za pomocą ankiety do samodzielnego wypełnienia. Dystrybucja odbywała się poprzez wysyłanie wiadomości e-mail, zawierającej link do kwestionariusza, pod adresy dostarczone przez Zleceniodawcę. Do realizacji badania ...
-
Najbardziej Pożądany Pracodawca w Polsce. Ranking Antal
... Polsce w 2021 roku. Laureatami zostali: Allegro, LG Energy Solution Wrocław, BNY Mellon (Poland), Centrum ... 2021 r. złożone było z trzech modułów: ankiety wśród przedstawicieli działów HR które zgłosiły się do badania, opinii pracowników oraz pozyskania odpowiedzi od aktywnych na rynku specjalistów i menedżerów niezatrudnionych w firmie. W badaniu ...
-
Jakie samochody firmowe w Polsce?
... %, ubezpieczenie AC od 2,9% i ubezpieczenie GAP bez opłat w pierwszym roku trwania umowy – komentuje Tomasz Sudaj. Metodologia badania Badanie „Samochody firmowe: portret i finansowanie” zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing w dniach 12-20 września 2012 r. na celowej próbie mikro, małych ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW ... aktywnie poszukiwać informacji na ich temat. Szukają na opakowaniach, w mediach online czy na forach. " Metodologia badania: Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI ...
-
Opieka zdrowotna w Polsce - funkcjonowanie do 2008 r.
... można mówić o modelu idealnym. Jedną z prawdopodobnych przyczyn nasilonego korzystania z usług szpitali w Polsce po 1998 roku były bodźce ukryte w kontraktach z publicznymi szpitalami ... koszty mierzone stopniem oddziaływania zachodzących zmian. Sondaże i badania opinii publicznej są w istocie cennym źródłem informacji o odczuciach i preferencjach ...
-
Praca w szarej strefie w Polsce 2009
... przyczyn podejmowania pracy nierejestrowanej Realizację badania modułowego BAEL „Praca nierejestrowana” rozpoczęto od pozyskania od wszystkich respondentów opinii na temat ... Polsce nadal ma masowy charakter, chociaż od 1995 roku, tj. od momentu wdrożenia przez GUS badania jej skali, do roku 2009 ulegała systematycznemu zmniejszaniu. Wyniki badania ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... państw UE, to przede wszystkim zaufanie i przejrzystość budują reputację firmy. W Polsce, liderzy opinii najwyżej ocenili, jakość produktów i usług (71%), na drugim i trzecim ... Polsce od zeszłego roku „osoba taka jak ja” utrzymuje stabilną pozycję (44%). Z badania wynika, iż raporty analityków rynku (59%) i komunikacja korporacyjna (43%) są w Polsce ...
-
Jakość życia i spójność społeczna w Polsce 2011
... z różnych aspektów życia. Źródła dochodów Z badania wynika, że na początku 2011 r. prawie połowa (48%) gospodarstw domowych w Polsce utrzymywała się głównie z pracy najemnej ... . W opinii społecznej wsparcie materialne dla osób żyjących w ubóstwie to przede wszystkim zadanie dla państwa. Sądzi tak ok. 60% osób (w wieku 16 lat i więcej). Z badania ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... POLSCE Celem badania „Kim jest polski respondent?” było zrozumienie perspektywy respondenta jako kluczowego uczestnika procesu badawczego i pozyskanie wiedzy do wypracowania standardów relacji i współpracy z panelistami w Polsce. Część jakościowa badania ... SoftArchitect. RESPONTAINMENT Fundamentem negatywnych opinii wystawianych przez uczestników ...
-
Jaka przyszłość czeka rynek szkoleń w Polsce?
... Polsce." Głównym celem badania „EFS – End of Financial Support. Przyszłość rynku szkoleń w Polsce” zrealizowanego przez firmę HRP było zdiagnozowanie obecnej i prognozowanej sytuacji na rynku szkoleń w Polsce ... o prognozowane zapotrzebowanie na tematy szkoleń, to w opinii firm szkoleniowych, przedsiębiorcy będą najchętniej kierowali swoich pracowników ...
-
Instytucje badania rynku i opinii II 2005
... badania rynku i opinii: ACNielsen, AGB Polska, ARC Rynek i Opinia, CASE, CBOS, Gfk Polonia, Ipsos, IQS and QUANT, PBS Sopot, Pentor, SMG/KRC oraz TNS OBOP. W okresie od 1 do 28 lutego 2005 r. we wszystkich monitorowanych przez nas czasopismach – obejmujących 98% czytelnictwa prasy w Polsce ...
-
Euro w Polsce: zapomniany temat?
... badania ujawniają utrzymywanie się licznych obaw związanych z wprowadzaniem euro w Polsce ...
-
Instytucje badania rynku i opinii I 2005
... badania rynku i opinii: ACNielsen, AGB Polska, ARC Rynek i Opinia, CASE, CBOS, Gfk Polonia, Ipsos, IQS and QUANT, PBS Sopot, Pentor, SMG/KRC oraz TNS OBOP. W okresie od 1 do 31 stycznia 2005 r. we wszystkich monitorowanych czasopismach – obejmujących 98% czytelnictwa prasy w Polsce ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... i właściwych decyzji marketingowych są badania marketingowe. Błędne opinie o badaniach marketingowych w Polsce W Polsce sytuacja jest dość dziwaczna. Z jednej ... badania marketingowe zwracają się zwykle z nawiązką. Z drugiej jednak strony – właściciele, czy szefowie wielu mniejszych, średnich firm kojarzą błędnie badania marketingowe z badaniami opinii ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... Polsce w 2007 roku przeprowadził dwa rodzaje badań wśród sklepów internetowych: „Badanie zawartości, funkcjonalności i dostępu do informacji stron WWW sklepów internetowych” oraz badanie „Wykorzystanie narzędzi elektronicznej gospodarki w sklepach internetowych”. Badania ... prawnej. Mimo sceptycznych opinii wielu prawników, podważających skuteczność ...
-
Dobry lekarz: polegamy na opinii znajomych
... . Innym przykładem portalu opinii jest projekt ONKOMAPA, który ruszył na początku lutego br. Ma on być przewodnikiem po przyjaznych ośrodkach onkologicznych w Polsce. Jednak i ... lat, głównie mieszkańcy największych miast – Warszawy, Krakowa, Katowic, Poznania, Wrocławia. Próba badania to 680 osób. Odpowiedzi wielokrotnego wyboru nie sumują się do ...
-
Leasing w Polsce: jaką ma jakość?
... Polsce. Niemal wszyscy badani przyznają, że leasingodawcy charakteryzują sie elastycznym podejściem w zakresie dopasowania warunków oferty do potrzeb klienta. Według badania z usług leasingu w Polsce ... zaangażowaniu sił sprzedaży. Nasze badania potwierdzają ten kierunek rozwoju. – dodaje. W opinii badanych przez BZ WBK Leasing przedsiębiorców, ...
-
Badania i rozwój w Polsce 2014
... badania. Informacje o badaniu: Celem badania była identyfikacja czynników decydujących w największym stopniu o wysokości wydatków przedsiębiorstw na badania, rozwój i innowacje (B+R+I) oraz porównanie opinii ...
-
Amerykańskie inwestycje w Polsce: co zmieniła pandemia?
... Izby Handlowej w Polsce. Obie tury badania firm członkowskich AmCham przeprowadzono za pomocą metody CAWI. Realizacja badania pozostałych firm amerykańskich w Polsce odbywała się za pomocą metody CATI, którą realizowała firma Norstat. W obu turach badania ankietowe firmy zostały poproszone o wyrażenie swojej opinii na temat prognozowanego ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... badania firmy doradczej KPMG i badawczej PMR przeprowadzone w połowie 2009 r., także obecna sytuacja gospodarcza związana z globalnym kryzysem finansowym nie wpłynęła na dobre wyniki branży oraz optymistyczne nastroje panujące wśród firm farmaceutycznych w Polsce ... barier rozwoju rynku farmaceutycznego są, w opinii firm obecnych na rynku, niekorzystne ...
-
Badania i rozwój: potrzebne większe zachęty
... za współpracę uznają również na przykład pomoc uczelni w przygotowaniu opinii o innowacyjności, która jest formalnie niezbędna do uzyskania części zachęt ... Burnat-Mikosz. Informacje o badaniu: Pierwsza edycja badania „Corporate R&D Report” została przeprowadzona w pięciu najważniejszych krajach Europy Środkowej: Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji ...
-
Własne mieszkanie częściej w Polsce niż w UE
... badania Grupy ING „Finansowy Barometr ING”, zrealizowanego dla Grupy ING przez TNS NIPO, została poświęcona kredytom hipotecznym i nieruchomościom w Polsce i na świecie. Poszczególne edycje badania ...
-
Członkostwo w UE a zróżnicowanie dochodów w Polsce
... dochodów indywidualnych. „Od początku lat dziewięćdziesiątych nie brakowało w Polsce opinii krytycznych wobec szybkiej transformacji oraz integracji z Unią ... badania nie da się jednak jednoznacznie rozstrzygnąć kwestii siły i kierunku wpływu całości środków pomocowych z UE na nierówności dochodów w Polsce”. O ile przeprowadzone w pracy badania ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... opinii spadł do poziomu 23% - mówi Jacek Kuśmierczyk, kanclerz Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga. Z badania KPMG wynika ... Polsce. Informacje o raporcie: „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” jest czwartą edycją raportu prezentującego analizę rynku poligraficznego w Polsce. Powstał on we współpracy firmy doradczej KPMG w Polsce ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2017
... . O RAPORCIE: „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2017” jest ósmą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Motywem przewodnim tegorocznej edycji raportu jest portret bogatego Polaka oraz analiza poszczególnych segmentów w obrębie rynku dóbr luksusowych, która uzupełniona została o wyniki badania konsumentów oraz wypowiedzi ekspertów ...
-
TNS OBOP: handel ludźmi w opinii Polaków
... Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat coraz większa. Według 44% respondentów ofiarami handlu ludźmi są równie często obywatele innych krajów w Polsce, jak i Polacy (w Polsce i w innych krajach) - wynika z badania ... badania wynika, że zdaniem 44% badanych ofiarami handlu ludźmi są równie często obywatele innych krajów w Polsce, jak i Polacy (w Polsce ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... Polsce posiada specjalne zespoły zajmujące się ciągłym poszukiwaniem nowych rozwiązań i ich płynnym wdrażaniem. - Regularne dostarczanie innowacyjnych rozwiązań jest jedną z najważniejszych funkcji outsourcingu. Firmy BPO nieustannie prowadzą badania ... stały się w ostatnim czasie centrami wymiany opinii i ośrodkami wprowadzającymi na rynek wiedzę i ...
-
Płace w Polsce i na świecie
... w bankowości (6 450 PLN) oraz przemyśle ciężkim (6 300 PLN). Według danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń różnice w zarobkach między mieszkańcami stolicy, a reszty województwa mogą ... Konkluzja Wysokość płac kadry zarządzającej spółkami giełdowymi w Polsce zawsze budzi dużo emocji wśród opinii publicznej. Niemniej jednak należy pamiętać, iż ...
-
Japonia a inwestowanie w Polsce
... Polsce - taki wniosek płynie z najnowszego badania firmy doradczej KPMG. Inwestorzy z Japonii cenią sobie dobrze wykwalifikowaną kadrę i relatywnie niskie koszty pracy w Polsce ... Kwitnącej Wiśni – podsumowuje André Schuurman, Dyrektor grupy strategii w KPMG w Polsce. Z uzyskanych opinii japońskich inwestorów wynika, że polski rząd mógłby się wykazać ...
-
Ruszyła trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce
Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania "Komunikacja SMS w Polsce 2014". Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością ...
-
Płatności zbliżeniowe w Polsce rosną dynamicznie
... badania POLASIK Research jeszcze dwa lata temu w portfelach Polaków było nieco ponad 2 mln kart zbliżeniowych. Na koniec czerwca bieżącego roku jest to już 12 mln kart tego typu, co stanowi 35% wszystkich kart płatniczych w Polsce ...
-
Partie polityczne w Polsce 2012
... partii politycznych przy użyciu formularza SOF-3. W trakcie realizacji tego badania oraz w oparciu o dane Państwowej Komisji ... zgodnie z ustawą - jest kształtowanie opinii publicznej. W świetle informacji o formach ... średnią a medianą wskazuje na ogromne zróżnicowanie przychodów działających w Polsce partii politycznych. W grupie partii, które miały ...