-
Seniorzy a ochrona praw konsumenta
... tak wielu różnorodnych informacji na opakowaniu żywności, powoduje ich zdecydowaną nieczytelność dla konsumenta, co potwierdzają wyniki badania UOKiK. Zdecydowana bowiem większość (84 proc.) konsumentów powyżej 60 roku życia skarży ... wielkość miejscowości zamieszkania (wieś i 5 klas wielkości miast), alokację terytorialną w postaci województwa, płeć ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... do ich płci. Takie są wyniki Raportu "Płeć Konsumenta w Marketingu" opublikowanego przez serwis MarketingKobiet.pl. Raport „Płeć Konsumenta w Marketingu” jest publikacją przedstawiającą wyniki pierwszego przeprowadzonego w Polsce badania dotyczącego marketingu ukierunkowanego na płeć. Dotychczas polskie firmy realizujące działania z zakresu gender ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... konsumenta rządzi się swoimi prawami, dlatego firmy nie mogą ignorować jakichkolwiek sygnałów ... są potrzeby konsumentów, uwzględniając w części kategorii szczególny podział na płeć. Dzięki temu nowe produkty będą kierowane do właściwych segmentów. Badania są również wyraźnym sygnałem dla sklepów wielkopowierzchniowych, które dzięki analizom ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... do e-shoppingu. Jednak wyniki badania przeprowadzonego przez Ceneo.pl pokazują, że mężczyźni kupują równie chętnie jak Panie – płeć ankietowanych rozkłada się bardzo ... pasowało i uniknąć nieprzyjemnych rozczarowań. Natomiast najmniej istotne z punktu widzenia konsumenta są filmy video o produkcie (9%), oraz - co może zaskakiwać - porady stylistów ...
-
Polski konsument 2009
... ty. O tym, jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i ... różnic w deklarowanych opiniach ze względu na płeć ankietowanych. W równym stopniu nie potrafią dokonać takiego wyboru ... działań świadczy o racjonalnym wyborze i proaktywnej postawie konsumenta. Połowa respondentów przyznaje się, ...
-
Polacy stawiają na produkty markowe
... kupuje markowe produkty z tych kategorii. Znany producent oraz nowe technologie i badania to powody dla których kupujemy markowe kosmetyki. Według respondentów ... 45%). Nie bez wpływu na decyzje dotyczące wyboru produktów markowych jest też płeć konsumenta - mężczyźni częściej kupują markowe piwo, baterie, paliwa i oleje silnikowe, natomiast kobiety - ...
-
Preferencje konsumentów: Polacy otwarci na nowości
... z badania przeprowadzonego przez Ipsos, w którym aż 60 procentów respondentów zadeklarowało chęć zapoznania się z nowinkami. Okazuje się też, że z punktu widzenia konsumenta bardziej interesujące są takie produkty, które ... na panelu Ipsos, w lutym 2014 roku, na 1000 osobowej, próbie, reprezenta-tywnej ze względu na płeć, wiek i region dla populacji ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”. Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez ... doświadczonym marketerom mogą wydać się dość zaskakujące. - Z naszego badania wynika, że aż 98% respondentów otrzymuje ... urodzenia, a większość również ujawnić płeć i zainteresowania, choć wciąż jesteśmy sceptyczni przed ujawnianiem ...
-
Zaległości za jazdę na gapę sięgają 136 mln zł
... do pracy samochodem, na rzecz komunikacji miejskiej - wynika z badania BIG InfoMonitor. Czy szukając oszczędności, powiększą oni grono dłużników ... czy to się opłaca? Każdy nieopłacony przejazd ogranicza możliwości nabywcze konsumenta i zmniejsza jego wiarygodność w oczach banku, telekomu czy innego podmiotu, z ... reprezentatywnej ze względu na wiek, płeć ...
-
Jakie wydatki są najbardziej uciążliwe dla Polaków?
... proc.) i problem ten dotyczy wszystkich bez względu na płeć, wiek czy miejsce zamieszkania. Co trzeci Polak z ... fakt, że średnie przeterminowane zadłużenie przypadające na konsumenta wynosi już blisko 29 tys. zł. Gdy zestawimy ... do rejestru – zaznacza Sławomir Grzelczak, prezes BIG InfoMonitor. Badania pokazują, że największy problem mamy obecnie z ...
-
Słuchalność radia wśród kobiet 2011
... podejmowaniu decyzji zakupowych – 61,7 proc. z nich odpowiada za robienie zakupów w gospodarstwach domowych w Polsce (raport „Płeć Konsumenta w Marketingu”). Dodatkowo ich siła nabywcza będzie się stale zwiększać, bo według badania Boston Consulting Group do roku 2028 średnie wynagrodzenie kobiet będzie wyższe niż mężczyzn. Radio jest ...
-
Upadłość konsumencka. Portret polskiego bankruta
... badania zrealizowanego przez Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej wynika, że jest to zamieszkująca na Mazowszu kobieta ... pół roku przed ogłoszeniem bankructwa posiadali zarejestrowane w KRD zaległe zobowiązania. Co ciekawe, w tym gronie minimalnie przeważa płeć piękna. Relacja kobiet do mężczyzn to 52 do 48. Łączny dług pań to 23,96 ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... korzyści płyną z synchronizacji mediów? Niezliczone badania zrealizowane przez Millward Brown wskazują na korzyści płynące ... płeć, odwiedziny na stronie czy wcześniejszy kontakt z daną reklamą. W efekcie uzyskujemy kreatywny zestaw narzędzi wraz z inteligentnymi opcjami, które można wykorzystywać w trybie natychmiastowym, docierając do konsumenta ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... produktów niecodziennych poprzedzone są zebraniem informacji. Płeć nie gra tu właściwie roli - o research w takim ... 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania wykazały jednak, że o ile reklama nie jest ... Druga grupa kieruje swoją ofertę do szerokiego konsumenta. Zdaniem Dawida Michnika, Partnera firmy doradczej Attention Marketing ...
-
Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu
... w oparciu o dane demograficzne, takie jak: wiek, płeć lub miejsce zamieszkania. Dzięki temu ... . Pozwala też zmniejszyć barierę psychologiczną dzielącą sprzedawcę i konsumenta. Ponadto w Polsce dzięki znajomości imienia możemy dostosować formy ... jest coraz ważniejszym elementem kampanii marketingowych. Według badania Ipsos aż 78% sklepów e-commerce i ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... już zastosowania. SMSAPI w raporcie “Komunikacja marki - Oczekiwania Konsumenta” postanowiła przyjrzeć się m.in. celom, w ... się na korzyść komputerów Dokładny wgląd w wyniki badania SMSAPI ujawnia też, że w pewnych ... czasu spędzanego w sieci z różnymi urządzeniami ze względu na płeć użytkowników. Kobiety aż w 65% korzystały z internetu przez smartfony ...