-
Kreowanie marki na bazie emocji
... reklamy telewizyjnej, a jednocześnie, jak dowodzą badania, prawie połowa emitowanych w Polsce reklam telewizyjnych nie ma widzów. Wielu próbuje pozyskiwać klientów w oparciu o argumenty, fakty i przesłanki racjonalne, a jednocześnie wierzymy, iż tak naprawdę to w sferze emocji leży klucz do umysłu, serca i duszy klientów. Znalezienie klucza do ...
-
Spożycie alkoholu w Polsce: co pijemy podczas Świąt?
... tym okresie rotuje sprzedaż alkoholu z niemalże każdego segmentu. Jakie alkohole podbijają serca Polaków w tym okresie, a jakie schodzą na dalszy plan? Co stawiamy ... święta Jakie konkretnie wina sprzedają się najbardziej w okresie świąteczno-karnawałowym? Jak pokazują badania CMR Retail Metria, w kanale handlu tradycyjnego w ciągu roku sprzedają się ...
Tematy: branża alkoholowa, rynek alkoholi, alkohol, spożycie alkoholu, Polacy, wino, Święta, Boże Narodzenie -
Urządzenia mobilne a zakupy
... serca konsumentów na całym świecie. Służą komunikacji, przeglądaniu sieci, graniu w gry i coraz częściej wykorzystywane są ... zrobiło zakupy za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Jednak do wyników notowanych w Stanach Zjednoczonych jeszcze nam daleko. Według badania przeprowadzonego przez Sociomantic Labs, w USA już 66 proc. osób w wieku od 25 do 34 ...
-
Nie ma dnia bez smartfona
... serca użytkowników na całym świecie. Okazuje się, że potrafimy im poświęcać nawet ponad ... podobnym stopniu, w jaki zrobiło to wprowadzenie elektryczności czy powszechny dostęp do samochodów. Aż 85% respondentów badania przyznaje, że urządzenia mobilne są najważniejszym urządzeniem codziennego użytku, a nawet „centralnym ośrodkiem codziennego życia”. ...
-
Ile czasu zjadają komunikatory internetowe?
... mobilne szturmem zdobyły serca Polaków. Dowodem są na to m.in. statystyki dotyczące czasu, jaki spędzamy na korzystaniu z różnorakich aplikacji. Dużą część naszej aktywności pochłaniają komunikatory. Które z nich cieszą się największym powodzeniem? Oto wyniki badania Mobience. Dzień pełen komunikatów Autorzy badania przyjrzeli się siedmiu ...
-
Szybkie przelewy, szybkie płatności. Taka będzie przyszłość
... którzy mają problemy z planowaniem wydatków i pilnowaniem terminów płatności. Jak wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie Związku Banków Polskich i KIR, ... . Takiego zdania jest odpowiednio 32 proc. i 25 proc. respondentów badania poświęconego wizerunkowi polskiego rynku bankowego. – Oczekiwania klientów odnośnie jakości usług, w ...
-
Smartfony zawładnęły naszym życiem
... - z badania Deutsche Banku wynika, że osoby w wieku 18-24 lata zaglądają do swojego telefonu niemal co chwilę ... telefon decydujemy się głównie wówczas, gdy sprawność starego pozostawia już wiele do życzenia. Na podstawie badania, które Deutsche Bank zrealizował wśród właścicieli smartfonów i tabletów, śmiało można wysnuć wniosek, że młodzi Polacy w ...
-
Jedziesz na saksy? Zobacz, co może ci się przydać
... , Dyrektor Biura Ubezpieczeń Detalicznych w Gothaer TU SA. Dla kogo ubezpieczenie? Z badania przeprowadzonego na zlecenie Work Service wynika, że w wakacje najczęściej dorabiamy w restauracji ... . Co z osobami, które chorują przewlekle np. na wrzody żołądka, choroby serca, alergię? W tym wypadku mówimy o chorobach przewlekłych. Definiujemy je jako ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... serca Polaków i coraz częściej wykorzystywane są w procesie zakupowym - wynika z drugiej już edycji ... lokalizują sklepy stacjonarne. M-commerce rośnie w siłę. Klienci m-commerce sprawdzają więcej źródeł przed zakupem Najnowsza edycja badania „M-Commerce. Kupuję mobilnie 2016“ dowodzi, że polscy kupujący korzystają średnio z trzech źródeł informacji ...
-
7 największych problemów z zakupami online
Zakupy online szturmem zdobyły serca kupujących. Niestety - jak wynika z badania zrealizowanego przez Kantar Public dla Trusted Shops - wraz ze wzrostem ich popularności wzrósł również odsetek osób, których doświadczenia z e-sprzedawcami nie ...
-
Odpowiedzialne pożyczanie pieniędzy, czyli jakie?
... koszty To właśnie na zlecenie IPF brytyjska firm badawcza GfK przeprowadziła badania wśród klientów Providenta na wybranych rynkach, na których działa spółka (Polska, Czechy, ... Potencjalni pożyczkobiorcy zwłaszcza tę ostatnią radę powinni sobie szczególnie wziąć do serca. Z badań GfK wynika bowiem, że na reputację pożyczkodawcy zwraca uwagę tylko ...
-
Zakupy w sieci coraz popularniejsze. Rośnie też skala problemów
... serca konsumentów. Okazuje się, że robi je już niemal każdy. Tak przynajmniej dowodzi ostatnie badanie SW ... nie dotarła i nie udało się odzyskać pieniędzy. „Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Nasze badania wskazują, że coraz więcej internautów kupuje online. Więcej jest również osób „testujących” nową formę zakupów. Niestety ...
-
Co 4. firma doświadczyła kradzieży danych z chmury publicznej
... serca użytkowników, czego dobitnym dowodem może być chociażby fakt, że dziś korzysta z niej już 97 procent ... oznaczać utraty kontroli nad danymi. Usługi w chmurze zdobyły wśród organizacji niemałą popularność. Opracowany na podstawie badania McAfee raport pt. „Navigating a Cloudy Sky: Practical Guidance and the State of Cloud Security” dowodzi, że ...
-
Milenialsi kochają zakupy w sklepach stacjonarnych
... zostaną zastąpieni przez wirtualnych doradców. Millenialsi jednak nie tylko wydają. Jak wynika z badania, coraz większą wagę przywiązują również do oszczędzania. 67 proc. młodych Europejczyków ... czyli przedstawiciele pokolenia Y, to ludzie urodzeni między początkiem lat 80. a połową lat 90. Na potrzeby badania L’Observatoire Cetelem przyjęto, ...
-
W jaki sposób płacimy za zakupy w Internecie?
... aequo dopiero na drugiej pozycji. Zakupy przez internet szturmem zdobyły serca Polaków, a liczba osób, które się na nie decydują, rośnie z roku na rok. ... badanych płaci za zakupy on-line za pomocą urządzenia mobilnego np. telefonu komórkowego. - Wyniki badania pokazują, że kupując on-line chcemy mieć pewność, że nasze zakupy zostaną zrealizowane ...
-
Wakacje w Polsce i najlepiej z rodziną
... liczba. Jednak co trzecia osoba chciałaby brać wolne jeszcze częściej. Badania wykazują, że przyzwyczajenie Polaków do dwóch wypoczynków w roku – letniego i zimowego – ... Długotrwały brak odpoczynku wpływa na długość życia i zwiększa ryzyko zawału serca. Wymarzone wakacje: gdzie i z kim? Jesteśmy wakacyjnymi patriotami. Polacy w pierwszej kolejności ...
-
Polacy pokochali paczkomaty i inne automaty paczkowe
... serca polskich e-kupujących, stając się najczęściej wybieraną formą dostawy zamówionych zakupów - ... . - mówi Damian Kołata, Partner, Head of Industrial & Logistics Agency | Poland, Head of E-Commerce | CEE. Badania przeprowadzone przez naukowców z Akademii Górniczo-Hutnicza w Krakowie wykazały, że dzięki dostarczaniu wielu paczek w jedno miejsce, ...
-
Stres w pracy dotyka codziennie co piątego Polaka
... bardziej zwiększył się w czasie pandemii. Z badania "People at Work 2022: A Global Workforce" przeprowadzonego przez firmę ADP, stresu w pracy ... może prowadzić do rozwoju poważnych schorzeń np. nadciśnienia tętniczego, otyłości czy zawału serca. Jak pokazują badania, częściej stresują się kobiety, a dzieje się tak, ponieważ to właśnie przed ...
-
Światowy Dzień Zwierząt: czy w czasach inflacji oszczędzamy na pupilach?
... historii przygląda się zachowaniom konsumenckim właścicieli zwierząt domowych. Wyniki najnowszej edycji badania są o tyle interesujące, że odpowiedzi respondentów zbierano w czasach nieustannie ... jakość produktu (13%) i kwestie ekologiczne (12%). Mniejsze budżety, ale wciąż wielkie serca Mimo że rosnąca inflacja w istotny sposób wpływa na stan naszych ...
-
Jakie długi mają spółki giełdowe?
... Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. W budownictwie najgorzej W porównaniu z ubiegłoroczną edycją badania z listy dłużników zniknęło wiele spółek przemysłowych i handlowych, które dominowały przed ... . To może być znak, że część zarządów wzięła sobie do serca te zalecenia – mówi Katarzyna Starostka, ekspertka Rzetelnej Firmy. Badanie „ ...
-
Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki
... opracowanego przez EY badania zachowań konsumentów ... serca i kieszenie konsumentów – to wyzwania dla firm zajmujących się handlem detalicznym. Dodatkowo na te obszary nakładają się zmieniające się preferencje konsumentów, a konieczność dostosowania do nich strategii operacyjnych staje się nie lada wyzwaniem. Jak wynika z polskiej edycji badania ...
-
UMTS czas zacząć
... z badania TNS Telecoms Index przeprowadzonego przez TNS OBOP. Operatorzy nie śpieszą się z uruchomieniem UMTS - nowego standardu telefonii komórkowej. Najbardziej zawansowana w swoich pracach jest Era, która od niedawna oferuje usługę szybkiego mobilnego Internetu – Blue Connect. Zasięg UMTS Plusa ogranicza się do serca Warszawy ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2010
... sprawą kontrowersyjnego wywiadu z Jarosławem Kaczyńskim - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Raport Instytutu ... pod koniec miesiąca, gdy tygodnik poinformował o rzekomo ukrywanej chorobie serca Bronisława Komorowskiego. W rankingu piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazły się w sumie ...
-
Pies dla dziecka pod choinkę? Dobry pomysł?
... listopadzie i na początku grudnia w mediach społecznościowych - wynika z badania serwisu KarmiePsiaki.pl i Instytutu Monitorowania Mediów. To w 2015 roku liczba ... odratowane z przeróżnych tragicznych sytuacji - przed uśpieniem, po tragicznym pobiciu, z wadą serca, stare i schorowane. ProPsy przedstawiają je podczas pozytywnych i radosnych chwil ...
-
Aplikacje mobilne piętą achillesową ubezpieczeń
... serca miłośników urządzeń przenośnych. Tym bardziej dziwić może fakt, że niektóre branże z dość dużą rezerwą ... kanałem obsługi ubezpieczeń, ale dla wielu będzie to mieć znaczenie przy zakupie. 61% respondentów badania KPMG deklaruje, że w przypadku ofert ubezpieczeń o takich samych parametrach, wybrałoby produkt oferujący dodatkowo możliwość obsługi ...
-
Wychowanie dzieci to wydatki, a nie szczęście?
... według badania zleconego przez BIG InfoMonitor - kosztuje wychowanie dziecka do ukończenia przez nie 15 lat. Niestety dla ... zacząć od siebie, bo czy nie bywa tak, że my rodzice, z powodu wyrzutów sumienia za brak serca i cierpliwości „kupujemy” przychylność dzieci, spokój w domu, dobre wynik w nauce, itd., spełniając wszelkie nawet kosztowne ...
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... mediach pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z najnowszego badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy tych idealnych, które muszą być przede wszystkim ładne ... na swoim kanale opowiadają jak perfekcyjnie się z tym uporać. Przez buty do serca i portfela klienta Prośby o pomoc w doborze obuwia ukazujące się w social mediach ...
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Systemy ERP: polskie firmy w cyfrowym ogonie Europy
... nie od dziś. Czy przedsiębiorcy biorą sobie do serca sugestie w tym zakresie? Niektórzy bez wątpienia tak. W przypadku ... względem krajów, z którymi wstępowała w szeregi UE. W skrócie EuroStat przedstawił rezultaty badania poświęconego nasyceniu systemami ERP przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Okazuje ...
-
Zakupy spożywcze w sieci, czyli o wyzwaniach ostatniej mili
... serca kupujących. Coraz większą popularnością konsumentów cieszą się również internetowe zakupy spożywcze. Z danych ... bonusy, a także wykorzystywać gig-economy (niezależnych pracowników, kontraktorów) do realizacji dostaw w szczytowych okresach. Jak wskazują badania, 55% konsumentów wyraża chęć dostawy produktów do sąsiadów w okolicy. 79% tej grupy ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... serca kupujących, którzy cenią w nich przede wszystkim prostotę i wygodę. Dbałość o te dwie kwestie ... obsługa zapytań klientów, i to w różnych kanałach komunikacji (chat, email, social media). 5. Więcej metod płatności Z tegorocznego badania Blue Media wynika, że aż połowie respondentów zdarzyło się nie skończyć zakupów internetowych w związku z ...
-
Stres w pracy: motywacja czy wypalenie zawodowe?
... się do wysoce stresogennych sytuacji. Jak jednak wynika z badania zrealizowanego przez ADP Research Institute, stres w pracy dla niektórych bywa motywujący. Niestety ... lubią, o wiele rzadziej doświadczają negatywnych skutków stresu niż ci, którzy nie mają serca do swojej pracy. Pracownicy deklarujący, że „lubią swoją pracę” wykazują ogromną przewagę ...
-
Igrzyska olimpijskie jednoczą świat, ale nie Polaków
... sportowe zjednoczy ludzi na całym świecie, ale nie w naszym kraju - wynika z badania Ipsos. Ipsos zbadał stosunek do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 33 ... tę zmienią medale polskich sportowców w Paryżu. Z całą pewnością reprezentacja olimpijska jednoczy serca kibiców, którzy po niedawnej porażce naszej drużyny w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej, z ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... doskonałości; mimo to pokładamy w niej olbrzymie nadzieje i jak pokazują wyniki badania “AI at Work” (SI w pracy), nie tracimy do niej zaufania! W ankiecie ... Alexę, inteligentnego asystenta głosowego, o cykl pracy serca. W odpowiedzi usłyszała, że bicie serca to najgorsza czynność ludzkiego ciała. – Bicie serca sprawia, że żyjesz i przyczyniasz się ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... serca. Jak podaje Krajowy Rejestr Nowotworów, liczba zachorowań na nowotwory złośliwe w ciągu ostatnich trzech dekad wzrosła ponad dwukrotnie. Co więcej, szacuje się, że w najbliższych 10 latach może zachorować na nie ok. 1,9 mln osób. Nowy trend – bycie fit Jak pokazują najnowsze badania ... mieszkańców Polski w świetle badania EHIS. [2] Tamże ...
-
Szokujące prognozy Saxo Banku na 2024 rok
... spółką notowaną na giełdzie. Niedawno dwa badania wykazały, że lek GLP-1 zmniejsza również ryzyko chorób serca i ogranicza postęp zaburzeń czynności nerek u osób z ... Robin Hooda w UE wstrząsa europejskim przemysłem dóbr luksusowych. Ostatnie badania wykazały silną korelację między dążeniem do posiadania luksusowych przedmiotów, a poziomem ...