-
Allegro, Lidl i Rossmann to najsilniejsze marki roku 2023
... działań marketingowych. – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska firmy Inquiry. O badaniu YouGov BrandIndex: YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce syndykatowe badanie kondycji marek, realizowane codziennie. Badanie jest realizowane przez firmę YouGov od 2019 r. i obejmuje kilkaset marek obecnych na polskim rynku w kilkunastu kategoriach. Roczna wielkość ...
-
Praca tymczasowa i umowa B2B, czyli zatrudnienie w niepewnych czasach
... Bartosz Dąbkowski z Hays. PRACA PROJEKTOWA NIE TYLKO NA POCZĄTEK KARIERY Badanie Hays wykazało, że praca projektowa przestaje być rozwiązaniem zarezerwowanym głównie ... ekspozycji na wiele firm, projektów i doświadczeń. Zauważają bowiem – co potwierdza nasze tegoroczne badanie – że taki model współpracy nie tylko ułatwia im start kariery zawodowej ...
-
10 najlepiej i najgorzej ocenionych zawodów 2024
... się na przełomie trzeciej i czwartej dziesiątki - taksówkarz z wynikiem 33% zajął 27 miejsce, a prezenter telewizyjny miejsce 30, z wynikiem 26%. Nota metodologiczna: Badanie przeprowadzono w dniach 23-24.04.24 techniką CAWI przez instytut badawczy SW Research na reprezentatywnej próbie 1011 Polaków w wieku 16-80 lat.
-
Branża leasingowa z rekordowymi wynikami i miliardowym długiem
... długi sięgają 86,9 mln zł. 2024 rokiem leasingu Wszystko jednak wskazuje, że bieżący rok również upłynie pod znakiem leasingu. Niedawne badanie Kaczmarski Group „2024 rok z perspektywy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw” pokazało, że kredyt bankowy nie jest już preferowaną formą finansowania zewnętrznego ...
-
Gaming i e-sport: zyskują popularność czy nie?
... się w młodszych grupach wiekowych. W najstarszej grupie dominują elektroniczne wersje tradycyjnych gier, a ich popularność spada. ” – komentuje Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu 2024 r. na reprezentatywnej próbie 1012 dorosłych Polaków (sondaż online na panelu YouGov).
-
Koszty życia: najdroższy Hongkong, Warszawa daleko w tyle
... Hong Kong Singapur Zurych Genewa Bazylea Berno Nowy Jork Londyn Nassau O Rankingu Ranking Mercer obejmuje 227 miast na pięciu kontynentach. Badanie to mierzy porównawcze koszty ponad 200 pozycji w każdej lokalizacji; obejmują one zakwaterowanie, transport, żywność, odzież, artykuły gospodarstwa domowego i rozrywkę. Zebrane ...
-
Siła nabywcza dla handlu detalicznego w Europie 2024. Polska na 22. miejscu
... usługi czy szeroko rozumianą rozrywkę – komentuje Agnieszka Szlaska-Bąk. Informacje o badaniu Badanie „GfK Retail Purchasing Power Europe” jest dostępne dla 25 krajów europejskich ... podatków i składek na cele charytatywne; obejmuje także wszelkie otrzymane świadczenia. Badanie wskazuje wartości siły nabywczej przypadającej na osobę, na rok, w euro ...
-
Znamy Najlepsze Małe i Średnia Miejsca Pracy. Są 3 polskie akcenty
... nie są przeszkodą w tworzeniu świetnych miejsc pracy docenianych przez pracowników. Badanie Great Place to Work® ma ponad trzydziestoletnią historię i ... standard. O miejscu na liście decydują przed wszystkim wyniki ankiety pracowniczej. Poufne badanie ujawnia doświadczenia pracowników w zakresie zaufania, innowacji, wartości firmy i przywództwa. ...
-
Jakość życia: Zurych na szczycie, Warszawa poza TOP 50
... uznawana za deprecjonujące przez międzynarodowe organizacje – uważa Małgorzata Ciarka, Lider Biznesu Mercer Career w Europie Centralno-Wschodniej. Ranking Quality of Living 2024 Badanie Mercer Quality of Living ocenia warunki życia w ponad 450 miastach na świecie, aby pomóc firmom w obliczaniu sprawiedliwych i spójnych dodatków dla ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... . konsumentów z 9 krajów, w tym 2,5 tys. z Polski, to jedno z najbardziej kompleksowych badań dotyczących postrzegania 568 detalistów na całym świecie. Na polskim rynku badanie objęło 62 marki, wskazując preferencje klientów i wyzwania stojące przed lokalnymi sprzedawcami. Wyniki wyraźnie pokazują, że aby odnieść sukces w 2024 roku ...
-
Urząd Skarbowy czy oszust? Uwaga na phishing
... . Lepiej poświęcić chwilę na dodatkową weryfikację otrzymanej wiadomości niż później mierzyć się z konsekwencjami wycieku danych osobowych czy utraty pieniędzy. O badaniu Badanie „Skala i metody cyberataków na polskich internautów" zostało zrealizowane w listopadzie 2024 r. metodą CAWI przez ośrodek Biostat na zlecenie firmy Sophos. Ankietą ...
-
Nowy sposób badania e-skuteczności
... internauci na reklamowanej witrynie i czy nastąpiła realizacja założeń marketingowych kampanii (Post Click Analysis). W trakcie trwania kampanii przeprowadzane jest również badanie ankietowe online dla dwóch grup respondentów rekrutowanych z populacji użytkowników witryn internetowych, na których wyświetlana jest kampania. Pierwszą grupę stanowią ...
-
Monitorowanie jakiego nie było
... innych serwisów (np. opis produktu na stronach producenta). Skrypty jako nieodzowne wsparcie Do stosunkowo prostych i bardzo skutecznych zarazem narzędzi uzupełniających badanie logów są skrypty przekierowujące tzw. redirectory. Skrypty te służą do śledzenie ruchu "wychodzącego", gdyż nie jest on rejestrowany w logach systemowych ...
Tematy: -
Win 98 i IE 5.x najpopularniejsze
... : 26% i 23%) - wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Global eMarketing. Trzecia pod względem liczebności użytkowników kombinacja to Windows 98 i IE 6.x (15%). Badanie pozwala również na wyciągnięcie wniosku, że użytkownicy polskich witryn niechętnie eksperymentują z przeglądarkami, zadawalając się zazwyczaj wersją otrzymaną wraz z systemem ...
-
Doradca ze sztuczną inteligencją
... internetowego Ster-Projektu było umożliwienie gościom odwiedzającym strony łatwe i szybkie pozyskiwanie kompletnych informacji o spółce, a także gromadzenie informacji z otoczenia firmy, a co najważniejsze badanie rynku i oczekiwań klientów.
-
E-klient - zachowania nabywców
... oraz jak najlepsze dostosowywanie oferty do ich wymagań. Marketing wypracował także pewne strategie pozwalające walczyć o lojalność klientów internautów. Przypisy [i] Badanie zostało przeprowadzone przez firmę badawczą I-Metria w czerwcu 2002 r. Bibliografia 1. Gregor B., Stawiszyński M.: "E-commerce", Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002 ...
-
Nieskuteczne zabiegi RIAA
... miało miejsce w październiku (5,7 mln użytkowników) i było wyższe od październikowego rekordu z ubiegłego roku (5,4 mln użytkowników). Reuters z kolei podał, że najnowsze badanie Uniwersytetu Kalifornijskiego oraz organizacji Cooperative Association for Internet Data Analysis także potwierdza informacje o tym, że ruch w sieciach P2P bynajmniej nie ...
-
Inżynieria socjalna w spamie
... przeprowadzania ataków typu ‘phishing’. Z raportu Clearswift wynika, że w wiadomościach rozpoznanych jako 'scam' w ostatnich tygodniach wielokrotnie pojawiała się marka eBay Jednak badanie potwierdza, że Citibank jest wciąż największą ofiarą w tym zakresie – niemal 50 proc. e-maili rozpoznanych jako 'scam' występuje w przebraniu tego amerykańskiego ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... % odpowiedzi, telewizję za skuteczniejszą uznało 39% ankietowanych). Dopiero trzecią i czwartą pozycję zajęły odpowiednio radia i gazety. Promocja, produkt i marka To samo badanie pokazuje, jakie e-maile Anglicy otwierają najchętniej. Na pierwszym miejscu znalazły się wszelkie komunikaty na temat zniżek (27% odpowiedzi). W drugiej kolejności ...
-
Raport: ERP w bankach
... w elastyczną architekturę zorientowaną na usługi, wspierającą integrację sprawi, że standardowe oprogramowanie ERP stanie się coraz bardziej atrakcyjne dla banków. "Nasze badanie jest na dzień dzisiejszy najbardziej wnikliwą analizą wykorzystania systemów ERP w międzynarodowym sektorze bankowym – mówi profesor doktor Dirk Schiereck, z Katedry ...
-
Wynagrodzenia w marketingu i sprzedaży 2004 r.
... około 10 000 PLN. Nikogo nie dziwi fakt, że najwyższe zarobki widoczne są w rejonie województwa mazowieckiego- tak też wskazuje nasze badanie. Tam zarobki w działach sprzedaży kształtują się od 2 do 19 000 PLN. Zaraz po województwie mazowieckim jest Wielkopolska i Śląsk. Minimum stanowi ...
-
Atrakcyjna Polska
... prawnych, daleko nam do Wielkiej Brytanii i Irlandii, ale wraz ze Szwajcarią i Słowacją zajmujemy trzecie miejsce. Ciekawe wyniki przynosi również inne badanie, przeprowadzone przez Ernst & Young wyłącznie w Niemczech. 19 procent małych i średnich przedsiębiorstw niemieckich deklaruje chęć przeniesienia swojej produkcji w związku z rozszerzeniem ...
-
Kto kupuje on-line?
... internet. Nielsen//NetRatings określa klientów wydających więcej pieniędzy na zakupy online, niż wynosi średnia, mianem „Najwartościowszych Kupujących” (MVP (Most Valuable Purchasers). Badanie prowadzone było pod kątem dwojakiego rozróżnienia klientów: tych, którzy wydają w sieci dużo lub mało, oraz tych którzy robią zakupy online ...
-
Program antywirusowy od MasterCard
... użytkownicy kart firmowych, a połowę przedsiębiorcy, którzy nie posiadają biznesowych kart płatniczych, ale nie mają nic przeciwko zmianie tego stanu rzeczy. Badanie przeprowadziły biura Research International w Stanach Zjednoczonych i Pentor w Polsce.
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... , że w rankingu popularności marek prowadzą marki odzieży sportowej jest jednocześnie potwierdzeniem, że młodzi ludzie cenią sobie przede wszystkim wygodę." O badaniu Badanie Fashion Trend realizowane jest metodą CAWI na kwotowo-losowej próbie osób w wieku 15-35 lat. Każdego dnia w badaniu bierze udział co najmniej ...
-
Kadra zarządzająca w mediach I 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Kadra zarządzająca w mediach II 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Branża PR w mediach III 2006
... dużą liczbę materiałów poświęconych PR-owi miały wpływ liczne kontrowersje związane z wejściem w życie ustawy o lobbingu oraz doniesienia o wizerunkowych problemach prezydenta Kaczyńskiego. Badanie przekazów o branży PR w marcu 2006 roku objęło 198 materiałów. 89 z nich dotyczyło lobbingu w kontekście wejścia w życie regulującej go ustawy. W 43 ...
-
Kadra zarządzająca w mediach III 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów, bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Honda najbardziej odpowiedzialna społecznie
... Indie i Chiny działalność firm motoryzacyjnych w ramach CSR-u (ang. Corporate Social Responsibilities) jest wyżej oceniana niż w zachodnich krajach o dużej tradycji biznesowej. "Badanie pokazało, że społecznie odpowiedzialny biznes odgrywa coraz większą rolę. Przyczynia się do zwiększania zysków i podnosi wartość rynkową firmy. W rezultacie, wiele ...
-
Branża PR w mediach IV 2006
... o 92 przekazy mniej niż w zeszłym miesiącu. Na spadek liczby materiałów poświęconych PR-owi miało wpływ zakończenie publicznej debaty na temat lobbingu. Badanie przekazów o branży PR w kwietniu 2006 roku objęło 106 materiałów. W przeciwieństwie do poprzednich miesięcy brakowało wśród nich jednego wiodącego tematu, np ...
-
Kadra zarządzająca w mediach IV 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Najbardziej ufamy premierowi
... szefa Samoobrony wzrosło bowiem o 5 punktów procentowych, zaś w przypadku Romana Giertycha o 4 punkty procentowe. O 6 punktów procentowych wzrosło również zaufanie do ministra sprawiedliwości. Badanie CBOS zostało przeprowadzone w dniach od 2 do 5 czerwca na 1041-osobowej, reprezentatywnej próbie losowej dorosłych Polaków.
-
Kadra zarządzająca w mediach V 2006
... "Bossowie polskiej gospodarki w mediach" przygotowany przez Instytut Monitorowania Mediów opiera się na analizie publikacji pochodzących z prasy, radia i telewizji. Badanie przedstawia najczęściej pojawiających się w środkach masowego przekazu prezesów bądź dyrektorów największych firm w Polsce. Lista szefów firm została przygotowana w oparciu ...
-
Branża PR w mediach VI 2006
... 94 materiały o branży PR, to tyle samo, co w maju. Wydarzeniem miesiąca było ogłoszenie rankingu agencji public relations przygotowanego przez Home&Market. Badanie przekazów o branży PR w czerwcu 2006 roku objęło 94 materiały. Najwięcej artykułów o PR ukazało się w prasie - stanowiły one 79 z 94 ujętych ...