-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... badaniu AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z (AdReaction: Jak angażować Pokolenia X, Y i Z) Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie na próbie ponad 23 tys. konsumentów w wieku 16–49 lat w 39 krajach. Badanie jakościowe zrealizowano także wśród konsumentów z pokolenia Z w USA, Niemczech i Chinach, a test 31 reklam telewizyjnych i cyfrowych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2018
... 62 proc.), PKO BP (o 5,2 proc.), Pekao (o 3,65 proc., Millennium (o 2,8 proc.), mBanku (o 1,67 proc.), ING BSK (o 0,72 proc). Wyjątkiem były wzrosty kursów Banku Ochrony ... usługi i rozwiązania w obszarach: Strategy, Consulting, Digital, Technology i Operations, przeprowadziła badanie wśród 22 tysięcy aktywnych zawodowo kobiet i mężczyzn w 34 krajach ...
-
Cyfryzacja w bankowości: mamy 4. miejsce na świecie
... experience powinien być taki sam na każdym z urządzeń. Dlatego w ING projektujemy nasze serwisy responsywnie i dopasowując do użyteczności oraz funkcjonalności naszych ... Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie, firma doradcza Deloitte przeprowadziła badanie dojrzałości cyfrowej banków detalicznych „Digital Banking Maturity”, które potwierdziło ...
-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... są już wyniki corocznego rankingu Meaningful Brands - zestawienia, które wskazuje na korelację istniejącą pomiędzy markami a jakością życia i samopoczuciem konsumentów. Tegoroczne badanie Havas Media Group, podobnie jak jego poprzednie edycje, przygląda się zachowaniom konsumentów i korzyściom, które marki są w stanie wnieść w życie nabywców ...
-
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... więcej niż 10 zleceń miesięcznie. Natomiast 11,8 proc. niezależnych specjalistów wykonuje zlecenia sporadycznie, raz na kilka miesięcy. Klienci freelancerów Tegoroczne badanie ponownie pokazało, że freelancerzy najczęściej obsługują małe i średnie firmy (35,3 proc. ankietowanych) oraz mikroprzedsiębiorstwa zatrudniające do 10 osób, (wskazało tak ...
-
Ocena ryzyka w faktoringu
... z klientem opiera się głównie na wnikliwej i szerokiej ocenie portfela należności. Składa się na nią przede wszystkim: rozproszenie portfela, badanie dyscypliny płatniczej odbiorców, ich standingu finansowego oraz dotychczasowych doświadczeń płatniczych. Istotna jest również jakość przejmowanych wierzytelności, poziom i rodzaj wyksięgowań ...
-
Polski leasing ciągle na ścieżce wzrostu
Finansowanie inwestycji poprzez leasing ciągle zyskuje na popularności. W I półroczu bieżącego roku polskie firmy leasingowe sfinansowały transakcje o wartości niemal 24 mld zł, co stanowi ponad 13-procentowy wzrost względem roku ubiegłego. Leasing jest głównym, obok kredytu inwestycyjnego, zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce - ...
-
Faktoring, leasing czy kredyt? Finansowanie działalności MŚP
... się łatwym kontaktem z przedstawicielami firmy, a 14% ankietowanych zwraca uwagę na dodatkowe doradztwo faktora. Informacje o badaniu Bibby MSP Index to cykliczne badanie sprawdzające aktualną ocenę sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw z sektora MSP. 13. fala została zrealizowana w marcu 2017 r. na grupie 450 respondentów. Respondentami były ...
-
Faktoring krajowy najpopularniejszy
... faktoringu, deklaruje, że ma w planach podjęcie współpracy z firmą faktoringową w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Informacje o badaniu Bibby MSP Index to cykliczne badanie sprawdzające aktualną ocenę sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw z sektora MSP. 14. fala została zrealizowana we wrześniu 2017 r. na grupie 450 respondentów. Respondentami ...
-
Branża leasingowa 2017 r.
... – podkreślił Andrzej Krzemiński, Przewodniczący Komitetu Wykonawczego ZPL. Wyniki badania koniunktury branży leasingowej Związek Polskiego Leasingu kwartalnie realizuje Badanie koniunktury branży leasingowej. Badanie jest przeprowadzane wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach zrzeszonych w ZPL. Dane dotyczą oceny mijającego okresu oraz ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak oni leasingują?
... nieco ponad 50 proc. Jedynie 1 proc. ma o leasingu złe zdanie. Metodologia badania: Badanie „Milenialsi w MŚP. Pod lupą” zostało zrealizowane przez Ecorys Polska na zlecenie EFL S.A. ... ds. rozwoju, szef działu B+R, specjalista ds. inwestycji lub inne z wskazane jako odpowiedzialne za rozwój). Badanie wykonano metodą ilościową, techniką CATI (wywiad ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2018
... już badanie przedsiębiorstw leasingowych. Tym razem objęło ono 90 firm, które w minionym roku prowadziły działalność leasingową. ... mld zł. To lepsze statystyki od zanotowanych w 2017 roku. Jak już wspomniano we wstępie, najnowsze badanie objęło 90 przedsiębiorstw, które trudniły się w minionym roku działalnością leasingową. Badane firmy w ciągu ...
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
... badania i wsparcie specjalistów (po 45,5%). Aż 80% społeczeństwa to casual gamerzy Badanie Havas Media Group objęło również społeczność graczy. W przypadku tej grupy ... w zależności od stopnia zaangażowania w gaming i esport danego gracza. W związku z tym, badanie zostało pogłębione o dodatkową grupę hard gamerów, co dało możliwość zestawienia ich ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... potencjalne możliwości i obszary, w których możesz prześcignąć i wyprzedzić ją, by zyskać przewagę. Tak więc badanie konkurencji rynkowej nie tylko pomoże Ci pozostać na szczycie, ale także poprawi Twój wgląd w ... przypadku braku wiedzy, specjalistów, czasu – skorzystać z doświadczenia ekspertów z zewnątrz. *na podstawie raportu „Ogólnopolskie badanie ...
-
Zarządzanie kosztami w branży motoryzacyjnej
... Capgemini wskazuje na brak prawdziwego postępu w dziedzinie zarządzania kosztami. Badanie zwraca uwagę na cztery dodatkowe obszary, które powinny być uwzględnione ... wyjścia dla wszelkich inicjatyw zarządzania nimi" – podsumowuje Dammenhain. Informacje o badaniu Badanie Capgemini miało na celu sprawdzenie , czy dostawcy w branży motoryzacyjnej ...
-
Zdrowie Polaków 2009
... w późnym wieku przedszkolnym oraz uczniowie szkół podstawowych; najrzadziej natomiast osoby w podeszłym wieku (70-letnie lub starsze). Zażywanie leków w ciągu 2 tygodni poprzedzających badanie Oczywiście najczęściej leki zażywają osoby chore (90% osób z długotrwałymi problemami zdrowotnymi), ale tylko 54% osób nie mających takich problemów. Leki ...
-
Polskie firmy a monitoring floty pojazdów
... ? Na zlecenie operatora systemu Flotis.pl przeprowadzono badanie ankietowe wśród właścicieli flot. Badanie wykazało, że z jednej strony pracodawcom istotnie zależy na możliwości kontroli ... ekonomia, a nie inwigilacja Monitoring jak najbardziej służy kontroli pracowników. Badanie wykazuje jednak, iż poprzez kontrolę pracodawcy niekoniecznie rozumieją ...
-
Niedoceniany zawód nauczyciela
... Europejskiej dotyczące nowego podejścia do edukacji oraz działań na rzecz otwartej edukacji. Informacje o badaniu Jest to drugie badanie TALIS opublikowane przez OECD (pierwsze opublikowano w 2009 r.). Badanie jest głównym źródłem informacji od nauczycieli i kadry kierowniczej szkół na temat nauczania, warunków zawodowych i środowiska szkolnego ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... oceny marki pod kątem meaningfulness przekładają się bezpośrednio na jej wartość ekonomiczną. Badanie pokazuje, że brandy wysoko cenione przez konsumentów osiągają aż o 134% lepsze ... w 31 krajach, na grupie 350 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. ...
-
Firmy ubezpieczeniowe: dokąd zmierzają po pandemii?
... zainteresowani są głównie młodsi nabywcy. Wydawało się, że pandemia zwiększy świadomość konsumentów, jeżeli chodzi o korzyści posiadania ubezpieczeń na życie. Tymczasem, badanie amerykańskiej firmy J.D. Power, zajmującej się analizą danych i wywiadem konsumenckim wykazało, że niekoniecznie się tak dzieje. Pomimo tego, że w czasie przeprowadzania ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... marek w Polsce przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie Top Marka objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 1,5 ... , przez budowlaną, po spożywczą. Kluczowe przekazy Podobnie jak w latach poprzednich badanie rozpoczęto od wytypowania 50 branż, o których pisano najczęściej. Łącznie zweryfikowano ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... zadeklarowali wszyscy przedstawiciele polskich spółek giełdowych biorący udział w badaniu, co pozwala wnioskować, że jest to w badanej grupie przedsiębiorstw działanie powszechne Badanie ruchu na firmowej witrynie internetowej jest najpopularniejszą deklarowaną formą badań w sieci – wskazało na nią 92,7% respondentów. • 85,5% respondentów deklaruje ...
-
Ranking najsilniejszych marek
... za nim plasuje się Mercedes (28.), Porsche (44.), Chanel (75.) i Cartier (82.). Badanie wskazuje, że popyt na dobra luksusowe gwałtownie rośnie, napędzany przez ... Wyzwaniem w tym sektorze jest jednak konieczność dokonywania ciągłych innowacji. "Jest to pierwsze badanie, które nie ogranicza się do pokazania danych finansowych i "opinii ekspertów" i ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe w 2007r.
... zastosowane inne formy finalizacji transakcji leasingowej (np. nieodpłatne przeniesienie prawa własności). W 2008 r. Główny Urząd Statystyczny przeprowadził po raz pierwszy badanie działalności przedsiębiorstw leasingowych, mimo że większość z nich istnieje od 1991 r. i wciąż powstają nowe. Sprawozdania o wynikach uzyskanych w latach 2006-2007 ...
-
Przedsiębiorstwa handlowe a outsourcing
... z usług czystości, a 10% wynajmuje wyposażenie do toalet”. Dla większości firm handlowych głównym motywem korzystania z outsourcingu jest obniżenie i kontrola kosztów operacyjnych. Badanie wskazuje, że dla 65% badanych ważna jest możliwość koncentracji na podstawowej działalności zarobkowej. Natomiast trzeci główny motyw korzystania z usług firm ...
-
Najgorsze banki według internautów
... Badanie wskazało też, o których bankach internauci rozmawiają najczęściej. Okazało się, że ponad 1/3 wszystkich głosów w Sieci przypada na dwa banki: mBank i PKO BP. Zaraz za nimi plasują się BZ WBK i ING ... media branżowe: Brief i Mediarun.pl. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w kwietniu b.r. Na jego potrzeby zebrano z Internetu i ...
-
E-mail marketing w Polsce
... usług email marketingowych, zbadali poziom zaawansowania i skuteczności email marketingu w Polsce. Przeanalizowanych w tym celu zostało 250 różnej wielkości firm z 15 branż. Badanie dotyczyło takich elementów email marketingu jak: budowa listy odbiorców, segmentacja, dostarczalność czy optymalizacja wysyłanych newsletterów ...
-
Firmy produkcyjne stawiają na rozwój BMP
... , wsparcie starszych lub istniejących aplikacji i transformacja całego przedsiębiorstwa. Najwięcej aktualnych wdrożeń BPMT jest na poziomie dyskretnego wsparcia konkretnego procesu. Badanie ujawniło szereg korzyści jakie firmy produkcyjne mogą uzyskać z wdrożenia BPM: skrócenie procesu zakupu (zatwierdzanie zamówień, potwierdzanie odbioru towaru ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... mobilny, ale jak na razie są rozczarowani - wniosek ten płynie z raportu AdReaction 2012 przygotowanego przez firmę Millward Brown. Wspomniane ogólnoświatowe badanie zrealizowane we współpracy z firmą Firefly (oddziałem badań jakościowych w Millward Brown), przynosi analizę opinii i oczekiwań konsumentów dotyczących marketingu mobilnego. Na tej ...
-
Smart shopping po polsku
... podejście z konsumpcyjnego na bardziej praktyczne, by nauczyć się oszczędzania, które może przynieść znaczne korzyści. – wyjaśniaDaniel Szewieczek, Dyrektor Departamentu Oszczędności z ING Banku Śląskiego. Badanie pokazuje, że polski konsument to mądry konsument, tylko trzeba mu pokazać jak może dodatkowo zarobić, by odczuł z tego korzyści ...
-
Wyzwania CMO 2014
... nawet w tak konserwatywnym środowisku technologia stała się narzędziem do budowania relacji” – powiedziała Barbara Górska, dyrektor marketingu i komunikacji, EY Polska. O badaniu: Badanie „Wyzwania CMO 2014. Dokąd zmierza marketing?” przeprowadzono w lutym i marcu 2014 r. Wzięło w nim udział 91 menedżerów marketingu ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... skuteczniej zwiększać sprzedaż (57%), pozytywnie wpływać na wizerunek marki (51%) oraz zwiększyć liczbę kontaktów z potencjalnymi klientami. Informacje o badaniu Jedenaste Badanie poczty elektronicznej objęte zostało patronatem medialnym Bankier.pl, patronatem merytorycznym iab.Polska i branżowym Magazyn Online Marketing Polska, Mediarun, The ...
-
Najcenniejsze marki europejskie 2015
... i 11,6 mld USD. Deutsche Telekom taki wynik zawdzięcza doskonałym wynikom w USA, natomiast ING Bank notuje dynamiczny wzrost po spłaceniu – na sześć miesięcy przed ... marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad ...
-
Leasing transportu ciężkiego zyskuje
... autobusów (powyżej 3,5 tony) był na poziomie 33,9 proc. Związek Polskiego Leasingu na bieżąco monitoruje kondycję firm transportowych, realizując w tym celu badanie wśród firm członkowskich. - Analizy ZPL pokazują, że wszystkie firmy leasingowe, biorące udział w badaniu zwiększyły zarówno wartość portfela jak i liczbę klientów ...
-
Badania pracowników: jak pytać o tematy "wrażliwe"?
... podczas interpretacji wyników. Znamy jednak generalne tendencje i skłonności psychologiczne ludzi. Przygotowując badanie powinniśmy brać je pod uwagę. Po pierwsze, warto być czujnym ... także ich wpływ na uzyskane wyniki oraz przedstawiono propozycje rozwiązań. Przykład 1: Badanie więzi z firmą Błędnie: Nie wyobrażam sobie, że mógłbym opuścić tę ...