-
Branża przemysłowa: trendy
... reagowania na zmieniające się potrzeby klienta, a inwestycje w systemy CRM są pierwsze na liście priorytetów inwestycji w nowe technologie. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Stanton Chase International metodą wywiadów on-line, wśród menedżerów najwyższego szczebla firm z sektora przemysłowego z całego świata, w okresie od ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... tę kampanię (dla wielu innych był to po prostu „znany amerykański aktor”). Ewidentnie w reklamie Polacy cenią najbardziej rodzimych celebrytów. Metodologia: Badanie dla Lowe Media zrealizował IPSOS w dniach 12-26 listopada. Było ono przeprowadzone metodą CAPI na 1006 osobach powyżej 16 roku życia ...
-
Trendy IT w turystyce w 2013 roku
... się poważnym źródłem rekomendacji, które wpływa na końcową decyzję turystów co do wyboru celu podróży, zaś firmom turystycznym pozwala na badanie preferencji podróżnych – komentuje Iwona Białobrzycka. Branża oczekuje również szybkiego i bezproblemowego dostępu do usług i informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... (794 wątki), kolejnymi natomiast platforma społecznościowa facebook (496) jak również wszelkiego rodzaju informacje prasowe oraz newsy (469). Informacje o badaniu Badanie dotyczy aktywności wybranych firm pożyczkowych udzielających mikropożyczek online. W celu stworzenia raportu przetworzono 4514 wątków, które ukazały się między 1 listopada a 31 ...
-
Ochrona danych osobowych: tożsamość na celowniku
... to kierunek, który staje się kluczowy nie tylko do realizacji celów działów marketingu, ale też szeroko rozumianego biznesu. – komentuje Lapierre. Badanie nastrojów konsumenckich, optymalizacja łańcucha dostaw, wykrywanie oszustw - to wszystko może być prostsze dzięki Big Data. W Polsce największe obawy wzbudza jednak ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... w Europie Środkowo-Wschodniej”. Dokument opracowano na podstawie ankiet oraz wielogodzinnych rozmów z kluczowymi specjalistami ds. komunikacji największych firm IT. Badanie „Trendy w komunikacji firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej” przeprowadzono w IV kwartale 2013 roku w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Estonii, Słowenii oraz ...
-
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku
... ogólnopolskich na pierwszym miejscu znalazła się Polityka (1457), na drugim – Wprost (1307), a na trzecim – Gazeta Polska (1095). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista w Rankingu). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od ...
-
Smartfony - chleb powszedni
... , podobnie jak możliwość robienia zdjęć, jest mocno ukonstytuowana i w porównaniu do lat ubiegłych, niewiele się zmienia w częstotliwości jej użytkowania. O badaniu: Badanie zostało zrealizowane w dniach 11-16 stycznia 2014 roku na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej tysiąca gospodarstw domowych metodą wywiadów bezpośrednich (CAPI), przez TNS ...
-
Polscy single mają długi
... sąd. Ponadto 4,9% singli nie reagowałoby na dostarczone pisma, 3,6% unikałoby odbierania korespondencji, a 2,5% zwyczajnie odmówiłoby spłaty zadłużenia. Informacje o badaniu Badanie „Zadłużenie finansowe i stosunek wobec windykacji” zostało zrealizowane przez PBS na zlecenie P.R.E.S.C.O. GROUP w okresie 8-10 listopada 2013 r. na ogólnopolskiej ...
-
Karty płatnicze pomocą w smart shoppingu
... Produktów Kredytowych w Deutsche Bank Polska. Jednym ze sposobów na „inteligentne zakupy” z użyciem kart płatniczych jest korzystanie z programów rabatowych. Jak pokazało badanie Deutsche Bank, aż jedna piąta Polaków (18 proc.) przy wyborze karty kredytowej zwraca uwagę na zniżki, z jakich będą mogli korzystać ...
-
Najczęściej cytowane media III 2014
... money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 581 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
... metropolita krakowski miał romans i syna o imieniu Adam z niejaką Ireną Kinaszewską (w latach 60. sekretarka w krakowskiej redakcji Tygodnika Powszechnego). Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Ulice handlowe w Warszawie i Krakowie
... ulice handlowe Warszawy w tym Chmielną, Nowy Świat, Plac Trzech Krzyży, Mokotowską, Plac Zbawiciela i Plac Konstytucji, Marszałkowską i Aleje Jerozolimskie. W Krakowie badanie objęło ulicę Floriańską, Rynek Główny, Szewską i Grodzką. CBRE wykazało, że sektor ulic handlowych w Warszawie czerpie wyraźne korzyści z deficytu powierzchni w centrach ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2014
... (77). Nazwa czasopisma pojawiała się m.in. w kontekście kanonizacja Jana Pawła II – opisywano wspomnienia dawnych publicystów Tygodnika związane z papieżem. Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Pełne odliczenie VAT 2014 od samochodu a dodatkowy przegląd VAT-2
... , oraz dowodu rejestracyjnego pojazdu zawierającego odpowiednią adnotację o spełnieniu tych wymagań. Co za tym idzie, pojazdy takie muszą mieć przeprowadzone dodatkowe badanie techniczne (w stosunku do pojazdów już posiadanych ustawodawca dał podatnikom na jego przeprowadzenie 3 miesiące). Odpowiedni pracownik okręgowej stacji kontroli pojazdów ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... oraz Big Data spowolniła tempo wzrostu, choć także odbiła się niekorzystnie na sytuacji konkurentów, tzn. firm SAP i Oracle. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... kontynuuje swoją ekspansję. IKEA awansowała także aż o 24 pozycje w globalnym zestawieniu Top 100, przesuwając się na miejsce 50. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... , dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 roku.
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... upodabniać się do swoich bohaterów” – powiedziała Elspeth Cheung, kierujące zespołem wycen rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o rankingu BrandZ Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - telekomunikacja
... skorzystali na posiadaniu wizji poszerzania swojej oferty” – stwierdziła Anastasia Kourovskaia, wiceprezes na region EMEA w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Kredyty i pożyczki powszechne. Wiedza o nich już nie.
... . Warunek porównywalności RRSO – pożyczki/kredyty muszą być udzielone na ten sam okres, a spłata raty następuje w tych samych odstępach czasu. Informacje o badaniu Badanie MillwardBrown na zlecenie Biura Informacji Kredytowej i Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowym przeprowadzone zostało w marcu 2014 r. na próbie 1001 osób w wywiadzie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - motoryzacja
... większej wyrazistości dzięki takim inicjatywom jak umowa partnerska z firmami Daimler i Nissan mająca na celu skomercjalizowanie technologii ogniw paliwowych. Informacje o badaniu Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2014
... temat tygodnika Polityka (67). Nazwa czasopisma pojawiała się m.in. w kontekście patronatów medialnych, Letnich Ogrodów Polityki oraz zapowiedzi publikacji. Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Jak rozwijają się obszary wiejskie?
... przyczynić się do rozwiązania tych wątpliwości – wyjaśnia Marek Zagórski, prezes Fundacji Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej. O badaniu Badanie „Monitoring rozwoju obszarów wiejskich” obejmuje problematykę demograficzną, a także zagadnienia związane z dostępnością przestrzenną, sektorem rolniczym i pozarolniczym, stopniem dezagraryzacji ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2014
... publikowano na temat tygodnika Wprost (186). Nazwa czasopisma pojawiała się głównie w kontekście wizyty funkcjonariuszy ABW w siedzibie tygodnika. Metodologia Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach ...
-
Rynek mieszkaniowy w 14 krajach UE 2014
... dla całego kraju. Była to Moskwa, co można tłumaczyć ogólnym zjawiskiem dysproporcji zamożności społeczeństwa rosyjskiego oraz Monachium. W tym drugim przypadku badanie opierało się tylko na danych ofertowych, więc faktyczny efekt dysproporcji może być nieco niższy. Wśród analizowanych państw w 2013 roku największy ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2014
... na temat tygodnika Wprost (288). Nazwa czasopisma pojawiała się głównie w kontekście wizyty funkcjonariuszy ABW w siedzibie tygodnika. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie ...
-
Małe firmy: nie jest najlepiej, ale w przyszłym roku poprawa
... . Sytuacja ma się poprawić w roku 2015 rok - wynika z badania „Monitoring kondycji sektora MMŚP w 2014 r.", przygotowanego przez Konfederację Lewiatan. Jak wskazuje badanie, ponad 20 procent mikro, małych i średnich firm (MMŚP) obawia się spadku przychodów w 2014 r., a o poprawie sytuacji jest przekonane ponad 36 proc ...
-
Wynajem mieszkania: na co zwracamy uwagę?
... „zwykłym” osiedlu otwartym. Mało istotnym czynnikiem decydującym o wyborze M jest również możliwość palenia tytoniu w lokalu (istotne dla niespełna 8% respondentów). Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w dniach 4-7 września na grupie 844 osób poszukujących ofert mieszkań do wynajęcia w portalu nieruchomości Domy.pl.
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2014
... ), na drugim - Polityka (98), a na trzecim Do Rzeczy (78). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (54). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie wybranych dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu: za mało raportów
... spółki, których akcje w dniu 30 czerwca 2014 roku były notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie SA, w tym na rynku NewConnect. Badanie zostało przeprowadzone metodą GES Risk Rating, która polega na ocenie systemów zarządzania w zakresie ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności oraz ładu korporacyjnego ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2014
... ), na drugim - Polityka (124), a na trzecim Newsweek Polska (80). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (58). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od ...
-
Polacy dobrze znają język angielski
... English Proficiency Index to kolejna, czwarta już edycja najszerszego międzynarodowego zestawienia, którego celem jest zmierzenie stopnia znajomości języka angielskiego. Tegoroczne badanie objęło 63 kraje i grupę złożoną z ponad 750 tysięcy osób, które ukończyły 18 roku życia. Jego wyniki są szczególnie optymistyczne dla ...
-
Monitoring mediów: cytowania X 2014
... ), na drugim - Wprost (116), a na trzecim - Newsweek Polska (94). Najwięcej informacji pojawiło się na temat tygodnika Polityka (93). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od ...
-
Wakacje - czas na remont
... jest zatem wyjątkowo trudny dla sprzedaży produktów i usług związanych z remontami, a decyzje nabywców muszą być wpierane intensywnymi akcjami marketingowymi. Najnowsze badanie przeprowadzone przez ASM na próbie N=1 067 inwestorów indywidualnych pozwoliło uzyskać dogłębną analizę sposobów i zwyczajów remontowych Polaków. Na jej podstawie powstał ...