-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... na rynku motoryzacyjnym. Facebook staje się niekwestionowanym źródłem informacji i konsumenckich opinii o samochodach, ale także potężnym narzędziem w rękach marketerów. Dzięki odpowiedniemu ... podejmowaniu decyzji o kupnie korzystało z rankingów znajdujących się na tych stronach. Badanie pokazuje także, że z roku na rok wzrasta liczba konsumentów, ...
-
Polacy a zakup telewizora
... Większa rozwaga zakupowa Wybierając telewizor Polacy działają na ogół szybko, ale badanie TNS pokazuje, że w porównaniu do grudnia 2011 roku czas podjęcia ... daną marką konsumenci czują się po prostu komfortowo. O badaniu Badanie, zrealizowane przez ośrodek badania opinii publicznej TNS Pentor na zlecenie firmy Toshiba, zostało przeprowadzone metodą ...
-
Produkty spożywcze: za mało informacji
... respondentów wskazała ponadto produkty polskie, tradycyjne lub ekologiczne. Podobnie w opinii co drugiego ankietowanego brakuje informacji o warzywach i owocach oraz rybach. Dla ... w doborze źródeł informacji oraz sposobie przygotowywania przekazów informacyjnych. Badanie zostało zrealizowane w czerwcu 2013 r. metodą sondażu internetowego na próbie ...
-
Działalność gospodarcza - największe bariery
... wyborach do parlamentu. Idea Bank i Tax Care przeprowadziły z tej okazji badanie ankietowe, którego celem było sprawdzenie, jak w tym okresie zmieniły się w Polsce ... sześciostopniowej skali. Opinie przedsiębiorców z dłuższym stażem są przy tym bardziej pesymistyczne od opinii „start-upowców”, czyli właścicieli firm działających nie dłużej niż rok. Po ...
-
Monitor Rynku Pracy XII 2013
... nie ulegnie zmianie. Wyraźny jest przy tym brak jednoznacznej opinii w ocenie ewentualnego kierunku, w jakim zmierza sytuacja gospodarcza - pogorszenie koniunktury przewiduje ... Singapur, Słowacja, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Holandia, Turcja, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone). Badanie po raz pierwszy przeprowadzono w Polsce na początku 2010 roku ...
-
Płeć a decyzje inwestycyjne
... swoich preferencji. Informacja o badaniu Badanie na temat preferencji Polaków dotyczących płci osób odpowiedzialnych za zarządzanie finansami oraz ryzyka inwestycyjnego zostało zrealizowane przez Fundację Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS) na zlecenie Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami. Badanie przeprowadzono w dniach 8-14 maja 2014 ...
-
Dlaczego Polacy boją się LPG?
... Mity rządzą obawami Z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy Mands Badania Rynku i Opinii, na zlecenie firmy doradczo-analitycznej Information Market SA, wynika, że jedynie 14,3 proc. ... Bogucki, analityk rynku paliw z portalu e-petrol.pl. Trzydziestolatkowie dbają o finanse Badanie pokazało również, że osoby do 39 roku życia w większym ...
-
Studniówka - kamień milowy i pułapka finansowa
... osobę, którą stosunkowo niedawno przystąpiła do matury to zgodność faktów i opinii odnośnie tego wydarzenia jest zadziwiająco wysoka – mówi Przemysław Kasza z ... życiu – podsumowuje Przemysław Kasza. O Barometrze Providenta „Barometr Providenta” to cykliczne badanie klientów, które pozwala na lepsze zrozumienie zachowań i decyzji finansowych Polaków ...
-
Mieszkanie i edukacja dzieci, czyli Polak inwestuje 5 mln zł
... , np. na zagranicznym uniwersytecie. Takiej odpowiedzi udzieliło 28 proc. ankietowanych. Badanie pokazało ponadto, że zapewnienie dobrego wykształcenia dzieciom to kwestia istotna ... to kolejne badanie, które potwierdza tezę, że Polacy raczej niechętnie korzystają z możliwości, jakie stwarzają inwestycje na rynku kapitałowym. W opinii Moniki Szlosek ...
-
Polacy kochają śmieszne obrazki: do czego służą nam memy?
... badanie: dla 67% szerowanie memów to forma wyrażenia opinii, 64% badanych uważa, że memy służą do wyrażania nastrojów w trudnych czasach, w tym emocji takich jak frustracja, irytacja i gniew. Memy to nośniki opinii ... podzielić się nim ze światem. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone w lutym 2016 r, próba ogólnopolska 16+, N=1004, uzupełnione o ...
-
Komunikacja SMS lubiana przez Polaków
... przychodni, odbiór wyników badań lub recept, informacje o lokalnych zagrożeniach. Najmniej interesującą tematyką w opinii badanych była sytuacja na drogach. SMS z rabatem do sklepu i ... kosztu usługi (tu bardziej atrakcyjne są komunikatory mobilne). Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI, za pomocą ankiety internetowej ...
-
Wakacje 2016: turystyka musi walczyć z innymi branżami
... sierpnia. W tym momencie powstaje zasadne pytanie, czemu miało służyć powtarzanie w kolejnych okresach opinii o spadkowym trendzie w turystyce wyjazdowej Polaków, w tym nawet w sierpniu, gdy ... Krecie – o odpowiednio 177, 74 i 43 złote. Zmiany cen w ostatnim tygodniu obrazuje załączona mapka. 2. Badanie średniej ceny imprez wobec cen sprzed roku ( na ...
-
Komu nie ufają polscy przedsiębiorcy?
... wśród przedsiębiorców. Odzwierciedleniem tego są wnioski z publikowanych cyklicznie raportów zlecanych przez największe polskie organizacje biznesowe, doskonale znane zarówno opinii publicznej, jak administracji rządowej. Badanie przeprowadzone przez Business Center Club w końcu ubiegłego roku pokazało, że aż 94 proc. firm jest zdania, że rząd ...
-
E-handel w niedzielę: tak czy nie?
... objęcia takimi ograniczeniami e-sklepów. W ramach uruchomionej przez nas 21 marca kampanii “Jesteśmy za handlem internetowym w niedziele” przeprowadziliśmy badanie, którego celem było poznanie opinii polskich konsumentów oraz pracowników i właścicieli e-sklepów dotyczące niniejszego zakazu. Z badania wynika, że Polacy na zakupach cenią sobie wygodę ...
-
Czy Ucho Prezesa ociepla wizerunek PiS?
... i Jarosława Kaczyńskiego. Przeprowadzone na panelu Ariadna badanie dowodzi, że niemal połowa badanych uważa, iż „Ucho Prezesa” nie ociepla wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość. Z przeciwnego założenia wychodzi 18% ankietowanych, a 35% nie ma na ten temat wyrobionej opinii. Wśród zwolenników opinii, że „Ucho Prezesa” ociepla wizerunek ...
-
Insurtech oczami millenialsów
... - ocenia Marat Nevretdinov, wiceprezes TU Europa. Co mówi internet i rodzina? Badanie „Insurtech oczami millenialsów” dowodzi również, że informacje o samych towarzystwach ubezpieczeniowych ankietowani czerpią przede wszystkim ze stron internetowych danej firmy (54 proc.), z opinii w sieci (53 proc.) oraz z rozmów z rodziną i znajomymi (51 proc ...
-
Ranking uczelni. Która cieszy się najlepszą reputacją?
... Brand”, ranking powstał na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego wśród osób znających daną uczelnię. Metodologię pomiaru opracowała prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie zachowań konsumenckich z agencji badawczej Maison&Partners. Badanie przeprowadzono na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna, na losowo-kwotowej ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2017 i prognoza IV kw. 2017
... bieżących odczytach wyraźnie zaznacza się coraz większa spójność formułowanych opinii. Oznacza to, że w ślad za tym jak przybywa opinii pozytywnych na temat sytuacji w firmie ... +-4 proc., poziom ufności 95 proc. Próba oddaje strukturę firm MŚP w Polsce. Badanie uwzględnia reprezentację firm mikro - zatrudniających do 9 osób. W badaniu biorą udział ...
-
O jakim pracodawcy marzą Polacy?
... zwycięzcy. Jednocześnie, tylko 7 firm utrzymało pozycję lidera, a 26 pracodawców debiutuje w zestawieniu lub do niego powraca. Informacje o badaniu Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów zostało przeprowadzone metodą CAWI oraz CATI w terminie: grudzień 2017 – styczeń 2018. W anonimowym badaniu udział wzięło 4102 ...
-
Firmy nie dbają o urządzenia mobilne
... . cyberbezpieczeństwa w KPMG w Polsce. Firmy najbardziej obawiają się złośliwego oprogramowania W opinii przedsiębiorstw największym cyberryzykiem jest złośliwe oprogramowanie – ... technologii mobilnych” powstał na podstawie badania zrealizowanego na próbie 100 firm. Badanie zostało zrealizowane metodą CATI (ang. Computer-Assisted Web Interview) ...
-
Polski nastolatek ze smartfona korzysta częściej niż jego rówieśnik z USA
... i seriali, w swoim telefonie posiada taką co piąty nastolatek. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w pierwszym kwartale 2019 roku i miało charakter pionierskiej eksploracji. SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii przygotowała narzędzie badawcze i zrealizowała badanie metodą CAWI (on-line) z wykorzystaniem platformy internetowej ankieteo.pl. Za ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... formatów spodziewane spadki są mniejsze niż obecnie odnotowane. Mobile w opinii badanych może osiągnąć wartość porównywalną do zeszłego roku, zaś powierzchnia sprzedawana ... jest rozwiązaniem tymczasowym i rządzący nie zrezygnują z niego po zakończeniu epidemii. Badanie zostało przeprowadzone 9-22 kwietnia 2020 r, metodą CAWI. Respondentami ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... zrealizowanego przez zewnętrzną agencję badawczą oraz publicznie dostępnych informacji. Badanie miało na celu zebranie indywidualnych opinii respondentów. Raport ilustruje stosowane praktyki zarządzania doświadczeniami klientów i w żaden sposób nie stanowi opinii ani stanowiska KPMG w Polsce dotyczącego działania jakiegokolwiek przedsiębiorstwa ...
-
Wzrost cen ogranicza zakupy. Polacy tną wydatki i konsumpcję
... są przyczyny wzrostu cen zdaniem Polaków? Które z produktów najbardziej podrożały w opinii badanych? W jaki sposób konsumenci zareagowali na podwyżki cen? 63% badanych jest zdania ... z obostrzeń sanitarnych – komentuje Łukasz Mazurkiewicz z ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostały zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI ( ...
-
Polacy wspierają 30. finał WOŚP mimo pandemii
... sprzętem ufundowanym przez WOŚP poprzez doświadczenia osobiste lub członków rodziny. Ponadto, w opinii zdecydowanej większości z nas, instytucje publiczne takie jak ambasady, Policja czy Straż ... znaczenie dla poparcia akcji ma wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy status społeczny. Badanie wyraźnie pokazuje, że nie ma znaczenia czy mamy 20 czy ...
-
Kiepskie nastroje w automotive. Ceny samochodów znowu w górę
... Jakich podwyżek cen aut mogą spodziewać się Polacy w najbliższych miesiącach? W opinii 81% przedstawicieli zakładów motoryzacyjnych wyniosą one maksymalnie 20%. Z czego 33% ... się „zazielenić” tablice rejestracyjne – prognozuje Jacek Opala z Exact Systems. Badanie „MotoBarometr 2022. Nastroje w automotive Europie” zostało przeprowadzone przez firmę ...
-
Jak zatrzymać w firmie sprzedawców? Jakie benefity pozapłacowe pomogą?
... pracę w ciągu roku, a 45% po trzech miesiącach. Xactly również przeprowadziło badanie na temat zmiany miejsca pracy w branży sprzedawców. Według tego badania ... wynagradzać pracowników sprzedaży w inne sposoby. Do tego celu warto zasięgnąć opinii kierowników, pracowników, czy posłużyć się danymi na temat najpopularniejszych pozapieniężnych ...
-
Równość płci na rynku pracy. Czy kobiety mają powód do niezadowolenia?
... zawodowej w ostatniej dekadzie częściej deklarują właśnie ludzie młodzi, a podzielanie tej opinii spada stopniowo wraz z wiekiem. To polepszenie widzi aż 75% przedstawicieli pokolenia ... że kolejne wykonywane pomiary i badania powinny wskazywać pozytywny trend. O BADANIU Badanie “Praca w czasach zmian” zostało przeprowadzone w październiku 2022 roku ...
-
Sztuczna inteligencja na rynku pracy: obawy czy nadzieje?
... Negatywnie - 13% Nie wpłynie - 11% Trudno powiedzieć - 31% Źródło: badanie Hays Poland, maj-czerwiec 2023 r. Tak optymistyczne nastawienie specjalistów może wynikać ... go negatywnie. Różnorodność opinii nie powinna jednak budzić większego zdziwienia. W obliczu zmian, niektórzy na proces adaptacji i ukształtowania swojej opinii potrzebują więcej, ...
-
Elektromobilność: po 2035 roku zaleje nas fala używanych samochodów?
... Stellantis Przedstawiciele branży motoryzacyjnej zostali poproszeni o wytypowanie trzech firm, które w ich opinii będą stanowić czołówkę sprzedaży EV w 2015 roku. Na pozycję lidera ... motoryzacyjnym, z drugiej zaś cena – mówi Paweł Gos z Exact Systems. Badanie „MotoBarometr 2023. Nastroje w automotive Europie” zostało przeprowadzone przez firmę ...
-
Kupno samochodu: jakie kryteria są kluczowe?
... wśród osób planujących kupno samochodu w najbliższym czasie? Na czyjej opinii polegamy, kupując samochód? Cena rządzi, koszty decydują: Polacy wybierają auta ... były istotne dla mniejszej grupy – odpowiednio 26 proc. i 15 proc. badanych. O badaniu Badanie przeprowadzono w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna na ogólnopolskiej próbie ...
-
Dzieci i Internet
... nie traktują rodziców, jak partnerów w rozmowach dotyczących doświadczeń związanych z Internetem. Badanie Gemius pokazało, że zaledwie 26,2 proc. badanych informuje rodziców o spotkaniu z ... IAB Polska. "Jako patron internetowy akcji chcemy ją aktywnie promować i zwrócić uwagę opinii publicznej na fakt, że Internet to nie tylko nieograniczony i szybki ...
-
Audytor zbada sprawozdanie TP S.A.
... r. instrukcją i kalkulacją kosztów usług świadczonych przez TP S.A. Badanie będzie obejmować, w przypadku sprawozdania z prowadzonej rachunkowości regulacyjnej, zarówno dane na 31 grudnia 2004 r., jak i dane porównywalne na 31 grudnia 2003 r. Wydanie przez Ernst & Young Audit opinii i raportu z badania nastąpi do 10 sierpnia 2005 r. Zgodnie ...
-
Czy mobilna TV odniesie sukces?
... uaktualniającego, mogą wywołać negatywny skutek. A co z konsumentem? W czasie, gdy badanie BT/Virgin ujawniło stopień zainteresowania telewizją mobilną, o wiele więcej, bo 65 ... stają się zbyt skomplikowane. Jeśli te odpowiedzi są prawdziwym odzwierciedleniem opinii konsumentów, nie wróży to dobrze telewizji mobilnej, przynajmniej w najbliższej ...
-
Gemius: e-commerce w Polsce 2007
... grupie co ósmy respondent (12 proc.) prognozuje zwiększenie dochodów o od 50 do 100 proc. Natomiast w opinii 9 proc. badanych obroty firmy wzrosną co najmniej dwukrotnie. Informacje o badaniu Badanie postaw internautów względem zakupów w Internecie zostało zrealizowane za pomocą ankiet internetowych emitowanych na witrynach korzystających ...