-
Sprzeniewierzenia a polskie firmy 2010
... nadal największą plagą wśród przedsiębiorców są kradzieże (43 proc.). Poważnym problemem w opinii rodzimych firm są także przywłaszczenia (23 proc.) oraz oszustwa, ... stratę w wysokości od 50 do 100 tys. złotych. Informacje o badaniu Badanie Euler Hermes zostało przeprowadzone wśród 165 przedsiębiorców z wybranych miast Polski. Ankiety przeprowadzono ...
-
Rynki akcji - spodziewana poprawa
... Rynki finansowe Udział akcji obniżył się przez tydzień do nieco ponad 60% z grubo ponad 80%. Badanie Invesotors Intelligence od ankiety na temat struktury portfeli dzielił zaledwie 1 dzień. Dodając do tego ... 1967 r. Odpowiada to 7,9 miesiącom sprzedaży. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Polscy studenci a pierwsza praca
... 2 tysiące złotych. Ankietowani we wszystkich krajach chcieliby zarabiać więcej niż w ich opinii obecnie wynosi rynkowa oferta. Co ciekawe największa różnica między szacowaną pensją ... społecznościowych, zaś Litwinów wyróżnia nieufność w skuteczność kontaktów organizacji studenckich. Badanie pokazało, że tym, co najbardziej zniechęca (47% badanych) ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... przedsiębiorców; w 2009 r. wynosił on odpowiednio ok. 27% i ok. 29 %. Przeprowadzone pod koniec 2010 r. badanie konsumenckie pokazało, że w latach 2006-2010 o 22% spadła średnia wysokość rachunku ... sieci telekomunikacyjnych. Kompetencje te dotyczą m. in. wydawania opinii na temat miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (MPZP). W celu ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2011
... się nawet z najtrudniejszych sytuacji spowodowanych nadwątleniem reputacji firmy czy opinii o niezawodności jej produktów. Konsumenci wskazują Toyotę jako markę o znakomitej wartości – odnotowała ... Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów ...
-
Portret własny Polaków
... proc. opowiada się za ograniczeniem liczby obcokrajowców, nielegalnie przebywających w Polsce. Jednak w opinii prawie 60 proc. Polaków, imigranci mają pozytywny wpływ na polskie ... , której inicjatorem pragnie być marka Hoop Cola. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych sp. z o.o. metodą CAWI Real ...
-
Emerytura dla kobiet wciąż za niska
... rząd nie zdecydował się na podobny krok. Prawdopodobnie przyczyną jest wciąż silny opór opinii publicznej przeciwko podobnym posunięciom. Blisko trzy czwarte dorosłych Polaków (74 ... z badania SMG/KRC dla Deutsche Bank PBC. Co więcej, jak pokazało marcowe badanie Instytutu Homo Homini dla Deutsche Bank PBC, kobiety w Polsce rzadziej od mężczyzn ...
-
Zachowania konsumenckie a procesy podświadome
... Jednak jeśli chodzi o poznawanie przyczyn podejmowania danych decyzji konsumenckich, postaw czy opinii dotyczących danego zagadnienia, może się okazać, że to, co jesteśmy w ... , że by w pełni poznać konsumenta i motywy jego zachowań, niezbędne jest badanie procesów podświadomych. Gerard Zaltman w swojej książce „Jak myślą konsumenci” pisze, że ...
-
Umowa zlecenia w ramach prowadzonej działalności
... osobę mającą wymagane kwalifikacje potwierdzone odpowiednimi dokumentami świadczeń zdrowotnych, w szczególności badanie stanu zdrowia, rozpoznawanie chorób i zapobieganie im, leczenie i rehabilitacja chorych, udzielanie porad lekarskich, a także wydawanie opinii i orzeczeń lekarskich. Tak stanowi art. 2 ustawy z 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza ...
-
Marki godne zaufania 2011 - leki
... to, że jest dobrze znana i ma długie tradycje. Jest także, w opinii ankietowanych, marką lubianą przez dzieci. W kategorii Witaminy zarówno Złote jak i ... Węgry oraz po raz pierwszy Chorwacja i Słowenia. Wzięło w niej udział 33 005 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub ankiety pocztowej w okresie sierpień – październik ...
-
Rynki akcji - walka o majowy bilans
... rynkach ryzykownych aktywów. Rynek nieruchomości Wyraźny spadek, bo aż o 5 pkt proc., wykazało majowe badanie koniunktury bankowej Pengab w zakresie zainteresowania kredytami hipotecznymi. O 40 pkt proc. więcej placówek odnotowało ... z rynkami finansowymi. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Ranking salonów samochodowych
... 60 salonów, 20 marek). Z pewnością jednak badanie powinno stanowić bodziec do wyciągnięcia wniosków i bliższego przyjrzenia się sytuacji. Podobnie jak w innych projektach realizowanych przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK, tak i tym razem klienci testowi zostali poproszeni o wyrażenie własnej opinii na temat odwiedzonego punktu. Jak się ...
-
Rynek pracy USA gorzej od oczekiwań
... humorach, gdyby nie fakt, że dziś po południu strona grecka oświadczyła, że zakończone właśnie badanie planu naprawy finansów publicznych zakończyło się pozytywnie. Badający - czyli przedstawiciele MFW, UE i EBC - ... dzisiejszych notowań w Stanach. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Inwestorzy nadal wolą rynki wschodzące
... 41% w maju. Surowce w portfelach przeważa netto 6% instytucji wobec 12% deklarowanych miesiąc temu. Postawy opisywane przez najnowsze badanie Boa ML dobrze wpisywały się we wczorajsze notowania. Rynki wschodzące miały swój dzień, ... niesprzedanych mieszkań. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Notowania GPW - prawdopodobny spadek
... nastroje nie ma szans, dotychczasowe deklaracje polityków (kto jeszcze pamięta, że przed tygodniem zakończyło się badanie finansów Grecji przez przedstawicieli ECB, EU i MFW, a grecki rząd uznał wynik badania za pozytywny?) ... na straty związane z Grecją. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Najbardziej wyraziste marki samochodów
... wyrazisty i czytelny wizerunek, niż dwie wymienione marki koreańskie. Badanie pozwoliło także nakreślić mapę percepcyjną wizerunków badanych marek rozlokowanych wokół ... w świadomości konsumenta. W przypadku marki samochodu osobowego, wizerunek odzwierciedla całokształt opinii i przekonań, ukształtowanych w oparciu nie tylko o własne doświadczenia ...
-
Pokolenie Y stawia na stabilność zatrudnienia
... . Informacje o badaniu: Celem Badania Campus było poznanie oczekiwań i preferencji studentów oraz absolwentów wobec rynku pracy, a także ich opinii na temat wizerunku wybranych pracodawców. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Pracuj.pl przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w dniach 2.03 - 1.04. 2011. Ankieta internetowa wypełniana samodzielnie ...
-
GPW: zbyt słabe na wzrost
... Szanghaju spadał o 0,9 proc. na pół godziny przed końcem notowań, ponieważ wstępny odczyt indeksu PMI dla sektora produkcji (badanie HSBC) wskazał na możliwość recesji sektora w najbliższych miesiącach. Wskaźnik spadł bowiem do 48,9 z 50,1 ... czy Paryżu. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Polscy studenci a atrakcyjność branż
... badania Universum Student Survey 2011. Na szklany ekran i do polityki Badanie wykazało, że największą popularnością wśród przyszłych absolwentów uczelni wyższych cieszy ... depczą mu PwC (5. miejsce) i Deloitte (6. miejsce). Na czele pracodawców z branży FMCG w opinii studentów biznesu znajduje się firma L'Oréal (3. miejsce w rankingu Biznes), wysoko ...
-
Co zrobi rezerwa federalna?
... 26 pkt proc. miesiąc wcześniej. Specjaliści z Royal Institution of Chartered Surveyors, którzy opracowują to badanie skomentowali taki wynik jako odzwierciedlenie stagnacji i niskiej aktywności na rynku. Bardziej pozytywny obraz ... dalszą presję na ceny. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Polscy pracownicy mało mobilni
... zmiany pracy w Polsce – podsumowuje Krzysztof Inglot, Dytektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 5 sierpnia 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców Polski ...
-
Studenci i absolwenci liczą na szybki wzrost płac
... samodzielnie. Informacje o badaniu Celem Badania Campus było poznanie oczekiwań i preferencji studentów oraz absolwentów wobec rynku pracy, a także ich opinii na temat wizerunku wybranych pracodawców. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Pracuj.pl przez instytut MillwardBrown SMG/KRC w dniach 2.03 - 1.04. 2011. Ankieta internetowa wypełniana ...
-
Faktoring lekarstwem na zatory płatnicze
... spóźniają się nie dłużej niż 30 dni (w sumie w ponad 90 proc. przypadków). Badanie: Nieterminowe płatności są główną barierą rozwoju Zatory płatnicze były w drugim kwartale ... paradoks. Usługa, która dla każdej firmy jest szansą na szybki rozwój, w obiegowej opinii traktowana jest jak koło ratunkowe – mówi Dariusz Filipek, Kierownik Zespołu Obsługi ...
-
Atmosfera w pracy zależy od szefa
Serwis Szybkopraca.pl, w okresie maj-czerwiec 2011, przeprowadził badanie dotyczące opinii Polaków na temat atmosfery w pracy. Największy wpływ na samopoczucie pracowników ma system wynagradzania i awansu, szef oraz współpracownicy. Wyniki pokazały, że ...
-
Utrata pracy niestraszna Polakom
... wymagań finansowych pracowników – komentuje Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA. Informacje o badaniku Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Większy popyt na kredyty hipoteczne
... 61 pkt proc. Na tym tle wrześniowe wyniki nie zachwycają. Regres w budownictwie wykazało wrześniowe badanie koniunktury GUS. Ogólny klimat koniunktury został oceniony na minus 4 pkt wobec minus 1 pkt w sierpniu. ... koniunkturę oceniają jedynie największe firmy. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu są jedynie wyrazem opinii ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... polskie regiony i miasta efektywnie komunikują się na arenie międzynarodowej. Według opinii parlamentarzystów najskuteczniej takie działania podejmują województwa mazowieckie (50%) oraz dolnośląskie (45 ... jest kluczem do zbudowania silnej marki miejsca – dodaje Weronika Nowak. Badanie pokazało również, że 50% parlamentarzystów jest zdania, że polskie ...
-
Poszukiwanie pracy trwa miesiąc albo rok
... i mogą dowiedzieć się o ciekawym wakacie zanim ukaże się oficjalne ogłoszenie – dodaje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu Badanie zlecone przez Work Service SA zostało przeprowadzone przez Instytut Badania Opinii Homo Homini w dniu 17 września 2011r. na losowej, liczebnie reprezentatywnej próbie dla ogółu dorosłych mieszkańców ...
-
Rośnie rola Internetu przy kupnie auta
... produkcie takie jak cena, dane pojazdu, bądź porady o jego użytkowaniu pozostają głównymi zapytaniami konsumentów w Internecie. Badanie wskazuje również na rosnące zaufanie do serwisów społecznościowych i opinii innych użytkowników Internetu jako źródeł informacji o samochodzie, sprzedawcy i recenzjach innych klientów, lub ekspertów motoryzacyjnych ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... Kilen z agencji marketingu interaktywnego Think Kong, współtwórca raportu. Wśród opinii analizowanych w raporcie agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej ... planowana jest realizacja m.in. opracowań dotyczacych rynku usług telekomunikacyjnych i marek motoryzacyjnych. Badanie na temat marek RTV zostało przygotowane w oparciu o analizę 220 000 ...
-
Asertywność w pracy
... Międzynarodowy, profesjonalny serwis społecznościowy LinkedIn, przeprowadził w połowie 2011 roku badanie na swoich użytkownikach, z którego widać wyraźnie, jak bardzo ... poprawy sytuacji jest asertywność, czyli umiejętność wyrażenia swoich poglądów, opinii, pragnień w sposób bezpośredni, uczciwy, ale też stanowczy, z poszanowaniem praw i godności ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2011
... 35% rodaków przewiduje recesję, a 13% wierzy, że nastąpi poprawa sytuacji ekonomicznej. Badanie pokazało również, że po raz kolejny polscy konsumenci, podobnie jak ... jak i w handlu tradycyjnym. Europejczycy cenią Internet przede wszystkim za możliwości pozyskania opinii innych konsumentów o produktach, ich porównania a także zakupu w dowolnej chwili. ...
-
Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011
... Badań w Instytucie Monitowania Mediów. W poprzednich miesiącach największy wpływ na kształtowanie się opinii na temat „bossów” mieli forumowicze z portalu gazeta.pl. ... po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 6 671 materiałów internetowych, w których pojawili się prezesowie ...
-
Sektor MŚP: ocena III kw. 2011 i prognoza IV kw. 2011
... punkty procentowe, pomiędzy obiema grupami. Notowana obecnie zmiana to znaczące przegrupowanie opinii. Tylko gorszego w ostatnim kwartale roku spodziewa się nawet ¼ badanych, ... Podmiotów, które płacą za więcej, niż jedną osobę mamy 856 tys. Informacje o badaniu Badanie sektora MŚP prowadzone jest co kwartał na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie ...
-
Polscy internauci a rynek ubezpieczeń
... oferujących ubezpieczenia internauci zdobywają przede wszystkim w Internecie (47 proc.) oraz zasięgają opinii u rodziny i znajomych (36 proc.). O ile Internet jest najpopularniejszym wśród ... 33 proc.), jasne i zrozumiałe warunki ubezpieczenia (25 proc.). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI Real Time Sampling za pomocą ...