-
Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013
... 2013 nie wystąpią żadne rewolucyjne zmiany w obszarze wydatków na działania PR w polskich firmach. Redukcje budżetów PR w przypadku 15% firm oraz wzrosty w przypadku 14% wzajemnie się zrównoważą. Badanie ... gwarantują bezpieczeństwo. – powiedział Marcin Rzepka, Kierownik Działu Badań PMR Research. Obszary gdzie zwiększa się i zmniejszą wydatki Na ...
-
Sprzedaż telewizorów napędza rynek RTV-AGD
... planów całkowita rezygnacja z nadawania antenowego sygnału analogowego ma nastąpić do 31 lipca 2013 roku, a już w tym roku ma to mieć miejsce w kilku województwach. ... ciekłokrystaliczny, zaś w 70% gospodarstw występują wciąż odbiorniki kineskopowe. Badanie PMR Research przeprowadzone na potrzeby raportu pokazuje podobne wartości. 98,2% respondentów ...
-
Wzrasta rynek odzieży i obuwia w Polsce
... od ceny, a jej wybór jest wciąż niewielki. Informacje o badaniu W maju 2011 roku PMR Research przeprowadziło badanie wśród kadr kierowniczych 160 sieci odzieżowych i obuwniczych w Polsce. Była to już czwarta edycja tego badania. Badanie zrealizowano techniką wywiadu telefonicznego CATI. Zostało przeprowadzonych 75 pełnowartościowych wywiadów (59 ...
-
Mobilność coraz ważniejsza dla firm
... , co z kolei przekłada się na ich większą produktywność i satysfakcję Metodologia badań Polskie badanie B2B zostało opracowane na zlecenie firmy Citrix przez firmę badawczą PMR Research na przełomie października i listopada 2013. Badanie miało za zadanie ukazać stopień mobilności polskich przedsiębiorstw oraz ich gotowość do zastosowania ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
... Badanie objęło swoim zasięgiem 250 firm, zatrudniających co najmniej 50 pracowników i prowadzących aktywna działalność w zakresie marketingu i/lub PR. Czy to już koniec pracy pod dyktando dotkniętej kryzysem sprzedaży? W porównaniu do badań jakie PMR i ComPress wykonały pod koniec 2013 ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... klientom możliwość zrobienia zakupów bez odwiedzania sklepu naziemnego. Według analiz PMR (Raport Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2012), wiodącymi graczami na rynku handlu ... , House, C&A, Wojas, Vistula, Ochnik czy Clarks. Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane w dniach 05 - 12 marca 2013 r. metodą CAWI na zlecenie PayU SA. Grupę ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... stacja kablowa. Natomiast pod koniec 2012 roku, wg danych firmy badawczej PMR, w Polsce było już około 12 mln abonentów płatnej telewizji. Według raportu ... obsługi. Wg raportu z badania klientów instytucjonalnych ,,Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w 2013 roku” (badanie przeprowadzone na zlecenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej przez ...