-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... AdMetrics współczynnik klikalności CTR (click-through rate) w przypadku masowych banerów reklamowych oscyluje w granicach 0,04%-0,1%. Oznacza to, że w najbardziej optymistycznym scenariuszu, w baner wyświetlony 1 000 razy kliknie raptem jeden użytkownik. Problem w tym, że co drugie kliknięcie może być… zasługą internetowych botów. Tak wynika ...
-
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
... , ale korzystając z zaawansowanego silnika rekomendacji, pokazujemy również asortyment, który uzupełni np. niedawno kupiony sprzęt – dodaje Abgarowicz. Większy baner reklamowy, lepsza klikalność Eksperci z RTB House przeanalizowali także trzy najpopularniejsze rozmiary banerów wyświetlanych na urządzeniach mobilnych: 300x250, 320x100 i 320x50 ...
-
Nowe oszustwa internetowe
... mogli wyłudzić jednorazowo tysiące dolarów. "Pay per click" to system, w którym reklamodawca płaci właścicielowi serwisu za ilość kliknięć na jego baner. System rozliczeniowy posiada mechanizmy, które zapobiegają nadużyciom w postaci, np. wielokrotnych kliknięć z jednego komputera. Cyberprzestępcy wymyślili więc sposób na generowanie wirtualnych ...
-
Adware może być bardzo niebezpieczny
... nielegalnie, zazwyczaj poprzez odwiedzanie złośliwych stron internetowych. W tym scenariuszu nieświadomy użytkownik wchodzi w interakcje z pozornie nieszkodliwą treścią, taką jak baner reklamowy. To skutkuje przeniesieniem go na złośliwą stronę z treściami mającymi na celu zmanipulowanie i zdezorientowanie użytkownika, a przez to sprowokowanie do ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... do niego przy kolejnych transakcjach. Formy reklamy internetowej najczęściej wykorzystywane do budowania pozytywnego wizerunku i świadomości marki: Reklama display – banery reklamowe Baner reklamowy daje nam duże możliwości w zakresie kreacji naszego przekazu, począwszy od hasła reklamowego przez prezentowane treści i oprawę graficzną. Dostępne są ...
-
Wakacyjna zabawa
... każdy, kto wystawi na aukcje i zgłosi do konkursu dowolny przedmiot kojarzący się z wakacjami. Kluczową rolę pełni tzw. Wakacyjny Spot - kwadratowy baner reklamowy umieszczony w centralnej części strony głównej serwisu. Jeżeli uczestnik zobaczy swoją aukcję na Wakacyjnym Spocie, wówczas po potwierdzeniu tego faktu e-mailem ...
-
Robot szefem posterunku
... promującej bezpieczną jazdę, przez jeden dzień szefem posterunku policyjnego został robot wyprodukowany przez japońską firmę Tmsuk. Przystrojony w policyjną czapkę i baner reklamowy „cyber-glina” ma 157 cm wzrostu i 2-miesięczne doświadczenie: od lutego „szlifuje krawężniki” w pasażu handlowym. Robot patroluje centrum handlowe i wszczyna alarm ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
... by skutecznie promować swoje produkty czy usługi? Zdaniem ekspertów niestety minęły już czasy, kiedy wystarczyło w widocznym miejscu strony internetowej wykupić baner reklamowy, by w efekcie liczyć dziesiątki przekserowań do swojego serwisu. Obecnie reklamodawcy zmuszeni są do poszukiwania nowych narzędzi usprawniających promocję w Sieci. Reklamy ...
-
Luka w Internet Explorer zagraża bezpieczeństwu
... na arkuszu kalkulacyjnym Excel). Do przeprowadzenia ataku cyberprzestępca musiałby wstrzyknąć kod exploita JavaScript do strony internetowej albo zhackować stronę kupując baner reklamowy. Według naukowców spider.io atak oparty na ad-space jest już wykorzystywany przez firmy analiz reklamowych, które prawdopodobnie analizują kliknięcia użytkowników ...
-
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
... na płatności za kliknięcie w reklamę, która przekierowuje do danej strony. Tym samym reklamodawca płaci za każdego użytkownika, który po kliknięciu w baner reklamowy przejdzie na jego stronę internetową. Najważniejszy w tym typie reklamy jest więc efekt końcowy – i to za niego właśnie agencja rozlicza się ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... .) i tabletów (14 proc.). Według badań Sharethrough spersonalizowana lub natywna reklama mobilna notuje dziś czterokrotnie większą klikalność (CTR) niż standardowy, masowy baner, a konsumenci oglądają ją aż o 53 proc. częściej, niż inne formy reklamy mobilnej. Rewolucji reklamowej w sektorze mobile kroku dotrzymuje również Europa ...
-
Opłata reklamowa - kto i za co musi ją uiścić?
... materialny przeznaczony lub służący ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, o płaskiej powierzchni służącej ekspozycji reklamy (w szczególności baner reklamowy, reklama naklejana na okna budynków i reklamy umieszczane na rusztowaniu, ogrodzeniu lub wyposażeniu placu budowy, z wyłączeniem drobnych przedmiotów ...
-
Popcorn Time - wyjątkowy typ ransomware
... . W tym przypadku nie musimy otwierać załącznika czy też klikać w link. Zainfekowana strona na której znaleźliśmy się np. przypadkiem lub dowolny baner reklamowy w sieci zawiera skrypt, który automatycznie pobiera wirusa na nasze urządzenie. Historia ransomware w skrócie 1990 – AIDS trojan to plik rozsyłany tradycyjną ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... podstawie których algorytm dobiera odpowiednie treści pod kątem poszczególnych odbiorców, wtedy można mówić o profilowaniu. I tak na przykład – jeśli przechodzień widzi baner reklamowy wiszący obok szkoły i skierowany domyślnie do rodziców – o profilowaniu nie ma mowy. Ale jeśli w mediach społecznościowych reklamę mają zobaczyć tylko te ...
-
Czy problem z nieuczciwym deweloperem można zgłosić do UOKiK?
... powinni zrobić nabywcy mieszkań, gdyż od momentu sprzedaży mieszkania to oni są właścicielami nieruchomości i związanych z tym praw) inny deweloper umieścił baner reklamowy na bloku i czerpał z tej reklamy korzyści, lecz uznał, że właścicielom mieszkań nie należy się wynagrodzenie z tego tytułu, a jeszcze inny nakazał ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... i pokazać chęć aktywnej partycypacji w reklamach internetowych. Należy jednocześnie założyć, że przekaz reklamowy znajdowałby się w sferze ich oczekiwań i preferencji. Trudno bowiem oczekiwać, że użytkownik strony kliknie w duży pionowy baner typu skyscraper, który mija się z jego zainteresowaniami. Aby wypracować optymalny model współpracy ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... zakupu. Potrafi również rozpoznać, że włączyła ona komputer właśnie w tym momencie. – I wtedy sklep internetowy może bardzo precyzyjnie dostosować komunikat reklamowy. Wyświetlić np. baner o zniżce na dany model suszarki, którym zainteresowana była internautka – wyjaśnia Piotr Prajsnar. Precyzyjny strzał Jak to działa? Przeglądając w Sieci ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... . Ponadto największe z proponowanych form w pakiecie takie jak 728x90 Super Baner oraz 160x500 Wide Skyscraper przyczynią do zwiększenia ich siły oddziaływania i ... formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart do 2008 roku ponad 4 miliardy euro. Interactive Advertising ...
-
Nowe oblicze reklamy?
Przez lata marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad materiałami reklamowymi, które Internauci sami będą chcieli oglądać, więcej - prześlą je również znajomym. Amerykański rynek reklamy, choć ostatnio znów notuje doskonałe wyniki, ma przed sobą nowe problemy. Są one związane ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
Sprzedawcy internetowi coraz częściej korzystają z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą kampanie banerowe czy też marketing w wyszukiwarkach. Ciągle jednak popełniają wiele błędów, w następstwie których zainwestowane środki nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Najczęściej chodzi tu o brak monitoringu efektów promocji i odwiedzin e-sklepu, brak ...
-
Reklama w Internecie opodatkowana jak najem - także ryczałtem
Dnia 05.09.2014 r. Minister Finansów wydał interpretację ogólną nr DD2/033/55/KBF/14/RD-75000, w której wypowiedział się co do opodatkowania przychodów uzyskiwanych przez osoby fizyczne za udostępnianie na swoich stronach internetowych miejsc w celu zamieszczenia treści o charakterze m.in. reklamowym (np. banerów). Pod naciskiem sądów przyznał, że ...