-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... rynku jest mniej więcej po równo podzielona pomiędzy reklamę graficzną (np. banery reklamowe) oraz ogłoszenia. Nieco inaczej wygląda sytuacja w Europie Środkowej i w Polsce. ... mln USD). „W najbliższych kilku latach należy spodziewać się, iż strony internetowe dzienników będą w dalszym ciągu beneficjentami migracji czytelników i reklamodawców do ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... oświetlenie działało prawidłowo, stoły i miejsca do siedzenia były zadbane, plakaty i banery reklamowe dobrze się prezentowały. Na koniec ocenie poddano wygląd i ... internetowa” W pierwszej kolejności pod lupą tajemniczych klientów znalazły się strony internetowe banków. Dla większości z nich strony www były atrakcyjne wizualnie („zdecydowanie tak ...
-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... przez portal domy.pl wśród pośredników. Wg ponad 41% z nich internetowe portale ogłoszeniowe są najlepszym źródłem pozyskiwania klientów dla biur nieruchomości. Dla ... jako najlepsze źródło klientów rozumiane jako najskuteczniejsza reklamę wymieniali m.in. banery reklamowe wywieszane w oknach, na balkonach lub ogrodzeniach oferowanych nieruchomości, ...
-
Malware na urządzenia mobilne ma już 10 lat
... komputerów do przenoszenia mobilnego malware został reaktywowany w 2014 roku. FlexSpy – Symbian 2007r. Firmy produkujące oprogramowanie szpiegujące reklamowały FlexSpy poprzez internetowe banery, jak na przykład: ,,Monitoring Pracowników” czy ,,Śledź telefon komórkowy”. Wersja FlexSpy na system operacyjny Symbian wykorzystywała algorytm, który ...
-
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... produkcji. Koniec z reklamowym śmietnikiem Twoja skrzynka ugina się pod ciężarem spamu? Atakują cię banery zachęcające do zakupu środka na haluksy lub hemoroidy, choć masz dopiero ... po sobie Internauci, reklamodawca wie, że dana osoba przeglądała fora internetowe w poszukiwaniu suszarki w określonym przedziale czasowym i cenowym o takich a nie innych ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... 90% badanych firm wykorzystuje różnego rodzaju dane online pozyskiwane poprzez własne strony internetowe. W 71% przypadków są to dane anonimowe – bez atrybutów pozwalających przypisać ... Salesforce, coraz mniejsze budżety są przeznaczane na reklamę typu display (np. banery zanotowały spadek o 5%), za to na reklamę wideo firmy w Polsce wydały 30% więcej ...
-
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
... ma czas, chętnie robi zakupy w sklepach stacjonarnych. Strony internetowe i aplikacje mają wpływ: Ponad 50% ankietowanych wskazało, że strony www oraz aplikacje mają większy wpływ na proces zakupu niż reklamy w wyszukiwarce, TV czy banery online. Przygotowani gracze: Jest bardziej prawdopodobne, że Z-tki będą ...
1 2