-
Barometr e-commerce 2016
... Labs. Które innowacyjne działania, nowe technologie i trendy będą miały największy wpływ na wzrost rynku e-commerce w Polsce, jak i poszczególne e-biznesy, w ciągu najbliższych lat? W najnowszym opracowaniu „Barometr e-commerce 2016”, przygotowanym przez Sociomantic Labs, eksperci estymują jakie czynniki będą w ciągu najbliższych latach wywierały ...
-
E-commerce rośnie w siłę
... e-commerce w Polsce Zgodnie z raportem Sociomantic Labs „Barometr e-commerce 2016”, wartość polskiego rynku w minionym roku miała wynieść 35,8 mld złotych, a w 2020 roku ma przekroczyć kwotę 63 mld złotych. Oznacza to, że wartość segmentu e-commerce ... Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” z kwietnia 2016 ...
-
E-commerce w Polsce: w Lublinie kupuje się sukienki, w Bydgoszczy garnitury
... pl przyjrzał się, jakie są wybory e-konsumentów w poszczególnych miastach. Zgodnie z prognozami rynek e-commerce ma wzrosnąć w tym roku o blisko 9 mld złotych (Sociomatic Labs, „Barometr e-commerce 2016”). Polska to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce w Europie. Po czterech latach istnienia platformy modowej Zalando widzimy, że dla Polaków ...
-
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... ponad siedmiokrotnie większy zysk wskazuje raport "Zanox Mobile Performance Barometr" firmy Zanox - to także najszybciej w Europie. Skąd ta dynamika ... , zajmujących się handlem i dystrybucją, planuje w ciągu najbliższego roku wdrożenie narzędzi e-commerce z największym naciskiem na rozwiązania usprawniające zarządzanie lojalnością klientów, ceną ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... ? Polacy na Wielkanoc wydają mniej niż na Boże Narodzenie, ale średnio trzy razy więcej niż w zwykły, nieświąteczny weekend – pokazuje badanie Barometr Providenta. Ubiegłoroczne wydatki w tym czasie sięgały ok. 363 zł, natomiast w większych rodzinach ok. 400 zł. We wspomnianym okresie w Polsce obserwuje ...
-
Atrakcyjne wyprzedaże w e-commerce? Znalezienie okazji to wyzwanie
Kochamy wyprzedaże. Black Friday, Cyber Monday, święta. Teraz pora na te noworoczne. Już przed Sylwestrem sklepy kusiły nas promocjami, rabatami, obniżkami. Zarówno te stacjonarne, jak i internetowe. Tylko czy rzeczywiście te obniżki są takie ogromne? Z kolejnej edycji "Świątecznego Barometru Cenowego" opracowanego przez Deloitte i Dealavo wynika, ...
-
Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela
... e-commerce rozwija się w dynamicznym tempie. To zyskowny biznes nie tylko dla samego właściciela, ale i dla całej gospodarki. Opublikowany na początku bieżącego roku „Barometr e-commerce ... e-commerce i przedsiębiorstw, które planują otwarcie e-sklepu. Właściciele sklepów internetowych chcąc utrzymać się na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce ...
-
Zakupy online: 3 nowe zachowania konsumenckie
... ze strony marek i firm. Przyszłość branży e-commerce należy do trzech typów grup e-konsumentów W badaniach Barometr E-shopper 2019 DPDgroup wyłoniły się trzy nowe zachowania konsumenckie, które wpłyną na przyszłość europejskiej branży e-commerce: „E-konsument entuzjasta”, fundament e-commerce: doskonale radzi sobie z zakupami w zagranicznych ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... konsumenta – komentuje Jean-Claude Sonet, członek zarządu DPDgroup. Według badań Barometr E-shopper 2017, w Polsce udział zakupów internetowych w całościowym handlu wynosi ... Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska. Duzi nabywcy nadal napędzają rynek e-commerce Osoby dokonujące częstych zakupów w sieci („duzi klienci”) reprezentują 1/3 nabywców ...
-
Wynagrodzenia specjalistów: które branże i zawody gwarantują wysokie zarobki?
... do 90 tys. zł brutto miesięcznie. Inflacja wpływa na chęć do zmiany pracy w e-commerce W przeciwieństwie do wielu innych sektorów, w pandemicznym 2020 r. przybywało ofert zatrudnienia w handlu internetowym, jak wynika z opracowania „Barometr Ofert Pracy” Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. W 2021 roku przybyło ok. 6,3 tys. nowych ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli dużo krzyku o 7%
... stycznia br. ceny w e-sklepach były o zaledwie 7-8% niższe aniżeli w połowie listopada. Zrealizowany przez Deloitte i Dealavo „Świąteczny Barometr Cenowy” zawiera analizę 800 podmiotów reprezentujących branżę e-commerce i niestety nie prowadzi do wniosków, które mogłyby szczególnie ucieszyć e-konsumentów. Okazuje się bowiem, że - jakby na przekór ...
-
Firmy transportowe i logistyczne powalczą o pracowników
... symptomy spowolnienia, w tym mniejsza produkcja w obszarze motoryzacji, rozwój polskiego rynku logistycznego napędza e-commerce, który od kilku kwartałów dynamicznie wzrasta – mówi Kamil Sadowniczyk z Manpower. Wyniki raportu “Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia” potwierdzają, że w okresie lipiec - wrzesień bieżącego roku zwiększenie ...
-
Trendwatching w praktyce
... w postępie geometrycznym zaczęły się zwiększać możliwości działania i kierunki rozwoju. Dlaczego barometr trendów był kiedyś taki trudny do skonstruowania? Dlatego, że ... produkt uważniej niż pozostałe, nieprzecenione. Ten sam mechanizm wykorzystywany jest w e-commerce i w nowych technologiach. Jeśli kupujemy coś, np. w księgarni internetowej, to ...
-
Wielkanoc 2017 skromniejsza niż rok temu?
... domowych – wyjaśnia Mariusz Pawłowski. Czytaj także: - Wielkanoc 2017, czyli jajko na Kanarach - E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków? Wielkanoc 2017 bez ... 123 zł (rok temu deklarowana kwota wynosiła 110 zł). O Barometrze Providenta „Barometr Providenta” to cykliczne badanie Polaków, które pozwala na lepsze zrozumienie zachowań i ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
... temu, o czym mówiły w przekazach marketingowych - podwyższały ceny 30-40 proc. produktów. Opracowany przez Deloitte i Dealavo „Świąteczny Barometr Cenowy” zawiera analizę przeszło 1000 sklepów reprezentujących branżę e-commerce i niestety nie prowadzi do wniosków, które mogłyby szczególnie ucieszyć e-konsumentów. Okazuje się bowiem, że - jakby na ...
-
Praca w handlu przestaje dopisywać. Zatrudniać będzie tylko 7% firm
... na tym polu żadnych ruchów. Pozostali nie wiedzą jeszcze, co zrobią. Najnowszy „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia” wskazuje, że prognoza zatrudnienia netto w branży handlowej ... spodziewać się ciekawych ofert zatrudnienia. W związku z dalszym rozwojem e-commerce i nowych technologii będą poszukiwani kandydaci z doświadczeniem w tych ...
-
Rekrutację pracowników planuje co trzecia polska firma
... W których branżach będzie najwięcej ofert pracy? ManpowerGroup opublikował najnowszy raport „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, w ramach którego firmy zdradzają ... ale także sezonowości związanej z czasem wzmożonych działań w segmencie produkcji, handlu, e-commerce czy logistyce – mówi Tomasz Walenczak. Finanse i nieruchomości oraz ...
-
Handel chce zatrudniać nowych pracowników
... dużej liczby ofert pracy w sektorze handlowym. Sprzyja temu intensywny rozwój e-commerce – wielu przedsiębiorców przeniosło bowiem sprzedaż do internetu. Wraz z digitalizacją ... konsumentów przyzwyczaiło się już do kupowania przez internet, a branża e-commerce od początku pandemii notuje wysokie wzrosty – w momencie znoszenia restrykcji związanych z ...
-
Poczta mierzy intensywność świątecznych zakupów
... w analogicznym okresie wartość Barometru wyniosła 109 pkt. Barometr dość dobrze oddaje poziom przedświątecznych zakupów prezentów, bowiem świąteczne niespodzianki coraz częściej kupujemy przez Internet, a Poczta Polska jest nadal najczęściej wybieranym doręczycielem przesyłek. Jak wskazuje Raport e-Commerce 2013, z usług Poczty Polskiej w roku 2012 ...
Tematy: Święta, zakupy, Poczta Polska, Internet, sklepy internetowe, B2C, e-commerce, zakupy świąteczne -
Polski rynek nieruchomości atrakcyjny
... badanych ceny nieruchomości w Polsce, również mieszkaniowych, w roku 2014 będą stabilne. Europejski Barometr Inwestycyjny Rynku Nieruchomości EY przedstawia opinię inwestorów na temat ... większą świadomość zmian zachodzących w branży. Widoczny jest wpływ branży e-commerce na kondycję i obrót nieruchomościami handlowymi, zwłaszcza poza centrami miast. ...
-
Transport i logistyka przestają zatrudniać?
... ruch na rynku pracy – dodaje Sadowniczyk. W ramach raportu „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia” zapytano też pracodawców z państw regionu EMEA (Europy ... gospodarczego. Duża liczba nowo powstających magazynów oraz rozwój branży e-commerce, która z kolei napędza polski transport, pomogą częściowi uchronić gospodarkę przed spowolnieniem – ...
-
Jaki rynek pracy przyniesie nowy rok?
... opublikował dziś prognozy dotyczące rynku pracy w I kwartale 2021 roku. Najnowszy "Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia" prezentuje plany rekrutacyjne firm na okres ... także przedstawiciele handlu, gdzie znaczne potrzeby personalne zgłasza zyskujący w pandemii e-commerce. Mówiąc o perspektywach na pierwszy kwartał roku będzie to dobry ...
-
ManpowerGroup: rekrutację pracowników planuje 10% firm
... kwartale 2021 roku? Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć najnowszy "Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia" opublikowany właśnie przez firmę ManpowerGroup. Z tego tekstu ... była okresem odmrożenia prac po zimie, produkcji przemysłowej oraz handlu, z e-commerce na czele i wysokie prognozy zatrudnienia tych pracodawców sprawiają, że ...
-
Więcej ofert pracy w I kw. 2024 roku?
... z jakich regionów mają zamiar zatrudniać najwięcej? Opublikowany właśnie raport „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia” dotyczy planów zatrudnienia na pierwszy kwartał ... nie tylko sezonowości wynikającej ze wzmożonych działań w obszarach takich jak e-commerce, turystyka, transport czy magazynowanie. To również efekt nowych inwestycji, ...
-
Transport, logistyka i motoryzacja: rekrutacja czy zwolnienia pracowników?
... wiele nowych ofert pracy dla kandydatów planujących zmianę organizacji (źródło: „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”). W porównaniu rocznym można zauważyć wzrost o 4 punkty procentowe. ... mogą skupić się na innych segmentach rynku, takich jak handel e-commerce czy transport towarów spożywczych, co może zrekompensować straty wynikające ...
-
Handel detaliczny w UE
... transgranicznego handlu i ochrony konsumentów. Najważniejsze wnioski z tej publikacji wskazują, że: 29% przedsiębiorców europejskich prowadzi detaliczną sprzedaż ponadgraniczną. Handel elektroniczny (e-commerce) wydaje się być kluczem do dalszego rozwoju rynku wewnętrznego UE, ponieważ 57% detalistów twierdzi, że Internet jest jednym z ich kanałów ...
-
Zimowe wyprzedaże nie rozpieszczają?
... Polacy najczęściej wskazywali jako prezenty świąteczne w międzynarodowym badaniu Deloitte. Po świętach Bożego Narodzenia analiza skupiła się na tym, co sprzedawcy e-commerce oferowali jako zimowe wyprzedaże. „Niektóre sklepy internetowe w swojej komunikacji marketingowej ogłaszały, że obniżki cen sięgają 50 i więcej procent. Przeprowadzona analiza ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... rok wcześniej. Do ostatnich dni przed świętami z zakupem prezentów zamierza czekać 21 proc. Polaków, czyli o 6 p.p. mniej niż w 2016 roku. – Pozycja e-commerce rośnie z roku na rok. Ponad połowa ankietowanych powiedziała, że jeżeli nie znajdzie prezentu w sklepie stacjonarnym, będzie go szukać on-line. Nasza ...
-
Będzie praca w transporcie i logistyce
... stanowisk najtrudniejszych do obsadzenia w Polsce – dodaje ekspert Manpower. Badanie „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia” uwzględnia dane dla 26 rynków z ... i Holandii (-1%). – Na europejskim rozwoju branży e-commerce korzysta również Polska, coraz więcej globalnych firm logistycznych i dystrybutorów e-commerce przenosi swój biznes do ...
-
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
... .: Jak przebiega automatyzacja w branży dóbr i usług konsumpcyjnych? Jakie zmiany zachodzą w e-commerce? Jakie są plany rekrutacyjne firm sektora dóbr i usług konsumpcyjnych? ... rozwoju i apetycie firm na zatrudnianie pracowników tego obszaru w Polsce mówi także raport Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia. Dane wskazują na to, że w III ...
-
Oferty pracy w regionach: gdzie najłatwiej, a gdzie najtrudniej o zatrudnienie?
... wciąż będą potrzebować pracowników. Również w tych częściach kraju mamy duże skupienie firm e-commerce, które w czwartym kwartale roku odnotowują największą sprzedaż, a co za tym ... na ich bieżące potrzeby personalne. – podsumowuje ekspert. Informacje o badaniu Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje ...
-
Ile kryzysów potrzeba do skrócenia łańcuchów dostaw?
... od razu odczuła polska gospodarka, zwłaszcza handel i logistyka Sektor transportowy to barometr gospodarki, dlatego pierwsze skutki wojny widzieliśmy niemal natychmiast. Ze względu na ... to firmy lokujące swoje centra logistyczne nad Wisłą, zwłaszcza te z sektora z e-commerce. Spodziewamy się, że w świetle ostatnich wydarzeń na wschodzie, firmy będą ...
-
Gdzie po wakacyjne oferty pracy?
... również okres przygotowania do wzrostu zapotrzebowania na kadry, które pojawi się jesienią na produkcji czy w branży e-commerce – dodaje Luiza Luranc. Wśród 10 przeanalizowanych przez ManpowerGroup sektorów rynku dużej liczby ofert pracy w ... zatrudnienia na okres lipiec–wrzesień 2018 roku. Wyniki badania zostały opublikowane w ramach raportu Barometr ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... Narodzenia są prezenty, na które czeka 82% Polaków, jak wskazuje raport Barometr Providenta. Kobiety myślą najczęściej o perfumach, kosmetykach, biżuterii i czekoladkach, mężczyźni ... zwłaszcza w grupie młodszych klientów. Wzrost liczby realizowanych transakcji e-commerce przed świętami, wynika z mniejszej czasochłonności takich zakupów, ...
-
ManpowerGroup: na Dolnym Śląsku i w opolskim najłatwiej o zatrudnienie
... zatrudnienia notowane są w intensywnie rozwijającej się w czasie pandemii branży e-commerce. Ożywienie widzimy również w produkcji, nawet w branży motoryzacyjnej ... gdzie firmy będą poszukiwać mniejszej liczby pracowników jest wschód (spadek o 3 pp.). Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia to kwartalne badanie, które mierzy intencje ...