-
Samochód elektryczny: czego chce od elektryka statystyczny Kowalski?
... marki? W ramach 14. edycji badania 2023 Global Automotive Consumer Study firma Deloitte przeprowadziła ankietę wśród 26 tys. konsumentów pochodzących z 24 państw świata, ... zjawisko przenoszenia fabryk nowych pojazdów bliżej rynków zbytu – mówi Bartek Swatko. Czas dostawy, chociaż kluczowy, nie jest jednak najważniejszym czynnikiem determinującym wybór ...
-
Coraz trudniej o kupno nowego samochodu?
... ? W ramach 15. edycji badania 2024 Global Automotive Consumer Study firma Deloitte przeprowadziła ankietę wśród 27 tys. konsumentów pochodzących z 26 państw ... elektrycznych odejście od samochodów spalinowych będzie stanowiło powolny proces -mówi Bartek Swatko, dyrektor w dziale Clients & Industries, lider sektora automotive, Deloitte. Samochody ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2019 r.
... producentów soków – Hortex. W zeszłym roku podobnej transakcji dokonała firma FoodCare przejmując wodę Ostromecko, powiększając tym samym swoje portfolio napojów ... zatrudnia w Polsce prawie 1500 osób. Przejęcie firmy Bartek będzie dla Wojasa możliwością na poszerzenie asortymentu i rynku zbytu. Bartek odnotował w 2017 roku 60 mln PLN przychodów ...
-
Młodzi konsumenci z pokolenia XD a Internet
... zrozumiałym i oczywistym, co telefon dla ich rodziców” - mówi Bartek Chaciński, dziennikarz Przekroju, autor serii „Słowników najmłodszej polszczyzny”. Victoria ... tego typu badaniem, koncentrującym się na odczuciach i zachowaniach nastolatków. Firma Taylor Nelson Sofres przeprowadziła badanie internetowe wśród 3020 dzieci z Polski, Francji, Niemczech ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... pięć z nich może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w ujęciu rocznym – mówi Bartek Bobczyński, Dyrektor, Deloitte Digital. Najwięcej spółek w ogólnym zestawieniu to tradycyjnie producenci ... zmian, często napędzanych przez presję konsumentów. Trend dbania o to, jak firma wpływa na otoczenie przerodzi się więc w konieczność – mówi Irena ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... . To wyzwanie, ale również ogromna szansa na budowanie lojalności wśród nowego pokolenia konsumentów – zauważa Bartek Krawczyk. Przykładem marki, która skutecznie trafia w potrzeby pokolenia Z, jest np. Zalando. Firma łączy ofertę nowych produktów z rozwiązaniami second-hand, co odpowiada na rosnącą świadomość ekologiczną młodszych konsumentów ...
-
Polski handel online bez granic?
... Wojciechowscy, dwaj byli bokserzy, którzy odnaleźli swoją niszę w branży kosmetycznej. Ich firma, Noble Lashes, sprzedaje produkty dla stylistek rzęs i prowadzi szkolenia dla ... samym końcu, tylko co dziesiąty badany uważa ją za wyzwanie . Bartek Balcerek, współzałożyciel firmy Spox Sox, polskiej marki sprzedającej kolorowe skarpetki klientom ...
-
Budownictwo: dobra sytuacja finansowa u 86% polskich firm
... . „Oznaczać to może, iż w świetle coraz większych problemów ze znalezieniem pracowników, firmy łatwiej godzą się na płacenie wyższych wynagrodzeń” – stwierdza Bartek Sosna, analityk rynku budowlanego PMR.W efekcie tych problemów firmy planują także zwiększać swoje moce przerobowe w inny sposób niż zwiększanie zatrudnienia ...
-
Mińsk Mazowiecki
... przedstawicielem lokalnego przemysłu i usług jest firma ZNTK "Mińsk Mazowiecki" zajmująca się obsługą taboru PKP i Kolei Mazowieckich. Zakłady typowo przemysłowe zajmują się produkcją urządzeń dźwigowych Fabryka Urządzeń Dźwigowych, artykułów bawełnianych Harper Hygienics, obuwia dziecięcego: Bartek i folii. W mieście działa wiele stacji ...
Tematy: Mińsk Mazowiecki -
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... – mówi Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants. Dobrze dopasowany, zakomunikowany i transparentny model cenowy staje się obecnie dla sieci kluczowym filarem ich strategii i dialogu z konsumentem. Przykładem może być Action – sieć, która zdobyła w badaniu najwyższe oceny w kategoriach „value for money” i „niskich cen”. Firma ta ...