-
Navision Lite dla najmniejszych firm
... Navision Lite. Najnowsze rozwiązanie adresowane jest do najmniejszych firm liczących 1 - 10 użytkowników systemu. Rozwiązanie Navision Lite zostało stworzone z myślą ... zawiera bazę wstępnie skonfigurowaną do potrzeb organizacji handlowych, usługowych i usługowo-handlowych. Baza systemu Navision Lite obejmuje m. in. standardowy plan kont, bilans, ...
-
Rezerwacja hoteli online
... . Dzięki temu informacje, zdjęcia oraz bezpośrednia rezerwacja noclegu w hotelu jest możliwa z poziomu serwisu eholiday.pl. "eholiday.pl to nie tylko baza adresowa miejsc noclegowych w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników rozwijamy również działy poświęcone noclegom na świecie." – mówi redaktor prowadzący serwis eholiday ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... czyli spamu [RL07]. Podstawę e-mail marketingu stanowi własna baza adresowa, w której właściciele kont pocztowych wyrazili chęć otrzymywania korespondencji ... ich podstawie dostosowywać treść korespondencji. Jeżeli odbiorcami korespondencji mają być szefowie firm to należy przygotować mailing w takiej postaci, w jakiej chcieliby go otrzymać. ...
-
Bazy danych wzajemnie udostępniane
... baza danych. Polski rynek baz danych jest ciągle rynkiem młodym. Relatywnie niewiele firm ...
Tematy: -
Helpdesk w Veracompie
... . Dla firm współpracujących z dystrybutorem oznacza to wzrost sprawności i szybkości działania, zwiększenie satysfakcji klientów oraz redukcję kosztów. Helpdesk jest podzielony na kilka obszarów pomocy. Oferuje dostęp online do bazy wiedzy informatycznej oraz umożliwia szybką komunikację z inżynierami wsparcia technicznego. Baza wiedzy zawiera ...
-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... kluczowi klienci. Powszechnie spotykane obszary funkcjonalne ekstranetu bazują na trzech głównych filarach: Baza wiedzy korporacyjnej - to istotna część ekstranetu kładąca nacisk na warstwę ... jako siła napędowa handlu elektronicznego w relacji B2B, które nadają działalności firm nowe oblicze. Jak skrupulatnie wyliczał EDS, koszt jednej transakcji w ...
-
Interia promuje platformę biznesową dla MŚP
... oferowanymi przez Intrię rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców - właścicieli małych i średnich firm, potrwa do końca ... serwisie dostępne są m.in. usługi finansowe i telekomunikacyjne, rezerwacja miejsc hotelowych, baza prawna NetTax, tłumaczenia online. Najważniejszy element platformy ...
Tematy: strefa.pl, interia.pl -
Kurier na kliknięcie
... oszczędzić czas. TNT Express, jedna z największych na świecie firm kurierskich, proponuje swoim klientom aplikację przeznaczoną do administrowania krajowymi ... w obliczu powtarzających się wysyłek). Oszczędność czasu zapewnia również wbudowana baza adresowa, dzięki której można w jednym miejscu przechowywać dane o kontrahentach (m.in. teleadresowe) – ...
-
Jak Polacy tracą dane
... SIM swojego telefonu. W telefonie zapisane były godziny rozmów oraz książka adresowa, na której mogły znajdować się osoby podejrzane o popełnienie przestępstwa. ... Pracownia rentgenowska jednego z dużych szpitali prowadziła komputerową bazę zdjęć rentgenowskich. Baza danych "rozsypała się" co w praktyce oznaczało, że zdjęcia i odpowiadające im opisy ...
-
Zwrotność w badaniach marketingowych
... monitorować ich liczbę? Wskaźnik zwrotności informuje, jaka część osób lub firm, do których zwrócono się z prośbą o udział w badaniu (próba badana), rzeczywiście w nim ... zwrotność może mieć źródło w wielu różnych obszarach. Przykładowe to nieaktualna baza danych kontaktowych, źle dobrana próba, niewłaściwie skonstruowany kwestionariusz czy wreszcie ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
... , SMS-y informujące o promocji na książki do szkoły powinny trafić w pierwszej kolejności do studentów, niż np. do osób starszych, emerytów. Nietrafiona baza odbiorców i niewłaściwie dobrany do ich potrzeb to błąd, który firmę może kosztować m.in. uszczuplenie bazy odbiorców, którzy mogą po prostu ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... temu sprzedawcy wspierani przez dział marketingu dyktowali warunki rynkowe. Kampanie reklamowe w tradycyjnych mediach, takich jak telewizja czy prasa oraz duża baza teleadresowa były czynnikami, które otwierały portfele klientów. Konsumenci, chcąc czy nie, musieli odnajdywać się w tych realiach. Dziś dotarcie z ofertą firmy ...