-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
... Tesco, która wymaga lepszego dostosowania do specyfiki polskiego rynku. Zarówno Biedronka jak i Tesco rozpoczęły już proces rebrandingu swoich sklepów, zatem rywalizacja o pozycję ... sieć delikatesów Alma (65,32 – wzrost o 1,32 punktu), która ma za sobą trudny okres spadku zainteresowania klientów swoją ofertą. Alma stanowi jednak przykład ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... swoje wyniki, przy czym największą dynamikę wzrostu zanotowała sieć supermarketów delikatesowych Alma Market (66,70 pkt. - wzrost o 3,38 punktu). Dzięki konsekwentnym ... , Carrefour tworzy sieć franczyzowych średnich sklepów Carrefour Express, a Biedronka modyfikuje swój dyskontowy koncept poprzez wprowadzanie rozwiązań typowych dla supermarketów ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... wzmianek w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland, Carrefour, Żabka, Intermarche, Alma, POLOmarket oraz Netto. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... wzmianek w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Tesco, Kaufland, Carrefour, Żabka, Intermarche, Alma, POLOmarket oraz Netto. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... działania promocyjne ok. 100 mln zł więcej niż Biedronka, to z punktu widzenia dystrybucji większe szanse ma Biedronka ze swoją siecią ponad 1873 placówek i agresywnym planem ... a.pl zakupy można robić w internetowych wersjach sklepów tzw. „murowanych” m.in. Tesco, Auchan, Alma, Piotr i Paweł. Na pewno największe sieci handlowe nie mogą pozwolić sobie ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... za pomocą aplikacji Admonit w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Żabka, Tesco, Kaufland, POLOmarket, Alma, Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz ... lub przejęcie, ma się coraz lepiej i tworzy nowe punkty handlowe. Delikatesy Alma uniknęły smutnego losu Bomi i potwierdzają, że na polskim rynku jest również miejsce ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... jakościowym (z punktu widzenia wygody klientów). DYSKONTY W formacie dyskontów dwoma liderami są Biedronka i Lidl, znajdujące się na drugim i trzecim miejscu w łącznej klasyfikacji Rankingu. ... problemem jest przynależność własnościowa tej sieci do upadającej spółki Alma Market. W efekcie, pomimo niewątpliwych walorów rynkowych, dalsze istnienie i ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... . Powoli do góry pnie się także Jeronimo Martins. W tym roku właściciel sieci sklepów Biedronka znalazł się na 55. miejscu (rok wcześniej było to 56. miejsce). – ... zostało kupionych w tradycyjnych sklepach. Ostatnie lata to również bankructwa sieci Bomi, Marcpol i Alma oraz konsolidacja rynku przez największych graczy, takich jak przejęcie Piotra i ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... , Lidl, Real czy Tesco. Bezapelacyjnie jednak wygrała tania i o dyskontowym wizerunku Biedronka, która zebrała najwięcej poleceń. Marki z wyższej półki, na przykład Piotr i Paweł jako najlepsze wskazało w grupie z wyższym wykształceniem 20% badanych, delikatesy Alma natomiast otrzymały zaledwie 3,4% wskazań. Pokazuje to, że decydując się na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... publikacje w mediach społecznościowych, internecie, telewizji, radiu i prasie, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Biedronka, Tesco, Lidl, POLOmarket, Żabka, Kaufland, Intermarche, Carrefour, Freshmarket, Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... Warto również zwrócić uwagę na aktywność sieci działających w formacie sklepów dyskontowych. Biedronka nadal prze do przodu jak czołg, jednakże niezwykle interesujące są również ... mogłoby skończyć się takimi problemami, z jakimi borykają się delikatesy Bomi i Alma. W kategorii MSD (małych, średnich i dużych) sklepów spożywczych na pierwszym ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... Sieci Detalicznych po raz pierwszy na pierwsze miejsce wysunęła się sieć Biedronka (80,01), która wyprzedziła dotychczasowego lidera Tesco hipermarkety (79,98) zaledwie o ... aż o 2,47 punktu. Wśród najbardziej dynamicznych sieci zwraca uwagę obecność Alma Delikatesy (wzrost o 1,97 punktu), która wyraźnie odżyła po poważnych rynkowych trudnościach ...