-
Biedronka - płatności kartą już za kilka tygodni?
... Biedronka będzie można płacić kartami. Do niedawna portugalska firma kategorycznie odmawiała wprowadzenia tego typu płatności. Historia (nie)płacenia w Biedronce kartą ma już wiele lat. Dyskont ... o możliwości wprowadzenia w sklepach sieci obsługi kart. W międzyczasie Biedronka wprowadziła inną bezgotówkową formę płacenia - płatności mobilne ...
-
Biedronka wciąż najtańsza
... Biedronka okazuje się najtańszym dyskontem. We wrześniu br. ceny w niej jednak nieco wzrosły, w porównaniu do ... sierpniu zakupy kosztowały o 5 złotych mniej. W Biedronce zdecydowanie najwięcej zapłacimy za schab bez kości. Za kilogram takiego schabu Biedronka liczy sobie 21,53 zł. W Lidlu zapłacimy za niego niecałe 21 zł, a w Kauflandzie 20,3 zł. ...
-
Sklepy dyskontowe: Biedronka najtańsza
Biedronka przegrywała do tej pory w rywalizacji o najniższe ceny z Kauflandem i Lidlem. W styczniu ... ponad 104 zł. Najniższe ceny wśród trzech dyskontów w Warszawie i okolicach miała tym razem do zaoferowania Biedronka. To pierwszy taki przypadek odkąd prowadzimy barometr cen Handel-netu, gdy sklep należący do portugalskiej grupy Jeronimo Martins ...
-
Biedronka wprowadzi płatność kartą?
... z tym obciążeniem. Po pierwsze, dochodziło do podwyższania cen sprzedawanych produktów. Po drugie, właściciel sklepu mógł nie przyzwalać na transakcje kartami. Biedronka przyjęła ten ostatni model. Jednocześnie przy zdecydowanej większości swoich dyskontów postawiła bankomaty, dzięki czemu klienci mogą przed zakupami wypłacić gotówkę ...
-
Najtańszy dyskont w VII 2010 to Biedronka
... Handel-Net.pl koszyk artykułów spożywczych w lipcu kupilibyśmy najtaniej w sieci dyskontów Biedronka. Warto jednak zauważyć, że różnice w stosunku do pozostałych uczestników barometru są minimalne, ... wartości zapisanych na ich półkach. Tu jednak także prym wiedzie Biedronka, która ma już około 1500 punktów w całej Polsce, w porównaniu z mniej niż ...
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
... strony sklepu Ikea.com – w związku z zapowiedziami dotyczącymi otwarcia wirtualnego sklepu. Choć Biedronka i Lidl nie zdradzają na razie takich planów, Gemius przyjrzał się ... 0,78 mln miesięcznie. Oznacza to, że prawie 50 proc. odwiedzających stronę Biedronka.pl weszło także na stronę Lidla. O badaniu Megapanel PBI/Gemius Dane pochodzą z ...
-
Sieci dyskontowe zyskują na znaczeniu. Dyskont antidotum na inflację?
... którego kierują swoje kroki w poszukiwaniu atrakcyjnych cen żywności, staje się dyskont. W obliczu silnie rosnącej popularności sklepów dyskontowych, inne formaty handlowe muszą przedsięwziąć ... jest obecnie na największe wyzwania. W Polsce, sieci dyskontowe takie jak Biedronka, Lidl czy Netto stały się w ostatnich latach jednym z największych ...
-
UOKiK: Biedronka przejmuje część Marcpolu
... roku. Uczestnicy koncentracji zajmują się sprzedażą artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku (AKCU). Jeronimo Martins Polska prowadzi sieć blisko 2,5 tys. sklepów dyskontowych Biedronka. Transakcja ma polegać na zakupie 11 sklepów należących do Marcpol i działających pod tą nazwą – pięciu w Warszawie, a także w Markach, Laskach, Wyszkowie ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... obiektami posiadającymi duże, zewnętrzne parkingi, coraz częściej otwierają flagowe sklepy w prestiżowych lokalizacjach, centrach handlowych oraz na parterach budynków mieszkalnych. Biedronka przoduje w adaptacji swojego asortymentu i elementów wizualnych do takich miejsc jak Nowy Świat w Warszawie czy krakowski Rynek Starego Miasta Lidl ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2012
... zanotowała trzecia sieć dyskontowa Netto. TOP TEN 1. Biedronka – 80,43 Biedronka poprawia wizerunek swoich sklepów i rozszerza asortyment produktów świeżych, ... mają odpowiedników w Europie i którym trudno jest przydać odpowiednią nazwę. Jest to dyskont, jednak z atrakcjami charakterystycznymi dla supermarketów delikatesowych (np. Tydzień Azjatycki ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... społecznościowych. Z danych amonit wynika, że w badanym okresie najwięcej na reklamę wydal Lidl – ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Z kolei Biedronka i Tesco wzbudziły znaczące zainteresowanie w sieci, inwestując proporcjonalnie mniejsze środki w reklamę. Warto również zwrócić uwagę na Carrefour, który zainwestował mniej niż ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... dla przedsiębiorców i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; Dyskont (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi) - sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach; Supermarket (Dino, Polomarket) - samoobsługowy sklep o powierzchni ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów ... reklamowe hasło i konsekwentnie zachęcają do zakupów bardziej wymagających klientów. Określenie „dyskont delikatesowy” brzmi zapewne dziwnie, ale formuła łączenia relatywnie niskich cen z ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... 22 mln zł, a najpopularniejsze reklamy nawiązywały właśnie do weekendu i grillowania. Biedronka w jednym spocie promowała zarówno piwo Tyskie, jak i kiełbasę śląską. Lidl w ... obniżki cen bananów („W Dzień Dziecka róbcie z nami muffinki z bananami”). Tesco oraz Biedronka w tym samym czasie promowały w telewizyjnych spotach zabawki i inne artykuły ...
-
Dyskonty zwiększą obroty o 50 proc. do 2014r.
... notują rekordy sprzedaży. Wszystkie sieci dyskontowe obecne na polskim rynku, czyli Aldi, Biedronka, Lidl i Netto, planują dalszy rozwój. W 2009 r. łączne przychody dyskontów wyniosły 19,6 mld zł. W ... wynosi 70 proc., kolejny jest Lidl z 20,1 proc., Netto z 9,5 proc. oraz Aldi z 0,7 proc. Biedronka zapowiada otwarcie w latach 2010 – 2012 około 550 ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... (15 proc. w 2016 wobec 12 proc. w 2015). Jeżeli sklepy dyskontowe, to przeważnie Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na ... wskaźnik konwersji (znajomość sieci vs dokonywanie zakupów), najwięcej regularnych klientów ma sieć Biedronka. Niemal trzy czwarte nabywców deklarujących znajomość tej sieci odwiedza ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... jeden z forowiczów, powołując się na artykuł Gazety Wyborczej o wiele mówiącym tytule: „Ekskluzywne zakupy w dyskontach. Teraz to Biedronka wyznacza trendy”. Liderem publikacji internetowych we wrześniu była Biedronka, niewiele mniej miał Lidl, na odległym trzecim miejscu znalazł się Kaufland. Lokalne sieci spożywcze w natarciu Najczęściej ...
-
Sieci dyskontowe w Polsce w 2015 roku
... . Najwięcej sklepów, co nie budzi raczej zdziwienia, uruchomiła Biedronka. Swoje zamierzenia zrealizował również Lidl. Biedronka w 2015 roku planowała otworzyć 100 placówek. Uruchomiła 102, ... Sieć rozwija się w tempie kilkunastu otwarć w roku. W 2015 roku z rynku zniknęła sieć Dyskont Czerwona Torebka, która planowała otwierać po 100 sklepów rocznie, ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sieci handlowe, sklepy dyskontowe, biedronka, Lidl, Netto, Czerwona Torebka, Aldi -
Rebranding Biedronki
... dyskontom, na którym marka jest liderem, a supermarketom. Z pozycjonowania jako tani dyskont, Biedronka chce się zmienić w sieć marketów łączących bardzo dobrą jakość towarów ... więcej wymagających konsumentów. Planowane są także zmiany w układzie produktów. Biedronka chce rozszerzyć ofertę artykułów świeżych, takich jak: pieczywo, nabiał, warzywa ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... mln zł. To niemal 30 mln zł więcej, niż druga na liście Biedronka. Sieć Tesco przeznaczyła na promocję w krajowych mediach 40,9 mln zł. W rankingu na ... tysięcy dyskusji, wpisów i komentarzy, w których internauci dzielili się informacjami na temat sklepów Biedronka. Socialmediowa dyskusja o sieciach handlowych ma wielu uczestników, lecz nie można mieć ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... oraz publikacje z portali internetowych i dyskusje internautów. Tesco było najczęściej pojawiającą się siecią w prasie i w dyskusjach internautów. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, na trzecim Lidl. Na temat Biedronki pojawiło się więcej artykułów w portalach internetowych, więcej dyskusji internautów na forach, blogach i w innych mediów ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... Martins. Przeważały wzmianki o charakterze informacyjnym i neutralnym. Wśród wpisów nacechowanych emocjonalnie, w stosunku do marki Biedronka, były to wypowiedzi przeważnie pozytywne. O ile po wypowiedzi premier Biedronka mogła liczyć na przychylność internautów, to po informacji o Krzyżu Kawalerskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej ...
-
Centrum handlowe Galeria Dąbrówka
... wykonawca inwestycji, firma PTB Nickel prowadzi na terenie obiektu ostatnie prace wykończeniowe. Na przełomie listopada i grudnia br. w Galerii uruchomiony zostanie dyskont Biedronka, oficjalne otwarcie całego Centrum zaplanowano natomiast na I kwartał 2012 r. W Dąbrówce k. Poznania firma PTB Nickel kończy budowę kameralnej galerii handlowej ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... na przeciętny supermarket poniżej 10 tysięcy osób, a niecałe 15 tys. na dyskont. Liczba sklepów dużego formatu na przestrzeni ostatnich lat wyraźnie wzrosła i ... sami gracze. Dziesięć największych sieci detalicznych obejmuje już trzecią część rynku. Biedronka, umacniająca się na pozycji lidera detalicznego handlu spożywczego jest bliska opanowania 10 ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... są często dyskonty spożywcze. Widzimy także, że sieci sprzedaży takich sklepów jak Biedronka, Lidl, Aldi oraz Netto stale się powiększają. Ostatni z wymienionych operatorów ... którym mogliśmy określić wiodących na polskim rynku dyskonterów „hard dyskontami”, już minął. Sieci Biedronka, Lidl, Netto oraz Aldi ciągle podnoszą jakość zarówno sklepów, jak ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... obejmuje wyraźnie ponad połowę całości. Co dzień ponad sto razy w mediach – Biedronka, Tesco i Lidl Liderzy dyskusji z branży spożywczej pojawiają się w mediach ... najwięcej wydał Lidl – cennikowo to niemal 70 mln złotych. Natomiast najpopularniejsza w mediach Biedronka – znacznie mniej – ok. 50 mln zł netto. O badaniu: Analizie poddano ponad 55 ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... – obok cen – głównym kryterium wyboru miejsca zakupu. W 14 edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka, którą od hipermarketów Tesco dzieli już 1,5 punktu. Biedronka znajduje się nadal w fazie dynamicznego rozwoju, jednakże nad siecią zbierają się pierwsze chmurki. Problemem tej firmy jest ...
-
Dyskonty spożywcze wciąż najtańsze
... w Lidlu o niecałe 3 zł więcej(112,67 zł), a w Kauflandzie o 2,31 zł (117,2 zł). Biedronka i Lidl nadal są wyraźnie tańsze od supermarketu Kaufland, który różni się ... powierzchnie sprzedaży czasem uważana jest za hipermarket. Oferuje też sporo, jak na dyskont, produktów markowych. W Biedronce i Lidlu jak zwykle nie udało nam się znaleźć produktów ...
-
Najtańsze dyskonty X 2010
... ) jako odpowiedniki asortymentu sieci dyskontowych. Warto jednak zauważyć, że Kaufland trudno traktować jako typowy dyskont, ze względu na dużą powierzchnię sprzedażową oraz asortyment produktów żywnościowych przekraczający 15 tysięcy ... 98,50 zł (w porównaniu wrześniem więcej o 10,27 zł), Lidl - 102,04 zł (mniej o 0,96 zł), Biedronka - 103,92 ...
Tematy: dyskonty, sklepy dyskontowe, ceny żywności, sieci dyskontowe, POLOmarket, biedronka, Lidl, Netto, Kaufland -
Sklepy dyskontowe: Kaufland najtańszy
... markowych lub ich najbliższych odpowiedników. Wybieramy to, co najtańsze. Sklepy dyskontowe, takie jak Biedronka, Kaufland czy Lidl nie są po to, aby szukać w nich markowych produktów ... tańszą niż u konkurentów. Na zmianie zasad pomiaru cen w dyskontach sporo zyskała też Biedronka. Wartość koszyka 24 produktów spadła w niej o ponad 14 zł, do 96,42 ...
-
KIG: "Pracodawca godny zaufania" 2009
... Dystrybucja SA, właściciel największej w Polsce sieci dyskontów spożywczych Biedronka. W kategorii Dystrybutorzy Farmaceutyczni wyróżnienie przyznano Polskiej Grupie Farmaceutycznej ... do 25 000 pracowników Jeronimo Martins Dystrybucja SA – właściciel sieci sklepów Biedronka – podkreśla, że jedną z podstaw filozofii działania firmy jest bycie ...
-
Sklepy dyskontowe na fali popularności
... Pod względem liczby sklepów w regionie CEE-16 liderem wśród sieci ekonomicznych jest Biedronka, należąca do portugalskiej spółki Jeronimo Martins z ponad 3100 sklepami w ... w dużych miastach. Ten kierunek ekspansji zmusza kluczowych graczy, takich jak Biedronka i Lidl do bycia elastycznymi i wpasowania swoich formatów w dostępne lokale - mówi Magdalena ...
-
Małe sklepy przegrywają z hipermarketami
... wielkimi sklepami, ciągle ich przybywa. Na ten rok kolejne placówki planują Carrefour, Auchan czy E. Leclerc. Najszybciej rozwijają się sieci dyskontowe: Biedronka, Aldi i Netto, które zwiększyły liczbę sklepów o 15 proc., do 1,75 tys.
-
Jak hipermarkety wpływają na ceny żywności?
... w przypadku sieci dyskontowych. to nie tak drastyczna różnica, jak w opinii Rzeczpospolitej, ale wciąż spora. Poza tym dyskonty takich sieci jak Biedronka czy Aldi są obecne w mniejszych miejscowościach. W raporcie Rzeczposplitej nie uwzględniono też faktu, że duża część ludności ze wsi i małych miejscowości ...
-
Mieszkańcy wsi potrzebują dyskontów
... ma ogromny potencjał i opłaca się tam otwierać sklepy - mówi Romańska. Potencjał na wsi dostrzegły przede wszystkim dwie sieci dyskontowe - Lidl i Biedronka. Te sieci uruchamiają z roku na rok coraz więcej sklepów na wsiach. Z badań Gfk Polonia wynika, że ubiegłoroczna siła nabywcza dla ...