-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan to sieci, o których najczęściej dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku. ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... w Polsce wg Word-of-Mouth w 2019 r. (dane skumulowane) Biedronka - 44,3 Lidl - 40,3 Rossmann - 34,1 CCC - 30,1 Pepco - 27,2 IKEA - 25,0 H&M - 23,3 Kaufland - 22,1 Deichmann - 20,8 Empik - 20,7 Jak więc wynika z powyższego, w dyskusjach konsumentów najczęściej pojawia się Biedronka, Lidl i Rossmann (tam najczęściej robimy zakupy), na wysokim ...
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
Biedronka i Lidl to najpopularniejsze dyskonty w Polsce. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w liczbie ... postanowił sprawdzić popularność strony sklepu Ikea.com – w związku z zapowiedziami dotyczącymi otwarcia wirtualnego sklepu. Choć Biedronka i Lidl nie zdradzają na razie takich planów, Gemius przyjrzał się bliżej zainteresowaniu ich stronami WWW, ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... , wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność. Biedronka od kilku lat zdobywa nagrodę Złotego Godła ... Biedronka została również wyróżniona za atrybuty jakości i, podobnie jak w zeszłym roku, otrzymała bardzo wysokie oceny w kategoriach wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się Lidl ...
-
Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów
... Promoter Score (NPS), określający stopień lojalności klientów wskaźnik rekomendacji dla sieci handlowych, wskazuje, że najwięcej powodów do zadowolenia mogą mieć Biedronka i Lidl. Dla obu tych sieci wartość wskaźnika dla nabywców regularnych okazuje się najwyższa. Programy lojalnościowe zyskują na popularności, a wzrostowa tendencja wyraźnie ...
-
Biedronka, Allegro i Lidl liderami YouGov Ad Awareness 2023
Biedronka, Allegro i Lidl to marki, których reklamy były najbardziej znane konsumentom w 2023 roku - wynika z rankingu YouGov Ad Awareness 2023, opracowanego przez agencję badawczą Inquiry. W Polsce trzy pierwsze miejsca rankingu YouGov Ad Awareness zajmują marki Biedronka, Allegro i Lidl. Tuż poza podium, z różnicą 3 p.p., uplasował się McDonald ...
-
Najpopularniejsze marki sieci detalicznych w Polsce 2023: Rossmann, Lidl i Biedronka
... z następujących wskaźników: ogólnej opinii, jakości, wartości, satysfakcji, rekomendacji i reputacji. Na podium rankingu najsilniejszych marek detalicznych znalazły się marki Rossmann, Lidl i Biedronka. Tuż poza podium, z różnicą zaledwie 0,6 p.p. do Biedronki znalazła się Ikea. Bardzo dobre wyniki odnotowały sieci Empik, Adidas, Castorama, Nike ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... reklamodawcami telewizyjnymi w pierwszym półroczu 2016 roku byli Orange, Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu wypadł Kaufland. Niekwestionowanym liderem minionego półrocza został Lidl (29 079), wyprzedzając zeszłorocznego zwycięzcę – Orange, który w bieżącym ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... flagowe sklepy w prestiżowych lokalizacjach, centrach handlowych oraz na parterach budynków mieszkalnych. Biedronka przoduje w adaptacji swojego asortymentu i elementów wizualnych do takich miejsc jak Nowy Świat w Warszawie czy krakowski Rynek Starego Miasta Lidl, Aldi oraz Dino również otworzyły lub planują otworzyć swoje sklepy w centralnych ...
-
Najtańszy dyskont w VII 2010 to Biedronka
... Handel-Net.pl koszyk artykułów spożywczych w lipcu kupilibyśmy najtaniej w sieci dyskontów Biedronka. Warto jednak zauważyć, że różnice w stosunku do pozostałych uczestników barometru są minimalne, ... same ceny, np. mleko, cukier, kurczak, jabłka, czy pomidory. Biedronka i Lidl opierają swoją ofertę niemal wyłącznie na własnych markach, co może ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2022: Allegro, E. Wedel i Lidl
... marek w Polsce W Polsce czołowe miejsca w rankingu YouGov Best Brands zajmują: Allegro, E. Wedel , Lidl, zaś poza podium w pierwszej dziesiątce mamy marki Rossmann (w kategorii sieci detalicznych), Winiary, Pudliszki, Biedronka, Lubella, Milka i Łaciate. TOP Improvers W osobnym rankingu wyróżniliśmy te firmy, które osiągnęły najwyższy wzrost ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2023: Allegro, Rossmann i Lidl
... Lidl to liderzy najnowszego rankingu YouGov Best Brands autorstwa agencji badawczej Inquiry. Ranking prezentuje ... zajmują marki Allegro, Rossmann i Lidl. Tuż poza podium, z różnicą zaledwie 0,2 p.p., znalazł się E. Wedel. Bardzo dobre wyniki odnotowały marki Winiary, Blik, Lubella, Pudliszki, Milka oraz Biedronka. Ranking TOP 10 Improvers prezentuje ...
-
Allegro, Lidl i Rossmann to najsilniejsze marki roku 2023
... których wskaźnik ten jest najwyższy. W Polsce trzy pierwsze miejsca rankingu YouGov Buzz zajmują Allegro, Lidl i Rossmann. Tuż poza podium, z różnicą 0,5 p.p., uplasował się BLIK. Bardzo dobre wyniki odnotowały marki Biedronka, E. Wedel, McDonald’s, Pepco, Toyota i Winiary. To o nich słyszeliśmy najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023 ...
-
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
... okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który ... Rossmana (75%) i Neonetu (81%), które w rankingu zagościły po raz pierwszy. W czołówce ponownie pojawiła się Biedronka, która zgodnie z prognozami Codemedia podniosła swoją aktywność niemal dwukrotnie. W rankingu zabrakło ...
-
Biedronka wciąż najtańsza
... Biedronka okazuje się najtańszym ... Lidl z wynikiem 112 zł. Koszyk zakupów Handel-netu w Biedronce kosztuje 110 złotych. Pozwoliło to Biedronce wygrać zestawienie, ale ceny w niej znacząco wzrosły. W sierpniu zakupy kosztowały o 5 złotych mniej. W Biedronce zdecydowanie najwięcej zapłacimy za schab bez kości. Za kilogram takiego schabu Biedronka ...
-
Sklepy dyskontowe: Biedronka najtańsza
Biedronka przegrywała do tej pory w rywalizacji o najniższe ceny z Kauflandem i Lidlem. W styczniu ... ponad 104 zł. Najniższe ceny wśród trzech dyskontów w Warszawie i okolicach miała tym razem do zaoferowania Biedronka. To pierwszy taki przypadek odkąd prowadzimy barometr cen Handel-netu, gdy sklep należący do portugalskiej grupy Jeronimo Martins ...
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
... roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium ... Brązowy medal, z identycznym wynikiem jak w 2017 roku, zdołał obronić Orange. Największa konkurentka zwycięzcy - Biedronka - odnotowała spadek o 1%, zsuwając się na piąte miejsce. W gronie najaktywniejszych marek w TV pojawili się ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... Lidl postawił na klocki Lego, Tesco na słodycze, a Biedronka na pościel w ulubionych fikcyjnych bohaterów maluchów. W maju najdroższe spoty wyemitowały Biedronka oraz Intermarche. Obie sieci postawiły na Francję. Biedronka ... miliony książek w cenie 4.99 zł”, przygotowaną przez sieć Biedronka. Lidl stał się bohaterem filmów i relacji z dnia, w którym w ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... na rynkach bardziej konkurencyjnych i wymagających pod względem asortymentowym, cenowym i jakościowym (z punktu widzenia wygody klientów). DYSKONTY W formacie dyskontów dwoma liderami są Biedronka i Lidl, znajdujące się na drugim i trzecim miejscu w łącznej klasyfikacji Rankingu. Z czołowej trójki mniej znana jest sieć Netto, co częściowo wynika ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Lidl, Biedronka, Tesco oraz Żabka utrzymały swoje pozycje. Mimo iż Lidl zmniejszył wydatki o 15 mln zł, to nadal pozostaje liderem zestawienia. Biedronka przeznaczyła na promocję ... Lidl, Biedronka, Tesco oraz Żabka utrzymały swoje pozycje. Mimo iż Lidl zmniejszył wydatki o 15 mln zł, to nadal pozostaje liderem zestawienia. Biedronka przeznaczyła na ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Lidl, Biedronka i Tesco stanęły na podium. W spotach i kreacjach reklamowych dominowała Wielkanoc, zadowolone z zakupów rodziny i liczne okazje cenowe. Lidl nie odpuszcza, Biedronka ... Netto (ok. 9,5 mln zł). Kuszenie smakami Analizując ostatnie kwartały 2014 r., Biedronka i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... Biedronka i Lidl. W tym roku w pierwszym półroczu liderem okazała się Biedronka z wydatkami na poziomie 129 mln zł (wzrost 164% rdr). Lidl jest tuż za nią z wydatkami w kwocie 121 mln zł (+11% wzrostu rdr). Lidl ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... Lidl, a najpopularniejsza w sieci jest Biedronka. Jak wynika z danych admonit najwięcej na reklamę wydał Lidl – ponad 75 mln złotych, na drugim miejscu znalazła się Biedronka ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... liderem debat internautów jest IKEA, za nią Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl. Czołówka zestawienia najczęściej omawianych w sieci sklepów zaskakuje: niekwestionowanym liderem debat internautów jest IKEA, za nią Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl, gonione przez super- i hipermarkety. IKEA wspomniana została w ponad 6 tys ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... tysięcy ogólnodostępnych wzmianek za pomocą aplikacji Admonit w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Żabka, Tesco, Kaufland, POLOmarket, Alma, Piotr i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... . O badaniu: Analizie poddano publikacje w mediach społecznościowych, internecie, telewizji, radiu i prasie, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Biedronka, Tesco, Lidl, POLOmarket, Żabka, Kaufland, Intermarche, Carrefour, Freshmarket, Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; Dyskont (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi) - sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach; Supermarket (Dino, Polomarket) - samoobsługowy sklep o powierzchni sprzedażowej od ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
... i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; Dyskont (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi) - sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach; Supermarket (Dino, Polomarket) - samoobsługowy sklep o powierzchni sprzedażowej od ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... . Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, na trzecim Lidl. Na temat Biedronki pojawiło się więcej artykułów w portalach internetowych, więcej dyskusji internautów na forach, blogach i w innych mediów społecznościowych, jednak Lidl odnotował więcej publikacji prasowych. Lidl zainwestował dwa razy więcej w reklamy niż Biedronka, by pojawiać się ze ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... danych admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl – ponad 93,5 mln. złotych. Jeśli jednak porównać IV kwartał 2013 do analogicznego okresu rok wcześniej to największy wzrost wydatków zanotowała Biedronka – aż 56%. Wśród 4 analizowanych dyskontów Lidl, mimo najwyższych nakładów, zanotował najmniejsza dynamikę wzrostu wydatków ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... . Według modułu analitycznego IMM, ranking TOP 10 branży handlowej w III kwartale otwierają Biedronka (32,9%), Lidl (23%) i Tesco (15,6%). Procentowy udział Biedronki w TOP 10 wzrósł w porównaniu z pierwszym półroczem 2016 roku o kilka procent. Lidl pozostał na niezmienionym poziome, a Tesco pojawiło się w nieco mniejszej liczbie publikacji ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, biedronka, Tesco, lidl, social media -
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... Biedronka była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... że liderem rynku jest obecnie Biedronka, która zamieniła się miejscami z zajmującym drugą pozycję hipermarketem Auchan. Podium zamyka Lidl, a tuż za nim kroczą Kaufland ... sieci zagraniczne, a honor polskiego biznesu ratuje marka Dino. 1. Biedronka W aktualnej lutowej edycji Rankingu Biedronka nieznacznie wyprzedziła sieć hipermarketów Auchan. Sklepy ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
Lidl, Tesco i Biedronka to najpopularniejsze markety - wynika z październikowego badania popularności sieci ... ciepłe pieczywo – to przyczyny medialnego sukcesu Lidla w październiku. Nas kolejnych miejscach znalazły się Tesco i Biedronka, a następnie IKEA i Empik. W pierwszej piętnastce znalazło się aż 8 sklepów specjalistycznych. W dyskusjach na temat ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... handlowych ukazało się ponad 227 tysięcy wzmianek, o łącznej wartości AVE ponad 290 mln złotych. W III kwartale najczęściej obecne w mediach były: Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 70 procent wartości ekwiwalentu reklamowego pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w mediach sieci handlowych ...