-
Tesco otworzy 50 sklepów w Polsce w 2010r.
... Biedronki, która osiągnęła około 16 mld zł przychodów, ale liczonych brutto. Zarząd Tesco zapowiada wiele inwestycji w 2010 r. Planowane są otwarcia nowych sklepów w liczbie około 50 i remonty starych. Tesco przeznaczy na inwestycje w Polsce około 800 mln zł. W 2009 r. Tesco ...
Tematy: tesco, tesco w Polsce, Leader Price, Hit, supermarkety, hipermarkety, sieci handlowe, sklepy osiedlowe -
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
... sieci detalicznych. Ranking oparto na wynikach badania Detal Spożywczy w Polsce 2010. Zwycięzcą rankingu zostało Tesco, z wynikiem 82,52 punktu. Tesco wyprzedziło o 0,19 punktu Jeronimo Martins (Biedronka). Tesco okazało się lepsze od Biedronki w takich kategoriach, jak: oferta towarowa, lokalizacja punktów handlowych, jakość obsługi klientów czy ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... Lidl artykuły przemysłowe pod marką własną kupuje 56% ankietowanych, a w Biedronce - 52%. Kolejne miejsca w rankingu najpopularniejszych marek własnych zajęły sieci Kaufland, Tesco, Auchan oraz Carrefour. A jakie artykuły przemysłowe marek własnych Polacy kupują najczęściej? To głównie drobne artykuły AGD (57%), artykuły dekoracyjne i wyposażenia ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, tesco, Auchan, Carrefour -
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... na temat Lidla, Biedronki i Tesco pojawia się na Facebooku ... Tesco i Lidlu – o 4,6 razy więcej. Pozytywne publikacje dotyczą najczęściej ofert i jakości towarów dostępnych na sklepowych półkach w sieciach („Cola z biedronki jest lepsza od oryginalnej, serio”, „W biedronce są teraz fajne rzeczy na święta”, „mama przywiozła fajne bułki z tesco ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... , w sieci trwa walka na żelki - między ofertą Biedronki a Tesco. Magia żelków a popularność „Żelki z biedronki są za twarde a z Tesco za miękkie i to jest dowód na to, ... Bądź twardy jak żelki z Biedronki”, „słodki jak żelki z Biedronki”, „jesteś miękki jak żelki z Tesco”, „idź po żelki do Biedronki”, „siedzę i jem żelki z Tesco” i wiele innych ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów najwięcej o karpiach pisano w kontekście Tesco (ponad 200 razy), Biedronki (ponad 150 razy) i Lidla (prawie 150 razy). Dyskusja ... W badanym okresie największa dyskusja toczyła się wokół Biedronki (ponad 1,3 tys. publikacji), Lidla (prawie 1,1 tys.) i Tesco (ponad 650). Największy wynik, nie oznacza ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... słynnych ośmiorniczek z Biedronki można przyrządzić dania grillowe. Ośmiorniczki z Biedronki stały się bowiem bardzo popularne po ujawnieniu „afery taśmowej” i porównaniu cen potraw w restauracji i tych przygotowanych z produktów kupionych w dyskoncie. „Napisz z kim chciałbyś spotkać się przy grillu i dlaczego?” zapytało Tesco i uczestnicy social ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
... do majsterkowania. Tesco i zakupy przez internet O Tesco i Biedronce pisano często w kontekście ich wejścia na rynek e-delikatesów. Opinie internautów na temat zakupów w Tesco z dowozem są w większości pozytywne. Jak zwracają uwagę forowicze, zakup przez Internet pozwala uniknąć pokusy zakupów impulsowych. Dwa tysiące sklepów Biedronki Popularnym ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... Biedronki nad jej największymi konkurentami okazała się wręcz miażdżąca - sieci udało się zdobyć ponad dwukrotnie więcej punktów (109) niż pozostałym medalistom, którymi okazali się Tesco ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... wrażliwości cenowej polskich konsumentów. Tesco skutecznie niweluje przewagę cenową Biedronki poprzez wprowadzanie tzw. cen dyskontowych, a posiada przy tym więcej atutów w takich dziedzinach, jak: zróżnicowanie oferty produktowej, atrakcyjność promocji czy modernizacja placówek, w tym - wprowadzenie konceptu Tesco Express. W czołowej dziesiątce ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... . Na drugim i trzecim miejscu znalazły się Lidl (23,8%) oraz Tesco (17,4%). Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych medialnie marek z branży handlowej zamykają Real i Piotr i ... reakcji internautów. Wśród wszystkich udostępnień prawie połowę stanowią te, które dotyczą Biedronki. Kolejne miejsca zajmują Żabka oraz Lidl (odpowiednio 23% i 16% całości). Co ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, tesco, Lidl, social media -
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... Biedronki i Lidla. Wśród marek cieszących się zaufaniem znalazły się również: Tesco ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
... W trzech kategoriach zdobyła łącznie więcej punktów niż drugie w zestawieniu Tesco. Na trzecim miejscu z niewiele gorszym wynikiem uplasował się ... blogach najczęściej można było znaleźć informacje na temat Lidla (14 proc.) i Biedronki (12 proc.). Tesco było też najpopularniejszą siecią handlową w mediach społecznościowych. Na temat marki ukazało ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... artykuły prasowe wzmiankujące firmę oraz publikacje z portali internetowych i dyskusje internautów. Tesco było najczęściej pojawiającą się siecią w prasie i w dyskusjach internautów. Na drugim miejscu znalazła się Biedronka, na trzecim Lidl. Na temat Biedronki pojawiło się więcej artykułów w portalach internetowych, więcej dyskusji internautów na ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... 10 branży handlowej w III kwartale otwierają Biedronka (32,9%), Lidl (23%) i Tesco (15,6%). Procentowy udział Biedronki w TOP 10 wzrósł w porównaniu z pierwszym półroczem 2016 roku o kilka procent. Lidl pozostał na niezmienionym poziome, a Tesco pojawiło się w nieco mniejszej liczbie publikacji. Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych medialnie marek ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, tesco, Lidl, social media -
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... Martins – właściciel sieci Biedronka, Tesco, Carrefour, Kaufland, IKEA i Rossmann. Ich wydatki na reklamę stanowiły prawie 60% inwestycji sektora w promocję. W 2016 r. budżet Lidla - wiodącego prym w kategorii super- i hipermarkety – na reklamę był większy od połączonych wydatków Biedronki, Tesco i Carrefoura czyli jego głównych konkurentów ...
-
Największe sieci handlowe wg Muszkieterów
... detalicznego w Polsce. Wynika z nich, że liderem jest Biedronka. Szacunkowe obroty Biedronki w 2009 r. wyniosły 16 mld zł i były o około 3,5 mld zł wyższe, niż w 2008 r., wynika z danych Grupy Muszkieterów. Na drugim miejscu znalazło się Tesco z obrotami na poziomie 9,8 mld zł (8,6 mld zł w 2008 r.). Pierwszą ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... portfele, biegali od dyskontu do supermarketu w poszukiwaniu atrakcyjnych cen przyborów szkolnych. O ofercie Biedronki wspominano m.in. w wątku o „produktach godnych polecenia” na forum serwisu Wizaz.pl oraz na licznych blogach i forach parentingowych. O Tesco wspominano w temacie „hity szkolne” na forum.gazeta.pl i wielu forach poświęconym ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... najczęściej wspominali o Biedronce, Lidlu i Tesco. Po pierwsze: gdzie kupić grilla? „(…) możemy zakupić dodatkowy grill (kruki niosą, że można dorwać po 17zł w biedronce)” - donosi facebookowicz. Dodatkowy sprzęt rzeczywiście może się przydać. „Mam nadzieję, (...) że grillem nie będzie znów wózek z Biedronki” - czytamy w innej wypowiedzi ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... dziesiątce oprócz Lidla i Biedronki znalazły się również Kaufland ... Biedronki i Kauflanda były niższe o ok. 10 mln zł - wynika z danych Admonit. Sieć Netto w porównaniu z ostatnimi miesiącami 2013 roku uszczupliła wydatki na reklamę o ok. 5 mln i ostatecznie promowała się za 3,6 mln zł - ex aequo z Realem. Trzy powody do szczęścia: Carrefour, Tesco ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... w mediach Luty 2013 roku w Internecie należał do Biedronki, w prasie zaś do Tesco. Największe znaczenie w całości miały jednak głosy z mediów społecznościowych, dlatego w ostatecznym rozrachunku popularności medialnej na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, na drugim zaś Tesco. Trzeci miejsce należało do Lidla. Sieci handlowe – reklamy ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... niż negatywnych, o Tesco – 2,5 a o Lidlu – o 3,4 razy więcej. Pozytywne publikacje dotyczą najczęściej ofert i jakości towarów dostępnych na sklepowych półkach w sieciach („Najlepsze wino w Biedronce od 1,5 roku! Naprawdę niezłe”, „W biedronce są takie śliczne pluszowe i mechate misie.”, „Z tańszych to Splendido z biedronki polecam....bardzo dobry ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, tesco, Lidl, social media -
Polskie media a gotowanie w domu
... ocen. Taka struktura publikacji powtarza się również w przypadku Biedronki i Lidla. Dwóch na jednego i inne formy ... Biedronki oraz na stronie internetowej dyskontu, tak samo wygląda sytuacja Lidla i Tesco. Z wypowiedzi internautów wynika, że Biedronka jeszcze przed Lidlem rozdawała na terenie sklepu gotowe listy zakupów i przepisy. Biedronka, Tesco ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... produkty dobrego gatunku i chce, aby konsumenci „Dali się zaskoczyć jakością Biedronki”. Obydwie marki angażują do swojej komunikacji celebrytów (Biedronka – Kubę Błaszczykowskiego, Lidl – ... Całorocznymi obecnościami w sieci mogą się również pochwalić sieci: Biedronka oraz Tesco. Pozostałe sieci handlowe wciąż nie doceniły siły reklamy w Internecie i ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... hipermarkety. Najwięcej badanych (15%) jako ulubiony sklep wskazało Biedronkę. Pytani o zalety Biedronki, respondenci najczęściej wymieniali niskie ceny (83% wskazań) i dogodną lokalizację (26%). Na drugim miejscu w tej kategorii uplasowała się sieć Tesco (8% wskazań), szczególnie uznana za niskie ceny (65%) oraz szeroki asortyment produktów ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... z czego prawie połowa działa w Wielkiej Brytanii. Tesco ma duże doświadczenie w obsłudze małych formatów, sieć Tesco Express na samych Wyspach liczy ponad 1670 sklepów ... 15 proc. Liderem w tym formacie jest Jeronimo Martins Polska S.A. właściciel m.in. Hebe i Biedronki. Obecnie dyskont zatrudnia blisko 47 tys. pracowników, co pozwala na stwierdzenie, ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
... spożywcze w Lidlu, a w dalszej kolejności w Biedronce, Auchan, Kauflandzie, Carrefourze i Tesco. SentiOne zbadała natomiast, o których sieciach najczęściej rozmawiali internauci ... na Facebooku, z którego pochodzi ponad połowa wypowiedzi, a ponad ⅓ z nich dotyczy Biedronki. Dużo wypowiedzi pojawia się również na portalach internetowych, trochę ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... : Biedronka, Lidl oraz Tesco. Warto podkreślić, że ta trójka łącznie wygenerowała 70 procent wartości ekwiwalentu reklamowego pierwszej dziesiątki najpopularniejszych w mediach sieci handlowych. Największą wartość AVE miały materiały prasowe, w dalszej kolejności wzmianki na portalach internetowych. Order dla Biedronki, Virtuti Militari dla Lidla ...
-
Rynek spożywczy: handel detaliczny 2007
... Tesco (dyskonty Leader Price) i Reala (hipermarkety Geant). Przez większość 2007 roku właściciele sieci wielkoformatowych byli zajęci integracją nowo nabytych sklepów. Za to w końcówce roku Jeronimo Martins, właściciel Biedronki ... sklepów Carrefour 5 Minut w tym formacie. Tesco zamierza uruchomić sklepy convenience Tesco Express w 2008 roku. Kolejnym ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... przedstawia się również sytuacja Tesco, które wydało w badanym ... Biedronki (centrum). Był brunetem, miał na sobie czerwoną koszulkę i jak mi się wydawało miał ze sobą słoik ogórków. Jeśli to czytasz, odezwij się.” - „Pozdrowienia dla fajnej blondynki, która robiła zakupy w Biedronce około 16.45 ;]” - „Ach, ta magia sklepów osiedlowych:). Tesco ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka, którą od hipermarketów Tesco dzieli już 1,5 punktu. Biedronka znajduje się nadal w fazie dynamicznego ... bardziej atrakcyjne pod względem wizualnym, co również ułatwi skuteczne podążanie śladami Biedronki i Lidla. Carrefour chce być obecny w każdym formacie, ale szczególną ...
-
Programy lojalnościowe faktycznie działają
... .). Struktura posiadaczy kart lojalnościowych wśród klientów danej sieci kształtuje się następująco: kartę „Clubcard” posiada 74 proc. klientów Tesco, kartę „Moja Biedronka” posiada 60 proc. klientów Biedronki, a kartę „Skarbonka” posiada 40 proc. klientów Auchan. Aleksandra Dowgird, Project Manager w dziale Consumer Goods & Retail w GfK ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... na wózku też im nie pasuje a pojutrze że murzyn... biedronki wprost nienawidzę za beznadziejną obsługę, brak możliwości płacenia kartą i beznadziejną jakość ... sklepem spożywczo-przemysłowym we wrześniu (4,4 tys. publikacji). Za nią uplasował się Lidl i Tesco. Trendi dyskonty Zakupy w biedronkowych lidlach są obecnie trędy, dżezi, cool i co tam ...
-
Spożywczy handel detaliczny 2008
... pozycję wśród największych firm działających w handlu detalicznym żywnością. Pierwsze trzy pozycję zajęły, kolejno, Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD – właściciel Biedronki), Carrefour i Tesco. Jeronimo Martins Dystrybucja umocnił swoją pozycję na czele rankingu dzięki przejęciu polskich sklepów Plus Discount od Tengelmanna. Zarówno akwizycja ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... , Dyrektor w dziale Audytu Deloitte. W Polsce ten trend najlepiej obrazuje przykład Biedronki, która w 2012 r. zanotowała 6,4 proc. wzrost sprzedaży i otworzyła 263 nowe sklepy. ... i zwiększył swoją przewagę nad Carrefourem. Na trzecim miejscu znalazło się Tesco. Przychody giganta z USA przekraczają dziesięć procent całkowitych przychodów wszystkich ...