-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
... , jak na polskie warunki, są pieniądze towarzyszące walce oraz metody, po jakie sięgają rywale. Chodzi tu o kłusownictwo zatrudnieniowe (ang. employee poaching). ... kadrowym sukcesem. Inna firma – Electronic Arts– w poszukiwaniu programistów, umieściła billboard z takim samym napisem, „Now Hiring”, przed biurami konkurencyjnej firmy zajmującej ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... w internecie, jest double billboard (750 x 200). Na kolejnych miejscach znalazły się boks/rectangle (300 x 250) – 18,4 proc – oraz billboard (750 x 100) – 8,1 proc. ... proc.). Znacznie ustępują im telekomunikacja i motoryzacja (średni CTR wynosi tu po 0,24 proc.). W reklamie mailingowej, podobnie jak w przypadku kreacji displayowych, dominują ...
-
Technologia LTE: wojna czy współpraca?
... na paśmie 1800 MHz. Pierwszą polską firmą oferującą LTE (od 2010 roku) był Cyfrowy Polsat należący do Zygmunta Solorza-Żaka, natomiast po przejęciu przez niego Polkomtela (sieci PLUS), LTE stało się jednym z podstawowych kierunków inwestycji i rozwoju nowego właściciela PLUS. Drugim operatorem, który ...
-
Dlaczego łatwiej znaleźć pracę niż dobrego pracownika?
... autopromocyjnych. Dziś gigantyczne CV wywieszone naprzeciw okien pracodawcy czy billboard z życiorysem przestały już być dużym zaskoczeniem. Jeszcze niedawno za tak ... wyraził otwartość do podjęcia nowego wyzwania zawodowego. Jaki był efekt? Już po pierwszym tygodniu, Albert osiągnął liczbę 17 000 wyświetleń, zebrał przeszło 250 poleceń ...
-
e-CRM i e-PR na mojej stronie
... jakie CRM obejmuje. Od zarządzania sprzedażą, marketingu, poprzez obsługę techniczną po sprzedaży, aż po zarządzanie kontaktami z klientem. Przyznam, że najbardziej interesuje mnie ten ... danych o firmach i produktach. Jeśli masz na swej stronie forum lub billboard to znaczy, że wymieniasz opinie z innymi internautami. Jeśli zatrudniasz eksperta ...
Tematy: -
Kredyt hipoteczny w PLN: promocyjny czy standardowy?
... we franku szwajcarskim – 6,1 proc. Menu promocyjne… Dane bezsprzecznie potwierdzają, że po najtańszy aktualnie kredyt hipoteczny należy udać się do banku DnB ... którzy nie mają ochoty na cross-sellingowe, promocyjne menu, najodpowiedniejsze będzie sięgnięcie po zwykły jadłospis. W rankingu Comperii taką funkcję spełnia zestawienie TOP5 standardowych ...
-
Reklama w Internecie 2010
... wręcz kryzys - nie zwalnia tempa i rośnie, przejmując budżety z tradycyjnych mediów. Po 2010 roku Internet mógł więc tradycyjnie odtrąbić kolejny sukces. Tym razem reklamodawcy zostawili ... danych za maj wynika, że zdecydowanie najchętniej wykorzystywana forma jest billboard. Ten format stanowi bowiem niemal połowę odnotowanych w polskiej sieci ...
-
Nie daj się nabrać na 38-metrowy "apartament"
... i osoby fizyczne sprzedające mieszkania na rynku wtórnym) może po części wynikać z tego, że w języku angielskim „apartment” to po prostu mieszkanie. Najczęściej jest to jednak próba ... prestiżu lokalu, który tak naprawdę powinien nazywać się po prostu „mieszkaniem o podwyższonym standardzie”. Apartament nie ma 38 metrów kwadratowych Zacząć należy ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. Billboard, który zamieściliśmy na ruchliwej ulicy, by reklamował nasz produkt, zostanie zdjęty po upływie kampanii. Reklama zamieszczona w prasie czy telewizji emitowana będzie dokładnie w wybranych przez nas godzinach. Mamy ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... przeznaczana na reklamę w naszym kraju, a więc jest to obecnie drugie po telewizji najważniejsze medium (według danych domu mediowego Starlink). Biorąc pod uwagę podstawowy ... stosunek liczby kliknięć do liczby odsłon osiąga Tripple Billboard, następnie Double Billboard i na końcu Billboard. Uzupełnieniem analizy efektywności różnych form reklamy ...
-
Skuteczność reklamy online
... , SuperExpress, Nuta, Nauka). W kampanii wykorzystano po raz pierwszy na taką skalę niestandardowe formy reklamowe jak billboard, brandmark, favourite ad (reklama otwierająca ... , a 6,7% odwiedziło stronę internetową "pomelo.pl". Najmniej skuteczną formą kreacyjną był billboard. Wśród Internautów, którzy mieli kontakt z tym rodzajem kreacji wspomagana ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... button (32 proc.), link sponsorowany (29 proc.), banner (29 proc.) oraz billboard (27 proc.).* Warto podkreślić, że najbardziej znanymi w siedmiu badanych krajach formami ... i wymagający klienci. Nie tylko cenią sobie możliwość zakupienia produktu od razu po kliknięciu na reklamę internetową i przekierowaniu na stronę sklepu internetowego (35 proc.), ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... , dlatego np. na tabletach dobrze sprawdzają się duże formaty, takie jak billboard czy skyscraper. Coraz większą popularnością cieszą się też Rich Media, bazujące na takich ... analizą liczby wyświetleń, kliknięć czy wizyt na stronie warto poznać zachowania użytkownika po odwiedzeniu serwisu, czyli np. ile czasu na niej spędził, co przeglądał, jak ...
-
Taylor Swift poruszy polską gospodarką?
... swoich albumów i 150 mln singli, 14 razy zdobyła Grammy, 23 statuetki Billboard Music Awards, utrzymuje 6 rekordów w księdze Guinnessa. Pod koniec lutego 2024 ... i umożliwia zdobycie znaczącego udziału w światowym rynku turystycznym, który zmienił się po pandemii. Oczekuje się, że trasa Eras Tour z udziałem Taylor Swift przyciągnie rzesze ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... . Oprócz umieszczania billboardów przy głównych trasach komunikacyjnych, może-my teraz wykupić billboard np. przy trasie wyścigu w jednej z naszych ulubionych gier. Kim jest ... w gry wideo chciałoby poświęcać im więcej czasu. Kobiety zdecydowanie częściej zaczynają sięgać po gry, wciąż jednak nie zdominowały znacząco żadnej z ich kategorii. Prawie ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach – były: Double Billboard (25,8%), Preroll (16,4 %) oraz Toplayer (12,4%). Jak pokazują prowadzone przez Gemius analizy – firmy coraz chętniej sięgają jednak po nowe, bardziej efektywne rozwiązania. Udział formatu Preroll wzrósł o 3%, a Toplayer o 4% względem ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... i obecnie pod względem całkowitych przychodów zajmuje już drugie miejsce po telewizji. Wyniki raportu IAB Europe AdEx wskazują, że w 2010 roku wydatki na ... Są to zarówno reklamy będące elementem strony internetowej (banner, button, sky-scraper, billboard, reklama śródtekstowa), jak również reklamy pojawiające się w trakcie przeglądania stron ...
-
Spotify spycha muzykę klasyczną w kąt?
... Spotify z artystami. Powszechnie wiadomym jest, że zielony gigant wypłaca artystom odpowiednią kwotę po przesłuchaniu co najmniej 30 sekund pojedynczej piosenki. Jak więc porównać ... się w coraz wcześniej. Tendencję tę widać również przypatrując się utworom z listy Billboard Hot 100 – ich długość na przestrzeni 5 lat skróciła się średnio o 20 sekund (z ...
-
3 grzechy główne PRZEDsprzedaży
... rodzaju billboard - "reklamówkę" danego produktu czy firmy. jeśli odbiorca jest atakowany jednym i tym samym produktem przez cały czas, ze wszystkich stron - może szybko powiedzieć "do widzenia". Jest takie mądre słowo - DYWERSYFIKACJA - oznaczające rozdrobnienie, rozdzielenie, pójście kilkoma drogami. W przypadku PP dywersyfikacja to po ...
Tematy: -
Rośnie rynek reklamy online
... Innym problemem jest "niewidzialność banerów" – odbiorcy przyzwyczajają się do reklamy i po prostu po pewnym czasie nie widzą jej na stronach, na które wchodzą ... niezależnie od kraju internauci aprobują mniej agresywne formy reklamy, jak banner, link sponsorowany, billboard czy button. Nie znoszą natomiast takich form, jak toplayer, pop-under, pop-up, ...
-
Jaki hosting wybrać: płatny czy darmowy?
... . Budujemy nowy dom... Plan domu jest gotowy, nadszedł czas na stworzenie fundamentów. Po rejestracji w serwisie każdy użytkownik otrzymuje do swojej dyspozycji przestrzeń dyskową ... serwera. Dzięki temu można dostosować parametry do rosnącej popularności strony. Billboard w ogródku? Jak zauważa serwis 2BE.PL w sieci, tak jak w życiu, obowiązuje ...
-
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
... , do poziomu 19,3 sekundy w II kwartale 2019 r., wobec 19,2 sekund w I kwartale. Meetrics po raz pierwszy w swoim raporcie uwzględnił szczegółowy podział reklamy display: na reklamę ... na poziomie 72 proc. i czasem kontaktu z reklamą 39.8 sekund; drugi w kolejności był Billboard, ze wskaźnikami na poziomie 63 proc. i 17 sekund. W obszarze widoczności ...