-
Jak wybrać lokalizację biura?
... biura wybieramy takie lokalizacje, gdzie ponad połowa naszych pracowników może komfortowo dojechać do pracy za pomocą komunikacji ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... ich w komunikacji marketingowej. Szczególnie że tradycyjne formy komunikacji przynosiły coraz słabsze efekty, a z roku na rok były coraz kosztowniejsze. I tak jak każda nowa forma komunikacji ... od kuchni. MoŜe to być film z taśmy montazowej czy biura. Odrobina humoru w tych filmach będzie skutecznie przyciągała internautów. Pozwoli to w sposób ciepły ...
-
Wynajem biura: renegocjacja umowy czy zmiana lokalizacji?
... otoczeniu obecnej lokalizacji, co będzie budowane, jakie będą usprawnienia infrastruktury i komunikacji, jaki jest standard techniczny budynku w porównaniu do nowo powstających projektów. ... ” i nie przystający do nowoczesnych standardów wizerunek biura wśród pracowników. Naturalnie rozważano remont i przebudowę biura, ale okazało się, że logistyka ...
-
9 pytań, które powinny poprzedzić wynajem biura
... jaki zapewnia budynek i jego zaplecze? Największe korporacje inwestują dziś w wynajem biura przyjaznego pracownikom, czyli takiego, z którego nie chce się wychodzić, ... preferują lokalizowanie całej działalności w jednym miejscu. Pozwala to na poprawę komunikacji między działami i optymalizację przestrzeni biurowej. Zdarza się natomiast rozdzielenie ...
-
Przeprowadzka do nowego biura - skomplikowany proces, który można uprościć
... uwarunkowaniach budynkowych, mogących mieć bezpośredni wpływ na realizację przeprowadzki. Dotyczy to przede wszystkim dostępu dla pojazdów i używania komunikacji wewnętrznej np. wind. Wybór nowego biura, projekt, aranżacja wnętrz i przeprowadzka to duże przedsięwzięcie, wymagające wiedzy i wparcia odpowiednich ekspertów. Należy pamiętać, że ich ...
-
XXIII Międzynarodowe Targi Komunikacji elektronicznej
... organizatorem jest Polska Izba Komunikacji Elektronicznej. Swój udział w panelu zapowiedzieli eksperci rynku telewizji kablowej i komunikacji elektronicznej. Moderatorem ... 2012-2020 środki unijne. Prelegentami będą m.in: Marek Wąsowski, dyrektor Biura Konsorcjum Smart Power Grids – Polska, Krzysztof Baryłowski, Prezes Zarządu GridPocket Systems S.A. ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... wielkich fabryk niż pokoje wypełnione pracownikami biurowymi. Tymczasem, gdy na biura spojrzymy w dużej skali, okaże się, że to tam zużywa się olbrzymie ... wzbudzi sensacji? W dodatku takie eko-podejście do produktu można wykorzystać w komunikacji marketingowej, zwracając uwagę wrażliwych ekologicznie konsumentów. Podobnie rzecz ma się z ekspozytorami ...
-
5 kroków do wynajęcia idealnego biura
... wypadek ewentualnej redukcji czy ograniczenia działalności biznesowej. 4. Posłuchaj pracowników Istotne czynniki przy wyborze biura to również te, które mają realny wpływ na codzienny komfort pracowników firmy: dostęp do komunikacji publicznej, parkingu, ale także rozplanowanie powierzchni i jej zaaranżowanie oraz design. Warto zauważyć, że ...
-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... niewielu pośredników – zaledwie 8,8% – uznaje za najlepsze źródło pozyskiwania klientów stronę internetową biura. Choć zawiera ona cenne informacje dla klientów i jest niezbędnym świadectwem ... mieć, ale traktować ja trzeba jako wspierające, a nie podstawowe narzędzie komunikacji marketingowej firmy. Z ankiety portalu domy.pl wynika, że najmniejszym ...
-
Defintywnego powrotu z home office do biura chce tylko co 10. Polak
... większy wymiar dni na home-office. Co czwarta organizacja planuje powrót do pracy z biura w pełnym zakresie, a co piąta nie zna jeszcze swoich planów. – W „starej ... powierzchni biurowej i potrzeby bycia w biurze, stosowanych narzędzi i form komunikacji, zmian w systemach motywacyjnych i benefitach, innego podejścia do rekrutacji oraz zupełnie ...
-
Ideal Idea Park Wrocław: biura i magazyny tuż koło lotniska
... , że przyjeżdżają nie tylko do magazynu, ale do eleganckiego, reprezentacyjnego biura. Na elewacji części biurowej oddzielamy kondygnacje listwami LED-owymi, co w połączeniu ... osoby zatrudnione w parku magazynowo-biurowym mogły sprawnie do niego dojeżdżać środkami komunikacji miejskiej. Zawsze był to jeden z najważniejszych wymogów naszych klientów ...
-
Biura informacji gospodarczej - zmiany
... zobowiązaniach będzie miała charakter otwarty. Obecnie tylko kredyt konsumencki i przewóz osób w komunikacji miejskiej dają podstawę do informowania BIG o zobowiązaniach. Nowe przepisy ... archiwalnych danych dłużników nie będących konsumentami. Dzięki temu biura będą mogły tworzyć analizy dotyczące wiarygodności płatniczej podmiotów obrotu ...
-
Biura w Warszawie: Grzybowska 81
... blisko 10.000 m2 powierzchni użytkowej, z czego ok. 9.000 m2 stanowić będą biura. Do dyspozycji przyszłych użytkowników będzie również 130 miejsc parkingowych. Lokalizacja biurowca zapewni łatwy dostęp do komunikacji miejskiej, m.in. wielu linii tramwajowych, których przystanki znajdują się przy pobliskiej ulicy Towarowej ...
-
Monday Development buduje biura w centrum Poznania
... oraz miejsca postojowe. Podobnie jak w przypadku obiektu przy ul. Piątkowskiej 116, biura w Quadro Office oferowane będą na sprzedaż. Jest to unikatowa dla ... dojazd z miejsca inwestycji do innych części miasta dzięki bardzo dobrze rozwiniętej komunikacji miejskiej. – Nowoczesna bryła biurowca, której istotę stanowią stal i szkło, pomimo swej ...
-
Zaplecze kadrowe i biura. To przyciąga inwestycje
... jest to jeden, a zespół różnorodnych czynników. Liczy się m.in. lokalizacja ośrodka, dostępność powierzchni biurowych i magazynowych, koszty prowadzenia biznesu czy stopień komunikacji. Wyniki badania przeprowadzonego przez Fundację Pro Progressio pokazują jednak, że tym, co ma największe znaczenie dla inwestorów jest dostępność kadr ...
-
Komunikacja z klientem: deweloperzy stawiają na wideokonferencje
... nie ograniczanie. Wojciech Chotkowski, prezes zarządu Aria Development Nasze biura sprzedaży pozostają cały czas otwarte. Pracujemy przy zachowaniu pełnych środków ostrożności, zgodnie z zaleceniami GIS. W trosce o bezpieczeństwo uruchomiliśmy nowy kanał komunikacji z klientem w postaci spotkań online za pośrednictwem aplikacji Skype. Zauważyliśmy ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... o wyborze nowego biura przez najemców - ma niebagatelne znaczenie. Starsze budynki są zwykle porównywane z planowanymi lub dopiero oddanymi do użytku obiektami, które oprócz nowoczesnej architektury i funkcjonalnych rozwiązań, mogą pochwalić się spójną identyfikacją wizualną oraz przemyślaną i agresywną strategią komunikacji – ich właściciele ...
-
Gapowicze winni prawie pół miliarda złotych
... trzeba spłacić – mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Zaległości za niezapłacone mandaty za jazdę bez ważnego ... usług komunikacji miejskiej – podsumowuje Paweł Wrotnowski, zastępca dyrektora Zarządu Białostockiej Komunikacji Miejskiej. O badaniu: Ogólnopolskie badanie „Gapowicze w komunikacji ...
-
Jak resorty i instytucje radzą sobie z elektromobilnością?
... zeroemisyjny, zaś do 2025 r. planujemy zakup jeszcze czterech pojazdów elektrycznych – powiedział Jarosław Rybarczyk, główny specjalista w Wydziale ds. Mediów Biura Komunikacji Ministerstwa Zdrowia. Ministerstwo Sportu i Turystyki (MSiT) posiada tylko 1 pojazd elektryczny marki Nissan LEAF. Uwzględniając wymogi wynikające z przepisów ustawy ...
-
Praca zdalna: blaski i cienie
... 25 do 5 procent. Oszczędność kosztów – Zatrudniając pracowników zdalnych, firmy oszczędzają na kosztach wynajmu biura, umeblowania, zakupu sprzętu i oprogramowania, materiałów biurowych itp. Jedyną niezbędną inwestycję stanowi nowoczesna platforma komunikacji IP, która i tak jest przez większość firm wykorzystywana dla usprawnienia obsługi klienta ...
-
Biuro szyte na miarę, czyli jak stworzyć idealne miejsce pracy
... indywidualnie? Co tak naprawdę powinno być puntem wyjścia do znalezienia biura idealnego? W moim artykule opisuję, jak ważne jest stworzenie strategii miejsca pracy, zapewniającej maksymalne dopasowanie biura do potrzeb pracowników, usprawnienie ich komunikacji, produktywności, a także optymalizację kosztów nieruchomości. Co naprawdę robimy w pracy ...
-
Jak deweloperzy inwestują w osiedlową infrastrukturę?
... Gdańsku. Wioletta Kleniewska, dyrektor Biura Sprzedaży i Marketingu Polnord S.A. Zmiany infrastrukturalne wprowadzamy niemal wszędzie, gdzie powstają nasze osiedla. Najczęściej skupiamy się na infrastrukturze drogowej, budowaniu dróg dojazdowych do większych tras i ułatwieniu mieszkańcom dostępu do komunikacji miejskiej. Zakres wprowadzanych przez ...
-
Co ma największy wpływ na satysfakcję z pracy?
... klimatu współpracy, umiejętności rozwiązywania konfliktów, zgrania i kreatywności zespołu, jakości komunikacji, sprawiedliwego podziału obowiązków oraz dobrej atmosfery pomiędzy współpracownikami. ... 10 pięter. Zdecydowanie najniżej ankietowani ocenili biura znajdujące się w zaadaptowanych na potrzeby biura budynkach mieszkalnych (eNPS -19,4). Warto ...
-
Dobra komunikacja wewnętrzna to wyższa efektywność firmy
... możliwe bez partnerstwa i otwartości w komunikacji z pracownikami. 67% ankietowanych uważa, że odpowiedzialność za przepływ informacji spoczywa na kierownikach i menedżerach. Podobnego zdania są eksperci. – Znane są mi firmy, którym udało się udowodnić, że sukces w biznesie nie zależy od nowoczesnego biura czy rozbudowanych świadczeń pozapłacowych ...
-
Ogólnokrajowe biuro numerów
... , bez ograniczeń dotyczących stref numeracyjnych i zgodnie z zasadami niedyskryminacji. Usługa powinna być dostępna przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Realizacja usługi biura numerów powinna być poprzedzona informacją głosową o łącznej (tj. uwzględniającej podatek VAT) cenie świadczonej usługi. Ponadto TP S.A. nie może ograniczać ilości ...
Tematy: biuro numerów -
Czas na nowe biuro. Przeprowadzka nie musi być koszmarem
... i urządzaniu nowego biura. Ważna jest też odpowiednio wczesna wizytacja w nowym budynku reprezentantów tego „ciała opiniotwórczego”, a także informowanie pracowników o postępie prac. Warto przygotować „pakiet informacyjny” o nowym biurze, nowym układzie pomieszczeń, nowych funkcjonalnościach, a także informacje o komunikacji miejskiej i dojeździe ...
-
Biuro dobre dla wszystkich, czyli jakie?
... na styl pracy i narzędzia wykorzystywane przez pracowników. Większa elastyczność pracy wpływa na wzrost wykorzystywania smartfonów do komunikacji i notebooków do prac biurowych. Nowoczesne biura wyposażone są w bezprzewodowe WI-FI, a rozwiązania technologiczne pozwalają na pracę z każdego miejsca. Coraz częściej właściciele budynków biurowych ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... cały sezon bardzo atrakcyjne. W ocenie autorów raportu zabrakło dobrej komunikacji wspierającej powrót klientów na ten kierunek. Poczucie bezpieczeństwa, gwarancja spokoju, ... katalogowego do sytuacji rzeczywistej na miejscu wypoczynku miały w SEZONIE LATO 2011 biura: Lekier, Logos Travel, Konsorcjum Biur Podróży. Praca ich sztabów produktowych i ...
-
Jazda na gapę: styl życia czy brak pieniędzy?
... blisko 80 tys. zł – mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Ciekawe jest jednak spojrzenie na status materialny tych, którzy ... , dogodna siatka połączeń – to najczęściej wymieniane argumenty, dla których korzystamy z komunikacji miejskiej. 39% gapowiczów, gdyby miało jednak wybór, zamieniłoby ten ...
-
Jak dni otwarte wpływają na zakup nieruchomości?
... , kierownik sekcji sprzedaży Vantage Development Dni otwarte są ważnym sposobem komunikacji z klientem i nierzadko wpływają na ostateczne decyzje zakupowe. Jeśli potencjalny nabywca ma ... to klienci dopasowują się do nas, my preferujemy model, w którym biura sprzedaży i biura budowy mamy czynne od poniedziałku do piątku. W sytuacji gdy klient jest ...
-
18 polskich biur, w których aż chce się pracować! To laureaci konkursu OFFICE SUPERSTAR 2019
... talentów. Dlatego w erze rynku pracownika coraz więcej firm inwestuje w najwyższą jakość przestrzeni – mówi Natalia Wenzławska, Zastępca Dyrektora Marketingu i Komunikacji, CBRE. Biura bliskie ideału Laureaci III edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR 2019: • Kategoria „Najlepsze Biuro w Branży Coworkingowej” – Spaces • Kategoria „Najlepsze Biuro ...
Tematy: OFFICE SUPERSTAR -
Firmowy PR na zagranicę
... Schemat ten najczęściej stosują firmy, które mają jedną kwaterę główną i niewielkie biura lokalne (średnio 1–10-osobowe). Najczęściej w takich przypadkach na miejscu są ... ponad 50 lat i pomaga we wszystkich aspektach komunikacji, począwszy od Investor Relations aż do komunikacji wewnętrznej. W miarę rozwoju Emerson Electric, Fleishman-Hillard ...
Tematy: PR, Public Relations -
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... , a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów ... na komunikację tych produktów ponad 34 miliony złotych. Udział kont w komunikacji w okresie ostatniego roku wzrósł o 4 punkty do 38%. Drastycznie zmalał natomiast ...
-
Rynek biurowy w Trójmieście na kursie wznoszącym
... że jest co najmniej dobrze. Popyt na nowoczesne biura nie słabnie - na przestrzeni ostatnich 5 lat jego średnia, roczna wartość sięgała 84,5 ... miasta, wypływający m.in. z dostępności gruntów, bliskości prężnego portu lotniczego i dobrej komunikacji wzbogaconej o otwartą niedawno linię Pomorskiej Kolei Metropolitarnej. Rejon, z 2,4 tys. m kw. biur w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 25/2019
... (81%) nigdy nie zakupiły kryptowaluty, pokazuje, jak wiele jeszcze dzieli nas od przyjęcia waluty cyfrowej jako powszechnej foPiotr Kupczyk dyrektor biura komunikacji z mediami, Kaspersky Lab Polskarmy płatności lub inwestycji. Z badania firmy Kaspersky wynika, że wielu klientów chciałoby korzystać z kryptowaluty, ale powstrzymuje ich ...