-
Reklamy piwa I kw. 2014
... jakość przygotowywanych przez nas komunikatów reklamowych. Dobrowolne zobowiązanie, jakie złożyliśmy przed Komisją Europejską, obliguje nas do wspierania odpowiedzialnych postaw w obszarze reklamy i informacji konsumenckiej, co też czynimy niezależnie od sezonu – mówi Danuta Gut, Dyrektor Biura Związku Browary Polskie.
-
Lewiatan: zakaz reklamy aptek musi zniknąć z przepisów
... usunięte, sprawą zajmie się TSUE. Jak przypomina Konfederacja Lewiatan, zakaz reklamy działalności aptek zaczął obowiązywać wraz z nadejściem 2012 roku i od samego początku ... , ale nie robią tego z uwagi na wysokie kary– mówi Kinga Grafa, dyrektorka biura Konfederacji Lewiatan w Brukseli. W praktyce administracyjnej i sądowej za zakazaną reklamę ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... jak i zatrudnionego personelu. W ramach podkategorii oceniana była prezentacja pracowników, wygląd biura na zewnątrz i wewnątrz oraz atrakcyjność materiałów promocyjnych. Na pierwszy ogień ... w oknach oferty "last minute" - to szczególnie ważne, ponieważ ta forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Szkoda, że tylko co czwarte biuro (25,7%) ...
-
Reklamy powinny być cool
... Produkt postrzegany będzie w jednoznaczny i łatwy do przewidzenia sposób, a jest to ważniejsze niż biura firmy i zakłady, które przecież zawsze można odbudować. Dużo trudniej zapanować nad ... , że to firma cool, bo ułatwia ludziom życie i na luzie podchodzi do reklamy. Rzeczywiście, Eric Schmidt, z chwilą, kiedy latem 2001 roku został prezesem ...
-
Biura podróży: jakość obsługi klienta
... tutaj usatysfakcjonowanych było 97,5 proc. osób, a przecież taka forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Tracą te biura, które tego typu ofert w ogóle nie umieszczają w oknie czy ... podobnie dzieje się w sytuacji rzeczywistej, kiedy jedna osoba udaje się do biura, aby zapoznać się z ofertą, otrzymać katalog lub ulotkę i móc w domu, na ...
-
Jak biura nieruchomości zyskują klientów?
... pośredników – zaledwie 8,8% – uznaje za najlepsze źródło pozyskiwania klientów stronę internetową biura. Choć zawiera ona cenne informacje dla klientów i jest niezbędnym ... Na tak wysoko cenioną efektywność tego medium składają się mailingi, reklamy w wyszukiwarkach, informacje zamieszczane na portalach społecznościowych, prezentacja firmy i ofert na ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... . Więc ile to kosztuje? Na bazie analizy preferencji internautów, konkurencyjności branży oraz wartości słów kluczowych, Blink.pl oszacował orientacyjne koszty reklamy SEM dla firm księgowych działających w różnych regionach Polski. Co się okazało, różnice pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami są dość znaczące. W przypadku ogólnych ...
-
Kontrola UOKiK: biura podróży 2008
... konsumentom możliwości skutecznego dochodzenia roszczeń. Wiele umów stosowanych przez biura podróży nakłada na klientów uciążliwe formalności w dochodzeniu ... konsumentami umów o świadczenie usług turystycznych, a także stosowane przez organizatorów turystyki reklamy, tj. ulotki i foldery reklamowe. Badaniem wzorców umownych objęto w 2008 roku ...
-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... biura nieruchomości w poszczególnych miastach. Jak się okazało, w Gdańsku i Poznaniu dominują zapytania o mieszkanie na sprzedaż – kolejno 1838 oraz 1154 odsłon reklamy ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... między innymi: firmy leasingowe, pozostałe firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Inwestycje mediowe instytucji finansowych w ostatnim kwartale 2015 ... punktów procentowych. Zmiana ta wywołana została przez wprowadzeniem na rynek reklamy funduszy inwestycyjnych przez takie brandy jak PKO, NN INVESTMENT oraz ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... subtelne, niż w tradycyjnym przekazie reklamowym, działania PR znacząco różnią się od reklamy. Przekaz PR musi się opierać na wiarygodnych, prawdziwych i weryfikowalnych informacjach ... związane bezpośrednio lub pośrednio z profilem działalności firmy Wirtualne biura prasowe Wszechstronnym narzędziem pozwalającym na prowadzenie działań PR w ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... np. biura podróży i organizatorzy szkoleń, gdy chcą szybko wyprzedać ostatnie wolne miejsca. Trzeci plus reklamy mailowej to mniejszy niekorzystny wpływ na środowisko. Coraz więcej firm kieruje się tą przesłanką i rezygnuje z reklamy papierowej na korzyść reklamy elektronicznej. Wady w porównaniu z wysyłką pocztową Największą wadą reklamy mailowej ...
-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
... biura reklamy Wirtualnej Polski, a ARBOmedia awansowała na drugie miejsce na rynku pod względem tego wskaźnika. Dział INTERNET domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska jest obecnie najdynamiczniej rozwijającym się podmiotem na rynku reklamy ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... , spadek nakładów na reklamę. Biura podróży najchętniej reklamują swoją ofertę turystyczno-wypoczynkową. W kategorii transport publiczny, koleje i linie lotnicze na swoją reklamę najwięcej przeznaczyła kolej (ponad 16 milionów) wyprzedzając porty i linie lotnicze (11 milionów). W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... będzie wystarczająco skuteczne. A takie wydają się być linki sponsorowane. Rynek reklamy internetowej powoli wychodzi z tzw. dołka. Rosnące nakłady na promocję w ... realizować promocje o określonej dacie rozpoczęcia i zakończenia. W ten sposób na przykład biura podróży mogą informować potencjalnych nabywców o ofertach last minute, a inni sprzedawcy ...
-
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
... łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG, jak i Allegro, a dzięki temu zapewnienie reklamodawcom dotarcia do ...
-
Programmatic nie tylko dla e-commerce
... w przypadku środowiska mobile najwyższy CTR osiągają reklamy w aplikacjach – uzyskując nawet o 70 proc. wyższą konwersję niż reklamy na m-stronach. Rezultaty kampanii reklamowych okazują się ... time marketing Dostępność i ceny biletów lotniczych czy wyjazdów organizowanych w ramach biura podróży potrafią zmieniać się z minuty na minutę. Dla klientów ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... rozwoju firmy. Wielu pośredników zaczynających od niewielkiego biura w latach dziewięćdziesiątych, jest obecnie dużymi graczami w ... biura do zapewnienia zewnętrznego źródła finansowania kosztów pierwszych miesięcy działalności. Ponadto w przypadku braku doświadczenia i dobrej znajomości lokalnego rynku nieruchomości oraz skutecznych sposobów reklamy ...
-
IDG przystąpiło do IAB
... też zmiany organizacyjne w stowarzyszeniu. W ramach Departamentu Marketingu zostało utworzone Biuro Reklamy IAB. W jego skład weszli: - Jacek Makowski, Onet.pl - Jacek Tryzno, ... Adam Dyba, IDMnet - Michał Brański, O2.pl Biuro reklamy będzie zajmować się regulacjami obejmującymi rynek reklamy online w Polsce. Pierwsze posiedzenie Biura Reklamy ...
-
Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie
... zakupów grupowych oraz sprzedawcy biletów lotniczych. Więcej istotnych dla rynku reklamy internetowej oraz e-commerce danych można znaleźć w najnowszym raporcie zanox. Analiza ... bardzo szybkim tempie. Z podsumowania ostatnich 12 miesięcy działalności nowego biura zanox wynika, że liczba wygenerowanych transakcji w Polsce rosła w trzycyfrowym tempie, ...
-
Bot Telegram: phishing na OLX i Allegro
... service, która za pomocą bota Telegram podsuwa potencjalnym ofiarom fałszywe reklamy - poinformowali eksperci z z Group-IB. Oszuści publikują reklamy na popularnych platformach handlowych i stronach z ogłoszeniami, kusząc ofertami ... w procederze biorą udział osoby dzwoniące do klientów i podszywające się za pracowników biura obsługi klienta i trafia ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... reklamowej. Łukasz Ludkowski, Senior Creative Manager z agencji reklamowej Biuro Podróży Reklamy komentuje - „Nie wiem jak w innych branżach, ale w naszej specyficzne słownictwo ... alkoholem impreza w sobotni lub piątkowy wieczór) badż/badża do drzwi– karta wejścia do biura klepnąć akcept – dać zgodę na działanie / zadanie dostać eprówal – otrzymać ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... , a więc banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów ... pozostałych instytucji finansowych. Względem analogicznego okresu 2014 roku (Q3 2014) wartość reklamy mediowej banków podskoczyła bowiem zaledwie o 260 tys. zł. W okresie ...
-
Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
... bilboardach (8 proc.), w Internecie i radiową (po 5 proc.). Zapytani o zaufanie do poszczególnych form reklamy, Polacy, jako na godną zaufania, najczęściej wskazują na prezentację produktów w miejscach ... 20 proc. wskazań) oraz reklamę w telewizji (19 proc.). Pozostałe formy reklamy cieszą się wyraźnie mniejszym zaufaniem. Zakupy przez telefon 80 proc. ...
-
Czyszczenie BIK? To niemożliwe!
... ostatnim czasie zaczęły masowo pojawiać się reklamy pod hasłem: „czyszczenia BIK”. Eksperci Biura Informacji Kredytowej ostrzegają jednak, aby nie dawać się zwodzić tego typu marketingowym sloganom. Kwestie rejestrowania i przechowywania danych o historii kredytowej klientów ...
-
Koniec wakacji to koniec home office?
... polega na tym, że w jednym tygodniu połowa załogi przychodzi do biura, podczas gdy pozostali pracują zdalnie. W kolejnym tygodniu następuje zmiana. W ten sposób ... Na stały home office najczęściej decydowały się firmy z sektora IT, ale też m.in. reklamy, marketingu i komunikacji. Są to zatem branże, w których jest duża łatwość w przeniesieniu ...
-
Dobre wyniki Gadu-Gadu w I kw. 2007
... na początku stycznia 2007 roku własnego Biura Reklamy, które przejęło całkowitą sprzedaż powierzchni reklamowych w sieci Gadu-Gadu, prowadzoną dotychczas, do 2006 roku przez zewnętrznych partnerów. W wyniku dostosowania oraz rozszerzenia oferty reklamowej wprowadzane zostały niestandardowe formy reklamy również w oparciu o nowe usługi: Gadu Radio ...
-
Targi KOMPUTER EXPO po raz 18-ty
Dziś rozpoczynają się w Warszawie Narodowe Targi Teleinformatyczne KOMPUTER EXPO 2003, organizowane przez Zarząd Targów Warszawskich Biura Reklamy S.A. Patronat honorowy i merytoryczny nad imprezą sprawuje Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji. Targom patronują: Wiceprezes Rady Ministrów - Minister Infrastruktury, Minister Edukacji Narodowej i ...
Tematy: komputer expo -
Dekoracje i kartki świąteczne a koszty uzyskania przychodu
... biura i placu przy budynku: ozdoby, oświetlenie choinkowe oraz choinki. Czy można to wliczyć do ... do kosztów wydatków z nimi związanych będzie prostsza. Z kosztów uzyskania przychodów wyłączone są koszty reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny ...
-
Gadu-Gadu uruchamia kolejne komunikatory
... . Przedstawiciele internetowej firmy poinformowali, że ponad dwukrotny wzrost zysku netto w porównaniu z pierwszym półroczem 2006 r. był możliwy m.in. dzięki otwarciu własnego biura reklamy, co przełożyło się na zwiększenie efektywności sprzedaży oraz dzięki wprowadzeniu nowych usług reklamowych (w ramach serwisu MojaGeneracja.pl, Gadu Radia). Na ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... standardu e-faktury, czy uruchomienie pierwszego w Polsce e-urzędu w Bydgoszczy (Elektronicznego Biura Obsługi Klientów EBOK). Stabilny rozwój gospodarki elektronicznej w ... Jej specjalnością są informacje dotyczące artykułów technicznych, transportu, logistyki, telekomunikacji i reklamy. W USA znana jest firma Ardito Information & Research Inc ...
-
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
... reklamy pożyczek, przybywa promocji i kampanii telewizyjnych. Z takim zapałem banki nie manifestowały chęci finansowania konsumpcji ... . W bankach liczba nowo udzielanych kredytów konsumpcyjnych spada od lat. Jak wynika z danych Biura Informacji Kredytowej w 2011 banki udzieliły ok. 7,5 mln kredytów ratalnych i gotówkowych o niemal jedną czwartą mniej ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... nieruchomości proces ten już trwa, a dzięki udoskonalanym technikom graficznym, systematycznie oraz szybko się rozwija. Kolejnym krokiem na drodze do nowoczesnej reklamy nieruchomości jest wprowadzanie jeszcze większej interaktywności. Dzięki temu, inwestor nie tylko będzie mógł oglądać projektowany obiekt, ale poprzez specjalne aplikacje ...
-
Jedzenie w pracy. Jakie mamy zwyczaje?
... w pracy. Można to dostrzec zarówno zaglądając do firmowej lodówki, jak i przyglądając się opiniom Polaków o jedzeniu w pracy – mówi Monika Ruszkowska Dyrektorka Biura Reklamy w Grupie Na:Temat, a po godzinach autorka bloga eKuchareczka.pl. Badanie Pracuj.pl dowodzi jednak, że większość pracowników wolałaby mieć wybór ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... reklamy i media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na ... przepływów żywności pomiędzy krajami, potencjalnych problemów z zaopatrzeniem oraz edukacją nt. diety warzywno-owocowej budującej odporność organizmu. Biura maklerskie i ich analitycy wskazują na trendy rynkowe związane z pandemią, kliniki medyczne pokazują jak poradzić ...