-
Wraca moda na kredyty konsumpcyjne
... reklamy pożyczek, przybywa promocji i kampanii telewizyjnych. Z takim zapałem banki nie manifestowały chęci finansowania konsumpcji ... potencjalnych klientów, stworzony przez banki. Dane na temat klientów wymieniane między bankami poprzez Biuro Informacji Kredytowej stają się niepełne. Rośnie ryzyko, że osoba prezentująca się świetnie w BIK, spłaca ...
-
Boże Narodzenie ważniejsze niż rachunki
... świąteczne prezenty. Nierozsądne? Ale niestety prawdziwe. Z analizy zrealizowanej przez Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor wynika, że to właśnie w okolicach Bożego Narodzenia ... . - Dlatego warto w okresie świątecznym założyć sobie filtry na atakujące nas reklamy i nie ulegać pokusie zakupów ponad stan, aby potem nie zmagać się z problemami ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej oraz przygotowaniu kreacji i tytułu maila. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
... na eGospodarka.pl. Artykuły natywne, sponsorowane, z linkami dofollow i nofollow. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
... ? Skorzystaj z naszej bazy mailingowej. Mamy ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
5 błędów, które mogą pogrążyć twój artykuł natywny
... i usługi za pomocą narzędzi content marketingowych na eGospodarka.pl. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
... kursami dla księgowych), nie można więc umniejszać ważności frazy „biuro rachunkowe” (która w ogólnopolskim wymiarze jest zresztą frazą częściej stosowaną). ... reklamy SEM dla firm księgowych działających w różnych regionach Polski. Co się okazało, różnice pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami są dość znaczące. W przypadku ogólnych fraz, jak „biuro ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... technologii wciąż pozostaje na relatywnie niskim poziomie. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku swoje biuro otworzył u nas Adform, europejski lider technologii reklamy graficznej. Warszawa została piętnastym zagranicznym oddziałem wywodzącej się z Danii spółki. Firma jest m.in. właścicielem platformy RTB, umożliwiającej ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... i konserwacja łodzi stanowią jedynie hobby). Jeżeli prowadzisz lokalne biuro pośrednictwa nieruchomości w niewielkiej miejscowości, sensownym rozwiązaniem może być rozesłanie przesyłki ... produkujących produkty niszowe, tradycyjna forma reklamy jest z założenia tak szeroko emitowana, że staje się nieskuteczna. Emisja reklamy za pomocą wielkich ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... ?”. Chodziło o sprawdzenie, czy branża developerska ma specyficzne preferencje wobec form reklamy w Internecie, a także o to, czy firmy same zajmują się tymi ... wirtualnego świata? Oto niektóre z odpowiedzi: „Jesteśmy znani i nie potrzebujemy reklamy w Internecie, mamy biuro sprzedaży” czy „Korzystamy z usług agencji nieruchomości”. Na szczęście jest ...
-
Oferty turystyczne same znajdą klientów
... reklamy osobistej, niektóre biura i agencje turystyczne już skorzystały z możliwości technologii RTB oraz streaming CRM. Okazuje się, że całą pracę zarówno za biuro ... będący jednym z kluczowych elementów systemów dokonujących segmentacji użytkowników oraz generujących reklamy osobiste (ang. programmatic). Dzięki analizie ogromnej ilości danych (tzw. ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... bardzo istotną formą komunikacji marketingowej jest perfekcyjnie przygotowane biuro sprzedaży, reklama zewnętrzna i wizualizacje inwestycji. Działania, które podejmujemy wraz z naszymi partnerami służą dotarciu do bardzo szerokiej grupy odbiorców, dlatego też decydujemy się na reklamy radiowe w najlepszym czasie antenowym i szeroki mailing do ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... nienadążanie z tworzeniem polskich odpowiedników zagranicznych słów. Oba te procesy występują np. w branży reklamowej. Łukasz Ludkowski, Senior Creative Manager z agencji reklamowej Biuro Podróży Reklamy komentuje - „Nie wiem jak w innych branżach, ale w naszej specyficzne słownictwo to ważna część komunikacji, czy to wewnętrznej, czy z klientem ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... się znaleźliśmy nie ma jednak większego wpływu na nasze funkcjonowanie, ponieważ nasze biuro sprzedaży z założenia jest zdalne. Klienci mogą telefonicznie, mailowo bądź przez ... niezrównane możliwości do promocji oraz reklamowania swoich produktów. Nie ma lepszej reklamy niż profesjonalna strona internetowa lub dobrze prowadzony profil w social media ...
-
Marketing usług
... reklamy na sztywnym papierze, który szatą graficzną odróżnia się od gazetki. W gazetce prawnik może napisać artykuł o tym, jak samemu przemawiać w sądzie, lekarz stomatolog dać wskazówki, jak uniknąć paradentozy czy próchnicy. Biuro ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... organizacji, których usługi okazują się o wiele droższe niż wynika z reklamy, oraz typowych oszustw internetowych. Zagrożenia związane z pożyczkami oferowanymi w mailingach spamowych ... takie jak YouTube. Zamawiając masowe wysyłki spamowe, firmy często tworzą reklamy promujące ich usługi i wrzucają je na YouTube’a. Następnie wysyłają masowo e-maile ...
-
Odzież dla pracowników a koszty podatkowe
... firmy, to jest to, w przypadku wystąpienia pracowników na targach, element reklamy firmy i jako taki może być odnoszony w kosztach podatkowych. Najbardziej praktycznym ... poz. 176 z późn. zm.). Autor: Mariusz Porożyński, doradca podatkowy, nr wpisu 07279, Biuro Rachunkowe Mariusz Porożyński w Łągu, pow. Chojnicki Odpowiedź udzielona: 21 marca 2007 ...
-
Kontrola UOKiK: biura podróży 2008
... wykonania umowy. Warto pamiętać, że zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, jeżeli biuro podróży nie ustosunkuje się do reklamacji na piśmie w ciągu 30 ... konsumentami umów o świadczenie usług turystycznych, a także stosowane przez organizatorów turystyki reklamy, tj. ulotki i foldery reklamowe. Badaniem wzorców umownych objęto w 2008 ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... ,2% przypadków pozytywną reakcję wzbudziły także wystawione w oknach oferty "last minute" - to szczególnie ważne, ponieważ ta forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Szkoda, że tylko co czwarte biuro (25,7%) pomyślało o takiej inwestycji. Obsługa Kategoria dotycząca obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... przypadku braku doświadczenia i dobrej znajomości lokalnego rynku nieruchomości oraz skutecznych sposobów reklamy, koszty te mogą nie przekładać się od razu na wzrost przychodów ... , nowy franczyzobiorca otrzymuje receptę na skuteczne prowadzenie biznesu, jakim jest biuro nieruchomości. De facto otrzymuje działający system, do którego bez wsparcia ...
-
Wakacje 2016: zamachy terrorystyczne zaszkodzą turystyce?
... że stało się to przy bardzo wysokich wydatkach na promocję sprzedaży (w tym na reklamy telewizyjne) w rezultacie czego najprawdopodobniej krótkoterminowe koszty z tym związane znacznie przekroczyły bieżące ... przed rokiem, bo o około 40 złotych, wycenia swoją obecną ofertę biuro Wezyr. W tym, co dla turystów ma największe znaczenie, a zatem w liczbie ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... firmowa to www.twojadomena.pl to adres e-mail może mieć formę biuro@twojadomena.pl). Na stronie WWW warto zamieścić także formularz kontaktowy, za ... jest firmowy serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy więc kliknąć ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klienta?
... i to z dużym impetem, ponieważ jego reklamy były widoczne w najlepszym czasie antenowym podczas euro 2012. Niedługo później zaczęto również pokazywać reklamy Trejdoo. Cinkciarz wszedł też do ... . Natomiast Cinkciarz zaczął być ostatnio notowany na Bloombergu i otworzył polskie biuro w Londynie. 24/7 Większość klientów nie zdaje sobie sprawy, iż wymiana ...
-
E-sklepy ponownie zmierzą się w konkursie "e-Commerce Polska awards"
... na stronie, technologię poprawiające biuro obsługi klienta czy inne ciekawe rozwiązania organizacyjne. Pomysł promocyjny roku to podkategoria, w której ocenie będą podlegać: estetyka oraz pomysłowość reklamy, bądź całej kampanii reklamowej, a także rozpoznawalność motywu (dźwiękowego, graficznego, innego) z reklamy. Ostatnim ocenianym elementem ...
Tematy: e-Commerce Polska awards -
Jak zmienili się w 2024 roku freelancing i freelancer?
... pracę z domu (86,1 proc.). Znacznie rzadziej wybierane jest własne biuro (6,1 proc.), coworking (2,3 proc.) lub przestrzeń w biurze klienta (2,7 proc ... najczęściej korzystają z usług freelancerów? Najwięcej projektów zlecają firmy z sektora marketingu i reklamy, w tym agencje reklamowe i kreatywne – to 36,9 proc. zleceniodawców. Podobny udział mają ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... sprzedasz piwa, siedząc przy biurku. Nie sprzedasz w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie ... skutkiem naśladując Gene’a Kelly’ego z Deszczowej piosenki, nasz handlowiec opuścił biuro nowego klienta, tanecznym krokiem przemierzając kałuże na rozległym parkingu. ...
-
Senior w banku
... Nadzoru Finansowego można także zgłosić informację na temat nierzetelnej reklamy. 2.2. URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) ... nie narażają go na dodatkowe koszty oraz przyspieszają procedurę udzielenia kredytu. Biuro Informacji Kredytowej (BIK S.A.) – to instytucja, która gromadzi i udostępnia bankom ...
-
Szukanie mieszkania: warto korzystać z agencji?
... warto zasięgnąć opinii wśród rodziny, znajomych czy przyjaciół i zdać się na zaufane biuro. Dobry pośrednik nie tylko dysponuje szeroką bazą ofert, ale również potrafi ... co z resztą jest zrozumiałe. Sprzedający często nie chcą ponosić kosztów reklamy i zamieszczania ogłoszeń – wolą więc zamienić to na prowizję pośrednika. Ostatecznie może więc ...
-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... niemal fotograficzną prezentację wnętrz obiektów, jak i ich otoczenia. Dlaczego warto? Biuro nieruchomości, które pragnie skutecznie promować swoje oferty, nie może ... systematycznie oraz szybko się rozwija. Kolejnym krokiem na drodze do nowoczesnej reklamy nieruchomości jest wprowadzanie jeszcze większej interaktywności. Dzięki temu, inwestor ...