-
Finansowanie przedsiębiorstw, czyli środki własne i awersja do obcego kapitału
... , w tym pożyczek z programu „Wsparcie na starcie” oferowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego, poprzez środki przyznawane w ramach funduszy i programów unijnych, aż po produkty komercyjne oferowane przez banki, takie jak kredyty inwestycyjne i obrotowe, leasing oraz faktoring. Czytaj także: - Finansowanie działalności: czego boją się firmy ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... lokalni patrioci przywiązani do swoich marek, takich jak Volkswagen, BMW, Miele czy Adidas. Trudno im sprzedać produkty, które nie mają napisu „Made in Germany”. Owszem, do Niemiec idzie ok. 30 proc. ... konsumenci nawet nie zauważą, że za wielu ich markami nie stoi już ich rodzimy biznes. Ale cóż, jeszcze niedawno płynął z tamtej strony jasny przekaz, ...
-
Polscy przedsiębiorcy dbają o jakość biznesu - wielki finał XX edycji programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"
... wysokiej jakości, dobrej atmosfery i bezpiecznych warunków pracy. Społecznie odpowiedzialny biznes, który stał się trendem wśród firm, to przede wszystkim etyczne postępowanie ... Mleczarska z Jasienicy Rosielnej, produkująca jako jedyna spółdzielnia w kraju produkty wolne od jakichkolwiek dodatków chemicznych; RYMATEX Sp. z o.o. z Rymanowa ...
Tematy: Przedsiębiorstwo Fair Play -
Mikrofirmy nie weryfikują klientów z radości, że ich mają
... warto podjąć kroki służące weryfikacji potencjalnego partnera. Tyle teorii. W praktyce polski biznes zdaje się bowiem zapominać, jak ważne jest sprawdzenie klientów. Mikrofirmy nie ... Inaczej jest, jeśli sam ma sprawdzić partnera biznesowego, któremu chce sprzedać produkty lub świadczyć dla niego usługi z odroczonym terminem płatności. Od razu w jego ...
-
Ciemna strona usług w chmurze
... z rozpowszechniającym się trendem stosowania chmury, oferta Kaspersky Lab zawiera rozwiązania bezpieczeństwa, które mogą być wdrażane i zarządzane z chmury, jak również specjalne produkty przeznaczone do ochrony aplikacji w chmurze.
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... nie zbieranie subskrypcji newslettera. Pop-up, który wyskoczy klientowi tuż przed zapłatą za produkty, tylko go zniechęci. Chyba, że oferuje rabat - ale wtedy skutecznie ... skutecznym remarketingu nie chodzi o spamowanie reklamami. 5. Brak zrozumienia klienta Każdy biznes powinien rozumieć oczekiwania i potrzeby klienta. Mimo to, niewiele podmiotów ...
-
Zawód zaufania publicznego = preferencyjny kredyt
... ofercie kredytowej rodzimych banków przedstawiciele niektórych profesji znajdą produkty skrojone na ich miarę. Firma ANG Biznes, przyjrzała się, jakie wymagania muszą spełnić profesjonaliści, aby zaciągnąć zobowiązanie kredytowe. Okazuje się, że wykonując zawód zaufania publicznego, można liczyć w ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... gdzieś przechowywać oraz w jakiś sposób dostarczyć do punktów sprzedaży. To właśnie tutaj najłatwiej zauważyć, jak bardzo ekologia łączy się z ekonomią. Produkty zapakowane w pudełka niedopasowane do zawartości (za duże), będą zajmowały więcej miejsca na półce w magazynie – a większa powierzchnia to także wyższe koszty ...
-
Wakacje w duchu zero waste
... produktów w sklepach nie zawiera już białka zwierzęcego. Są one łatwo dostępne, a biznes z większą uwagą przygląda się grupie konsumentów ograniczających spożycie mięsa. ... wymiar prośrodowiskowy. Producenci kosmetyków wpisując się w trend oferują produkty w przyjaznych dla środowiska opakowaniach bez szkodliwych środków, jak naturalne dezodoranty ...
-
Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
... tzw. sportowej elegancji. Ważne jest także dostosowanie wizerunku do oczekiwań i standardów klienta oraz do miejsca spotkania. - Przedstawiciel handlowy, które oferuje produkty rolnikom w ich gospodarstwach, nie musi mieć na sobie pełnego garnituru. W wielu sytuacjach najważniejszy będzie stonowany kolor oraz odpowiedni fason ubrania ...
-
Nowa ustawa o zatorach płatniczych ułatwi życie MŚP?
... , które mają siłę i możliwości finansowe. W konsekwencji zamawiający kupują znacznie drożej usługi i produkty – mogłyby one być znacznie tańsze, gdyby tylko konkurencja na rynku nie ... dla danej sprawy. JAK ZGŁOŚCIĆ POMYSŁ? Przedsiębiorca na stronie https://www.biznes.gov.pl/glos-przedsiebiorcy/ klika przycisk ZGŁOŚ NOWY POMYSŁ. Każdy zalogowany ...
-
Dlaczego upadło biuro podróży Thomas Cook?
... Big Data czy uczenie maszynowe w prosty i dopasowany do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu produkty firmy będą lepiej odpowiadały na potrzeby klientów, budując przewagę konkurencyjną. Funkcjonowanie w środowisku ... błędów jak słynne biuro podróży, by nie znaleźć się w sytuacji, kiedy nasz biznes nie jest gotowy na następujące dookoła zmiany. ...
-
Polaków nie interesuje społeczna odpowiedzialność biznesu
... co trzeci z badanych wskazuje, że zawsze weryfikuje, czy firma, której produkty kupuje, nie szkodzi środowisku, a 58% deklaruje przywiązywanie wagi do składu produktów ... są kwestie etyczne czy środowiskowe, a z drugiej nie wymagamy szanowania ich przez biznes. W ramach naszego projektu chcemy zwiększać świadomość problemu oraz wywoływać dyskusję na ...
-
3 obszary, które zmieni pandemia koronawirusa. Czy na lepsze?
... teraz ocenić. – Na dzień dzisiejszy trudno jest przewidzieć jak pandemia wpłynęła na biznes, czy rynek pracy – jeszcze za mało mamy danych liczbowych. Na pewno można już wskazać ... , które wzbogacą się na pandemii, zamyka szeroko pojęty life science, zwłaszcza firmy oferujące produkty ratujące życie, sprzęt do intubacji, respiratory, czy także ten ...
-
Nie tylko transformacja cyfrowa. Jak pandemia przyspiesza rozwój firmy?
... tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakich zmian w prywatnych przedsiębiorstwach dokonała pandemia? Czy biznes jest na dobrej drodze do osiągnięcia odporności na kolejne kryzysy? ... Strategy, Analytics i M&A, dział konsultingu, Deloitte. Obawy i oczekiwania Wpływ COVID-19 na popyt na produkty i usługi jest na szczycie listy zagrożeń dla rozwoju firmy. 34 ...
-
EY: firmy rodzinne odporne na pandemię
... . Warto pamiętać, że funkcjonują na rynku od dziesiątek lub wręcz setek lat, kiedy nowoczesne sektory, takie jak technologie czy nowe produkty oraz usługi finansowe nie istniały. Przedsiębiorstwa działające w sektorze produkcyjnym odpowiadają za 1,08 bln USD przychodów wszystkich firm Indeksu. Pokolenie sukcesu ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... ds. Rozwoju Biznesu Procter and Gamble (Europa) Jak technologia wspiera biznes w realizacji zrównoważonego rozwoju? Sztuczna inteligencja - Technologie AI, w szczególności uczenie maszynowe, mogą pomóc sprzedawcom w poprawie dokładności prognozowania popytu na produkty i lepiej monitorować, kiedy potrzebne jest uzupełnienie zapasów, co zapobiega ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... na pozytywny customer experience? Pandemia spowodowała, że firmy coraz częściej kupują produkty i usługi online. W handlu elektronicznym typu business-to-business tylko niewielki, jednocyfrowy ... . 450 mld zł (zob. Mobile Institute dla Santander Bank Polska, B2B e-commerce – Biznes w sieci, 2021). Wiele firm właśnie w tym czasie zaczęło upatrywać swoją ...
-
Inwestycje w nowe technologie: rewolucja przyspiesza
... i związane z nimi nowe modele biznesowe pozwalają nie tylko oferować konkurencyjne produkty i usługi, ale wpływają pozytywnie również na działanie samej organizacji poprzez ... . po tym, jak odłożono ją w 2020 r. z powodu wybuchu pandemii. W efekcie biznes traci szansę na wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, a rozwój sieci nowej generacji w ...
-
Generatywna sztuczna inteligencja zmienia handel i usługi
... zastanawiają się, jak włączyć tę szybko rozwijającą się technologię w swój biznes, aby zwiększyć konkurencyjność i efektywność swoich firm. W Mastercard myślimy o sztucznej inteligencji jak ... ekspert ds. zakupów ułatwia nam to zadanie - skanuje oferty sklepów, wybiera produkty spełniające nasze potrzeby, eliminuje te ze złymi recenzjami lub ze ...
Tematy: handel, usługi, branża handlowa, chatboty, e-commerce, ChatGPT, nowe technologie, sztuczna inteligencja, AI, SI -
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... masz przygotowaną umowę spisaną przez prawnika, która będzie chronić Twój biznes przed nieuczciwymi praktykami agencji. Pamiętaj o: NDA, wyznaczeniu zakresu pracy, ... zaczyna. Zwróć uwagę, czy pracownicy firmy, z którą chcesz podjąć współpracę pytają o produkty, o klientów, o procesy w firmie, czy poszerzają swój zakres wiedzy o Twojej firmie. ...
-
Taktyczne podejście do technologii. Wywiad z Paulem Cheekiem, gościem IV Kongresu MIT
... talenty, po które warto i należy sięgać, by rozwijać nowe projekty i wprowadzać nowe produkty. Najczęściej są to menedżerowie inżynierii lub menedżerowie produktu. Uważam też, ... drugiej strony niektórzy przedsiębiorcy martwią się o to, jak wojna w Ukrainie wpłynie na ich biznes... Myślę, że wielu przedsiębiorców zastanawia się teraz, jaki powinien być ...
Tematy: -
Startup a ochrona własności intelektualnej. O czym pamiętać?
... do tego, aby potencjalny inwestor chciał sfinansować czy zaangażować się w nowy biznes. Rola ochrony własności intelektualnej w budowaniu wartości startupów Z prawnego punktu ... wprowadza na rynek, nie zawsze będzie kojarzone z nazwą samej firmy. Częściej produkty lub usługi kierowane do klientów używają chwytliwych określeń, nazw czy haseł zapisanych ...
Tematy: start-up, start up, ochrona własności intelektualnej, prawo własności intelektualnej, prawa autorskie, prawo autorskie, ochrona praw autorskich, prawa autorskie majątkowe, autorskie prawa osobiste, prawo patentowe, patenty, zgłoszenie patentowe, własność intelektualna, znak towarowy, ochrona znaków towarowych, nabycie praw autorskich, know-how, tajemnica przedsiębiorstwa, umowa o zachowaniu poufności -
5 kroków do zwiększenia widoczności sklepu w Google
... widoczność sklepu, zwiększyć ruch na stronie i sprawić, by Twoje produkty łatwiej trafiały do potencjalnych kupujących. Sprawdzone metody, szybkie efekty i zero zbędnej ... klientów. Regularne aktualizowanie postów, ofert i wydarzeń sprawia, że Google traktuje Twój biznes jako aktywny i bardziej wartościowy dla użytkowników. Opinie klientów? Im więcej ...
-
SCO bliżej Ciebie
... i unixowych produktów SCO – stanowiących systemową podstawę niezawodnych informatycznych rozwiązań biznesowych dla firm różnej wielkości. Szczegółowo omówione będą takie produkty jak: SCO Linux 4.0, SCOoffice Mail Server oraz OpenServer 5.0.7 i UnixWare 7.1.3. Zaprezentowana zostanie także oferta kompleksowych rozwiązań SCO, stanowiąca alternatywę ...
Tematy: sco, konferencje -
Express dla MSP
... Nowa oferta IBM wspiera firmy średniej wielkości w sprostaniu kluczowym wymaganiom, które stawia biznes elektroniczny, takim jak: zarządzanie danymi, zarządzanie pamięciami masowymi, zdalna współpraca oraz korespondencja elektroniczna. Nowe produkty są przystosowane właśnie do potrzeb sektora MSP w zakresie integrowania prowadzonych działań, takich ...
-
Zaufanie - supernarzędzie partnera
... o e-biznesie i e-marketingu. Wszyscy prowadzą tematyczne strony WWW i stale pracują nad ich popularnością. Wszyscy umieją skutecznie PRZEDsprzedawać starannie dobrane, wysokiej jakości produkty. Ale najbardziej rzuca się w oczy fakt, że *wszyscy* - nie znam żadnego wyjątku - zgromadzili (i cały czas gromadzą) sporą grupę swoich czytelników ...
Tematy: -
Motorola prezentuje nowości
... treningowa Motoroli, podróżująca przez stolice Europy dotarła do Warszawy. W środę 27 października na lotnisku Bemowo, Motorola zaprezentowała w niej najnowsze produkty i trendy w telekomunikacji. Gośćmi spotkania byli partnerzy biznesowi firmy - przedstawiciele operatorów GSM oraz sieci dealerskich. "Szukamy nowych form dotarcia z informacją ...
-
eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów
... • Lista życzeń – dzięki, której administrujący sklepem system może układać ranking pożądanych produktów, opierając się na wielu przesłankach. Takich jak wyszukiwane produkty, książki dodane do listy życzeń oraz zakupione. • Personalizowany e-mailing – w oparciu o analizy zebrane w ten sposób Amazon.com przesyła pocztą elektroniczną odpowiednio ...
-
Firmowy PR na zagranicę
... poprzez dystrybutorów. Tak jest np. w przypadku firmy Adobe, znanego z programu Photoshop producenta oprogramowania graficznego. Adobe, od momentu, w którym zauważyło, że produkty na polskim rynku mogą znaleźć potencjalnych nabywców, rozpoczęło i prowadzi ciągły proces komunikacji z rynkiem. Polskie firmy, jeśli już rozpoczynają komunikację, to ...
Tematy: PR, Public Relations -
Microsoft Office 2007
... rozwiązania służące wspólnemu korzystaniu z informacji, analizowaniu i zarządzaniu nimi. Jednocześnie platforma Microsoft Office 2007 zostanie rozszerzona o nowe produkty serwerowe, wspierające integrację rozwiązań w zakresie współpracy, zarządzania wiedzą (Enterprise Content Management), tworzenia formularzy, analizy danych (Business Intelligence ...
-
Motorola potrzebuje następcy RAZR
... udziały w rynku, a BenQ Mobile liczy na zyski, gdy tylko nowe produkty wejdą na rynek - oceniła w badaniu grupa badawcza Gartner. Badanie wykazało, że Motorola ... udziały w rynku do 3,5 proc. z 5,7 proc. sprzed roku - ta liczba obejmuje dawny telefoniczny biznes Siemensa. Nowe produkty, które trafią na rynek jeszcze w tym roku, są mocną kombinacją ...
-
Wierzyciele Malmy chcą jej upadłości
... się w bardzo poważnych tarapatach. Od przeszło roku jej fabryki nie opuściły żadne produkty, zaś czterej wierzyciele walczą przed sądem o uznanie jej upadłości - podaje ... na rynku unijnym. Wątpliwości wynikają m.in. z faktu, że Malma dostarczała swoje produkty do kilku restauracji we Włoszech. Najważniejszą decyzją stojącą przed gdańskim sądem jest ...
-
Taryfa C11 a dostawcy energii I 2009
... ofert? Verivox.pl podaje, że dwa główne rodzaje ofert na rynku, to produkty z gwarancją ceny i bez gwarancji ceny. Jeśli cena jest gwarantowana, to przez określony w ... , że oferty z ceną gwarantowaną są zazwyczaj droższe od tych bez gwarancji. Produkty energetyczne z gwarancją ceny dla firm oferuje Vattenfall Sales Poland, a także Energa (oferta dla ...
-
Kryzys w firmie: jak zapobiegać?
... i rozwojowej firmy. Pierwszymi symptomami kryzysu może być spadek popytu na produkty i usługi przedsiębiorstwa, problemy z pozyskaniem środków na bieżącą działalność, rosnące ... nowe wyzwania i wykorzystaj kryzys. Zaktualizuj strategie firmy. Wprowadź na rynek nowe innowacyjne produkty lub usługi. Zastanów się na zmianą profilu działalności firmy. Ci ...