-
Samochody używane VIII 2006
... Forda (54 265 sztuk, średni wiek 11 lat). Dalsze lokaty zajmują kolejno Audi (38 115 sztuk), Renault (32 519 sztuk), BMW (20 035 sztuk), Mercedes (18 886 sztuk), SEAT (14 560 sztuk), Nissan (12 502 sztuki) i Peugeot (11 858 sztuk). Średni ...
-
Tydzień 38/2006 (18-24.09.2006)
... jest producent sportowych maszyn Aston Martin jednak zaznaczył, że chce zatrzymać Jaguara. Jednak należy dodać, że ostatnio Ford odkupił od BMW markę Rover i zamierza połączyć ją z już posiadaną Land Rover. Pozyskał też nowego menedżera z koncernu lotniczego Boeing, którego wizytówką ...
-
Rynki finansowe 25.09-01.10.2006
... przeceny wśród tych spółek. Zagraniczne rynki • EUROPA Europejskie indeksy wyraźnie poszybowały w górę. Szczególnie silne były firmy z branży telekomunikacyjnej oraz motoryzacyjnej (BMW), słabe natomiast koncerny paliwowe (BP, Cairn Energy) ze względu na spadające ceny ropy. W ciągu ostatniego kwartału europejskim parkietom udało się ...
-
Samochody używane IX 2006
... - 1.580 zł). Czołówkę najpopularniejszych marek wśród indywidualnych importerów stanowią Volkswagen (22,7 procent), Opel (18 procent), Ford (10,8 procent), Audi, Renault, BMW, Mercedes, Seat, Nissan i Peugeot.
-
Samochody używane X 2006
... są auta marki Volkswagen (146,4 tys. sztuk), Opel (115,8 tys. sztuk), Ford (70 tys. sztuk), Audi (48,9 tys. sztuk), Renault, BMW, Mercedes, SEAT, Nissan, Peugeot.
-
Samochody używane XI 2006
... . sztuk). Znacznie mniejszą popularnością cieszą się kolejno auta Forda (77,6 tys. szt.), Audi (54,6 tys. szt.), Renault (47,6 tys. szt.), BMW (29 tys. szt.), Mercedesa (27,9 tys. szt.), SEAT'a (21,1 tys. szt.), Nissana (18,3 tys. szt.) i Peugeot (17,3 tys. szt ...
-
Wyszukiwarki: najpopularniejsze zapytania 2006
... się Anna Mucha. Najpopularniejszą w 2006 roku wśród internautów marką samochodu został podobnie jak w roku poprzednim Opel, drugie miejsce przypadło marce BMW, która w 2005 roku znajdowała się na miejscu 4. W kategorii „Filmy i Seriale” zwyciężył „Dragon Ball”, zaraz za nim znalazł się „M jak Miłość ...
-
Sprzedaż samochodów 2006
... , o 1,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Rosnącą tendencję sprzedaży utrzymywali w 2006 roku producenci aut z "wyższej półki": wysokie tempo wzrostu wykazał Mercedes, BMW, Subaru, Alfa Romeo, Land Rover, Lexus, Jeep, Saab, Jaguar czy Lancia.
-
Samochody używane I 2007
... Opla, 7 tys. sztuk Forda, ponad 5 tys. sztuk Audi i niewiele mniej aut marki Renault. Dziesiątkę najchętniej sprowadzanych marek dopełniają kolejno Mercedes, BMW, SEAT, Peugeot i Nissan.
-
ECB podniósł stopy procentowe
... całym świecie. Rano pomogła udana sesja w Azji, ale późniejsze zwyżki związane były z publikacją dobrych wyników kwartalnych przez spółki. Zyski firm BMW, Suez i Aegon przewyższyły oczekiwania analityków. Bank inwestycyjny JP Morgan podniósł rekomendacje dla akcji banków Deutsche Bank i BNP Paribas. Drożejąca miedź ...
-
Sprzedaż samochodów II 2007
... osiągnął SEAT (14. lokata, 951 aut); o 138 procent wzrosła sprzedaż Suzuki (15. lokata, 753 auta). Ponad 60-procentowy wzrost wykazują wyniki BMW (20. lokata, 379 sztuk), Alfa Romeo (24. lokata, 98 sztuk), a o 111 procent zwiększył sprzedaż Porsche (31. lokata, 38 sztuk ...
-
Samochody używane II 2007
... ,2 tys. szt.), Ford (6,5 tys. szt., 13,4 tys. szt.), Audi (4,7 tys. szt., 9,8 tys. szt.), Renault (4,7 tys. szt., 9,6 tys. szt.), a dalej Mercedes, BMW, SEAT, Fiat, Peugeot.
-
Tydzień 11/2007 (12-17.03.2007)
... firmy itp. Wyniki rankingu nie zaskakują, chociaż w pierwszej dziesiątce są tylko dwie firmy nie będące firmami amerykańskimi, a są nimi Toyota i BMW. W pierwszej pięćdziesiątce 35 firm było z USA (a „15” tworzy pięć firm japońskich, trzy brytyjskie, dwa niemieckie oraz po jednej z Singapuru, Finlandii ...
-
Jakie samochody używane są najmniej awaryjne?
... grupy wiekowej wyniosła 84%. Na drugiej pozycji znalazł się Volkswagen Golf V również z wysokim współczynnikiem 96,9%. Trzecie miejsce wśród 3-latków zajęło BMW X3 z wynikiem 96,8%. Wśród sklasyfikowanych samochodów ostatnie miejsce przypadło dla modelu Kia Carnival - zaledwie 62,9% egzemplarzy zdało egzamin „sprawnościowy” za ...
-
Samochody używane III 2007
... ,8 tys. szt.), Opel (35,4 tys. szt.), Ford ( 21, 6 tys. szt.), Audi ( 15,7 tys. szt.), Renault (15,6 tys. szt.), a dalej Mercedes, BMW, SEAT, Fiat, Peugeot.
-
Konsumenci wolą marki lokalne?
... domowego. Wyniki konsekwentnie pokazują, że marki globalne są najbardziej popularne wśród konsumentów. W przypadku samochodów preferowaną marką jest Toyota. Ford, Volkswagen i BMW również mają silną pozycję. Hilton został wybrany najlepszą siecią hoteli zarówno na rynkach rozwijających się, jak i rozwiniętych. Innymi popularnymi markami ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... związane z tą dyscypliną sportu miały też wpływ na ranking najpopularniejszych marek motoryzacyjnych – podobnie jak w marcu, na pierwszym miejscu znalazło się BMW. Informacje o charakterze sportowym wpłynęły również na ilość publikacji na temat firm telekomunikacyjnych oraz informatycznych. Ponad połowa artykułów zawierających hasło Orange ...
-
Indeks Shanghai Composite: kolejny rekord
... na rynkach zagranicznych bardzo emocjonująco, ale w czasie weekendu szwedzka prasa poinformowała, że Ford chce sprzedać Volvo, a zainteresowanym kupnem może być BMW. Poza tym podobno Rio Tinto stara się o kupno kanadyjskiego Alcana (niedawno odrzucił zaloty Alcoa). Gdyby do takiego przejęcia doszło to ...
-
Samochody używane V 2007
... ,2 tys. sztuk), Opel (61,7 tys. sztuk), Ford (38,1 tys. sztuk), Audi (28 tys. sztuk), Renault (27,7 tys. sztuk), a także Mercedes, BMW, SEAT, Fiat i Peugeot.
-
Samochody używane VI 2007
... ), Opel (74,6 tys. sztuk), Ford (46,1 tys. sztuk), Audi (34,2 tys. sztuk), Renault (34,0 tys. sztuk), Mercedes (19,6 tys. sztuk), BMW (17,5 tys. sztuk), SEAT (13,7 tys. sztuk), Fiat (12,6 tys. sztuk) i Peugeot (11,9 tys. sztuk).
-
Tydzień 28/2007 (09-15.07.2007)
... możliwość zakupu 10% udziałów w amerykańskim koncernie Westinghouse od japońskiej Toshiby (obecnie ma w niej 77% jego akcji). Po rozpadzie DaimlerChryslera, teraz BMW wypowiedziało umowę o współpracy z Chryslerem. Przez ostatnie dziesięć lat wspólnie produkowano silniki w Tritec Motors w Campo Largo w Brazylii (250 tys. silników rocznie ...
-
Product placement po polsku
... samochodowe, produkty żywnościowe oraz media. Spośród marek istniejących na rynku najczęściej eksponowane były TVN24, Seat, Nutella, VW, Audi, BP, Ford, BMW, Suzuki i Nokia. Przedstawiciele Pentagon Research podkreślają, że w serialach telewizji publicznej niektóre logotypy były świadomie zasłaniane, choć nie zawsze konsekwentnie (Adidas ...
-
Samochody używane VII 2007
... (6,9 tys. szt. w lipcu, 41 tys. szt. od początku roku), Renault (7 tys. szt. w lipcu, 40 tys. szt. od stycznia) a dalej Mercedes, BMW, Seat, Fiat, Peugeot.
-
Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
... . Grupę sportowców która najczęściej pojawia się w polskim Internecie stanowią piłkarze. Sukcesy Roberta Kubicy przełożyły się na znaczny wzrost popularności marki BMW - była wymieniana w serwisach internetowych i blogach aż 8020 razy. Kolejny w rankingu Volkswagen ma aż o 1/3 mniej publikacji. Kontrowersyjność jest sprawdzonym sposobem ...
-
Jak będzie wyglądać reklama w YouTube?
... , w tym momencie wideo, które oglądał użytkownik zostaje zatrzymane. YouTube testował nowe reklamy przez ostatnie 2 miesiące. W serwisie promowana była m.in. marka BMW i film Lakier do włosów. Wybór padł na przezroczyste bannery, bo reklama w formie pre-roll nie sprawdziła się. Przedstawiciele YouTube zapewniają, że ...
-
Samochody używane IX 2007
... marek zajmują niezmiennie Opel (115,3 tys. aut), Ford (71,0 tys. aut), Audi (53,6 tys. aut), Renault (53,3 tys. aut), Mercedes, BMW, SEAT, Fiat i Peugeot.
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... . Przykładowe nazwy prawne to General Electric PLC, Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna. Nazwa marketingowa ORLEN, NETIA, ABB, IBM, BMW, FRUGO - to nazwy, które większość klientów rozpoznaje i którymi posługuje się dla opisania wymienionych firm i produktów. Są to przykłady nazw marketingowych ...
-
Tydzień 51/2007 (17-23.12.2007)
... , a przepustowość dwóch nitek to 55 mld m³ gazu rocznie. Druga nitka powinna wejść do eksploatacji w 2012 roku. By zwiększyć rentowność koncern BMW zamierza w przyszłym roku zwolnić około 8 tysięcy swych pracowników. Komentarz do wydarzeń gospodarczych TRAKTAT UNIJNY a w tle PRZEGRANA KONEPCJI (UNII i USA) BUDOWY ...
-
Tydzień 9/2008 (25.02-02.03.2008)
... na 5,8 mld ton węgla, tzn. ok. 40% zasobów Polski). W wyniku nowa firma będzie miała 15% mocy wszystkich elektrowni w Rosji. Koncern BMW zwolnić w 2008 roku ok. 5600 pracowników. To rezultat wysokiego kursu euro w stosunku do USD i spadek popytu na amerykańskim rynku na ...
-
Sprzedaż samochodów II 2008
... , o 3,2 proc. mniej niż rok wcześniej), a trzecią - Ford (14 tys. aut, wzrost o 4,4 proc.). Na kolejnych pozycjach znalazły się Audi, Renault, Mercedes, BMW, SEAT, Peugeot, a pierwszą dziesiątkę zamyka Fiat. Średni rok produkcji sprowadzonych w 2008 roku do Polski aut używanych to 1999.
-
Zakup samochodu a model rodziny 2+2
... wszystkim pasażerom – posiada je ponad 20% badanych. Do często wybieranych aut z tych segmentów należą min.:Citroen C5, Audi A4 i A6, BMW 3 i 5, Honda Accord, Hyundai Sonata, Mercedes-Benz klasy C i E, Nissan Primera i Maxima QX, Opel Vectra, Peugeot 407, Renault Laguna, Saab 9-3, Toyota Avensis ...
-
Samochody używane V 2008
... Opla (62,8 tys. szt.), Forda (40,1 tys. szt.), Audi (36,6 tys. szt.), Renault (34,2 tys. szt.), Mercedesa (22,0 tys. szt.), BMW (17,7 tys. szt.), SEAT'a (13,4 tys. szt.), Peugeot (12,2 tys. szt.) i Toyoty (11,9 tys. szt.).
-
Samochody używane VI 2008
... Opel (76 tys. 669 sztuk), Ford (48 725 sztuk), Audi (45 tys. 283 sztuki), Renault (41 tys. 860 sztuk) i Mercedes, BMW, SEAT, Peugeot, Toyota.
-
Wizerunek i tożsamość marki: stwórz własny album
... wiele albumów różnych marek: muzycznych (Rolling Stones, U2, Metallica), filmowych (Władca Pierścieni, Harry Potter), konsumpcyjnych (Nike, McDonald’s, IKEA), technicznych (Toyota, BMW, Mercedes, Ferrari) czy też sportowych (Manchester United, Real Madryt, Barcelona, Formuła 1). Stworzenie albumu marki na własne firmowe potrzeby (nie mówimy ...
-
Części samochodowe: niemiecki rynek w kryzysie?
... widzą obecnie żadnych czynników, które mogą zahamować to zjawisko. „Dotychczasowe wyniki finansowe, przekazywane przez producentów aut – zapowiedzi spadku zysków Daimler'a i BMW oraz kwartalna strata General Motors – są bardzo niepokojącym sygnałem dla ich dostawców” - uważa Michael Karrenberg. Kolejnym problemem dla dostawców jest ...